Nouja, grote vraag is wat er met Hogan-Orton gebeurt. Als Hogan niet jobt dan is Summerslam verpest.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:12 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik denk dat deze GAB de slechste GAB ooit wordt. De card ziet er echt niet uit, overal wijzigingen etc etc..
Ik hoop dat ze het goed maken met Summerslam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 juli 2006 09:36 schreef Allanon666 het volgende:
GAB was weer ouderwets dramatisch![]()
Ik zie het straks wel, de boel gaat zo in de queue en ik denk dat ik CD1 al klaar heb als CD2 binnendruppelt @ 1.2MB/sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Ik weet het niet, kan je je de introductie van The Big Show nog herinneren? Ook een massief gespierde gigant: waarbij velen zich afvroegen wat hij kwam doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:14 schreef Magneet het volgende:
Great Khali kan je vergeten denk ik, die zal hopelijk wel pleitte zijn nu.
khali kan nog minder dan Andre the Giant man en die kon al niks. Hell hij kan nog minder dan Hogan nu kan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:12 schreef Allanon666 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, kan je je de introductie van The Big Show nog herinneren? Ook een massief gespierde gigant: waarbij velen zich afvroegen wat hij kwam doen.
Die doet nog een paar gevechten om daarna pleitte te zijn. Dan wordt er een soort cultstatus om hem heen gemaakt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:14 schreef Magneet het volgende:
Great Khali kan je vergeten denk ik, die zal hopelijk wel pleitte zijn nu.
Son Son Son Son Son Son Son, is het de komende tijdquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:47 schreef PirE het volgende:
Brother, Brother, Brother. Brother, Brother, Brother, Brother, Brother, Brother.
![]()
![]()
![]()
Haha ja dat viel me ook op, hij moet het gewoon van zijn groote en kracht hebben, net zoals Big Show. Ik zie Big Show ook de hele tijd dat soort rare dingen doen. Toen Flair hem met een stoel op ze hoofd sloeg zag je Big Show met ze hoofd naar de stoel toe duiken (heel overduidelijk).quote:Op donderdag 27 juli 2006 03:15 schreef MeneerMuis het volgende:
Great Khali kan gewoon niet worstelen, heb je gezien hoe fout hij bezig was op ECW met BS? Undertaker pakte hem beet en hij moest met zijn hoofd tegen die zwarte muur aankomen, hij deed net alsof die het raakte terwijl er echt 40cm tussenzat, vervolgens gebeurde hetzelfde bij de ring. En dan hoe hij die klap van die stoel incasseerde.
[ Bericht 6% gewijzigd door Tazmaniac op 28-07-2006 18:26:54 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
ECWquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:11 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[tekst..]
Was pas een grote drugtest in de Smackdown lockerroom.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat is er eigenlijk aan de hand bij SmackDown? Zoals jullie waarschijnlijk allemaal wel weten zijn er een man of 6 uit het programma gehaald..
- Lashley
- Matt Hardy
- Kid Kash
- Great Khali
- Super Crazy
en nu ookal Tatanka.. is het gewoon pech met blessures of zit er meer achter???
1 augutus op Sci Fi gaat Batista Extreme =) voor de titel tegen Big Show!!
Angle weer terug na paar weken en het debut van C.M. Punk
hmmz.. kweet het niet. Vind het wel erg toevallig dat er opeens zoveel mensen 'out' zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Was pas een grote drugtest in de Smackdown lockerroom.
Kun je dat gedeelte over Batista voor volgende week volgende keer in spoilers zettenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat is er eigenlijk aan de hand bij SmackDown? Zoals jullie waarschijnlijk allemaal wel weten zijn er een man of 6 uit het programma gehaald..
- Lashley
- Matt Hardy
- Kid Kash
- Great Khali
- Super Crazy
en nu ookal Tatanka.. is het gewoon pech met blessures of zit er meer achter???
1 augutus op Sci Fi gaat Batista Extreme =) voor de titel tegen Big Show!!
Angle weer terug na paar weken en het debut van C.M. Punk
Floeps, niet aan gedacht!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:48 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Kun je dat gedeelte over Batista voor volgende week volgende keer in spoilers zetten
Ben overal wel van op de hoogte maar dat soort dingen merk ik liever als ik het zelf kijk.
Hogan is recent weer terug gekomen naar de WWE en heeft een match op Summerslam, en hij kwam pas nog op RAW. Doet hij wel vaker geloof ik, paar keer per jaar terugkomenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:28 schreef erikh het volgende:
Doen Hogan, Goldberg, Kevin Nash en sting eigenlijk nog ergens mee? Een aantal jaar geleden was het nog WCW die flink werd uitgezonden elke vrijdag maar dat verdween op gegeven moment.
TNA is bezig om Goldberg te krijgen en Kevin Nash zit al een maand of 2 bij TNA waar hij de x-division probeerd te overheersen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:28 schreef erikh het volgende:
Doen Hogan, Goldberg, Kevin Nash en sting eigenlijk nog ergens mee? Een aantal jaar geleden was het nog WCW die flink werd uitgezonden elke vrijdag maar dat verdween op gegeven moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |