quote:
Lezen jij vlaai. Ik heb een Friese lul en je vriendin was er verdraait blij meequote:
Dus je hebt je friese lul in een vlaai gestokenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:24 schreef Slapshot het volgende:
[..]
Lezen jij vlaai. Ik heb een Friese lul en je vriendin was er verdraait blij mee![]()
Pak de kaart van Nederland erbij, ik kauw niet alles voor. Veel te warm voor...quote:
Ja, daar staat niks over dat je er een hebt, dus ik ga er maar vanuit dat jij er een bent....quote:Op zondag 23 juli 2006 22:21 schreef Slapshot het volgende:
[..]
Nee hoor, met Limburgse kereltjes die alleen mooie praatjes ophangen maar niets presteren.
En over die Limburgse hoeren: Die hebben inderdaad liever een echte Friese lul. Die weigeren nooit en hebben niet last van een (Limburgs) minderwaardigheids complex.![]()
Whahaha, sorry, kom ff niet bij, ik denk dat Limburg momenteel 1-0 voorstaatquote:Op zondag 23 juli 2006 22:25 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Dus je hebt je friese lul in een vlaai gestokenSmerig volk hoor
Abrikozenkruimel he, is lekkerderquote:
die zijn al 4 jaar weg, ff bijblijven hequote:
Ze was in ieder geval strak. Zo'n limburgs piemoltje er af en toe in zet ook geen zoden aan de dijk.quote:
da's toch met die nicht?quote:
Ik zal eens met Foppe bellenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:28 schreef Slapshot het volgende:
[..]
Ze was in ieder geval strak. Zo'n limburgs piemoltje er af en toe in zet ook geen zoden aan de dijk.
Lekker he, strakke vlaaien...quote:Op zondag 23 juli 2006 22:28 schreef Slapshot het volgende:
[..]
Ze was in ieder geval strak. Zo'n limburgs piemoltje er af en toe in zet ook geen zoden aan de dijk.
Dat is idd met die FRIESE NICHTquote:Op zondag 23 juli 2006 22:28 schreef DLTF het volgende:
[..]
da's toch met die nicht?
of zijn die ook weg? Limburgse bandjes blijven dus in ieder geval veel langer bestaan...
Hehehehe, zo slecht is Foppe niet. Tot nu toe de enige coach die een Nederlands voetbal elftal wereldkampioen heeft gemaakt.quote:
Komt omdat ze hem niet verstaanquote:Op zondag 23 juli 2006 22:30 schreef Slapshot het volgende:
[..]
Hehehehe, zo slecht is Foppe niet. Tot nu toe de enige coach die een Nederlands voetbal elftal wereldkampioen heeft gemaakt.![]()
Omdat het kwaliteit van buiten friesland is knurft!!!quote:Op zondag 23 juli 2006 22:30 schreef Slapshot het volgende:
[..]
Hehehehe, zo slecht is Foppe niet. Tot nu toe de enige coach die een Nederlands voetbal elftal wereldkampioen heeft gemaakt.![]()
Mag ik je eraan herinneren dat het Fries, de taal dus, de taal is die het allerdichtst staat bij het Engels? Dat t Fries het meest gemeen heeft met het Engels, van alle talen ter wereld??quote:Op zondag 23 juli 2006 21:49 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Grappig dat Friezen altijd met boeren en mest en dat soort rotzooi vergeleken worden.
Terwijl als je de auto pakt en door andere provincies rijdt ook niks anders ziet dan boerderijen en land. Ach ja Hollanders en Engelsen, het domste volk van Europa.
goedzo, Europees kampioen dus...quote:Op zondag 23 juli 2006 22:30 schreef Slapshot het volgende:
[..]
Alleen jouw vriendins vlaai was lekker, die was toen nog strakquote:Op zondag 23 juli 2006 22:29 schreef DLTF het volgende:
[..]
Lekker he, strakke vlaaien...
zeg eens, jij vind Christoffelvlaai ook lekkerder dan Kruimelvlaai he?
Net zo lekker als jou mama's abrikozenvlaaitje idd.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:31 schreef Slapshot het volgende:
[..]
Alleen jouw vriendins vlaai was lekker, die was toen nog strak![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |