quote:ALGEMEEN
carrosserie 5-deurs, hatchback
transmissie 5 v, hand
brandstof diesel
algemene garantie 2 jaar, onbeperkt
carrosserie garantie 12 jaar
introductie mei 2005
einde nog leverbaar
MOTOR
aantal cilinders 4, in lijn
kleppen per cilinder 2
cilinderinhoud 1896 cm3
boring x slag 79,5 x 95,5 mm
compressieverh. 19,0:1
max. vermogen 74 kW (100 pk)
4000tpm
max. koppel 240 Nm
1800tpm
brandstofsysteem pompverstuiver
klepbediening ohc
turbo ja, met intercooler
katalysator nee
ONDERSTEL
aandrijving voor
wielophanging voor onafh., McPherson
wielophanging achter semi-onafh.
vering voor schroefveren
vering achter schroefveren
stabilisator voor ja
stabilisator achter nee
remmen voor gev. schijven, 256 mm
remmen achter schijven, 232 mm
bandenmaat 185/60R14
draaicirkel 10,6 m
MATEN & GEWICHTEN
lengte 3,92 m
breedte 1,65 m
hoogte 1,47 m
wielbasis 2,46 m
spoorbreedte voor 1,43 m
spoorbreedte achter 1,43 m
massa leeg 1102 kg
max. toelaatbare massa 1680 kg
laadvermogen 578 kg
aanhanger geremd 1200 kg
aanhanger ongeremd 500 kg
kogeldruk 50 kg
dakbelasting 75 kg
inh. bagageruimte 270-1030 l
inh. brandstoftank 45 l
PRESTATIES
topsnelheid 188 km/h
acceleratie 0-100 km/h 10,7 s
verbruik binnen beb. kom 6,4 l/100km
verbruik buiten beb. kom 4,0 l/100km
verbruik gecombineerd 4,9 l/100km
CO2 uitstoot 132 g/km
Ik moet 1 A&F vest maar ff verpatsen in V&A hier denk ik, had perongeluk een L uit het schap getrokken en kwam daar in het hotel pas achter. Wil ik vandaag op de laatste dag ff gaan ruilen, is die die ballentent dichtquote:Op maandag 24 juli 2006 08:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb het wel eens zien hangen, ik meen in Amsterdam ergens ofzo...
Ik mag trouwens geen nephorloge's![]()
Denk je dat ik hem pas? Ik heb meestal L, van Ralph en Tommy iigquote:Op maandag 24 juli 2006 08:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik moet 1 A&F vest maar ff verpatsen in V&A hier denk ik, had perongeluk een L uit het schap getrokken en kwam daar in het hotel pas achter. Wil ik vandaag op de laatste dag ff gaan ruilen, is die die ballentent dicht
En dan laat je hem thuis toch niet zien
quote:Op maandag 24 juli 2006 08:37 schreef Hugster het volgende:
En vlad, de reis er naartoe was niet boeiend. Gewoon de interstate af met een bus. Terug fucking krap gezeten en naast een KANKER homo die de HELE reis (6 uur) gruwelijk verwijfd zat te praten en giechelen met een meisje waar hij mee was.
Ik weet niet waar het aan lag maar ik zat mezelf helemaal op te vreten en werd er agressief van. Brrrrr ik wil er niet meer aan denken
quote:Op maandag 24 juli 2006 08:37 schreef Hugster het volgende:
En vlad, de reis er naartoe was niet boeiend. Gewoon de interstate af met een bus. Terug fucking krap gezeten en naast een KANKER homo die de HELE reis (6 uur) gruwelijk verwijfd zat te praten en giechelen met een meisje waar hij mee was.
Ik weet niet waar het aan lag maar ik zat mezelf helemaal op te vreten en werd er agressief van. Brrrrr ik wil er niet meer aan denken
Teveel voor smsquote:
Al sla je me doodquote:Op maandag 24 juli 2006 08:44 schreef vlad het volgende:
[..]
verschrikkelijk is dat ja.
Van boston naar NY, ligt dat in lijn van de rit vanuit Toronto? Ik had namelijk de bus geboekt vanuit Toronto naar NY. Dan heb ik aan de reis dus niets gemist iig![]()
En zat je in NY in een hostel of hotel? ik weet dat het Jazz hostel erg goed schijnt te zijn![]()
Tss, jij wilde dat wel. Niet liegen. Je vriendjes wilden per se in een hotel.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
Al sla je me dood
En hostel? tsss dan ken je me nog niet
[afbeelding]
30 meter van times square en broadway![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 08:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
Al sla je me dood
En hostel? tsss dan ken je me nog niet
[afbeelding]
30 meter van times square en broadway![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 08:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Teveel voor sms
En herm, ik heb geen idee, misch kan ik hem nog wel verpatsen met flink wat winst hier, wat ik jou weer niet aan wil doen +
Ik zie Huug idd al tussen 30 man op 1 kamer in een stapelbed liggenquote:Op maandag 24 juli 2006 08:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tss, jij wilde dat wel. Niet liegen. Je vriendjes wilden per se in een hotel.
Ik heb die hostels gezien, daar wilde ik NIET zittenquote:Op maandag 24 juli 2006 08:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tss, jij wilde dat wel. Niet liegen. Je vriendjes wilden per se in een hotel.
* vlad mompelt iets van streken die dronken engelsen uithalen met snurkende mensen enzoquote:Op maandag 24 juli 2006 08:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zie Huug idd al tussen 30 man op 1 kamer in een stapelbed liggen
Maar je zei het vantevoren wel. Waar of nietquote:Op maandag 24 juli 2006 08:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb die hostels gezien, daar wilde ik NIET zitten
* hermandeperman mompelt iets van "jij kent Hugo niet"quote:Op maandag 24 juli 2006 08:50 schreef vlad het volgende:
[..]
* vlad mompelt iets van streken die dronken engelsen uithalen met snurkende mensen enzo![]()
Gewoon bovenop 'mquote:Op maandag 24 juli 2006 08:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zie Huug idd al tussen 30 man op 1 kamer in een stapelbed liggen
Zonder de hostels te hebben bekeken wel, en zo'n slaapzaal sowieso niet hoor, dat komt niet eens in me opquote:Op maandag 24 juli 2006 08:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar je zei het vantevoren wel. Waar of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |