SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Ja dat is zeker *** maja mss trekken ze te snel conclusie's en kan hij er wel bij zijn. Over een half uurtje is SD klaar =) en idd, ik kan niet w88 totdat Lawler one on one komt met Bore-ton! Denk wel dat hij snel klaar is met The King helaas..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:16 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Dat zou kut zijn Tazmaniac, maar goed overmorgen slaat the King eerst wat respect in Randy![]()
Denk ik ook, maarre ik mag Orton niet ofzo maar zie hem wel as een main eventer voor de komende jarequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:23 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ja dat is zeker *** maja mss trekken ze te snel conclusie's en kan hij er wel bij zijn. Over een half uurtje is SD klaar =) en idd, ik kan niet w88 totdat Lawler one on one komt met Bore-ton! Denk wel dat hij snel klaar is met The King helaas..
Zal vast wel hulp krijgenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:23 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ja dat is zeker *** maja mss trekken ze te snel conclusie's en kan hij er wel bij zijn. Over een half uurtje is SD klaar =) en idd, ik kan niet w88 totdat Lawler one on one komt met Bore-ton! Denk wel dat hij snel klaar is met The King helaas..
Creative control noemen ze dat toch?Heeft the Undertaker ook dacht ik.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:09 schreef Magneet het volgende:
uuhm als jullie al het nieuws zouden lezen zouden jullie weten dat Hulk bepaald wat er in zijn wedstrijden gebeurd dus ook of hij wint of verliest dus dat boeit niet.
Ah ok, hij is zeg maar HHH, maar dan andersomquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:11 schreef Magneet het volgende:
UT heeft veel inbreng maar is niet in total control zoals hogan. UT isbv 1 van de mensen die jonkies onder zijn hoede neemt en ze dingen leert, hij is nu eenmaall de meest senior wrestler die fulltime voor wwe werkt
Batista en Orton zijn wel "hot" dankzij Evolution.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:41 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ah ok, hij is zeg maar HHH, maar dan andersom![]()
ik zie nog wel iets gebeuren tussen die 2, maar batista is al oud ehquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:14 schreef PirE het volgende:
[..]
Batista en Orton zijn wel "hot" dankzij Evolution.
waar komt het dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik ga trouwens naar RAW in november btw
wat vaag dan dat als ik de duurste plekken wil kopen via die site (anders meot je gaan bellen) je dan vak 206 krijgt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |