Die voelt zich te goed om in dit topic te posten ofzoquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:43 schreef frankium het volgende:
Heeft Toeps zich al gemeld?
Ze leest dus wel mee.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:45 schreef Falco het volgende:
[..]
Die voelt zich te goed om in dit topic te posten ofzo
Eensch!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Tsja, had ze maar niet met die achterlijke verkiezing mee moeten doen
Kan je ook nog zinnig reageren of is dat te hoog gegrepen voor jou? Wat wil je nu dat ik hier voor reactie op geef?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heb je je lul al gewassen of mag Rick daar straks de klontjes vanaf knabbelen?
Da's nou net het probleem geloof ik, dat ze irl schaapachtig blijft glimlachen als iets haar niet bevalt, en dan kun je achteraf op internet teruglezen hoe ze echt over je dacht maar niet durfde te melden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:12 schreef Puckzzz het volgende:
irl is ze dat wel ja
* Puckzzz checkt ff...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan je ook nog zinnig reageren of is dat te hoog gegrepen voor jou? Wat wil je nu dat ik hier voor reactie op geef?
![]()
![]()
Dat is dan wel weer waar...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:19 schreef thaleia het volgende:
[..]
Da's nou net het probleem geloof ik, dat ze irl schaapachtig blijft glimlachen als iets haar niet bevalt, en dan kun je achteraf op internet teruglezen hoe ze echt over je dacht maar niet durfde te melden.
met andere woorden, je durft de discussie niet aan.. sneu hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
* Puckzzz checkt ff...
ja het staat nog steeds in ONZ
je hebt je arm gewoon zo diep in die Rick zijn reet dat het hier stinkt man...
Misschien vindt ze jou ook wel een irritante kuthoer, who knowsquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar... schijnheilig...
je had het tegen mij hè?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou als je die Rick geweldig vind,ben je zeer sneu
Geen punt dit is gewoon een algemeen statement.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
je had het tegen mij hè?
maar wat is je punt?
ok, wil je dat ik daar nog verder op in ga?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Geen punt dit is gewoon een algemeen statement.
Wat je wilt,boeit me geen zak eigenlijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ok, wil je dat ik daar nog verder op in ga?
Tsja dat kan natuurlijk ook....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien vindt ze jou ook wel een irritante kuthoer, who knows!
ok dan laat ik 't voor wat 't isquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat je wilt,boeit me geen zak eigenlijk![]()
Relkloon!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat je wilt,boeit me geen zak eigenlijk![]()
ik zal 'm maar niet inkoppen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tsja dat kan natuurlijk ook....
en misschien heeft ze daar nog gelijk in ook...wie weet he? wie weet...
Lekker, zo'n schop.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Wahaha prachtig zie dit topic nu pas
sommige topics mag je gewoon niet vergeten, die zijn er om de wereld wakker te schudden!quote:Op maandag 15 januari 2007 21:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wauw mijn topic krijkt een levens-schop uit het verleden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |