Tuurlijk, op zich is de keuken niets anders nu eigenlijk dan dat het was... het oogt alleen fijnerquote:Op zondag 23 juli 2006 21:48 schreef Rapaille het volgende:
Hey,
Ik wil iets huren waar zo'n zelfde lelijke keuken in zit, omdat het huur is wil ik eigenlijk niet teveel geld aan besteden, mag ik weten hoe jij het hebt aangepakt? Gewoon naar een keukenboer gegaan met je wensen?
Ik nu ook niet meer.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:12 schreef KeessieK het volgende:
eeehhh... ben ik de enige die je foto's niet ziet?![]()
thanx! Ik wilde eigenlijk een nieuwe keuken met inbouwapparatuur... maar zoals gezegd: er komen nog wat dingen aan wat me hard gaat raken in de portemonnee, dus je kan helaas niet alles in 1x hebben. Vond dit wel een mooi compromis om geld te besparen.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:06 schreef Rapaille het volgende:
Goed gedaan. Echt van een lelijke keuken een best mooie gemaakt. (alleen dat fornuis is erg lelijk). Zeker erg leuk gedaan.
Ik vind het voor mezelf ook wel een leuk idee, ik heb ook zo'n dodelijk saaie standaard-keuken.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:14 schreef tvdleur het volgende:
[..]
thanx! Ik wilde eigenlijk een nieuwe keuken met inbouwapparatuur... maar zoals gezegd: er komen nog wat dingen aan wat me hard gaat raken in de portemonnee, dus je kan helaas niet alles in 1x hebben. Vond dit wel een mooi compromis om geld te besparen.
Uh, Fok kennende is mijn wanadoo limiet vast weer overschreden qua trafficquote:Op zondag 23 juli 2006 22:12 schreef KeessieK het volgende:
zie ook niets helaasquote:Op zondag 23 juli 2006 22:12 schreef KeessieK het volgende:
Ik zie ze ook niet, maar het zal vast mooi zijnquote:
quote:Foutmelding
Error 403
toegang geweigerd
De datalimiet van deze homepage is voor vandaag overschreden. De pagina zal na middernacht weer beschikbaar zijn.
U wordt na 5 seconden doorgestuurd naar de homepage van Wanadoo.
Lol hehequote:Op zondag 23 juli 2006 22:39 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ik zie ze ook niet, maar het zal vast mooi zijn
Haha, sja... op zich zijn die huizen nog niet eens zo lelijk, tis wel ff wennen idd. Ben blij dat ik er nog een boom voor heb staan! En dat huis naast mij, uh... het is een goed referentiepunt voor mn vrienden om mijn huis te vindenquote:Op zondag 23 juli 2006 23:53 schreef MissX het volgende:
De binnenkant ziet er goed uit. Maar de buitenkant van die huizen is toch wel lelijk zeg. Maar die van jou ziet er dan nog het beste uit. Dat huis naast je, dat geel
Op de CV na alles zelf, dank! (en ook voor de tip voor picserv) ! Ik ga door en er komen nog wel meer fotos hier!quote:Op maandag 24 juli 2006 00:01 schreef Marsepein het volgende:
Erg netjes! Ga zo door. Vooral in het toilet is het erg netjes geworden, alle leidingen netjes weg gewerkt.
Alles zelf gedaan, of veel laten doen?
Die renault is 7x minder waard dan mijn lupo, uhm doe maar nietquote:Op maandag 24 juli 2006 01:13 schreef PlumpVis het volgende:
Zou je niet beter wisselen van auto met je buur?![]()
Waarom een computerscherm in je garage?
Mooiquote:Op maandag 24 juli 2006 00:44 schreef tvdleur het volgende:
Dank KeessieK![]()
Eureka het werkt! (Wist ik al wel) Maar wilde ff zien hoe het er savonds uitzag. De inbouwkastjes in de woonkamer met en zonder flits:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die coating is vocht en oliewerend, dus alles blijft er gewoon op liggen en is makkelijk schoon te krijgen. Wel ontzettende (giftige) rotzooi om te verwerken! Kwam compleet high de garage uit toen....quote:Op maandag 24 juli 2006 09:02 schreef sanger het volgende:
Ziet er allemaal goed uit! Sfeervol hoor!
Die coating op de garagevloer, is dat zo een waterdichtecoating?
Het toilet is erg netjes geworden. Tjeetje, wat zag die er slecht uit zeg!
Ik heb een badkamer van 12 m2... Deze is momenteel nog compleet uitgevoerd in seventies stijlquote:Op maandag 24 juli 2006 09:36 schreef het-is-mij het volgende:
Wow zeg, dat is echt kei mooi gewordenerg knap en crea
Die keuken, toilet en die inbouwkastjes, erg crea!
Owja heb je ook nog een douche?
Wild, maar wel leuk! Maak er binnenkort wel ff fotootjes van! De tuinkamer (+- 16.m2, zit op de bgg achter de garage) komen overmorgen offertes voor om openslaande deuren te plaatsen over de gehele breedtequote:Op maandag 24 juli 2006 09:39 schreef miss_schaapje het volgende:
mooi geworden !!
en hoe ziet je tuin er uit?
offttopic...quote:Op maandag 24 juli 2006 15:01 schreef tvdleur het volgende:
@FrankV34: ik woon niet op de donderberg... ? Woonwijk staat in Groningen
...
In Sittard ook, bij de HEAO daarquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:25 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
hier in maastricht is ook bijna een identieke straat
Dit type huizen staat door het hele land. Heel veel van gebouwd in de jaren 70.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:56 schreef FrankV34 het volgende:
[..]
offttopic...
Geinig dat je dus identieke straten/wijken tegen kunt komen in zowel het noorden als het zuiden.
Zou de aannemer een dealtje hebben weten te sluiten![]()
haha, kopen? Neeeh... krijgenquote:Op zondag 30 juli 2006 18:52 schreef Babbelzz het volgende:
hej tvdleur....weet jij waar ik ook zo'n geldboom kan kopen, om zown mooi huis te krijgen ?
Helaas wordt hij nog een andere kleur geschilderdquote:Op zondag 20 augustus 2006 08:10 schreef Conflict het volgende:
Die garagedeur, echt een mooie kleur en strak gelakt!![]()
Past goed in zo'n kleurrijk straatje![]()
Hoi! Ben er nog niet aan toegekomen om wat fotootjes te schieten. Die lampjes zijn gewoon te krijgen bij de karwei/gamma/praxis. zoals beloofd zal ik binnenkort wel ff voor je detailfotos maken!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:04 schreef Burbujas het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En het plafonnetje, creatief met hout
[afbeelding]
Hoe heb je dit gedaan met die sfeerlichten in de muur en het plafond, ik vind t echt mooi!!!
Ik wil namelijk ook zoiets, maar dan in de muren van mijn badkamer, wat voor soort lampen heb je gebruikt en heb je die zo netjes in de muren het plafon verwerkt ??
Ha! Een medebewoner in vinkhuizen? Zeker apart om een "bekend" huis hier opeens tegen te komen?quote:Op zondag 10 september 2006 00:34 schreef Dinus het volgende:
Ik zie de buitenkant heel geregeld "live" en het ziet er mooi uit hoor!
Dank! Die lampjes zijn van die kleine halogeenlampjes, liggen gewoon bij de bouwmarkt bij de inbouwspotjes in het rek als het goed is. Ik heb wat fotootjes gemaakt, die zal ik vanavond wel ff posten. Ze zijn per set van 5 of 6 te koop als ik het zo goed herinner en niet denderend duur, rond de 20 euro.quote:Op zondag 10 september 2006 16:55 schreef Banzaii het volgende:
Buiten dat je knap werk heb verricht, ziet er puik uit !!
Ik ben benieuwd waar je die inbouwkastjes (verlichting) vandaan gevist hebt?
Mijn ouders wonen er heel vlak bij, vandaarquote:Op zondag 10 september 2006 17:11 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Ha! Een medebewoner in vinkhuizen? Zeker apart om een "bekend" huis hier opeens tegen te komen?Binnenkort zal je het huis wel in de steigers zien... Dat wordt wat...
[..]
Of je leest het hele topicquote:Op maandag 11 september 2006 09:10 schreef ranzige_pad het volgende:
Of woon je in Enschede? daar staan ook rijen van deze woningen
Type huis staat overigens in zo'n beetje heel Nederland. Erg veel van gebouwd in de jaren 70.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:01 schreef tvdleur het volgende:
@FrankV34: ik woon niet op de donderberg... ? Woonwijk staat in Groningen
Dacht ik eerst ookquote:Op maandag 11 september 2006 09:10 schreef ranzige_pad het volgende:
Of woon je in Enschede? daar staan ook rijen van deze woningen
Tuinkamerquote:Op maandag 11 september 2006 09:29 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook
Hobbykamerwoningen
bijvoorbeeld, maar homeseer is alleen maar een stukje software voor op X10 om dingen te koppelen. Uit je luie stoel met je (X10)afstandsbediening kan je al praktisch alles aansturen wat een stekker heeft. Homeseer voor mediacenter, dus via de pc kan het dan ook, of via internet via een beveiligde webpagina vanaf de andere kant van de wereld, of via je mobiel of PDA, etcquote:Op maandag 11 september 2006 11:42 schreef Gurb het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij dat homeseer X10, dat je via de computer de verlichting aan kan zetten en het volume van je home cinema set aanpassen?
Ik snap het, een stukje uitgebreide domoticaquote:Op maandag 11 september 2006 15:01 schreef tvdleur het volgende:
[..]
bijvoorbeeld, maar homeseer is alleen maar een stukje software voor op X10 om dingen te koppelen. Uit je luie stoel met je (X10)afstandsbediening kan je al praktisch alles aansturen wat een stekker heeft. Homeseer voor mediacenter, dus via de pc kan het dan ook, of via internet via een beveiligde webpagina vanaf de andere kant van de wereld, of via je mobiel of PDA, etcMaar ook gewoon met de (X10) lichtknoppen zoals je gewend bent.
Verlichting "mood"' voorkeursinstellingen maken, met bijbehorende muziek, heb je meer tijd voor de gf
huisalarm aansturen, welke ook de verlichting en deuren met elektrisch slot weer op zijn beurt aan kan sturen bij inbraak (alle deuren op slot, alle lampen in huis laten knipperen op de inspirerende tonen van de 120 dB sirene) of brand (vluchtroute verlichten en alle deuren van het slot af bijvoorbeeld).
thermosstaat, zonwering, tuinsproeiers, zelfs een parasolaansturingis te krijgen en met X10 allemaal te koppelen zodat je sochtends, terwijl de lampen langzaam aan gaan, de gordijnen langzaam open, beneden het koffiezetapparaat aanspringt (wel ff vullen de avond van te voren
) en de verwarming aan. Het alarm gaat uit (en na een uur als je de deur uit bent weer aan), de verlichting hoef je niet aan te denken om uit te zetten, doet het systeem. smiddags gaan de zonweringen naar beneden, de tuinsproeiers gaan aan en weer uit....
Als je thuiskomt is het alarm wederom uitgegaan, de lichten in de gang branden al, de verwarming is al aan, de oven aan het voorverwarmen... The simple life![]()
En het leuke is: het systeem leert je gedrag, dus als je elke dag om 17.00 de pc aandrukt, dan na een paar dagen doet het systeem dat voor je en is de pc om 17.00 aan als je boven komt. Stel dat je dan de pc toch niet gebruikt dan doet het systeem hem na 10 minuten weer uit...
Ach, uiteindelijk is het allemaal speelgoed![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:15 schreef Gurb het volgende:
Mooi geworden, helemaal mijn smaak. En een keurige garage zo, goed idee van die coating.
Die verlichting in je wc is ook erg mooi geworden, heb je daar meer foto's van?
En de verlichting in je woonkamer is ook mooi, heb je daar ook meer foto's van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |