Ik NOG niet iig.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:39 schreef welkominspace het volgende:
btw zijn er mensen die net als ik er eigenlijk geen moeite mee hebben?
in 13 uur had ik al een pakje op man sjezus dat programma niet downloaden dusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:44 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ik NOG niet iig.![]()
N/M verkeerd gelezen.
13 hours, 46 minutes and 43 seconds. 14 cigarettes not smoked, saving ¤ 2,87. Life saved: 1 hour, 10 minutes.
Dus![]()
Ik rookte precies een pakje op een dag rond.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:48 schreef welkominspace het volgende:
[..]
in 13 uur had ik al een pakje op man sjezus dat programma niet downloaden dus
ja ik ook pakje per dag maar ik dacht dat ik 11 uur per dag sliep maar dat doe ik nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:50 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ik rookte precies een pakje op een dag rond.
Zoiets heet slapen geloof ik![]()
Ik welquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:51 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja ik ook pakje per dag maar ik dacht dat ik 11 uur per dag sliep maar dat doe ik niet
-1 sigaretquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:57 schreef welkominspace het volgende:
ik al ¤28 ongeveer
Sneltoets?? Nee, dus ben al 11 maanden er naar op zoekquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:33 schreef freecell het volgende:
One month, two weeks, four days, 14 hours, 32 minutes and 46 seconds. 340 cigarettes not smoked, saving ¤ 51,04. Life saved: 1 day, 4 hours, 20 minutes.
heeeey! Een sneltoets om het in één keer te posten!!!!hmmm, dat had de rest zeker al door?
-1 sigaret smiechtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:57 schreef welkominspace het volgende:
ik al ¤28 ongeveer
CTRL + =quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:01 schreef Koningin het volgende:
[..]
Sneltoets?? Nee, dus ben al 11 maanden er naar op zoek![]()
![]()
Zwakquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:02 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nope die kreeg ik van iemand anders![]()
![]()
neej ik ga voor ik naar het zwembad ga nog speciaal is peuk/pakje kopen in de hoop dat ik iemand tegenkom die ik al lang niet meer heb gezien en het ga vieren met een peukquote:
en dan weekendquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:06 schreef welkominspace het volgende:
[..]
neej ik ga voor ik naar het zwembad ga nog speciaal is peuk/pakje kopen in de hoop dat ik iemand tegenkom die ik al lang niet meer heb gezien en het ga vieren met een peuk
ik word denk ik maar een gelegenheids roken dus 1tje in de maand ofzo
bij mij niet want ik koop gewoon geen peuken/shag meer als het dan een gelegenheid is dan pak ik er wel een van me familie ofzo op feestjesquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:43 schreef Beach het volgende:
[..]
en dan weekend
en dan maandag
en dinsdag
en.....
en...........
fout bezig![]()
Hoevaak ben je al gekapt dan? En hoe lang was je al gestopt?quote:Op woensdag 26 juli 2006 05:30 schreef Barcelona het volgende:
Afgelopen week weer gerookt. Wordt echt een beetje moe van mezelf nu..![]()
Ik was eerst 5 jaar gestopt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 05:30 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hoevaak ben je al gekapt dan? En hoe lang was je al gestopt?
Roken werkt stressbevorderlijk, lichamelijk gezien. Het is een mentale toestand die het met zich meebrengt waardoor je je minder stressvol voelt. Afleiding zeg maar...quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:32 schreef Nyles het volgende:
Pff ik zit er wel al een hele tijd aan te denken! Is het handig te stoppen nu ik in een stressvolle periode zit?? (lees: relatie enzo )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |