Sting zit ook bij TNA.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:13 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
TNA is bezig om Goldberg te krijgen en Kevin Nash zit al een maand of 2 bij TNA waar hij de x-division probeerd te overheersen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:13 schreef Cantona_No.7 het volgende:hmm.. als ze het echt goed aanpakken en goeie storylines schrijven heeft het wel een kans van slagen denk ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Undertaker is ook zo`n type, maar ik vind dat Undertaker dat ruimschoots goed maakt met zijn charisma.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:51 schreef Magneet het volgende:
UT is ook een langzame grote man maar als hij een aanloop neem in de ring terwijl er een paar man buiten de ring staan druk ik daarna toch op repeat hoor
finlay sucks!! ik kijk nu weer voor batista en lashleyquote:Op maandag 31 juli 2006 21:47 schreef PirE het volgende:
RAW kijk ik nog voor DX
SD kijk ik voor Misterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Kennedy......
.........
........
Kennedy (de rest skip ik op Finlay en de dwerg na).
En die hele King Booker angle zuigt
ECW volg ik nauwelijks. Kijk het meestal in 10 minuten ofzo.
Kane werd niet goed benut imho. De man kan een echte monster zijn, maar word een beetje kleing gehoudenquote:Op maandag 31 juli 2006 16:55 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Undertaker is ook zo`n type, maar ik vind dat Undertaker dat ruimschoots goed maakt met zijn charisma.
Er loopt echt iemand in de ring, bovendien vind ik dat Kane met worstelen gewoon minder is dan Undertaker.
Het kan aan mij liggen, maar ik heb het gewoon niet zo op met Kane.
ja dat had ik dus ook gehoord.. maar eerlijk gezegd viel het me wat tegen, maja ze hebben dan ook geen spectaculaire opkomsten en professionele settings.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:24 schreef Magneet het volgende:
het is DE opleiding van WWE, ze hebben er nog wel 1 maar die is stukken minder
thanks voor het filmpje.. rare reactie's vanuit het publiekquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:31 schreef Magneet het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=sui6GZF8ABM
Big Show & batista na ECW
Vond het ook een goeie show, alleen jammer van die booklyn brawler! Wat een dweil!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:15 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Hehe ECW was erg goed vond ik. Vince was er trouwens ook, je ziet hem naar een monitor kijken als Heyman naar Sabu loopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja en trouwens, ik zat net wat op wwe.com rond the kijken en zeg toen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Tazmaniac op 03-08-2006 17:30:41 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Damn, was der al bang voor..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:36 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
The Rock staat er al een hele lange tijd, zelfde als voor Stone Cold. Stone Cold komt zeker nooit meer terug wegens blessures en hij kan nooit meer worstelen.
The Rock heeft in een interview gezegt dat je hem heel misschien dit jaar terug kan verwachten als je het niet verwacht. Maar als je zijn stapel films ziet voor dit jaar, (waaronder Johny Bravo!) is daar weinig kans op. Plus dat hij pas nog geopereert is wegens een blessure aan zijn knie dacht ik. Kwam door de opnames van een film.
Dus verwacht daar maar niks van helaas
Geen ECW mensen in de ring, hè. Die hebben liever RVD.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:10 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
thanks voor het filmpje.. rare reactie's vanuit het publiek![]()
Ja das logisch.. maar ik vond het anders dan anders.. dunno, raar sfeertje hing er imoquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:51 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Geen ECW mensen in de ring, hè. Die hebben liever RVD.
hardy's Vs. Dudley's right??quote:
haha volgens mij toch niet hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:15 schreef Fugie het volgende:
eurosport zend(e) tna uit dacht ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:53 schreef mouce het volgende:
Aangzien dit van de WWE.com site afkomt is het misschien geen spoiler maar tochJoh, daar heb ik het de hele tijd overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ja dat is zeker *** maja mss trekken ze te snel conclusie's en kan hij er wel bij zijn. Over een half uurtje is SD klaar =) en idd, ik kan niet w88 totdat Lawler one on one komt met Bore-ton! Denk wel dat hij snel klaar is met The King helaas..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:16 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Dat zou kut zijn Tazmaniac, maar goed overmorgen slaat the King eerst wat respect in Randy![]()
Denk ik ook, maarre ik mag Orton niet ofzo maar zie hem wel as een main eventer voor de komende jarequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:23 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ja dat is zeker *** maja mss trekken ze te snel conclusie's en kan hij er wel bij zijn. Over een half uurtje is SD klaar =) en idd, ik kan niet w88 totdat Lawler one on one komt met Bore-ton! Denk wel dat hij snel klaar is met The King helaas..
Zal vast wel hulp krijgenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:23 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ja dat is zeker *** maja mss trekken ze te snel conclusie's en kan hij er wel bij zijn. Over een half uurtje is SD klaar =) en idd, ik kan niet w88 totdat Lawler one on one komt met Bore-ton! Denk wel dat hij snel klaar is met The King helaas..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |