Ik had een klein geitje gewonnen..quote:Op maandag 24 juli 2006 03:31 schreef combel het volgende:
[..]
ik heb ooit een keer een tas en een pet gewonnen met bingo![]()
Kun je mooi die pet in die tas doen.quote:Op maandag 24 juli 2006 03:31 schreef combel het volgende:
[..]
ik heb ooit een keer een tas en een pet gewonnen met bingo![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 03:31 schreef Eririn het volgende:
[..]
Ik had een klein geitje gewonnen..
maar ik kreeg een pen![]()
echt kuttt was dat
Wtf moet je met een geitquote:Op maandag 24 juli 2006 03:31 schreef Eririn het volgende:
[..]
Ik had een klein geitje gewonnen..
maar ik kreeg een pen![]()
echt kuttt was dat
quote:Op maandag 24 juli 2006 03:31 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Kun je mooi die pet in die tas doen.![]()
moest je eerst mee naar zijn huis komen?quote:Op maandag 24 juli 2006 03:32 schreef Eririn het volgende:
[..]
Die man zei dat hij me een kleine geitje zou geven![]()
Neequote:Op maandag 24 juli 2006 03:33 schreef combel het volgende:
[..]
moest je eerst mee naar zijn huis komen?
quote:Op maandag 24 juli 2006 03:33 schreef combel het volgende:
[..]
ik kan wel iets verzinnen wat je ermee kan doen![]()
![]()
Ja! of die pet op je hoofd zetten en de tas omdoen of alles in de tas doen en dan alles in de prullebak gooien omdat je er toch niet zo veel mee kan.quote:Op maandag 24 juli 2006 03:32 schreef combel het volgende:
[..]
ja! of die pet kan je opzetten en die tas omdoen! of je kan ze ook in de prullenbak flikkeren omdat je er toch niks mee kan
![]()
of die tas op je hoofd zetten en dan die pet als schoen gebruiken en zo in de prullenbak schoppenquote:Op maandag 24 juli 2006 03:33 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja! of die pet op je hoofd zetten en de tas omdoen of alles in de tas doen en dan alles in de prullebak gooien omdat je er toch niet zo veel mee kan.![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 03:34 schreef Roflpantoffel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe leader voor dit was het nieuws?quote:Op maandag 24 juli 2006 03:34 schreef Roflpantoffel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan krijgen we nu Steve Sweet met het weerquote:Op maandag 24 juli 2006 03:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nieuwe leader voor dit was het nieuws?![]()
?
Of de tas ruilen voor een prullebak om er je pet in te gooien.quote:Op maandag 24 juli 2006 03:34 schreef combel het volgende:
[..]
of die tas op je hoofd zetten en dan die pet als schoen gebruiken en zo in de prullenbak schoppen![]()
maar, kan je die wel verzorgen? een geit is een hele verantwoordelijkheid hoor! ok, ik weet wat je nu denkt: dat is met een pen toch ook zo? nee! natuurlijk niet, een pen leeft toch nietquote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 03:38 schreef combel het volgende:
[..]
maar, kan je die wel verzorgen? een geit is een hele verantwoordelijkheid hoor! ok, ik weet wat je nu denkt: dat is met een pen toch ook zo? nee! natuurlijk niet, een pen leeft toch niet![]()
![]()
Een pen leeft toch niet????quote:Op maandag 24 juli 2006 03:38 schreef combel het volgende:
[..]
maar, kan je die wel verzorgen? een geit is een hele verantwoordelijkheid hoor! ok, ik weet wat je nu denkt: dat is met een pen toch ook zo? nee! natuurlijk niet, een pen leeft toch niet![]()
![]()
ja, of de tas in de zee gooien en dan een boete krijgen omdat je de zee vervuilt en die vervolgens niet betalenquote:Op maandag 24 juli 2006 03:38 schreef Odysseuzzz het volgende:
Of de tas op een metertje afstand zetten en er dan met je pet naar gooien.
quote:Op maandag 24 juli 2006 03:39 schreef Bwko het volgende:
[..]
Wat had je eraan?
DIe was nu alleen dood geweest![]()
nee! dat zeg ik tochquote:Op maandag 24 juli 2006 03:39 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Een pen leeft toch niet????![]()
![]()
GRRRRRRR
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |