Dat mag dus nietquote:Qunix (www.Qunix.be) zegt:
ik wil meer dan 10.000 hal;en
Qunix (www.Qunix.be) zegt:
daarvoor post ik onzin
nee!!!!!!111 eins lollercopter!!11quote:Op maandag 24 juli 2006 04:09 schreef Bwko het volgende:
fipo?
Bol.comquote:Op maandag 24 juli 2006 04:09 schreef combel het volgende:
Speedcity-Greatest Hits
(Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren)
quote:Op maandag 24 juli 2006 04:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
Och nee, ik ga mijn bedje opzoeken. Weltrusten![]()
![]()
internetquote:Op maandag 24 juli 2006 04:11 schreef combel het volgende:
[..]
ja, waar zou ik hem moeten bestellen dan?![]()
Charly is vet!!!!!!!!!!quote:Op maandag 24 juli 2006 04:12 schreef combel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=T2ixQtzcwQI&mode=related&search=Charly%20Lownoise
deze is zoooo vet!!
Ik ben 2x naar Charly Lownoise & Mental Theo geweest in de Time Out in Gemertquote:Op maandag 24 juli 2006 04:13 schreef Qunix het volgende:
[..]
Charly is vet!!!!!!!!!!
En die heb ik op cd!
quote:Op maandag 24 juli 2006 04:14 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik ben 2x naar Charly Lownoise & Mental Theo geweest in de Time Out in Gemert![]()
Tsja.. da's kutquote:Op maandag 24 juli 2006 04:14 schreef Eririn het volgende:
[..]
omdat ik een kut topic gemaakt heb en aan het baggeren was
![]()
gister nog gekotst en in bosjes gelegen.. dus nee.. ik sla een keer overquote:Op maandag 24 juli 2006 04:15 schreef Cinch het volgende:
Iemand nog bier?
Patrick huisvrouw, twylightquote:Op maandag 24 juli 2006 04:16 schreef Bwko het volgende:
[..]
Wie kennen dat top-secret msn adres dan allemaal?
ik ben gister volgens mij op m'n neus gevallenquote:Op maandag 24 juli 2006 04:16 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
gister nog gekotst en in bosjes gelegen.. dus nee.. ik sla een keer over![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 04:13 schreef Eririn het volgende:
en stiekem ook Qunix.. maar dat wisten jullie al
Dan heb je vandaag toch overquote:Op maandag 24 juli 2006 04:16 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
gister nog gekotst en in bosjes gelegen.. dus nee.. ik sla een keer over![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 04:18 schreef Roflpantoffel het volgende:
Toedels iedereen ! Ik ga echt slapen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
[/quote]quote:Op maandag 24 juli 2006 04:18 schreef combel het volgende:
[..]
![]()
[quote]Op maandag 24 juli 2006 04:19 schreef Eririn het volgende:
[..]
![]()
Die goeie ouwe tijdquote:Op maandag 24 juli 2006 04:19 schreef combel het volgende:
man, die feesten liijken mij echt zo gaaf, wou dat die nu ngo zijn
Ik weet er alleen vaagjes wat van door mijn oudere neven enzo.quote:Op maandag 24 juli 2006 04:20 schreef combel het volgende:
[..]
ik wee ter niks vanken alleen de cd's enzo liedjes op tmf
![]()
O RLY?¿quote:Op maandag 24 juli 2006 04:21 schreef combel het volgende:
[..]
in mijn msn heet twylight gewoon twylight
Ik heb er 2 van twy, eig meer maar die gebruikt ie allemaal niet meerquote:Op maandag 24 juli 2006 04:21 schreef combel het volgende:
[..]
in mijn msn heet twylight gewoon twylight
Tof. Was je vergeten.quote:Op maandag 24 juli 2006 04:22 schreef Bwko het volgende:
[..]
Ik heb er 2 van twy, eig meer maar die gebruikt ie allemaal niet meer
Nu ben ik vet cool hip![]()
nee, nu ben je iemand die twylight niet leuk vind maar hem blijft stalken op msn en hij daardoor al 2 keer een nieuw email adres heeft moeten makenquote:Op maandag 24 juli 2006 04:22 schreef Bwko het volgende:
[..]
jezelf 2 keer op msn is niet hipquote:Op maandag 24 juli 2006 04:22 schreef Bwko het volgende:
[..]
Niettus {n}quote:Op maandag 24 juli 2006 04:23 schreef combel het volgende:
[..]
nee, nu ben je iemand die twylight niet leuk vind maar hem blijft stalken op msn en hij daardoor al 2 keer een nieuw email adres heeft moeten maken
en: ~ *censuur*- Samsung E900 (H) $$$quote:Op maandag 24 juli 2006 04:23 schreef combel het volgende:
[..]
- -Twylight - - - - - 06/08 naar Mallorca (#) - - -
zo heet ie om precies te zijn![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 04:25 schreef combel het volgende:
ik ga ook maar eens naar bed, morgen weer vroeg laat op
Neeenquote:Op maandag 24 juli 2006 04:25 schreef combel het volgende:
ik ga ook maar eens naar bed, morgen weer vroeg laat op
Ik heb vanavond al 2 uurtjes geslapen, ik blijf nu maar lekker op denk ikquote:Op maandag 24 juli 2006 04:25 schreef Bwko het volgende:
Ik heb een jetlag
Kan savonds niet meer slapen
quote:
ik ook niet, daaarom ga ik maar nb-enquote:Op maandag 24 juli 2006 04:25 schreef Bwko het volgende:
Ik heb een jetlag
Kan savonds niet meer slapen
O ja.. dat is ook zoquote:Op maandag 24 juli 2006 04:25 schreef combel het volgende:
[..]
nee, dit is Nacht Bagger. voor bagger moet je overdag maar random naar mijn posts kijken![]()
Jaquote:Op maandag 24 juli 2006 04:30 schreef Bwko het volgende:
[..]
Huil maar niet, zal ik eens een verhaaltje voorlezen?
*leest:quote:
Sla ze dan allemaal deaud!quote:Op maandag 24 juli 2006 04:31 schreef Eririn het volgende:
[..]
het zijn er kei veel![]()
er vloog er zelf in bijna in mijn neus![]()
Ik lees het morgen wel..quote:Op maandag 24 juli 2006 04:31 schreef Bwko het volgende:
[..]
*leest:
Elke avond rond elf uur laat meneer Vuur zijn hond Bruno nog een keer uit. Meestal maakt hij dan maar een klein rondje, maar dit keer heeft hij zin om wat verder te lopen dan normaal. Het is volle maan, het is niet al te koud buiten en het miezert een beetje. Heerlijk vindt meneer Vuur dat. Ook Bruno heeft duidelijk wel zin in een wandeling. Hij rent door de straat heen en blaft naar alles wat beweegt.
“Hey buurman, zou u die hond niet eens aan de riem houden”, roept iemand naar meneer Vuur. “Ach man, hou jij je kinderen maar eens aan de lijn. Die hond doet niets. “Nou dat weet ik nog niet zo net”, roept de stem weer. Als meneer Vuur dichterbij komt ziet hij dat het Harry Vrolijk is, de vader van Matthijs, Freek en Mariska. “Dus Harry, jij wilt beweren dat die hond van mij gevaarlijker is dan jouw kinderen? Dat lijkt me wat teveel eer voor mijn hond. Tot nu toe heeft Bruno hier nog maar één keer iemand in zijn kont gebeten en dat was iemand die het verdiende. Die kinderen van jou lopen overal maar rond en vernielen van alles. Ze schreeuwen constant de hele buurt bij elkaar. Vooral die jongste is een deugniet. Van mij mag Bruno die wel een keer te grazen nemen”. “Nou meneer Vuur, die toon van u staat me totaal niet aan”. “Dat kan me dan weinig schelen. Ik vraag me af of u wel weet wat die rotkinderen allemaal uitvreten. Van Bruno weet ik altijd precies waar hij is en wat hij doet. Daarvoor hoeft hij niet aan de lijn. Van uw kinderen weet ik dat altijd niet en volgens mij u ook niet. Wist u bijvoorbeeld dat nog regelmatig deze week in het bos waren? Daar kijkt u van op hé. Ik heb de voetstappen zelf gezien en toen ik Bruno uitliet hoorde ik duidelijk stemmen uit het bos komen en het was vrij duidelijk dat Freek en Matthijs daar zeker bij zaten”.
