Of de tas ruilen voor een prullebak om er je pet in te gooien.quote:Op maandag 24 juli 2006 03:34 schreef combel het volgende:
[..]
of die tas op je hoofd zetten en dan die pet als schoen gebruiken en zo in de prullenbak schoppen![]()
maar, kan je die wel verzorgen? een geit is een hele verantwoordelijkheid hoor! ok, ik weet wat je nu denkt: dat is met een pen toch ook zo? nee! natuurlijk niet, een pen leeft toch nietquote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 03:38 schreef combel het volgende:
[..]
maar, kan je die wel verzorgen? een geit is een hele verantwoordelijkheid hoor! ok, ik weet wat je nu denkt: dat is met een pen toch ook zo? nee! natuurlijk niet, een pen leeft toch niet![]()
![]()
Een pen leeft toch niet????quote:Op maandag 24 juli 2006 03:38 schreef combel het volgende:
[..]
maar, kan je die wel verzorgen? een geit is een hele verantwoordelijkheid hoor! ok, ik weet wat je nu denkt: dat is met een pen toch ook zo? nee! natuurlijk niet, een pen leeft toch niet![]()
![]()
ja, of de tas in de zee gooien en dan een boete krijgen omdat je de zee vervuilt en die vervolgens niet betalenquote:Op maandag 24 juli 2006 03:38 schreef Odysseuzzz het volgende:
Of de tas op een metertje afstand zetten en er dan met je pet naar gooien.
quote:Op maandag 24 juli 2006 03:39 schreef Bwko het volgende:
[..]
Wat had je eraan?
DIe was nu alleen dood geweest![]()
nee! dat zeg ik tochquote:Op maandag 24 juli 2006 03:39 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Een pen leeft toch niet????![]()
![]()
GRRRRRRR
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |