abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40116239
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:38 schreef Slapshot het volgende:

[..]

En wat kunnen we zoal in die provincie van jullie beleven? Iets om trots op te zijn?
Er is hier genoeg te doen, limburg heeft mooie landschappen, lekker bier, en we kunnen hier ook nog ABN praten als het moet.

Dat zie ik bij jullie nog niet gebeuren.

Beter dat friesland gewoon totaal niets meer te maken heeft met nederland hoor, jullie horen er alles behalve bij.

Jullie dialect stinkt, niet eens eigen bier, en dan heb ik het nog niet eens over het 'landschap' in friesland wat nergens op lijkt.
pi_40116245
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:42 schreef Slapshot het volgende:

[..]

Zoveel carnaval word hier, gelukkig niet gevierd. En dat Limburg goed ligt voor de handel heb ik de afgelopen tijd gezien, al die ontslagen
Dat is 'n wereldwijde trent.. maar goed, Friesland is zover nog niet denk ik... Dat ze met de rest van de wereld mee gaan doen, want weet je, wij in Limburg hoeven niet te Kutjezeilen en te Fiereljepperen, want wij hebben.....

DE BRUG al uitgevonden
Soms is 't beater iets moeis te verleeze, beater verlieze als dat ge 't noeit het gehad
pi_40116249
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:41 schreef DLTF het volgende:

[..]

Ze zit 3 weken in 't buitenland, maja, droom verder, zoek je eigen "mokkel", als ze je kan verstaan
Als het buitenland inderdaad Friesland is. Bel haar op, krijg je mij aan de lijn

Genoeg geauwehoerd, heren een prettige avond.
Old Tyme Hardcore!
pi_40116257
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:43 schreef DeBastaard het volgende:

[..]

Er is hier genoeg te doen, limburg heeft mooie landschappen, lekker bier, en we kunnen hier ook nog ABN praten als het moet.

Beter dat friesland gewoon totaal niets meer te maken heeft met nederland hoor, jullie horen er alles behalve bij.

Jullie dialect stinkt, niet eens eigen bier, en dan heb ik het nog niet eens over het 'landschap' in friesland wat nergens op lijkt.
pi_40116303
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:44 schreef Slapshot het volgende:

[..]

Als het buitenland inderdaad Friesland is. Bel haar op, krijg je mij aan de lijn

Genoeg geauwehoerd, heren een prettige avond.
Daar sluit ik me bij aan, fijne avond/nacht nog

Maar toch ben je wel slim voor 'n Fries...

Je fantaseerd over sex met een Limburgse, wat natuurlijk veel beter is als fantaseren over sex met zo'n stugge droge Fries....
Soms is 't beater iets moeis te verleeze, beater verlieze als dat ge 't noeit het gehad
pi_40116340
quote:

[..]

Amen
pi_40116351
Iedereen wilt toch liever Sleuve-preuve dan kutjeszeilen
pi_40116354
pi_40116372
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:46 schreef DeBastaard het volgende:
Iedereen wilt toch liever Sleuve-preuve dan kutjeszeilen
pi_40116403
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:46 schreef TimC het volgende:
[afbeelding]
JEEE BIN IIIIK, WER BISTOOOOO

Waar hij is??? In ieder geval bij iemand achterin
pi_40116411
Ik ga slapen jongens.
pi_40116433
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:48 schreef DLTF het volgende:

[..]

JEEE BIN IIIIK, WER BISTOOOOO

Waar hij is??? In ieder geval bij iemand achterin
Diep en donker en dan heb ik heb het niet over de mijnstreek
pi_40116442
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:48 schreef XiChico het volgende:
Ik ga slapen jongens.
Ja dus? Stopt Fok dan ook ofzo?
pi_40116471
pi_40116476
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:48 schreef TimC het volgende:

[..]

Diep en donker en dan het ik het niet over de mijnstreek
De grotten van Han misschien?
pi_40116498
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:49 schreef LeoVulpes het volgende:
[afbeelding]
Is dat slootwater?
pi_40116499
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:49 schreef LeoVulpes het volgende:
[afbeelding]
We hebben 't over bier, niet over de siroop van de Soda Club he...
  zondag 23 juli 2006 @ 22:50:48 #168
107001 VrijeVal
Hou je vast!
pi_40116504
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:15 schreef broodje_poep het volgende:

[..]

ja!
De enige plek in Friesland waar geen Fries gesproken wordt (dat dan weer wel, wel zo makkelijk als Hollander zijnde).
quote:
Rozendaal is de kindvriendelijkste gemeente van Nederland. Rotterdam is de slechtste gemeente voor jongeren en kinderen om te wonen, op afstand gevolgd door Harlingen, Den Haag en Amsterdam.
http://www.trouw.nl/hetni(...)tst+af+in+Rotterdam+
Alles wat ik post is toch wel leuk
pi_40116509
check die linksboven
pi_40116560
de etiketten zijn gegedrukt, al is het bier er nooit van gekomen..
  zondag 23 juli 2006 @ 22:52:13 #171
137346 Keramiekplaatser
Blauw gevleugelte
pi_40116565
quote:

[..]

Jullie gebrabbel is een dialect, jullie praten eigenlijk gewoon Nederlands maar hebben daar moeite mee. Fries is een taal die veel weg heeft van het scandanavisch. Ze zeggen wel eens dat Nederlands de lelijkste taal ter wereld is. Gelukkig is Fries geen Nederlands.

Wij hebben wel ons eigen bier, genaamd Us Heit.

Wij hebben hier ook zat mooeie natuurgebieden. Jullie hebben wat kleine heuveltjes wat allemaal leuk en aardig lijkt als je daar op die provinciale wegen rijdt en 2 km vooruit kunt kijken.
Nou, het is geweldig.
pi_40116665
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:52 schreef Keramiekplaatser het volgende:

[..]

Jullie gebrabbel is een dialect, jullie praten eigen gewoon Nederlands maar hebben daar moeite mee. Fries is een taal die veel weg heeft van het scandanavisch. Ze zeggen wel eens dat Nederlands de lelijkste taal ter wereld is. Gelukkig is Fries geen Nederlands.

Wij hebben hier ook zat mooeie natuurgebieden. Jullie hebben wat kleine heuveltjes wat allemaal leuk en aardig lijkt als je daar op die provinciale wegen rijdt en 2 km vooruit kunt kijken.
Nou, het is geweldig.
Nou zo te zien ben jij ook goed ingeburgerd, om je signature maar even te citeren: ZOEEN
pi_40116699
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:52 schreef Keramiekplaatser het volgende:

[..]

Jullie gebrabbel is een dialect, jullie praten eigen gewoon Nederlands maar hebben daar moeite mee. Fries is een taal die veel weg heeft van het scandanavisch. Ze zeggen wel eens dat Nederlands de lelijkste taal ter wereld is. Gelukkig is Fries geen Nederlands.

Nou, het is geweldig.
Je poging tot dissen is mislukt
Volgens mij heeft jullie taal nergens veel weg van, behalve van de josti band, het lijkt wel alsof jullie stuipjes hebben bij 9 van de 10 woorden

Dat Nederlands de lelijkste taal is ben ik met je eens, die R klinkt nergens na, maar om nou te zeggen dat mensen uit Friesland knap zijn???

Dat compenseerd weer het e.e.a.
pi_40116767
Ja in Scandinavië weten ze hier wel raad mee: http://www.omropfryslan.nl/
pi_40116809
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:57 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ja in Scandinavië weten ze hier wel raad mee: http://www.omropfryslan.nl/
m'n ogen, wat doe je!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: