abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 augustus 2007 @ 00:37:24 #161
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_52318581
Ik snap er niets meer van Zit je nou heel seizoen 2 en 3 in een paar dagen te kijken ofzo? Dit topic is eigenlijk het USA-topic, waar we net over de helft van seizoen 4 zitten Ben je alles aan het inhalen totdat je ook zo ver bent?

Wel erg cool dat je het ook zo'n vette serie vindt
pi_52352731
Ik kan niet meer wachten op even bij te kijken. Topserie :-)
Verbaal terrorist
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:55:32 #163
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_52353416
Isabelle
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_52354387
Bij welke episode zijn we in de VS inmiddels? Ik heb net bijgekeken tot en met de eerste episode van seizoen 4.
Verbaal terrorist
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 14:02:19 #165
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_52357919
Gisteren was aflevering 9 van seizoen 4 te verkrijgen

Tess Ik zweer het, iedere keer als zij weer in een aflevering zit, ziet ze er mooier uit dan de vorige keer Op mijn werk hangt hier een poster van Serenity met haar op de voorgrond, dus ik was haar sowieso nog lang niet vergeten
Verder was het echt een feest der herkenning, met ook Dr. Burkhoff en Richard! Laatstgenoemde is toch altijd wel de ultieme boyscout geweest, dus ik vond het wel lichtelijk disturbing hoe hij weer een familie wilde vormen met Isabel door haar te dwingen weer een peuter te worden, brrr... het verbaast me trouwens dat ze ermee door zijn gegaan, ik had verwacht dat ze tegen het einde van de aflevering weer normaal zou zijn. Misschien wilde die actrice die haar speelt niet meer...? In ieder geval jammer, want ik begon Isabel net een tijdje cute te vinden

In het "Previously, on The 4400" stukje was er ook een hele stuk over Tom's "marked" litteken achter zijn oor, maar er werd niet zoveel mee gedaan deze aflevering, denk dus dat hij volgende week ge-mindcontrolled wordt ofzo... Heeft 'ie toch nog twee keer met een mooie vrouw kunnen seksen voordat het zover is
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 14:10:03 #166
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52358127
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 00:37 schreef Xurk het volgende:
Ik snap er niets meer van Zit je nou heel seizoen 2 en 3 in een paar dagen te kijken ofzo? Dit topic is eigenlijk het USA-topic, waar we net over de helft van seizoen 4 zitten Ben je alles aan het inhalen totdat je ook zo ver bent?

Wel erg cool dat je het ook zo'n vette serie vindt
Ik hoef nog maar 2 afleveringen en dan heb ik seizoen 2 en 3 in 1,5 week erop zitten .
Ik wil namelijk gelijk gaan lopen inderdaad . Zo een toffe serie. Doet me denken aan The X-Files .
Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:00:29 #167
28033 Pek
je moet wat
pi_52366466
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 14:02 schreef Xurk het volgende:
Gisteren was aflevering 9 van seizoen 4 te verkrijgen
Beste ep van het seizoen tot nu toe, wat mij betreft
Puike arc gestart met Pa en Isabel, had ik niet verwacht. Geweldig! Tom die eindelijk zijn baas uitwoont komt ook op een goed moment en Summer Glau Wat een freaky rollen speelt dat kind toch
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_52453416
Waar gaat de serie naar toe nu het met Tien/Talpa gedaan is?
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 18:12:57 #169
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_52456889
RTL8 misschien? In ieder geval voor de rest van seizoen 3 denk ik Maar goed, er is ook een NL topic hè
pi_52521859
Hoop dat naast The 4400, Weeds ook weer bij RTL dan uit wordt gezonden. Zo vette serie. Heeft ook even op Talpa gedraaid.
pi_52522267
Ik kan niet wachten op episode 10....
Verbaal terrorist
  maandag 20 augustus 2007 @ 10:48:22 #172
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_52522352
Wel tof nu dat er geen 4400 of the week afleveringen worden gedraaid. De eps zijn meer doorlopend geworden, terwijl ze ook standalone zijn.

En de toekomst komt veel terug nu, allemaal goed zo
When all else fails, you always have delusion.
pi_52522376
Ik vind het woord promicin geweldig trouwens... er zit zo overduidelijk 'promise' in.
Verbaal terrorist
pi_52533307
OMG met die Tom word het ook steeds vager. Van Isabel had ik al wel weer verwacht dat ze ouder zou worden. Leuk dat Lilly ook weer ff terug was Helaas voor Richard dat ie nu gepakt is. Ben benieuwd hoe het verder afloopt, nu het zo vaag word met Tom.
Hoeveel eps staan er voor dit seizoen eik?
O+ BlaBlub O+
pi_52557870
Las in review van ign dat we nog 3 weken te gaan hebben, maar 4400 had toch altijd 12 eps ? (behalve 1e seizoen natuurlijk)
pi_52558201
Ohh tot en met 13 dit keer. En seizoen 5 is ook al zeker
O+ BlaBlub O+
pi_52559098
Seizoen 5 zeker, briljant.

Episode 10 was weer geweldig. Tommieboy wordt steeds enger. Ik hoop niet dat Isabel haar krachten terugkrijgt
Verbaal terrorist
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:07:45 #178
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_52559199
Jenni baird

Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_52562722
Hmm is de reden dat Lilly terug is misschien dat Isabelle jonger is geworden?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_52562796
Lilleke is nep, je loopt achter
Verbaal terrorist
pi_52562829
Oh oke Dat vermoedde ik op het begin al. Ik ga nu maar verder kijken (zit op de helft)
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 23:19:44 #182
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_52576576
Lilly werd door één of andere vage 4400 jongen uit het hiernamaals getoverd voor beperkte duur Ik ben wel blij dat Isabel weer ouder is, zo is haar verhaallijn toch veel interessanter.

Die shit met Tom is wel erg Twillight Zone ja, jammer dat hij er niet langer tegen heeft kunnen vechten, maar wel interessant om te zien waar dit nu heen zal gaan...
pi_52576991
4400 wordt gewoon te spannend, ik kan het bijna niet meer uithouden!
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_52577018
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:38 schreef neggix het volgende:
Ohh tot en met 13 dit keer. En seizoen 5 is ook al zeker
Heb je een link? Want ik heb nog nergens gelezen dat ze een seizoen langer doorgaan.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_52580705
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 23:34 schreef samjustme het volgende:

[..]

Heb je een link? Want ik heb nog nergens gelezen dat ze een seizoen langer doorgaan.
TV.com
Daar staat al een seizoen 5, als zij dat hebben staan is dat meestal 100% te geloven.

En waarom niet, het word beter bekeken dan de eerdere seizoenen.
O+ BlaBlub O+
pi_52582685
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 04:06 schreef neggix het volgende:

[..]

TV.com
Daar staat al een seizoen 5, als zij dat hebben staan is dat meestal 100% te geloven.

En waarom niet, het word beter bekeken dan de eerdere seizoenen.
Ik heb juist ergens gelezen dat dat ratings lager zijn dan bij eerdere seizoenen vandaar en ik was bang dat ze hem gewoon zouden cancelen na dit seizoen. Van mij mogen ze in het 5e de verhaallijn afronden.
pi_52583414
Als ze zo doorgaan, mogen ze er van mijn part nog wel 5 seizoenen aan vastplakken. Ik vind het uiterst interessant iedere keer weer te zien hoe beide facties uit de toekomst het heden proberen te veranderen in hun voordeel. Ik vermoed dat er nog een switch in gaat komen en dan Jordan's pad niet het goede pad gaat zijn.
Verbaal terrorist
pi_52583963
Idd.. zeker nu Jordan niet wil dat mensen hun overlijdenskans bij het nemen van het shot kunnen inschatten. Ik heb zoiets van alles wat er gebeurt is door de toekomst al voorzien, dus ook dat iemand zou ontdekken wie wel en wie niet het shot kan nemen.
pi_52630496
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:55 schreef Bigs het volgende:
Idd.. zeker nu Jordan niet wil dat mensen hun overlijdenskans bij het nemen van het shot kunnen inschatten..
Het bewijst in ieder geval weer dat Jordan toch aardig evil is al wil hij het zo niet doen voorkomen. Die hele oorlog tussen wel of geen abilities is bullshit. Als iedereen een ability heeft heb je weer een andere oorlog: die van de criminele gasten met abilities tegen de goeien. Of een klassensysteem van 'kracht' van de ability. De ene is een stuk krachtiger of nuttiger dan de ander. Krijg je daar weer discriminatie over.

Een 'goede' Jordan had gezegd "we zien wel wat er gebeurt, zolang maar zoveel mogelijk mensen het shot willen nemen"
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_52722084
Wat een episode weer, 4x11 Deze serie word echt steeds beter. Tijdens seizoen 2 had ik het wel een beetje gehad, maar nu is het weer echt super
Wat Tom nu ook weer van plan is, nu die Roth dood (colier?) is?
En wat Diane en z'n baas gaan doen.. Jaah helemaal super.
O+ BlaBlub O+
pi_52724999
Mwah vind het op zich wel interssant dat hele 'marked' gedoe, maar ik moet nog maar zien of het echt interessant wordt. Tis tot nu toe niet echt heel spannend. Alhoewel de nieuwe host die aan het eind van 4x11 werd genoemd natuurlijk wel interessant is
pi_52779111
Ik vind het erg jammer, die 11de episode. Nu is Tom marked en die Imroth dood. Het stomme is dat ze dus iedereen blijkbaar kunnen hosten. Nu willen ze Jordan hosten. Ik had veel liever gezien dat de tegenstelling wie nu 'goed' was nog even doorging met dat gedoe met Kyle en zijn ability. Nu is het gewoon de strijd van puppetmasters uit de toekomst.

Isabelle had net een leuke verhaallijn achter de rug en nu is het weer terug bij af.

Baby---> Groot --> alle Krachten----> Geen krachten----> Baby ----> Groot---> Alle krachten

Ik vind het nogal gaar eigenlijk wat er nu voor ontwikkelingen zijn. Als dit zo doorgaat, kap ik ermee na 3,5 geweldige seizoenen. Het wordt nu echt flauw, want je kunt al voorspellen wat er gebeurd.

Isabelle roeit een hele zooi uit, maar kan gevoelsmatig Kyle niet killen en die geeft haar weer een injectie.

OF

Isabelle roeit een hele zooi uit, maar kan Jordan niet aan, die haar gaves weer afneemt.

Van mij mag Diane weleens een ability krijgen
Verbaal terrorist
  maandag 10 september 2007 @ 18:00:16 #193
105263 Litso
Interlectueel.
pi_53076872
Erg gave serie, ik heb laatst in een paar weken alles gekeken tot waar we nu waren. Op welke weekdag komt de nieuwe aflevering altijd? Kan ik me daar vast op instellen.
Ik moet zeggen dat ik het overigens niet altijd even goed geacteerd vind, maar misschien ben ik wat verwend, de eerste twee series die ik ooit heb gevolgd waren Lost en Heroes. Ik zie de parallel met Heroes overigens wel, maar er zit zo'n wereld van verschil tussen de twee dat het absoluut niet stoort

Ik moet zeggen dat dat gedeelte met Tom die marked is idd wel echt irritant is. Ik hoop dat dat niet te lang aanhoudt, en dat hij en/of Diane inderdaad eens promicin nemen. En dat Isabelle met d'r jankhoofd uit beeld verdwijnt
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_53077099
Het gaat allemaal wel ver, met Jordan die nu z'n eigen beweging gaat afbreken. Moet zeggen dat het allemaal wel een beetje vergezocht word nu. Zoiezo hadden die marked van mij wel weg mogen blijven. De strijd NTAC<>Collier was imo al genoeg.
  maandag 10 september 2007 @ 22:57:57 #195
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_53084136
Ik vind ook dat de Marked er "ineens" in zijn geschoven, aangezien we drieëneenhalf seizoen niets van hun hebben gehoord en ze nu ineens centraal in het verhaallijn van de hele serie lijken te staan. Ze hadden natuurlijk begin seizoen 3 [al lijkt het véél langer geleden] die vage Marked dude bij Isabel, waarvan nooit echt duidelijk was voor wie hij werkte, maar ik vraag me af of de makers dat toen voor hunzelf al wisten.

Anyway, wel echt een spannende aflevering! Het lijkt erop dat Tom echt dood moet gaan nu, dat zou voor de geloofwaardigheid van de serie wel het beste zijn... maar goed, in een serie waarin mensen genezende krachten hebben en duizenden andere krachten boeit geloofwaardigheid niet zo Wat ik nog het schokkendst vind is dat het lijkt te lukken om Collier "marked" te maken

Grappig was trouwens die onaangekondigde opname van die film van die Curtis Beck, ik dacht dat ze serieus Satan in de serie gingen introduceren, zat al een beetje te 'en
  dinsdag 11 september 2007 @ 00:35:15 #196
105263 Litso
Interlectueel.
pi_53086729
quote:
Op maandag 10 september 2007 22:57 schreef Xurk het volgende:
Ik vind ook dat de Marked er "ineens" in zijn geschoven, aangezien we drieëneenhalf seizoen niets van hun hebben gehoord en ze nu ineens centraal in het verhaallijn van de hele serie lijken te staan. Ze hadden natuurlijk begin seizoen 3 [al lijkt het véél langer geleden] die vage Marked dude bij Isabel, waarvan nooit echt duidelijk was voor wie hij werkte, maar ik vraag me af of de makers dat toen voor hunzelf al wisten.

Anyway, wel echt een spannende aflevering! Het lijkt erop dat Tom echt dood moet gaan nu, dat zou voor de geloofwaardigheid van de serie wel het beste zijn... maar goed, in een serie waarin mensen genezende krachten hebben en duizenden andere krachten boeit geloofwaardigheid niet zo Wat ik nog het schokkendst vind is dat het lijkt te lukken om Collier "marked" te maken

Grappig was trouwens die onaangekondigde opname van die film van die Curtis Beck, ik dacht dat ze serieus Satan in de serie gingen introduceren, zat al een beetje te 'en

Als Tom doodgaat kan Colliers plan niet meer werken, volgens de prophecy toch?
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_53090656
Ik heb eigenlijk nog geen berichten gehoord over een vijfde seizoen.. dus misschien zijn ze de serie in rap tempo aan het afbouwen om volgende week alles te laten stoppen. De dood van Tom, Collier die iedereen z'n krachten afneemt etc. Who knows
pi_53090751
Ik vind die hele 'marked'-verhaallijn nogal zwak, mijn breekpunt was wel die marked-vent van dat software-bedrijf die uit de weg werd geruimd. Ik vond het teruggeven van krachten aan Isabelle ook niet echt een sterke zet. Maar ja, eerste episode 12 nog maar eens zien.

""The good news is that "USA Network" has listed the next episode as "SEASON FINALE" and not "Series Finale"."

Er wordt echter pas besloten over seizoen 5 na seizoen 4.
Verbaal terrorist
  maandag 17 september 2007 @ 15:29:09 #199
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_53245203
Holy mother of hell...

de laatste aflevering was goed!

Ik ben een grote fan van Heroes, ik heb het allereerste Heroes-topic op Fok! dan ook op mijn naam staan, maar the 4400 is wat je noemt een "guilty pleasure"... en met deze nieuwe status quo, ben ik meer dan tevreden. Het doet me wat dat betreft denken dat er flink wat meer wetenschap zit achter the 4400 dan achter Heroes. De wereld erachter zit net iets logischer in elkaar.

Hell yes, ik hoop dat seizoen 5 snel komt!

the 4400 is een van die series die vreemd genoeg alleen maar beter word in de loop der jaren. Wat begon als een mini-serie met belofte, werd een langzame serie met een freak-of-the-week instelling, maar de laatste twee seizoenen zijn spannend.

Seizoen 4 was gewoon extreem goed. Er zat vaart in, continuiteit, spanning, een mysterie, en het einde is meer dan onverwachts.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_53251854
Mwa ik vond de finale tegenvallen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')