Ja, dat is mijn internet-persoonlijkheidquote:
Ja, ik noem het meer een sportief type dan een mannelijk meisje.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oke ik zie mezelf niet heel snel met een onwijs manlijk type
maja sowieso waar trek je de grens dan?
en misschien raak ik wel eens helemaal hotel de botel van een heel manlijk meisje het kan altijd natuurlijk
Nou we het er toch over hebben, is dat jouw auto?quote:
oh wat erg!quote:Op maandag 24 juli 2006 11:59 schreef liefie_ het volgende:
ik kende (ook vroeger) van die meisjes die hun borsten inbonden...
eeuwige zonde maja
ja precies het trucktypje of zoiets daar zie ik mezelf niet echt me....quote:Op maandag 24 juli 2006 11:58 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik noem het meer een sportief type dan een mannelijk meisje.
Ik ben niet kapot van crewcut, veel te grote spijkerbroek, net te dik en daarbij (nog erger) heel fout gekleed, veel te grote bek, zware shag rokend.
Vroeger ()noemden we dat truckchauffeuses, geen idee hoe dat nu heet.
Kijk, ik ben niet zo heel dol op kleding, dus ik ben wel van het bloesje met de spijkerbroek. Wel een leuk bloesje dan. Type cowboyboots. Daar heb ik al een innige relatie mee sinds m'n 13e (niet met hetzelfde paar hoor)
ja he! borsten geven het geheel net wat extra schwung!quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 12:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja he! borsten geven het geheel net wat extra schwung!
Letterlijk graag.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja he! borsten geven het geheel net wat extra schwung!
ik liefquote:
Hè, bah. Ik ben geen fag!quote:
want? zo groot dat je rugklachten hebt?quote:Op maandag 24 juli 2006 12:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik lief
hoewel ik heb met die van mij soms een haat/liefdes relatie maja
want ze doen niet altijd wat ik wil en dan moet ik ze soms even op een boze toon toespreken!quote:Op maandag 24 juli 2006 12:12 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
want? zo groot dat je rugklachten hebt?
Ja sorry, maar nou word ík dus nieuwsgierig.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
want ze doen niet altijd wat ik wil en dan moet ik ze soms even op een boze toon toespreken!
en dan doen ze het nog niet
Wat wil je dan dat ze doen? Licht geven als schemerlampen?quote:Op maandag 24 juli 2006 12:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
want ze doen niet altijd wat ik wil en dan moet ik ze soms even op een boze toon toespreken!
mooi vrolijk recht voor uit de wereld in kijken (soms hebben ze zo'n depresieve dag dan kijken ze zoooo sip, maakt echt totaal geen goede indruk)quote:Op maandag 24 juli 2006 12:15 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja sorry, maar nou word ík dus nieuwsgierig.
Wat moeten ze dan doen van jou?
wat voor dingen verlang je dan van je borsten?quote:Op maandag 24 juli 2006 12:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nopequote:Op maandag 24 juli 2006 11:58 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou we het er toch over hebben, is dat jouw auto?![]()
Ik wou al roepen, trouwen?quote:Op maandag 24 juli 2006 12:25 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
nopeen iedereen trapt erin
is een auto die ik ergens heb zien staan
quote:Op maandag 24 juli 2006 12:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mooi vrolijk recht voor uit de wereld in kijken (soms hebben ze zo'n depresieve dag dan kijken ze zoooo sip, maakt echt totaal geen goede indruk)
en ik word ook altijd heel boos op ze als ze pijn doen maar waarom ze dat doen weet ik ook niet hoor
heb je het tegen mij?quote:Op maandag 24 juli 2006 12:27 schreef liefie_ het volgende:
ow wauw zijn dat wel jou hondjes?
maar maar,en die hondjes danquote:Op maandag 24 juli 2006 12:26 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik wou al roepen, trouwen?
Maar dat gaat nou over natuurlijk![]()
nee ik heb af en toe gewoon een steekquote:Op maandag 24 juli 2006 12:27 schreef Zwaffel het volgende:
[..]!
Heb je trouwens een te strakke bh aan? kan zijn dat je borsten daar pijn van gaan doen
ja die hondjes!quote:Op maandag 24 juli 2006 12:28 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
heb je het tegen mij?die grote golden is wel van mij. Ik ben half baasje van de jacks
die zijn van mn zus. Die moest ik voorheen altijd uitlaten enzo
die witte is meegeweest op vakantie
Fijn, dan kan ie weer veilig naar buiten. Zal meneer leuk vinden.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja die hondjes!
twist laat de kat maar weer vrij ik heb een nieuw slachtoffer gevonden!
nu ik je toch ziequote:Op maandag 24 juli 2006 12:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Fijn, dan kan ie weer veilig naar buiten. Zal meneer leuk vinden.
die van mij is een sletquote:Op maandag 24 juli 2006 12:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Hondjes.
Mijn beestje is ookal zo lief.
Welk merk hond is het?quote:Op maandag 24 juli 2006 12:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die van mij is een slet
ze was even alleen buiten en is nu waarschijnlijk zwanger van de buurmanhond
owja en vandaag heeft ze door de poep liggen rollen
wat een vreselijk stom beest he!
jaaaaaaah straks ga ik me heel erg optutten en dan eerst eten bij een vriendin en dan natuurlijk alle kroegen af en zo!quote:Op maandag 24 juli 2006 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ey, liefie_, ga je nog iets doen vandaag, aangezien het roze maandag is enzo?
Nee, die had ik er dan maar bijgenomen als iets van, vooruit dan maar.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:28 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
maar maar,en die hondjes danzijn die niet goed genoeg ofzo
![]()
Merkquote:
wat een snol!quote:Op maandag 24 juli 2006 12:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die van mij is een slet
ze was even alleen buiten en is nu waarschijnlijk zwanger van de buurmanhond
owja en vandaag heeft ze door de poep liggen rollen
wat een vreselijk stom beest he!
Tilburg is inderdaad niet zo ontzettend ver van Eindhoven, maar ik heb geen vervoer en ik wil niet met OVquote:Op maandag 24 juli 2006 12:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jaaaaaaah straks ga ik me heel erg optutten en dan eerst eten bij een vriendin en dan natuurlijk alle kroegen af en zo!
und du? is toch ook vlak bij voor jou?
Dat wil ik nou ook wel eens weten ja..quote:Op maandag 24 juli 2006 12:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nu ik je toch zie
ik vraag me al ongeveer een eeuw af waarom je ooit vriendinnen was met ynske?
quote:Op maandag 24 juli 2006 12:35 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, die had ik er dan maar bijgenomen als iets van, vooruit dan maar.![]()
-ik lust geen hond-![]()
![]()
Ik heb een border terriërquote:
Vriendinnen is wel een heel groot woord, ik ging wel eens wat met d'r drinken of een film kijken. Maar het duurde niet zo heel lang voor ik me aan d'r ging ergeren.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nu ik je toch zie
ik vraag me al ongeveer een eeuw af waarom je ooit vriendinnen was met ynske?
oooeeeh spannend!quote:Op maandag 24 juli 2006 12:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Vriendinnen is wel een heel groot woord, ik ging wel eens wat met d'r drinken of een film kijken. Maar het duurde niet zo heel lang voor ik me aan d'r ging ergeren.
Maar toen had ik al beloofd dat ze haar verjaardag in mijn huis mocht vieren en ik vond dat ik dat niet meer kon afzeggen omdat iedereen al uitgenodigd was. (al die fokkers en wel een meisje die ze irl kende).
Ze heeft me nooit bedankt dat ze dat uberhaupt mocht doen in mijn fucking huis, dus vanaf toen heb ik nooit meer wat van me laten horen. Het statiegeld van het feest heb ik ingeleverd en daarvan kon ik boodschappen doen en lekker eten met 2 echte vrienden.
Zo, dat is het verhaal een beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |