abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40524266
Nog altijd rookvrij maar erg makkelijk gaat het niet. Het is helemaal geen probleem als ik mezelf heel druk bezig houd, maar rond rokers zijn is nog altijd heel erg moeilijk. Zelfs in een winkel zijn waar ze sigaretten verkopen doet de drang toch komen, maar ik hou vol
Sorry jongens, tegen Tazmanian Devil kan niemand op :D -MaJo
Iedereen weet gewoon dat de Asmoclopedie niet is in te halen -Daffodil31LE
  zondag 6 augustus 2006 @ 12:08:19 #152
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_40536544
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 22:50 schreef Asmodian het volgende:
Nog altijd rookvrij maar erg makkelijk gaat het niet. Het is helemaal geen probleem als ik mezelf heel druk bezig houd, maar rond rokers zijn is nog altijd heel erg moeilijk. Zelfs in een winkel zijn waar ze sigaretten verkopen doet de drang toch komen, maar ik hou vol
heb soms moeilijke moment maar eigenlijk veel minder dan ik had gedacht.
gisteren dus met een paar stevige rokers mee uit. had slechts 2 keer behoefte aan een peuk maar heb toen van een vriendin haar kauwgom geschooierd en me daarop uitgeleefd.

en heb me gisteren als traktatie en motivatie opgegeven voor motorrijles. aangezien ik nu 80 tot 100 euro per mand bespaar kan ik dat makkelijk betalen en dat wou ik ook al heel lang
ik ben lief :)
  maandag 7 augustus 2006 @ 10:14:15 #153
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40564898
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 11:29 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Gisteren wonder boven wonder goed doorstaan, enkel in het stadion de verwachte drang naar een peuk gehad. Niet gerookt .

Houd dit ook vol bij wedstrijden waar het er echt om gaat
pi_40565991
twee maanden
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:12:18 #155
151582 A_L_N_F
pi_40568205
trouwens, wat me wel opvalt is dat ik nu meer bier drink.
ik ben ook directer geworden.

zo in de stad laatst. ik pak een kauwgompje en een meisje naast me wil ook een. toen haar vriendin ook. dus ik heef die meid een kauwgompje en zij gooit hem gewoon voor mijn ogen weg.
ben helemaal gaan flippen daar in die kroeg. heb die meid de huid vol gescholden.
later weer met een poaar gasten die aan het lamen waren bij de taxi :S
pi_40569080
Four months, three days, 12 hours, 31 minutes and 33 seconds. 2510 cigarettes not smoked, saving ¤ 513,38. Life saved: 1 week, 1 day, 17 hours, 10 minutes.

Af en toe nog een zwak moment, maar over het algemeen gaat het steeds beter. Bij mij is nog steeds "de eerste keer zonder" in bepaalde situaties moeilijk: de eerste keer een feestje, de eerste keer stappen, de eerste keer uit eten, etc. Zodra ik die eerste keer heb gehad, gaat het daarna eigenlijk prima.
Karma is a fucking bitch.
pi_40577436
* SlaggY meldt zich ook in dit topic

Ik heb ongeveer 2 weken geleden besloten om te stoppen. Het lukt me alleen (nog) niet als ik in een café zit met een lekker biertje. Nu is het dus zo dat ik om de paar dagen toch nog één of twee sigareten rook als ik aan 't drinken ben. In die twee weken heb ik nu minder dan één pakje gerookt (vind ik toch ook al een hele prestatie).

Maar gister heb ik besloten dat ik even door moet zetten, dus vandaag stop ik officieel! Wish me luck
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:06:48 #158
151582 A_L_N_F
pi_40577759
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:59 schreef SlaggY het volgende:
* SlaggY meldt zich ook in dit topic

Ik heb ongeveer 2 weken geleden besloten om te stoppen. Het lukt me alleen (nog) niet als ik in een café zit met een lekker biertje. Nu is het dus zo dat ik om de paar dagen toch nog één of twee sigareten rook als ik aan 't drinken ben. In die twee weken heb ik nu minder dan één pakje gerookt (vind ik toch ook al een hele prestatie).

Maar gister heb ik besloten dat ik even door moet zetten, dus vandaag stop ik officieel! Wish me luck
ja de kroeg/disco/terras blijven moeilijke momenten. misschien moet je eens 2 weken niet uitgaan of alleen uitgaan met niet-rokers. als ik zin in een peuk krijg dan ga ik iets anders doen. kan kauwgom zijn, dansen, of flink zuipene

maar langzaam afbouwen kan ook, alhoewel je wel een keer moet stoppen aangezien je anders weer meer gaat roken (is mijn ervaring)
pi_40577942
Ach, ik heb geluk dat me stamkroeg twee weken dicht is voor een verbouwing. Misschien dat het na die tijd al een stuk makkelijker is.

Ik merk trouwens wel dat ik echt meer ga eten nu Heb nu al een paar keer 's avonds om 11 uur nog ff in de keuken gestaan omdat ik echt iets moest eten. Iemand daar nog tips voor?
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:23:26 #160
151582 A_L_N_F
pi_40578410
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:11 schreef SlaggY het volgende:
Ach, ik heb geluk dat me stamkroeg twee weken dicht is voor een verbouwing. Misschien dat het na die tijd al een stuk makkelijker is.

Ik merk trouwens wel dat ik echt meer ga eten nu Heb nu al een paar keer 's avonds om 11 uur nog ff in de keuken gestaan omdat ik echt iets moest eten. Iemand daar nog tips voor?
dat heb ik ook. ik eet dan wel eens een hele komkommer of winterpenen. vult je maag maar is niet dikmakend
pi_40578471
SlaggY, welkom en succes met stoppen. Je staat in de lijst.
pi_40580565
Morgen een week! Ben zo trots op mezelf

Ik heb alleen iets vaags. Elke nacht word ik wel een paar keer wakker sinds ik ben gestopt. Niet onwijs storend ofzo, maar zal dat een afkickverschijnsel zijn? Gister en vandaag eigenlijk geen momenten gehad dat ik zin had in een sigaret.

De grootste reden waarom ik ben gestopt is mijn gezondheid. Altijd maar benauwd en weer een bronchitis en blablabla. Was t zat. En nu is die benauwdheid alweer zo goed als weg. Zo snel. Niet meer dat hoesten smorgens. Heerlijk.

En dat meer eten. Ik had de eerste avond een vreetkick! Ik bleef eten en mn maag bleef knorren. Niet normaal. Maar dat heb ik eigenlijk alleen de eerste avond gehad. Merk wel dat ik nu een ontbijt wil en met de lunch een boterham meer eet. Maarja, een boterham is niet zo erg toch?

Maargoed, dat niet roken bevalt goed moet ik zeggen. Had ik eerder mee moeten beginnen!
  Admin dinsdag 8 augustus 2006 @ 13:19:51 #163
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_40606633
ik sta nog steeds onder de kwartaalstoppers
Dik 7 maanden al
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Moderator dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:33:57 #164
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_40608986
Nog steeds gestopt, 15 dagen inmiddels

Ben gestopt omdat ik op vakantie ging en dat ging echt vlekkeloos, heb er nauwelijks aan gedacht. Nu ik weer terug ben in mijn normale omgeving moet ik er steeds aan denken en heb ik er steeds meer goesting naar Maar ik blijf volhouden!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_40609267
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 14:33 schreef MaJo het volgende:

Ben gestopt omdat ik op vakantie ging en dat ging echt vlekkeloos, heb er nauwelijks aan gedacht. Nu ik weer terug ben in mijn normale omgeving moet ik er steeds aan denken en heb ik er steeds meer goesting naar Maar ik blijf volhouden!
Lowlands is niet van 16 yoy 18 augustus hoor !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  Moderator dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:46:20 #166
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_40609392
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 14:42 schreef Svensational het volgende:

[..]

Lowlands is niet van 16 yoy 18 augustus hoor !
Wat stom Had het uit mijn hoofd gedaan toen ik heel gaar was. Heb het meteen aangepast
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 15:02:36 #167
151582 A_L_N_F
pi_40609863
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 14:33 schreef MaJo het volgende:

toen ik 2 weken was gestopt kreeg ik moeilijke momenten. echt mega zin in een peuk. gewoon doorbijten en niet roken!
een peuk opsteken is 10 seconden plezier en genot en daarna vind je jezelf de grootste sukkel op aarde.
pi_40610016
De lijst is bijgewerkt .
pi_40632365
progressie:

Two weeks, one day, 3 hours, 12 minutes and 46 seconds. 499 cigarettes not smoked, saving ¤ 99,88. Life saved: 1 day, 17 hours, 35 minutes.
Nee ik ben geen 14
pi_40632373
Wist trouwens niet dat het zo duur was eigenlijk.
Nee ik ben geen 14
  woensdag 9 augustus 2006 @ 10:12:29 #171
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40635148
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 15:07 schreef schatje het volgende:
De lijst is bijgewerkt .
*schiet het volgende idee in*

Misschien leuk om de stopdata op volgorde te zetten ipv nicknames op alfabet? Dat zet denk ik users aan om hun stopdatum te vermelden en het stoppen ook vast te houden omdat ze anders weer uit de lijst kukelen

Ik zou dan ook 1x per jaar even verifiëren of alle users nog op FOK rondlopen om de "rankings" fair en overzichtelijk te houden..
pi_40639320
Twee weken !
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 9 augustus 2006 @ 12:40:26 #173
151582 A_L_N_F
pi_40639870
ik vraag me nu echt af hoe het is om te zoenen met een meisje die wel rookt.
zal me benieuwen of dat echt zo ranzig is als veel mensen beweren.
pi_40675926
Hier ook alles nog okay. 't zijn alleen de standaard momenten die lastig zijn eigenlijk. Na het eten, bij het uitgaan, na de sex. Maargoed, ik hou het nog vol.

A_L_N_F, ik heb je advies opgevold. Volgens mij heb ik nog nooit zoveel komkommers in een week gegeten als nu .
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:21:05 #175
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_40687023
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 09:26 schreef Brighteyes het volgende:
Voor de lange stoppers, geef even de datum waarop je gestopt ben, dan is het veel duidelijker in het lijstje!
26 mei 2001!

wat een tijd geleden alweer
Nooit gedacht dat ik het zo lang vol zou houden..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')