“Harry, Harry!! Wat is er allemaal aan de hand”. Elze Vrolijk had het lawaai gehoord en besloot om even polshoogte te gaan nemen. “Het is niets Elze. Ik sta even te babbelen met meneer Vuur. Ga maar weer naar binnen”, antwoordt Harry Vrolijk. “Nou ik ben wel benieuwd wat er aan de hand is. Goedenavond meneer Vuur. Hoe gaat het met u? Hebben jullie ergens een discussie over?”.
Elze wil graag weten wat er aan de hand is. Ze vermoedt eigenlijk al een paar dagen dat haar kinderen iets aan het doen zijn, wat niet helemaal door de beugel kan. Het zou zomaar kunnen dat meneer Vuur daar al iets meer van weet. Meneer Vuur wil het wel even uitleggen aan Elze. “Ik was uw man net aan het vertellen dat ik uw kinderen niet vertrouw. Ze waren deze week in het bos, terwijl dat toch echt verboden is op dit moment. U weet ook wel dat de jagers daar dat stomme witte wilde zwijn moeten doodschieten? Het is daar nu levensgevaarlijk! Maar uw man maakt zich drukker om mijn Bruno die even los door de straat loopt om elf uur ’s avonds. Mijn hond luistert naar mij en bijt alleen mensen als ik dat zeg. Zo langzamerhand krijg ik er alleen wel steeds meer zin in om hem eens wat vaker op iemand af te sturen”. Vol verbazing kijkt Elze meneer Vuur aan. “Dat meent u toch niet, hoop ik. Als ik dat één keer zie, dan stuur ik de politie op u af. Daar kunt u zeker van zijn”, zegt Elze. “Als ik u was zou ik uw kinderen meer in de gaten houden! Kom Bruno! We gaan door”.
Met grote passen beent meneer Vuur verder. Zijn hond holt voor hem uit. “Snap je dat nou, Elze. Die man is niet helemaal goed bij zijn hoofd. Zijn hond is veel gevaarlijker dan onze kinderen. Dat is toch niet normaal om dat met elkaar te vergelijken”. Elze knikt. “Maar ik ben toch wel benieuwd wat onze kinderen in het bos deden. Ik ga ze daar wel eens even over aan de tand voelen. Dit zint me helemaal niets, Harry”. “Hmmm, ja. Kom we gaan naar binnen”.
Ik doe niksquote:Op maandag 24 juli 2006 04:32 schreef Bwko het volgende:
[..]
Sla ze dan allemaal deaud!
moet je ook niet doen eh![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 04:34 schreef Bwko het volgende:
[..]
Ik zou eig ook moeten maar kan het niet
Nja slaapze ofzo
Jij snapt hetquote:Op maandag 24 juli 2006 04:35 schreef Cinch het volgende:
Ja zoveel nutteloos posten zoals jullie doen is erg vermoeiend hè.
best welquote:Op maandag 24 juli 2006 04:35 schreef Cinch het volgende:
Ja zoveel nutteloos posten zoals jullie doen is erg vermoeiend hè.
Ik ben erquote:Op maandag 24 juli 2006 05:01 schreef guitarist.nl het volgende:
Wie zijn er nog ??
Hobjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |