Limburgersquote:Op maandag 24 juli 2006 11:34 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Fryslan Boppe!![]()
waarom moet er om de zo veel tijd een mongool zijn die friesland afkraakt?
wij doen dat toch ook niet met bijv. limburg?![]()
Niet alleen jij maar iedereen in friesland.. Ik voel een provinciale oorlog opkomen..quote:Op maandag 24 juli 2006 11:34 schreef Krupelhintsje het volgende:
Waarom kan jij mij niet uitstaan, je kent me niet eens............! We mogen niet vooroordelen over de niet Nederlanders, dus vind IK dat JIJ niet over mij mag vooroordelen. Ik ben en blijf een fries, maar woon in de Randstad waar ik het prima naar mijn zin heb, duzzzzzzzzzzz!
Regel dan een fatsoenlijke afvoer. Niet ons probleem dacht ik.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:35 schreef TimC het volgende:
[..]
Dat komt omdat het bij jullie te veel regent..
quote:Op maandag 24 juli 2006 11:36 schreef TimC het volgende:
[..]
Niet alleen jij maar iedereen in friesland.. Ik voel een provinciale oorlog opkomen..![]()
val doodquote:Op maandag 24 juli 2006 11:35 schreef TimC het volgende:
[..]
Dat komt omdat het bij jullie te veel regent..
Als jij zo doorgaat word het wel jullie probleemquote:Op maandag 24 juli 2006 11:36 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Regel dan een fatsoenlijke afvoer. Niet ons probleem dacht ik.
Want?quote:Op maandag 24 juli 2006 11:40 schreef TimC het volgende:
[..]
Als jij zo doorgaat word het wel jullie probleem![]()
Hahaha dat is je eigen opvatting..quote:Op maandag 24 juli 2006 11:46 schreef MaxPower het volgende:
[..]
ik ben het blijkbaar wel waard om bedreigd te worden.
Natuurlijk kan ie dat niet. Hollanders en daar horen de mislukte Limburgers ook gewoon bij, zijn niet voor niks het domste volk van Europa. Hoor ze grappen maken over klompen in Friesland, terwijl de hele wereld weer grappen maakt over heel Nederland zelf mbt klompen. De grolletjes die ze maken over boeren en troep in Friesland, terwijl als je de auto pakt en door de andere 11 provincies rijdt je precies hetzelfde ziet, namelijk: boerderijen en land. Dat klote protestantse geloof dat 21% aanhangt, waar je niet goed van wordt komt allemaal uit Holland.quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 11:49 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ie dat niet. Hollanders en daar horen de mislukte Limburgers ook gewoon bij, zijn niet voor niks het domste volk van Europa. Hoor ze grappen maken over klompen in Friesland, terwijl de hele wereld weer grappen maakt over heel Nederland zelf mbt klompen. De grolletjes die ze maken over boeren en troep in Friesland, terwijl als je de auto pakt en door de andere 11 provincies rijdt je precies hetzelfde ziet, namelijk: boerderijen en land. Dat klote protestantse geloof dat 21% aanhangt, waar je niet goed van wordt komt allemaal uit Holland.
ja mee eens hoe sneller hoe beter.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:49 schreef ReMCoDijKSTRa het volgende:
Liever een Fries dan een Limburger. geef Limburg maar aan België
ja, en friesland erbij zijn we van al het gezeik af...quote:
istie weer.. bordje van "Ee" plus de friesche benaming "ie"quote:Op maandag 24 juli 2006 11:02 schreef the_jestert het volgende:
plaatsnamen in het fries genoemd worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |