Klopt niet, anders hadden we nog 3 teams in de CLquote:Op maandag 6 november 2006 00:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De breedte zegt niet alles. Wij presteren veel beter in Europa dan Griekenland en Turkije bij elkaar. Alleen Portugal heeft ons de afgelopen jaren afgetroefd.
maar goed, eindeloze discussie zo. Ik vind de Eredivisie sterker en leuker geworden, jij niet. Duidelijk toch?
Waarom post je dat in dit wonderschone topic?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een weekje thuis en heb NAC, Feyenoord en Ajax live in actie gezien en ik had beter wat anders kunnen gaan doen.
Kansloos figuur ben jij af en toe.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Om te laten zien dat de Eredivisie echt geen fuck voorstelt
Hebben de Friezen al in de gaten dat een team van Verbeek altijd op inzet verliest?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:56 schreef MaxPower het volgende:
Zoveel scandi's staan er morgen niet in het veld.
Maar dat het een gepruts wordt kan ik je wel gelijk in geven helaas.
quote:Op donderdag 9 november 2006 21:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Feyenoord speelde inderdaad echt goed
Bundesliga is vermakelijk, top in de Premiership is altijd leuk, Serie A is zelden leuk, Primera division is altijd leuk zolang Valencia niet speeltquote:Op donderdag 9 november 2006 21:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Kansloos figuur ben jij af en toe.![]()
Anders ga je even 3e ronde bekerwedstrijden kijken en op basis daarvan dit soort conclusies trekken.
Ga nou maar al die vermakelijke topwedstrijden in de Serie A en Bundesliga kijken he?![]()
De NAC en RKC wedstrijden waren best vermakelijk trouwens.
quote:Op zondag 26 november 2006 14:52 schreef Radegast het volgende:
Na de afgelopen Europacupweek en dit competitieweekend, doe hier maar een slotje op.![]()
Nee, PSV is niet de Eredivisie.quote:Op zondag 26 november 2006 16:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je wil PSV afrekenen op de eerste verloren wedstrijd in europees verband.
Nee klopt...... maar maakt wel onderdeel daar van uit en houdt nog enigzins de eer een beetje omhoog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |