Ja dat bedoel ik. Dus dan heeft wyccie gelijk dat alleen Don Corleone zeggen ook correct was geweest? Of Vito Corleone...quote:Op maandag 24 juli 2006 01:48 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Met Don wordt het hoofd van de maffiafamilie bedoeld...
Maar Daffodil had dan nog steeds gelijk met Don Vito. Maar was ik iets nauwkeuriger, denk ik. Op zich was hij gewoon het snelst.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:48 schreef MaJo het volgende:
Ja dat bedoel ik. Dus dan heeft wyccie gelijk dat alleen Don Corleone zeggen ook correct was geweest? Of Vito Corleone...
Ik vind ook dat daf de punten gewoon moet krijgen, maar bestreed even die reactie dat iedereen Don Corleone heet want dat is dus niet zoquote:Op maandag 24 juli 2006 01:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar Daffodil had dan nog steeds gelijk met Don Vito. Maar was ik iets nauwkeuriger, denk ik. Op zich was hij gewoon het snelst.
Familie van Hitler?quote:Op maandag 24 juli 2006 01:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
De naam van zijn tegenstander hoef ik niet te weten. Ik ben meer geïnteresseerd in wat er zo bijzonder was aan zijn tegenstander.
quote:Op maandag 24 juli 2006 01:54 schreef vosje505 het volgende:
familie van hitler?
Neu. Eerder verre familie van het cadeautje van Don Vito aan een niet-meewerkende filmproducer.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:54 schreef vosje505 het volgende:
familie van hitler?
Dat is een hint waar ik wel even 3 keer over moet nadenken. En het dan nog niet weet.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
Neu. Eerder verre familie van het cadeautje van Don Vito aan een niet-meewerkende filmproducer.
Bingo!quote:Op maandag 24 juli 2006 01:56 schreef Gooitzen het volgende:
Een paard?
Jahoor... Een paard?quote:Op maandag 24 juli 2006 01:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Bingo!
Gooitzen +2
Ow I'm so mean...![]()
Leuk gegoogled, maar dat was zijn tegenstander op de 200 meterquote:Op maandag 24 juli 2006 01:55 schreef dndiek het volgende:
Metcalfe
Nog geen goed antwoord gezien, maar je noemt wel de meest geniale voetballer ooit. Die maakte reclame voor LiptonIce.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:58 schreef wyccie het volgende:
Cantona?
Is ook niet zo, deze vraag klopt niet.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:59 schreef Homdeck het volgende:
Dat van dat paard was toch niet tijdens de spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |