heb soms moeilijke moment maar eigenlijk veel minder dan ik had gedacht.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:50 schreef Asmodian het volgende:
Nog altijd rookvrij maar erg makkelijk gaat het niet. Het is helemaal geen probleem als ik mezelf heel druk bezig houd, maar rond rokers zijn is nog altijd heel erg moeilijk. Zelfs in een winkel zijn waar ze sigaretten verkopen doet de drang toch komen, maar ik hou vol
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gisteren wonder boven wonder goed doorstaan, enkel in het stadion de verwachte drang naar een peuk gehad. Niet gerookt.
ja de kroeg/disco/terras blijven moeilijke momenten. misschien moet je eens 2 weken niet uitgaan of alleen uitgaan met niet-rokers. als ik zin in een peuk krijg dan ga ik iets anders doen. kan kauwgom zijn, dansen, of flink zuipenequote:Op maandag 7 augustus 2006 16:59 schreef SlaggY het volgende:
* SlaggY meldt zich ook in dit topic
Ik heb ongeveer 2 weken geleden besloten om te stoppen. Het lukt me alleen (nog) niet als ik in een café zit met een lekker biertje. Nu is het dus zo dat ik om de paar dagen toch nog één of twee sigareten rook als ik aan 't drinken ben. In die twee weken heb ik nu minder dan één pakje gerookt (vind ik toch ook al een hele prestatie).
Maar gister heb ik besloten dat ik even door moet zetten, dus vandaag stop ik officieel! Wish me luck
dat heb ik ook. ik eet dan wel eens een hele komkommer of winterpenen. vult je maag maar is niet dikmakendquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:11 schreef SlaggY het volgende:
Ach, ik heb geluk dat me stamkroeg twee weken dicht is voor een verbouwing. Misschien dat het na die tijd al een stuk makkelijker is.![]()
Ik merk trouwens wel dat ik echt meer ga eten nuHeb nu al een paar keer 's avonds om 11 uur nog ff in de keuken gestaan omdat ik echt iets moest eten. Iemand daar nog tips voor?
Lowlands is niet van 16 yoy 18 augustus hoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:33 schreef MaJo het volgende:
Nog steeds gestopt, 15 dagen inmiddels
Ben gestopt omdat ik op vakantie ging en dat ging echt vlekkeloos, heb er nauwelijks aan gedacht. Nu ik weer terug ben in mijn normale omgeving moet ik er steeds aan denken en heb ik er steeds meer goesting naarMaar ik blijf volhouden!
Wat stomquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Lowlands is niet van 16 yoy 18 augustus hoor!
toen ik 2 weken was gestopt kreeg ik moeilijke momenten. echt mega zin in een peuk. gewoon doorbijten en niet roken!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:33 schreef MaJo het volgende:
Nog steeds gestopt, 15 dagen inmiddels
Ben gestopt omdat ik op vakantie ging en dat ging echt vlekkeloos, heb er nauwelijks aan gedacht. Nu ik weer terug ben in mijn normale omgeving moet ik er steeds aan denken en heb ik er steeds meer goesting naarMaar ik blijf volhouden!
*schiet het volgende idee in*quote:
26 mei 2001!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:26 schreef Brighteyes het volgende:
Voor de lange stoppers, geef even de datum waarop je gestopt ben, dan is het veel duidelijker in het lijstje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |