Vanavond dus een begin met de laatste paar afleveringen; vanaf Augustus weer een nieuw seizoen. Af en toe maar weer meepakken.quote:Nieuwe uitzendtijd voor Lotte
Was het vorig seizoen nog elke dag om zeven uur Lotte-tijd, in het nieuwe seizoen gaat het half acht worden! En let op: vanaf maandag 21 augustus zijn de perikelen rondom Lotte, Vico, Marcella, Mark, Patricia en de rest weer te volgen in gloednieuwe afleveringen, om half acht dus!
Herhalingen
Ben je al een beetje vergeten zijn hoe het ook alweer zat met de verhaallijnen van Lotte? Geen nood... Talpa zal vanaf maandag 24 juli de laatste vier weken van het vorige seizoen Lotte gaan herhalen, zodat je weer helemaal up to speed bent. En die herhalingen zijn al om half acht te zien, zodat je daar ook meteen aan kunt wennen!
Dus, voor de duidelijkheid: vanaf maandag 24 juli om half acht herhalingen van Lotte (beginnend bij aflevering 53). En vanaf maandag 21 augustus om half acht gloednieuwe afleveringen van Lotte (vanaf aflevering 72)!!
als lotte ooit mooi kan wordenquote:Op woensdag 6 september 2006 15:36 schreef avo het volgende:
hoe lang duurt het nog voordat marcella history is voor Vico en dat Lotte en Vico bij mekaar zijn???
tja...quote:Op woensdag 6 september 2006 15:54 schreef avo het volgende:
nynke (lotte) krijgt minste makeup op voor haar rol als lotte heb ik weleens gelezen. Zelfs de mannen krijgen meer makeup dan zij...
Daar zit nu al iets maar zal nog wel 100 afleveringen duren ofzoquote:Op woensdag 6 september 2006 15:36 schreef avo het volgende:
hoe lang duurt het nog voordat marcella history is voor Vico en dat Lotte en Vico bij mekaar zijn???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan zeggen dat hij niks voelt voor haar. Zag je hem niet kijken toen ze binnen kwam.
verslavende serie hequote:Op zaterdag 9 september 2006 22:36 schreef DJJoris het volgende:
Zo, ben al bij aflevering35, hard op weg om een van mijn favoriete series te worden.![]()
idd hij staat bijna zoquote:Op woensdag 13 september 2006 20:55 schreef DJJoris het volgende:
hehe vooral als je de preview kijkt voor de volgende aflevering valt dat heel erg op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat cadeautje met die dubbele boodschap
en Marcella die merkt dat er wat is
![]()
1 van de administratie gaat wegquote:Op maandag 18 september 2006 20:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dat is niet zo netjes van Vicoen Lotte meisje je moest eens weten
dat ie wel verliefd op je is
![]()
Yup, eventjes bijna onherkenbaar gemaakt lijkt het welquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:14 schreef Mvnl het volgende:
Is dat Winston Post?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:09 schreef DJJoris het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van de Telegraafquote:"Peter is de zoon van Ineke, de assistente van de briljante ontwerper Hugo Lombardi. Peter is een schuchtere jongen, die niet zo goed weet hoe hij een afspraak met een meisje moet maken.
Zijn moeder koppelt Peter aan Lotte. Ze hebben een afspraakje in een romantische omgeving en dan laat Peter zien dat hij lang niet zo verlegen is als iedereen wel denkt."
Voorlopig dus geen liefdesscenes tussen Vico en Lotte. Hoewel, Vico moet nu wel extra zijn best doen om haar voor zich te winnen.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:14 schreef Rens_Wilders het volgende:
Aan het begin van dit seizoen werd toch verteld dat Daniel misschien wel niet op vrouwen viel... wanneer komen die scenes tussen Marc en Daniel??
hoop nooitquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:14 schreef Rens_Wilders het volgende:
Aan het begin van dit seizoen werd toch verteld dat Daniel misschien wel niet op vrouwen viel... wanneer komen die scenes tussen Marc en Daniel??
quote:(...)
Niet alleen Lotte gaat weer avonturen tegemoet, ook de andere personages zorgen voor ontwikkelingen. "Het leven van Daniel wordt wel heel erg spannend", zegt acteur Arent Jan Linde. "Hij gaat op de emotionele toer, hij is zo gesloten als een kluis en heeft nog nooit emotie getoond. Het is nog steeds onduidelijk of hij nou hetero of homo is en dat gaat nu duidelijker worden."
Mark, gespeeld door Geert Hoes, gaat zoals de kijker is gewend weer achter de vrouwtjes aan. Naast Vico en Lotte vormen Mara en Freddy, gespeeld door Marlous Dirks en David Goddyn, een steeds spannender liefdeslijn. "Freddy en Mara gaan het komende seizoen alle hoeken van de kamer zien met z'n tweeën", zegt Goddyn. "Ook gaan zij het elkaar moeilijk maken."
gelukkig hebben ze nog voor 50 dagen aan aflveringen liggen in de kastquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Toch nog geen Peter vandaag...
En Geert Hoes is oververmoeid kwam bij Boulevard.
Oooh ik hoopte eigenlijk dat 't gewoon 'n vaste soap zou worden, zoiets. Wat jammer dat 't al vast staat hoelang 't duurt..quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:56 schreef DJJoris het volgende:
Hmz een andere Lotte of Vico zal denk ik de doodsteek zijn voor deze serie vrees ik, iedereen heeft namelijk nu een indruk van Lotte en Vico.
Verder is dat in Duitsland gedaan om het langer te laten duren, Talpa heeft namelijk vanaf het begin af aan al gezegd dat de duur van Lotte (hoe lang/kort hij ook mag zijn vast staat). Hoe graag ik ook 300 afleveringen zou willen, als dat afbreuk doet aan het verhaal en de kwaliteit dan toch maar liever niet.
Dat zijn ook leuke series iddquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik wil Samen en Koppels terug bij talpa
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:39 schreef DJJoris het volgende:
Ze zijn leuk ja maar niet zo leuk als Lotte Vico![]()
![]()
![]()
Volgens mij komt hij helemaal niet werken bij Emodaquote:Op woensdag 20 september 2006 09:05 schreef janimie het volgende:
dus die peter wordt snel genoeg ontslagen door vico
Dat is zoquote:Op woensdag 20 september 2006 09:29 schreef DJJoris het volgende:
Jammer dan dat het maar 10 afleveringen is, zou misschien wel wat druk opvoeren bij Vico.
Gelukkig kan er een hoop gebeuren in 10 afleveringen
Marcella en Niekquote:Op woensdag 20 september 2006 12:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is zodalijk mis ik een week Lotte bah
![]()
Weet je wel wat ik wel erg vind Marcella die verlaten wordt. Ook al gun ik het Vico en Lotte veel meer maar toch...
Dat denk ik nietquote:Op woensdag 20 september 2006 17:06 schreef janimie het volgende:
is toch een droom ... ?
Marcella gaat in november uit de serie dus misschien al eerderquote:Op woensdag 20 september 2006 18:49 schreef DJJoris het volgende:
zal het dan toch snel wat worden tussen die twee?of zal dat pas aan het einde van het seizoen gebeuren
why ??quote:Op woensdag 20 september 2006 18:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Marcella gaat in november uit de serie dus misschien al eerder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry trouwens voor de niet al te denderende kwaliteit, de stream was zelf niet al te denderend qua kwaliteit helaas
[ Bericht 24% gewijzigd door DJJoris op 20-09-2006 23:24:15 ]
het past zo schien wel in het verhaallijn , maar ik dacht dat de actrice die de rol van Marcella op zich genomen had schien om persoonlijke redenen vertrok ofzo.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Als Vico haar laat vallen als een baksteen zou ik daar ook niet meer zo prettig werken... dat lijkt mij ten minste het geval.
Daniel was gisteren inderdaad erg grappig, erg droge opmerkingen had hij en tja, ik vind dat Niek het wel had verdiend.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:40 schreef depax het volgende:
Ik vind het beter dan de eerst afleveringen nu.
Kan eigenlijk wel lachen met Daniel ook al is hij een ontzettende eikel
En ja ze gaan waarschijnlijk verlengen daar wordt over gesproken volgens talpa is het een success.
Op een avond biede tijdstippen samen zitten ze toch rond de 270000 - 300000 kijkers.
Vind dat niet slecht voor talpa alleen de wedstrijden, koppensnellers en Expeditie Robinson doen het beter.
Houd op zeg, de kijkcijfers zijn bar slecht. Lotte scoort al weken onder de 300.000 en vaak zelfs onder de 200.000: donderdag 165.000 en vrijdag 187.000 kijkers. Echt geen succes!! Dat bijna alle programma's van Talpa lager scoren betekent nog niet dat dit goed is.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:40 schreef depax het volgende:
Ik vind het beter dan de eerst afleveringen nu.
Kan eigenlijk wel lachen met Daniel ook al is hij een ontzettende eikel
En ja ze gaan waarschijnlijk verlengen daar wordt over gesproken volgens talpa is het een success.
Op een avond biede tijdstippen samen zitten ze toch rond de 270000 - 300000 kijkers.
Vind dat niet slecht voor talpa alleen de wedstrijden, koppensnellers en Expeditie Robinson doen het beter.
De mensen die online kijken zijn er misschien 10.000 en daar wordt bijna niet aan verdiend: er is alleen aan het begin een reclamespotje waar vaak alleen nog reclame wordt gemaakt voor een eigen Talpa-programma. En Lotte is al op ik geloof drie verschillende tijden te zien geweest met als gevolg dat bij elke verschuiving kijkers afhaakten. Dus met de aanstaande verschuiving zie ik niets goeds gebeuren eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:29 schreef DJJoris het volgende:
Komt door het tijdstip denk ik, misschien zal het nieuwe tijdstip weer betere cijfers brengen al moet het dan opboksen tegen RTL Boulevard geloof ik.
Ik denk dat Talpa ook de online kijkers meetelt, daar zijn er namelijk ook flink wat van denk ik.
najaars presentatie van Talpaquote:Op donderdag 21 september 2006 16:08 schreef GlamourGirl het volgende:
DJJoris hoe kom je aan die spoiler? Werk je misschien bij Talpa achter de schermen. In ieder geval zien Vico en Lotte er leuk uit samen.
Inderdaad, uit de najaars presentatie van Talpa, streamen naar de pc en dan print screen:), werkte ik maar bij Talpa, dan had ik misschien al gezien hoe het verder gaatquote:Op donderdag 21 september 2006 16:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
najaars presentatie van Talpa
Volgens bronnen pas woensdag?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:43 schreef DJJoris het volgende:
idd maar vanaf morgen wordt het spannendPeter (Winston Post) is er namelijk vanaf morgen bij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freddy ook als die zo doorgaatquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:14 schreef janimie het volgende:
jenny & sandra zijn eruit denk ik
De mannen ook niet geloof ikquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:01 schreef janimie het volgende:
[..]
eeum...volgens mij ben ik de enigste hier die er eigelijk nix in ziet zitten geloof ik
![]()
ja ik, omdat ik niks beters te doen heb, en omdat patricia mooi isquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:56 schreef janimie het volgende:
mmm kijken hier serieus ook mannen naar deze serie ? en hou oud is iedereen hier gemiddeld eigelijk ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |