Welk volk begint er met afzeiken?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:10 schreef Vlindur het volgende:
Maar jullie hebben het wel altijd over ONS!
Dus jullie vinden ons wel zo belangrijk om het er ALTIJD maar over te hebben.
Veel plezier dr mee nog
Hoor jij truowens niet in die inrichting te zitten? het weekend is weer afgelopen hoor!quote:Op zondag 23 juli 2006 21:13 schreef DLTF het volgende:
[..]
Welk volk begint er met afzeiken?
Ga 't IJsselmeer droogleggen ofzo.... Ow nee, dan kenne ze niet meer Skutsjesiele (lees: gewoon, oud hollands zeilen)
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Er wonen zelfs negers in friesland dus zover verschilt friesland niet van de rest van Nederland![]()
Nee schat, morgen pas,. sorryquote:Op zondag 23 juli 2006 21:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Hoor jij truowens niet in die inrichting te zitten? het weekend is weer afgelopen hoor!![]()
Ach, als je hier in Venray kijkt, worden de gekken zelfs vanuit Friesland in het VvG Instituut gezet, dus ik kan maar beter excuses maken voordat ik die halfgare familie van je achter me aanheb he...quote:Op zondag 23 juli 2006 21:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
[quote]Op zondag 23 juli 2006 21:15 schreef DLTF het volgende:
[..]
Nee schat,
Een limbo die zijn excuses aanbied aan een Fries?Je doet je "topic' meteen teniet he
![]()
Ze kunnen geen talpa ontvangen op de antennequote:
Ik wil niet lullig doen, maar als er limburgers op tv zijn dan krijg ik toch altijd een partij last van plaatsvervangende schaamte hoor.quote:Nog te beroerd om op de Nederlandse TV fatsoenlijk Nederlands te praten....
haha wat jij wil johquote:Op zondag 23 juli 2006 21:18 schreef DLTF het volgende:
[..]
Ach, als je hier in Venray kijkt, worden de gekken zelfs vanuit Friesland in het VvG Instituut gezet, dus ik kan maar beter excuses maken voordat ik die halfgare familie van je achter me aanheb he...
Op 1 of andere manier kan ik een limburger die op TV in zijn eigen taaltje praat niet serieus nemenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar als er limburgers op tv zijn dan krijg ik toch altijd een partij last van plaatsvervangende schaamte hoor.
Net of ze die altijd uitzoeken. Limburgers die totaal geen ABN kunnen praten
Aan mij hoor je ook vast wel dat ik uit Limburg kom (al hoor ik de laatste tijd vaker mensen vragen of ik uit Brabant kom () ), maar ik kan wel normaal nederlands
\quote:Op zondag 23 juli 2006 21:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier kan ik een limburger die op TV in zijn eigent taaltje praat niet serieus nemen![]()
Kenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:20 schreef vosss het volgende:
[..]
\
Ik bedoel eik meer limburgers die pogen ABN te praten, maar dan wel met zo'n accent dat ik denk van: "nounounou, ken je geen abn ofzo?"
Aan zijn onderschrift te zien is hij ook zelfs te beroerd om op een Nederlands forum gewoon Nederlands te typen en geen achterstallig dialectjequote:Op zondag 23 juli 2006 21:20 schreef vosss het volgende:
[..]
\
Ik bedoel eik meer limburgers die pogen ABN te praten, maar dan wel met zo'n accent dat ik denk van: "nounounou, ken je geen abn ofzo?"
Das nog erger inderdaadquote:Op zondag 23 juli 2006 21:20 schreef vosss het volgende:
[..]
\
Ja, L1 kan ik me ook aan ergeren, dat taalgebruik, zélfs ik als Limburger moet echt moeite doen om het te verstaan.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar als er limburgers op tv zijn dan krijg ik toch altijd een partij last van plaatsvervangende schaamte hoor.
Net of ze die altijd uitzoeken. Limburgers die totaal geen ABN kunnen praten
Aan mij hoor je ook vast wel dat ik uit Limburg kom (al hoor ik de laatste tijd vaker mensen vragen of ik uit Brabant kom () ), maar ik kan wel normaal nederlands
Wij proberen 't in ieder geval, een Fries onderneemt geen enkele moeite....quote:Op zondag 23 juli 2006 21:20 schreef vosss het volgende:
[..]
\
Dat klopt, helemaal mee eens, maar dit was een FRIEZEN afzeik topic, de Limbo afzeikers hebben hun eigen topic hequote:Op zondag 23 juli 2006 21:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja, L1 kan ik me ook aan ergeren, dat taalgebruik, zélfs ik als Limburger moet echt moeite doen om het te verstaan.
En waarop baseer jij die stelling? op jouw zooo lange levenservaring?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:25 schreef DLTF het volgende:
[..]
Wij proberen 't in ieder geval, een Fries onderneemt geen enkele moeite....
Heel nederland heeft het over radicale moslims, wil ook niet zeggen dat we er zo blij mee zijn.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:10 schreef Vlindur het volgende:
Maar jullie hebben het wel altijd over ONS!
Dus jullie vinden ons wel zo belangrijk om het er ALTIJD maar over te hebben.
Veel plezier dr mee nog
Ik, in tegenstelling tot jij, doe nog wel eens te moeite om wat van onze Nederlandse culturen op te snuiven, jij als Fries, met drugsdorp Urk in de buurt, snuift hele andere dingen....quote:Op zondag 23 juli 2006 21:26 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En waarop baseer jij die stelling? op jouw zooo lange levenservaring?![]()
Dus alles boven het riool bedoel je??quote:Op zondag 23 juli 2006 21:29 schreef FooLsKi het volgende:
Met mijn werk spreek ik mensen uit het hele land, maar ik kan Friezen tenminste nog verstaan. Die Limbo's zijn vaak ontzettend slecht te verstaan en van manieren heeft dat volk ook nog nooit gehoord geloof ik. Friezen mogen dan de reputatie hebben stug te zijn maar Limbo's zijn m.i. het meest lompe volk ooit.
Beste volk blijven natuurlijk Hagenezen![]()
Volgensmij typ jij de zin goed, maar zit je steeds één letter naar rechts met je vinger...quote:Op zondag 23 juli 2006 21:30 schreef michiel_merk het volgende:
Die limbotjes binne Fryzen mei ien Hazzelippe, wy hawwe jimme deporteare nei dat smoarig stikje lân
Alles wat niet met een 'zachte g' spreekt is goedquote:
Sinds wanneer ligt Urk in Friesland? Misschien snuif je niet, maar helder ben je ook niet..quote:Op zondag 23 juli 2006 21:29 schreef DLTF het volgende:
[..]
Ik, in tegenstelling tot jij, doe nog wel eens te moeite om wat van onze Nederlandse culturen op te snuiven, jij als Fries, met drugsdorp Urk, snuift hele andere dingen....
Vandaar die honger winter in '45....quote:Op zondag 23 juli 2006 21:33 schreef FooLsKi het volgende:
[..]
Alles wat niet met een 'zachte g' spreekt is goedMeeste zit boven de riolen jah
Nog zoiets, zonder die reserve-Belgen (Limbo's dus) zou het gemiddelde IQ van Nederland een stuk hoger liggenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:33 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Urk in Friesland? Misschien snuif je niet, maar helder ben je ook niet..
Kusje Niek, hou ook van jou, je krijgt ook de groeten van mijn vriendin trouwens....quote:Op zondag 23 juli 2006 21:32 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
ach waarschijnlijk komt deze haat van DLTF (ivo) tegenover het prachtige frieze volk vanuit een onmogelijkheid om een vriendin te krijgen, of uberhaupt met een ander schepsel (lees varken, schaap, etc) te neuken. Hij ontwetend dat dit een bijverschijnsel is van het luisteren naar rowwen heze, geeft de schuld aan een ander, zoals de Friezen.
Ipv op hem te bitchen, moeten we begrip tonen en over zijn bol aaien. Dus bij deze: Lieve Ivo, hier een aai over je bol en alles komt wel goed jongen.
Sinds wanneer zeg ik dat?? Het ligt enkel in de buurt, zeg niet dat 't in Friesland ligt, begrijpend lezen...quote:Op zondag 23 juli 2006 21:33 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Urk in Friesland? Misschien snuif je niet, maar helder ben je ook niet..
Als je naar die dikkoppen in Den Haag kijkt wel ja...quote:Op zondag 23 juli 2006 21:35 schreef FooLsKi het volgende:
[..]
Nog zoiets, zonder die reserve-Belgen (Limbo's dus) zou het gemiddelde IQ van Nederland een stuk hoger liggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |