oke hoge gilletjes slaken met creative scheldwoorden danquote:Op maandag 24 juli 2006 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik sla niet, dat past niet bji mijn stereotypering.
huh,maar,dat potienteel lekker wijf is er toch ook bij?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nietus ik ga eten bij een vriendin die een kopelpoging aan het ondernemen is tussen mij en een potentieel lekker wijf
heel verschil!
Ik zal het doen.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oke hoge gilletjes slaken met creative scheldwoorden dan
ik las eerst even borstkorstenquote:
is dat potentiele lekkere wijf eigenlijk ook lesbeau?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nietus ik ga eten bij een vriendin die een kopelpoging aan het ondernemen is tussen mij en een potentieel lekker wijf
heel verschil!
anders wordt er geen koppelpoging gedaan I asumequote:Op maandag 24 juli 2006 15:42 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
is dat potentiele lekkere wijf eigenlijk ook lesbeau?
jep ik, vriendin van me, homo vriend van haar, en potentieel lekkere dame (niet wijf!) waarvan de geaardheid niet geheel bekend is behalve het niet hetero gedeeltequote:Op maandag 24 juli 2006 15:41 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
huh,maar,dat potienteel lekker wijf is er toch ook bij?
of heb ik nou het helemaal verkeerd begrepen
Ze kan ook een wannabi zijn.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:42 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
anders wordt er geen koppelpoging gedaan I asume
ik zou het niet weten, maar iig geen heteroquote:Op maandag 24 juli 2006 15:42 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
is dat potentiele lekkere wijf eigenlijk ook lesbeau?
Zie! ik wist wel dat ik het snapte!quote:Op maandag 24 juli 2006 15:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jep ik, vriendin van me, homo vriend van haar, en potentieel lekkere dame (niet wijf!) waarvan de geaardheid niet geheel bekend is behalve het niet hetero gedeelte
Ik heb nog nooit een Swirl gehad.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:45 schreef Zwaffel het volgende:
ik heb trek in een swirl of een mc flurry. maar meer in een swirl
welke smaak?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:46 schreef liefie_ het volgende:
ik heb nog b&j ijs liggen hier
wat vreemd is want het ligt er al een week en normaal moet dat spul zo snel mogelijk op bij mij
die zijn lekker! met vers fruit en verschillende toppingsquote:
bijna alle b&j ijsjes zijn lekker behavle die hahaquote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bijna alle b&j ijsjes zijn lekker behavle die haha
krijgen wij ook pics te zien van haar?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zou het niet weten, maar iig geen hetero
want ze vond me leuk zelfs na dronken fotos!
wat haar natuurlijk al zo'n 999583823 pluspunten oplevert ongeacht uiterlijk of karakter
zeur niet, je zat er laatst wel van te vretenquote:Op maandag 24 juli 2006 15:49 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik vind die new york super fudge zo goor. Enkel de witte chocolade die erin zit is lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |