Ik vind de Gelredome wel te doen, maar die mislukte UFO niet.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:40 schreef TAV74 het volgende:
zou alweer de fucking Arena zijn... Voor een serie indoor concerten (een week HMH ofzo) zou ik nog warmlopen, maar in lompe stadions heb ik ze voorlopig wel genoeg gezien.
Eh, Slayer gothic...?quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:14 schreef Mip1988 het volgende:
gadverdamme
ik wil gewoon metallica een keer zien
niet dat smerige death metal gedoe van slayer met al die gothics enzo. bah
Dat zeiden ze vorig jaar in Arnhem ook, toch hebben ze Nederland overgeslagen dit jaar, maarja we zien wel.quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:37 schreef bloodymary het volgende:
Ach, ik verwacht ze toch zeker wel deze kant op volgende zomer. Op Werchter (een van hun favoriete festivals om te spelen) zeiden ze: see you next year here, with our new album!
quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:59 schreef bloodymary het volgende:
Ach, voor hetzelfde geld dachten ze dat Werchter de hoofdstad van Arnhem was of zo...
True, maar je kunt niet ontkennen dat je ze al een paar jaar rij ieder jaar had kunnen zien in NL of omstreken. (RaR, Werchter etc..)quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zeiden ze vorig jaar in Arnhem ook, toch hebben ze Nederland overgeslagen dit jaar, maarja we zien wel.
Klopt. Maar ik doelde meer op wat zeggen, dat ze terugkomen in Nederland enz. Dus dat dat niet altijd hoeft te kloppen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:41 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
True, maar je kunt niet ontkennen dat je ze al een paar jaar rij ieder jaar had kunnen zien in NL of omstreken. (RaR, Werchter etc..)
Ben je ook lekker genaaid als je daar je kaarten kooptquote:Op zondag 2 december 2007 13:32 schreef bassieVL het volgende:
Deze site verkoopt al kaarten voor een niet gepland concert:
http://www.ticketforsale.nl/nieuw/ticketDetail/?concertId=698
PS. je krijgt geen geld terug. Dus niet kopen.
Te dom om op in te gaanquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:14 schreef Mip1988 het volgende:
death metal gedoe van slayer met al die gothics enzo
WTFquote:Op zondag 2 december 2007 13:32 schreef bassieVL het volgende:
Ik wacht wel op het officiele bericht, al dan niet van Mojo of MetOnTour.comquote:Op zondag 2 december 2007 13:32 schreef bassieVL het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen daar al in zijn getrapt...quote:Op zondag 2 december 2007 13:32 schreef bassieVL het volgende:
Bril-jant !quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:14 schreef Mip1988 het volgende:
niet dat smerige death metal gedoe van slayer met al die gothics enzo. bah
Snel...bel de pliesie!quote:Op zondag 2 december 2007 23:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hey, das pure oplichting
http://www.gigwise.com/news.asp?contentid=39080quote:Metallica To Premiere New Song On Video Game
Lifted from their ninth studio album...
Print Page
by Scott Colothan on 30/11/2007 Metallica are in talks to premiere the first single from their next studio album on a new version of the Rock Band video game.
MTV senior vice president of home entertainment, Paul DeGooyer, made the announcement that Rock Band manufacturer Harmonix and MTV are planning to premier a string of new songs on updated versions of the hit computer game, the biggest draw of which is Metallica.
He told Rocky Mountain News: "There are a couple of things we've committed to, one of them with Metallica for example. They've reserved the right to give us their first single from their new album for the game."
Story continues below...
Apart from this golden nugget of information, there’s no hint of what the track is called or when it will see the light of day. Metallica are currently holed up in the studio working on their ninth studio record.
Artists that have contributed tracks to Rock Band, which hit the shelves at the start of November, include The Who, The Rolling Stones, Fall Out Boy, Radiohead and Nirvana.
Misschien dat ik daar ook maar eens ga kijken.. RaR is al een paar keer op MTV2 voorbij gekomen, maar dat ziet er wel feestelijk uit altijd!quote:Op donderdag 6 december 2007 14:16 schreef Haunter het volgende:
Metallica staat weer op Rock Am Ring dit jaar![]()
(zie Metallica.com)
Dat lijkt me te heerlijk.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:24 schreef -Menn0- het volgende:
Tja dan MOET ik daar maar naar toe...........
Met paar duizend man, DIE DIE DIE DIE schreeuwen tijden Creeping Death![]()
relaxtquote:Op donderdag 6 december 2007 21:39 schreef super-muffin het volgende:
Vet.
Nog nooit op een Duits festival geweest, hoe is dat in vergelijking met Nederland?
Anyway, het zit er heel erg dik in dat ik toch ga
Duitse festivals zijn grappigquote:Op donderdag 6 december 2007 21:39 schreef super-muffin het volgende:
Vet.
Nog nooit op een Duits festival geweest, hoe is dat in vergelijking met Nederland?
Anyway, het zit er heel erg dik in dat ik toch ga
nieuwe geruchten op ringrocker: sex pistols, queens of the stone age, slipknot, sick of it allquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:14 schreef MrFl0ppY het volgende:
ah RaR dit jaar.. hmm heb ze nu al 2 jaar op een rij gezien maar blijft toch echt wel vet. nog even wachten op de rest van de line up.
Dan zijn er al RATM Metallica, QOTSA en Slipknot die ik wil zienquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:03 schreef -Sum- het volgende:
[..]
nieuwe geruchten op ringrocker: sex pistols, queens of the stone age, slipknot, sick of it all
Rock Am Ring!quote:Op maandag 17 december 2007 18:41 schreef Suzziieee het volgende:
Op Pinkpop ??![]()
Nou dat moet dan maar weer... had vorig jaar nog zo gezegd dat het mijn 1e en tevens laatste keer pinkpop was
Pinkpop it is!! Yoehoequote:Op maandag 17 december 2007 16:14 schreef Ephemera het volgende:
ha! Dat wordt Pinkpoppen komend jaar
nee gelukkig nietquote:
Dus hij lijkt toch op St Anger?quote:Deze plaat lijkt meer op de platen die we maakten in de tijd dat het decennium nog met een 8 begon.’
Truequote:Op woensdag 9 januari 2008 19:14 schreef bassieVL het volgende:
get ging er volgens mij ook dat hij zich dan ook compleet en financieel onafhankelijk kon storten op metallica. zonder ernaast nog te moeten werken/optreden met andere bands.
Respect dat ze dat toen al wisten trouwensquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:11 schreef UncleSam het volgende:
Wat hoor ik allemaal voor geruchten over Metallica op Pinkpop 2008?
http://metallica10.hyves.(...)lica_naar_Nederland/
quote:Got it yesterday (tried posting this info at the Metallica.com site but the mods deleted it)....you will not be disappointed. Sounds like they went ahead and recorded all 14 songs they had. 9-10 will be on the album. The other 4-5 will be available to download through ITunes or some type of similar forum. Many songs are very long with many different dynamics, time signature changes, mood changes, etc. There IS an instrumental. They haven''t decided if that will be on the album or for download only. No release date was given. Sounds like James & Lars took back the reins on this one. One song is so fast, James said he had cramps in his wrists after playing it in the studio a few times.
Ah...oke...dan hoop ik als nog dat ze voor meer dan een handvol losse concertjes terug komenquote:Op maandag 4 februari 2008 22:23 schreef bassieVL het volgende:
tussendoor zijn ze in USA.
Hoe groot zal de deceptie dit keer weer wordenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:31 schreef Haunter het volgende:
In de nieuwe So What! staat ook een round table discussion over het nieuwe album, iemand van het encymet forum heeft even wat highlights er uit gehaald:
[..]
Ik zie het originele logo....een voorteken?quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:37 schreef Haunter het volgende:
In interviews hebben ze gezegd dat ze nieuw materiaal gaan spelen (in ieder geval op Reading festival).
Oja, in deze maand kunnen we wat meer nieuws of dingen ervaren over het nieuwe album op de officiele site: http://www.missionmetallica.com/ (is al wel tijdje bekend)
Een voorteken dat het oldschool gaat klinken? Dat zeggen ze zelf wel in ieder gevalquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:24 schreef xtheduellistx het volgende:
[..]
Ik zie het originele logo....een voorteken?
Al komt het maar in de buurt van het black album dan ben ik al meer dan tevreden.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:18 schreef xtheduellistx het volgende:
Kan zeker een goede plaat worden, maar de nare bijsmaak die ze gecreeerd hebben de laatste jaren veeg je daar niet zomaar mee weg ben ik bang. Daarbij zal het best een stevige plaat kunnen worden maar thrash en speed elementen zullen er niet meer inzitten, ik denk eerder aan een soort Black album.
haha indeed, kun je je nog de promotie herinneren ten tijde van st anger... iedereen verwachtte een master of puppets 2 uiteindelijk, bij wijze van spreken dan. En wat kregen we? Een hoop rammelende potten en pannen en songs die ook niet echt van hoge kwaliteit waren.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:16 schreef thedeedster het volgende:
Lars Ulrich weet in ieder geval elke keer weer hun albums perfect te promoten. Tot nu toe ben ik er elke keer weer ingetrapt, maar deze keer ben ik voorzichtiger...
IMHO is ST. Anger een van de allerslechtste platen in mijn collectie.
The Unnamed Feeling uitgezonderdquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:09 schreef xtheduellistx het volgende:
[..]
haha indeed, kun je je nog de promotie herinneren ten tijde van st anger... iedereen verwachtte een master of puppets 2 uiteindelijk, bij wijze van spreken dan. En wat kregen we? Een hoop rammelende potten en pannen en songs die ook niet echt van hoge kwaliteit waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |