Ik verduidelijkte het alleen maarquote:
Ik wist niet dat daar een lengte aan verbonden wasquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:07 schreef pea4fun het volgende:
hihi, maar daar heb ik geen foto's van
wel hiervan
Deze merel heeft in de avond een bad genomen in mijn waterding...ik hoop dat ie dat ook eens overdag gaat doen, het was een erg komisch gezicht, maar te donker voor foto's
[afbeelding]
Pea is geen meisje, Pea is een damequote:Op zondag 23 juli 2006 22:10 schreef WurM het volgende:
kleine meisjes zijn (naar mijn ervaring) vaak gemener dan grote meisjes
Nou........quote:Op zondag 23 juli 2006 22:10 schreef WurM het volgende:
of voor vrouwen hetzelfde geldt, weet ik niet
Daarvoor moet je eerst man worden natuurlijkquote:Op zondag 23 juli 2006 22:10 schreef WurM het volgende:
Had m stiekem al geeditquote:Op zondag 23 juli 2006 22:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Pea is geen meisje, Pea is een dame. (en dat is positief vind ik
)
jah, k denk t...quote:Op zondag 23 juli 2006 22:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Daarvoor moet je eerst man worden natuurlijk
Ey Nobody touches Tante Pea...quote:Op zondag 23 juli 2006 22:10 schreef WurM het volgende:
Oehquote:Op zondag 23 juli 2006 22:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Pea is geen meisje, Pea is een dame. (en dat is positief vind ik
)
Wat voor auto, en kom je er even mee in de buurt, dan speel ik wel voor babe hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 22:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ey Nobody touches Tante Pea...![]()
Dat mag ik alleen maar doen....![]()
Weet iemand trouwens hou je het beste een splinternieuw-lijkende auto op de foto mikt??? Ja met polafilter, maar hoe je dat zo netjes mogelijk erop zet??![]()
Ik heb geen bikini-babe tot m'n beschikking..![]()
Is ie zilvergrijs metalic?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Weet iemand trouwens hou je het beste een splinternieuw-lijkende auto op de foto mikt??? Ja met polafilter, maar hoe je dat zo netjes mogelijk erop zet??![]()
Ik vond dat ronald dat wel leuk gedaan had bij die windmolens.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |