bedenk dan iets beters, dan passen de modjes hem wel aanquote:Op maandag 24 juli 2006 00:06 schreef Sebasser het volgende:
kut TT!
als dit je beste pick up line is dan moet je de volgende keer toch deze eens proberenquote:Op maandag 24 juli 2006 00:22 schreef Sebasser het volgende:
Hoevaak worden jullie nou in bars/cafe's ect met deze opening'szin aangesproken dan ? ;p
Dit is niet mijn beste, in tegendeelquote:Op maandag 24 juli 2006 00:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als dit je beste pick up line is dan moet je de volgende keer toch deze eens proberen
he, jij hebt een opening, en ik heb zin, dus dat is ONZE openingszin![]()
is hij niet van Najib Amhali of zo ??quote:Op maandag 24 juli 2006 00:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dit is niet mijn beste, in tegendeel
Maar jij word er nooit mee aangesproken ?
dan moet hij een jaar of 70 zijn.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is hij niet van Najib Amhali of zo ??
Noem eens een paar, ik wil even hard kunnen lachenquote:Op maandag 24 juli 2006 00:30 schreef Twisted_fok het volgende:
Nooit specifiek met deze hoor, maar dronken mannen kunnen er wat van met slechte openingszinnen. Van sneu tot supersneu.
Oh joy...quote:Op maandag 24 juli 2006 03:16 schreef Sebasser het volgende:
Ik ben nog hier nan.
Hier mistquote:Op maandag 24 juli 2006 03:22 schreef wonderer het volgende:
Lekker eindje gelopen. Het is eindelijk mooi weer buiten
Aww, heel plezier iig saampjesquote:Op maandag 24 juli 2006 03:23 schreef Roosjedoosje het volgende:
jaaaaa ze is er!![]()
Het is echt zo super![]()
![]()
Wat doe je dan hier?quote:Op maandag 24 juli 2006 03:23 schreef Roosjedoosje het volgende:
jaaaaa ze is er!![]()
Het is echt zo super![]()
![]()
Dat is het nog lang niet hierquote:Op maandag 24 juli 2006 03:43 schreef Sebasser het volgende:
3:43 PM is veel toffer ;p
14 uur later, wow. Mijn maatje zit nou in Beerwah, is dat in de buurt?quote:Op maandag 24 juli 2006 03:41 schreef Roosjedoosje het volgende:
11.40 am
Voor het type wier relaties normaal gesproken een nacht duren, zeker.quote:Op maandag 24 juli 2006 04:10 schreef Roosjedoosje het volgende:
hehehe, ik ken ook zo iemand (kennen is een groot woord) die er nog maar een half jaar aanplakt, vanwege een vriendje,
schattig toch
Missen is naarquote:Op maandag 24 juli 2006 04:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor het type wier relaties normaal gesproken een nacht duren, zeker.
Maar ik mis hem
ochtendquote:Op maandag 24 juli 2006 06:43 schreef maedel het volgende:
zo, het is weer ochtend.![]()
omg, wat ben ik slecht in tvp's plaatsen
Astrid!quote:Op maandag 24 juli 2006 10:39 schreef maedel het volgende:
Ik heb net mijn auto megavoordelig verzekerd![]()
Scheelt 400 euro per jaar![]()
En ik noem geen namen![]()
Hipquote:Op maandag 24 juli 2006 10:39 schreef maedel het volgende:
Ik heb net mijn auto megavoordelig verzekerd![]()
Scheelt 400 euro per jaar![]()
En ik noem geen namen![]()
Snapte ikquote:Op maandag 24 juli 2006 10:59 schreef maedel het volgende:
Ik heb een hele gave auto![]()
En morgen een nog veel gaverdere![]()
En met geen namen noemen bedoelde ik natuurlijk dat het net een spotje voor een autoverzekering begon te lijken![]()
Ik ga niet zeggen wat ik nu heb (want daar rijden er maar weinig van, en ik poog nog een beetje anoniem te blijven), maar vanaf morgen een honda accord (ja, ik rij graag grote bakken).quote:
Ja, voor de zekerheidquote:
Jeuzus wat een bak van een wagen is datquote:Op maandag 24 juli 2006 11:01 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen wat ik nu heb (want daar rijden er maar weinig van, en ik poog nog een beetje anoniem te blijven), maar vanaf morgen een honda accord (ja, ik rij graag grote bakken).
En dondersteentjesquote:
De vorige was groterquote:Op maandag 24 juli 2006 11:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jeuzus wat een bak van een wagen is dat.
Nou ja ik heb een fiets.
ik ben bij de laatste aflevering van seizoen 3quote:Op maandag 24 juli 2006 11:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb gisteren het laatste stukje van the L-word gezien. Op zich niet echt saai, maar ik vind het niet zo heel boeiend, tot de scènes met die twee jongens (waarvan één dus de dienaar is van die andere), ik hoopte op wat homo-actie.
Een van die jongens is Shane, een meisje.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb gisteren het laatste stukje van the L-word gezien. Op zich niet echt saai, maar ik vind het niet zo heel boeiend, tot de scènes met die twee jongens (waarvan één dus de dienaar is van die andere), ik hoopte op wat homo-actie.
Die met die aureool, maar die ging ineens ook rare bewegingen maken, waardoor het wat raar overkwam.quote:
Op één of andere manier erg populair bij de vrouwen, geen idee waaromquote:Op maandag 24 juli 2006 11:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Een van die jongens is Shane, een meisje.
Women always want what they can't have. Misschien is dat de aantrekkingskracht, omdat ze alleen veel one night stands heeft en die altijd afstandelijke air om d'r heen. Dat maakt d'r spannend. Ofzo.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:18 schreef maedel het volgende:
[..]
Op één of andere manier erg populair bij de vrouwen, geen idee waarom![]()
quote:
Nee, maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op maandag 24 juli 2006 11:24 schreef MikeyMo het volgende:
krijgen jullie lesbo's nou vaak de opmerkinge van mannen dat ze wel willen meedoen?
je bent een butch type?quote:
"wacht maar tot je mij hebt gehad, dan word je wel hetero"quote:Op maandag 24 juli 2006 11:24 schreef MikeyMo het volgende:
krijgen jullie lesbo's nou vaak de opmerkinge van mannen dat ze wel willen meedoen?
Nou, er zit nog wel wat tussen butch en lipstick denk ik, maar ik denk niet dat ik nou zo'n mannenmagneet ben. Of ik mankeer echt iets aan mijn ogen.quote:
Huh? Geen lipstick hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 11:35 schreef liefie_ het volgende:
lipstick
wauwie
maedel maak eens een fobo dan! nu wil ik gluren
maar ik wil de echte jou zienquote:Op maandag 24 juli 2006 11:38 schreef maedel het volgende:
[..]
Huh? Geen lipstick hoorAl jaren niet meer...
Al 16 jaar eigenlijk niet meer...
Eens effe denken, hoe zal ik mezelf er eens uit laten zien op internet![]()
Mijn avatar, dat zou ik wel willen ja.
eujs een edit! die zag ik ff niet...quote:Op maandag 24 juli 2006 11:38 schreef maedel het volgende:
[..]
Huh? Geen lipstick hoorAl jaren niet meer...
Al 16 jaar eigenlijk niet meer...
Eens effe denken, hoe zal ik mezelf er eens uit laten zien op internet![]()
Mijn avatar, dat zou ik wel willen ja.
Liefie_ val je op lipsticklesbo's?
Waarom?quote:
waarom niet?quote:
omdat ze nieuwschierig isquote:
wijze erikquote:Op maandag 24 juli 2006 11:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik denk ook dat iedereen wel een ideaalbeeld heeft, maar dat het absoluut geen vereisten hoeven te zijn.
Het moet gewoon goed voelen enzo.
dat dusquote:
Nou, ideaalbeeld.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik denk ook dat iedereen wel een ideaalbeeld heeft, maar dat het absoluut geen vereisten hoeven te zijn.
Het moet gewoon goed voelen enzo.
ik altijd, ik heb ook al bij jouw gelurktquote:
ja, posten!quote:Op maandag 24 juli 2006 11:52 schreef maedel het volgende:
oh, en ik klets er gewoon overheen hè, ik ben een mysterieus type, ofzo![]()
Zulks een pleonasmequote:
oke ik zie mezelf niet heel snel met een onwijs manlijk typequote:Op maandag 24 juli 2006 11:51 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, ideaalbeeld.
Ik heb meer types waar ik echt totaal niet op val.
Terugkijkend lijken de vrouwen waar ik echt van gehouden heb wel een beetje op elkaar.![]()
Mijn vriendin voldoet eigenlijk heel erg aan het beeld van mijn droomvrouw.
Ik ken genoeg bekende vrouwen die ikvind, maar als het er op aan komt zou ik het er niet mee willen doen (of zoiets).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |