Kom jij even voor mij staan nuquote:Op maandag 24 juli 2006 06:54 schreef slakkie het volgende:
Overdrijven is ook een vak.
Men, dit komt echt uit het diepe dit!quote:Op maandag 24 juli 2006 06:58 schreef Viking84 het volgende:
poets dan ook je tanden na het salami eten.
Niet om salami, maar het effect er nu vanquote:Op maandag 24 juli 2006 07:39 schreef Bananenman het volgende:
Het is fokking 7 uur 's ochtends en jij maakt je druk om salami!
Ik had ook honger kunnen lijdenquote:Op maandag 24 juli 2006 12:16 schreef Wereldman het volgende:
eigenlijk zou je je vriendin de schuld geven, want zij heeft je als het ware gevoerd...tenminste als ik het zo lees heb je zelf geen invloed op de dingen die je eet...![]()
Het probleem was dat erg gisteren avond werkelijk niets in huis was! Behalve salami.quote:
Gebukt zeker....quote:
dat is zo oud..quote:Op maandag 24 juli 2006 12:43 schreef Zinvol het volgende:
Ren nu gewoon naar de keurslager, koop dan zo'n pakje salami.
Gooi die op de grond en ga er heel hard opstampen.
Slager: Wat doe je nu!!!
Jij: Ja ik heb hem toch gekocht!!![]()
Whahahahahahha
Ik heb ook al zo'n hekel aan salami he! Vooral als er van die droge korsten omheen zitten![]()
Knaublauch...quote:Op maandag 24 juli 2006 12:43 schreef Ashram het volgende:
Weet je ook eens hoe je vriendin zich voelt als je de nacht daarvoor in haar bek hebt gespoten...
Hij was goed tot vandaag, dus voor mij was het te meer reden om het gewoon op te maken.quote:
* Casparovvv verkoopt de beste salami'squote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:31 schreef gronk het volgende:
Goede salami![]()
(in spanje hebben ze van die salami die net een beetje pittig is.)
'dorp boven rotterdam', waar is dat?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:39 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
* Casparovvv verkoopt de beste salami's
[afbeelding]
Cacciatore, bijvoorbeeld.
Heb je een vermoeden?quote:
D'r gaat een licht op.quote:
Berkelquote:
Jij niet, de wereld om je heen welquote:Op maandag 24 juli 2006 07:37 schreef slakkie het volgende:
[..]
Sure. Ik eet al jaren salami, en heb er nooit nooit last van gehad.
Toch een ander dorpquote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:08 schreef gronk het volgende:
[..]
Toch een ander dorp![]()
(den haag heeft nooit stadsrechten gekregen...)
Je bouwt de spanning wel aardig op zo. Kun je in (desnoods in CUL) een salamitopic openen, met een beschrijving van verschillende types *en* waar je ze kunt kopenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:12 schreef Casparovvv het volgende:
[..]Ik durf te beweren dat we bij de top 5 van beste en drukste winkels in deze branche behoren.
quote:Op zondag 30 juli 2006 00:04 schreef gronk het volgende:
[..]
Je bouwt de spanning wel aardig op zo. Kun je in (desnoods in CUL) een salamitopic openen, met een beschrijving van verschillende types *en* waar je ze kunt kopen?
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:59 schreef Vandoooorrr het volgende:
Ja, godverdomme gek, ik was gister dus lekker aan 't zuipen in me favoriete café en had na een tijdje honger als een paard. Enfín, een maat van me had trek in pizza, ik vond dat wel een puik idee, maar hij wou nog ff wachten met bestellen.. Nahja gekken, dat kan, maakt niet uit. Ik zat ondertussen gezellig met een meisje te praten en ik dacht dat ik er wel ff kon kussen..Maarja, ik pizza te bestellen en ik had dus pizza salami besteld, men, wat is dat relaxed om te eten
Nadat ik me pizza had verorbert kwam ik er achter dat ik gigantisch uit me muil stonk. Ik dacht: FOCK! Na het eten gingen we weer terug om meer pils te zuipen en dat meisje te kussen, dacht ik... Maar nee, ze was niet echt van me mondgeur gecharmeerd. Ik dacht: Klootviool, waarom vreet je dan ook pizza, fock! Ik kaugom eten voor 't leven, maar het mocht niet baten.. Ach ja, dan maar met de handkar hé!
Kortom: Waarom is salami zo teringlekker en ga je er door verschrikkelijk uit je smoel stinken? Fock!
Als je nou niet zo'n hongerige puber was geweest, had je haar ook een paar stukken gegeven. Had ze helemaal niet gemerkt dat je uit je muil stonk (sic), had ze je nog een nog aardigere gozer gevonden ook, en had je haar kunnen laten sjorren en meerquote:Op maandag 31 juli 2006 23:59 schreef Vandoooorrr het volgende:
Ja, godverdomme gek, ik was gister dus lekker aan 't zuipen in me favoriete café en had na een tijdje honger als een paard. Enfín, een maat van me had trek in pizza, ik vond dat wel een puik idee, maar hij wou nog ff wachten met bestellen.. Nahja gekken, dat kan, maakt niet uit. Ik zat ondertussen gezellig met een meisje te praten en ik dacht dat ik er wel ff kon kussen..Maarja, ik pizza te bestellen en ik had dus pizza salami besteld, men, wat is dat relaxed om te eten
![]()
Haha, ze zei dat ze lang niet zo dol was op salami als op mij, maar ik kreeg geen kusje meer.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:16 schreef gronk het volgende:
[..]
Als je nou niet zo'n hongerige puber was geweest, had je haar ook een paar stukken gegeven. Had ze helemaal niet gemerkt dat je uit je muil stonk (sic), had ze je nog een nog aardigere gozer gevonden ook, en had je haar kunnen laten sjorren en meer![]()
Maar ja, gemaakte keuzes...
PS: niet te hard met je hoofd tegen de muur bonken, daar worden de buren wakker van![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |