Als je naar die dikkoppen in Den Haag kijkt wel ja...quote:Op zondag 23 juli 2006 21:35 schreef FooLsKi het volgende:
[..]
Nog zoiets, zonder die reserve-Belgen (Limbo's dus) zou het gemiddelde IQ van Nederland een stuk hoger liggen![]()
Ik denk dat begrijpbaar spreken/schrijven eerder het probleem is in dit gevalquote:Op zondag 23 juli 2006 21:36 schreef DLTF het volgende:
[..]
Sinds wanneer zeg ik dat?? Het ligt enkel in de buurt, zeg niet dat 't in Friesland ligt, begrijpend lezen...
je hoeft je niet stoer te houden hoor, dit is het moment om het aankomende medeleven om te zetten in een relatiequote:Op zondag 23 juli 2006 21:35 schreef DLTF het volgende:
[..]
Kusje Niek, hou ook van jou, je krijgt ook de groeten van mijn vriendin trouwens....
't is een kwestie van geduld he, rustig wachten op de dag, totdat ook Utrecht Limburg lult
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:37 schreef TimC het volgende:
[..]
Als je naar die dikkoppen in Den Haag kijkt wel ja...
Hoezo omzetten? Giserenavond klaagde je ook niet hoor...quote:Op zondag 23 juli 2006 21:38 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
[..]
je hoeft je niet stoer te houden hoor, dit is het moment om het aankomende medeleven om te zetten in een relatie
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:36 schreef DLTF het volgende:
[..]
Sinds wanneer zeg ik dat?? Het ligt enkel in de buurt, zeg niet dat 't in Friesland ligt, begrijpend lezen...
quote:jij als Fries, met drugsdorp Urk
oeps, vergeten in de buurt erachter te zetten, mijn excuses Foppequote:Op zondag 23 juli 2006 21:40 schreef MaxPower het volgende:
[..]
[..]
Misschien moet je eens wat duidelijker leren schrijven?
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:38 schreef DLTF het volgende:
[..]
Hoezo omzetten? Giserenavond klaagde je ook niet hoor...
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:50 schreef dodegod het volgende:
[..]
Niet-Westerse buitenlanders![]()
en dat dialect van ze...![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:55 schreef Maethor_Veleg het volgende:
hey, beetje rustig, hier spreekt een Fries! Wij zijn gaaf!
Inderdaad, als we de grens uitgraven en richting Scandinavië of Groenland hebben geduwd, dan zijn jullie gaafquote:Op zondag 23 juli 2006 21:55 schreef Maethor_Veleg het volgende:
hey, beetje rustig, hier spreekt een Fries! Wij zijn gaaf!
Hoe heet die minister van Intergratiebeleid bij jullie??? Daar kan Rita nog veel van lerenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:48 schreef dodegod het volgende:
Friesland heeft veel natuur en weinig buitenlanders![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:58 schreef DLTF het volgende:
[..]
Inderdaad, als we de grens uitgraven en richting Scandinavië of Groenland hebben geduwd, dan zijn jullie gaaf
Als jij net zo goed kunt graven als onzin verkondigen, dan mag jij beginnen.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:58 schreef DLTF het volgende:
[..]
Inderdaad, als we de grens uitgraven en richting Scandinavië of Groenland hebben geduwd, dan zijn jullie gaaf
UUUh??? Owja, dat zie ik niet echt, maar goedquote:Op zondag 23 juli 2006 22:11 schreef OxygeneFRL het volgende:
Grappig dat DLTF hier in zijn eigen topic de grond in wordt gestampt![]()
Harlingen?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:13 schreef broodje_poep het volgende:
Ik woon in Friesland en wil nooit meer weg hier.
Ik heb een gigantisch grachtenpand wat 99% van de Fokkers die in de randstad blijven wonen nooit zullen kunnen kopen omdat de woningen hier rond de 2 ton goedkoper zijn, ik heb net gezwommen in een bijna lege waddenzee met de ondergaande zon en dat 5 minuten lopen van mijn huis!
Gisteren hier een openlucht hardcore feest gehad, vanavond een jointje halen bij de coffeeshop en een kampvuur maken op de dijk. En het stappen is hier heerlijk. Veel kroegen, een disco en iedereen kent elkaar waardoor er weinig gedonder is.
En naar Amsterdam? Ik ben er in 1 uur. De meeste mensen in de randstad hebben een langere reistijd om in Amsterdam te komen dan ik
Je bent gek als je op een kluitje gaat wonen daar, maar zelf weten.
ja!quote:Op zondag 23 juli 2006 22:14 schreef Slapshot het volgende:
Harlingen?
Uuuuh, oke, ga zo door, je bent nog bevooroordeelder over Limburgers als ikzelf over Friezenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:13 schreef Slapshot het volgende:
[..]
Als jij net zo goed kunt graven als onzin verkondigen, dan mag jij beginnen.
Oeps vergat ff dat je een limbo bent. Die zijn liever lui als moe...
Dat moet dus een hemel gelijk zijn....quote:Op zondag 23 juli 2006 22:15 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
ja!
De enige plek in Friesland waar geen Fries gesproken wordt![]()
Ervaring jongkje, ervaringquote:Op zondag 23 juli 2006 22:15 schreef DLTF het volgende:
[..]
Uuuuh, oke, ga zo door, je bent nog bevooroordeelder over Limburgers als ikzelf over Friezen
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:06 schreef DLTF het volgende:
Friezen, wat een klote volk....
Nog te beroerd om op de Nederlandse TV fatsoenlijk Nederlands te praten....
Menen dat ze zoveel meer zijn...
Friesland, de enige reden waarom Nederland nog een leger heeft, stel je voor dat ze binnenvallen met hun Unox mutsen en rookworsten....
Om vervolgens met je tractor naar school te gaanquote:Op zondag 23 juli 2006 22:13 schreef broodje_poep het volgende:
Ik woon in Friesland (Harlingen) en wil nooit meer weg hier.
Ik heb een gigantisch grachtenpand wat 99% van de Fokkers die in de randstad blijven wonen nooit zullen kunnen kopen omdat de woningen hier rond de 2 ton goedkoper zijn, ik heb net gezwommen in een bijna lege waddenzee met de ondergaande zon en dat 5 minuten lopen van mijn huis!
Gisteren hier een openlucht hardcore feest gehad, vanavond een jointje halen bij de coffeeshop en een kampvuur maken op de dijk. En het stappen is hier heerlijk. Veel kroegen, een disco en iedereen kent elkaar waardoor er weinig gedonder is.
En naar Amsterdam? Ik ben er in 1 uur. De meeste mensen in de randstad hebben een langere reistijd om in Amsterdam te komen dan ikNu alleen nog een elfstedentocht die voor mijn huis langskomt zodat ik drank en chocomel kan verkopen aan iedeeen uit de randstad die voor dat soort evenementen wel naar het noorden afreist
![]()
Je bent gek als je op een kluitje gaat wonen daar, maar zelf weten.
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:14 schreef DLTF het volgende:
[..]
UUUh??? Owja, dat zie ik niet echt, maar goed
Friese humor denk ik zo
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:18 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Ik zeg altijd maar: Beter een Fries dan een pauper uit de Randstad.
En Friesen praten Fries op tv? Ah gut, er is iemand die de herhaling van Omroep Fryslan kijkt op Nederland 1.![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar als er limburgers op tv zijn dan krijg ik toch altijd een partij last van plaatsvervangende schaamte hoor.
Net of ze die altijd uitzoeken. Limburgers die totaal geen ABN kunnen praten
Aan mij hoor je ook vast wel dat ik uit Limburg kom (al hoor ik de laatste tijd vaker mensen vragen of ik uit Brabant kom () ), maar ik kan wel normaal nederlands
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier kan ik een limburger die op TV in zijn eigen taaltje praat niet serieus nemen![]()
quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:29 schreef FooLsKi het volgende:
Met mijn werk spreek ik mensen uit het hele land, maar ik kan Friezen tenminste nog verstaan. Die Limbo's zijn vaak ontzettend slecht te verstaan en van manieren heeft dat volk ook nog nooit gehoord geloof ik. Friezen mogen dan de reputatie hebben stug te zijn maar Limbo's zijn m.i. het meest lompe volk ooit.
Beste volk blijven natuurlijk Hagenezen![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:32 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
ach waarschijnlijk komt deze haat van DLTF (ivo) tegenover het prachtige frieze volk vanuit een onmogelijkheid om een vriendin te krijgen, of uberhaupt met een ander schepsel (lees varken, schaap, etc) te neuken. Hij ontwetend dat dit een bijverschijnsel is van het luisteren naar rowwen heze, geeft de schuld aan een ander, zoals de Friezen.
Ipv op hem te bitchen, moeten we begrip tonen en over zijn bol aaien. Dus bij deze: Lieve Ivo, hier een aai over je bol en alles komt wel goed jongen.
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:33 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Urk in Friesland? Misschien snuif je niet, maar helder ben je ook niet..
Moet ik doorgaan?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:35 schreef FooLsKi het volgende:
[..]
Nog zoiets, zonder die reserve-Belgen (Limbo's dus) zou het gemiddelde IQ van Nederland een stuk hoger liggen![]()
Met de Limburgse hoeren zeker, die willen waarschijnlijk sneller 't geld zien als de andere Nederlandse hoeren, toch wel slim opzichquote:
Wie weet wat erna allemaal gebeurt hequote:Op zondag 23 juli 2006 22:16 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Om vervolgens met je tractor naar school te gaanen met je kameraden flink bier te zuipen in de hooischuur
![]()
Je vergeet de stukjes maar even waar Friesland afgezeken wordt, waar ik jou afzeik of mezelf verweer, lekker eenzijdig, maar goed, ga verder met je leven, en blijf hopen dat Friesland zich ooit afsplitstquote:Op zondag 23 juli 2006 22:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Moet ik doorgaan?![]()
bier zuipen en andere dingenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:16 schreef DaYwALKuR het volgende:
Om vervolgens met je tractor naar school te gaanen met je kameraden flink bier te zuipen in de hooischuur
![]()
ik heb tenminste een levenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:19 schreef DLTF het volgende:
[..]
Je vergeet de stukjes maar even waar Friesland afgezeken wordt, waar ik jou afzeik of mezelf verweer, lekker eenzijdig, maar goed, ga verder met je leven, en blijf hopen dat Friesland zich ooit afsplitst
vriendinnen = boerinnenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:20 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
bier zuipen en andere dingenin de hooischuur doe ik alleen met mijn vriendinnen
![]()
![]()
![]()
Nee hoor, met Limburgse kereltjes die alleen mooie praatjes ophangen maar niets presteren.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:18 schreef DLTF het volgende:
[..]
Met de Limburgse hoeren zeker, die willen waarschijnlijk sneller 't geld zien als de andere Nederlandse hoeren, toch wel slim opzich![]()
Nu verwar je Friesland met de Achterhoekquote:Op zondag 23 juli 2006 22:20 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
idd, wellicht gaan ze "brommers kiekn"![]()
of elkaar met de hooivork prikkenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:20 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
idd, wellicht gaan ze "brommers kiekn"![]()
een potje nat daarboven inquote:Op zondag 23 juli 2006 22:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nu verwar je Friesland met de AchterhoekMoeilijk he algemene ontwikkeling
![]()
Tsjah, oke, iedere dag kijken of de sloten nog vol genoeg zitten voor t Fierljeppen (lees: poolsstokhoogspringen voor mensen die niet kunnen hoogspringen) is een levenquote:
En jij bent zo'n Friese lul?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:21 schreef Slapshot het volgende:
[..]
Nee hoor, met Limburgse kereltjes die alleen mooie praatjes ophangen maar niets presteren.
En over die Limburgse hoeren: Die hebben inderdaad liever een echte Friese lul. Die weigeren nooit en hebben niet last van een (Limburgs) minderwaardigheids complex.![]()
En kutjeszeilen danquote:Op zondag 23 juli 2006 22:22 schreef DLTF het volgende:
[..]
Tsjah, oke, iedere dag kijken of de sloten nog vol genoeg zitten voor t Fierljeppen (lees: poolsstokhoogspringen voor mensen die niet kunnen hoogspringen) is een leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |