Zodat we nu niet kunnen zeggen: "Ah, daar heb je een punt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:59 schreef yvonne het volgende:
Wrom post die lul het niet in het blauw dan
Hij heeft ons mooi offtopicquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
het is z'n not so obvious kloon
Iets met blauw. Ogen misschien?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij heeft ons mooi offtopic
Waar waren we.
Omdat je als crew je mening niet mag geven. Jeweettog.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:59 schreef yvonne het volgende:
Sinds wanneer nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
Omdat je als crew je mening niet mag geven. Jeweettog..
Houd je bek, Muts.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wat is er fout aan dan? Want is wel MIJN TTquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:05 schreef Disorder het volgende:
Typefout in topicnaam. Graag verbeteren..
"Poeps niet geliefd #2"quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat is er fout aan dan? Want is wel MIJN TT![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:47 schreef Disorder het volgende:
Kan iemand die typefout uit de titel halen trouwens?
Nou, zeg het eens.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:05 schreef Disorder het volgende:
Typefout in topicnaam. Graag verbeteren..
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:59 schreef yvonne het volgende:
Ze zal ongetwijfeld wel meelezen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:13 schreef n00cL30n het volgende:
Tot zover nog geen reaktie van Toeps hier???
quote:
Opdonderdag 27 juli 2006 09:17 schreef Toeps het volgende:quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:11 schreef Disorder het volgende:
Ik zie haar trouwens niet mee op Fok. Good riddance.
Handen op de oortjes en dan heel hard NANANANANANA roepen en hopen dat het ophoudt?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Opdonderdag 27 juli 2006 09:17 schreef Toeps het volgende:
ze is gewoon selectief
als dat voor jou werkt moet je dat zeker doenquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Handen op de oortjes en dan heel hard NANANANANANA roepen en hopen dat het ophoudt?![]()
Precies. ik zeg het op persoonlijke titel. En ik ben het niet eens met de hier aanwezige crewquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:02 schreef MUUS het volgende:
Nee hoor. Zoals vader brammeke al zei: Zolang ze het maar over je hebben, ongeacht wat of hoe, ben je in de picture. Of zoiets. Ergens in de Story gelezen ofzo.quote:
Ja als je wat te verkopen hebt, cd's. Of jezelf voor filmrollen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:20 schreef Shark_Bait het volgende:
Nee hoor. Zoals vader brammeke al zei: Zolang ze het maar over je hebben, ongeacht wat of hoe, ben je in de picture. Of zoiets. Ergens in de Story gelezen ofzo.
Er denkt toch niemand hier dat het een mening van de complete crew is, joh. Dan nog zou je juist met je blauwe naam moeten antwoorden hier.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:20 schreef Shark_Bait het volgende:
[..]
Precies. ik zeg het op persoonlijke titel. En ik ben het niet eens met de hier aanwezige crew
Mijn kleur moet geen flikker uitmaken, maar dat doet het wel. kontlikkers en bruine armhalers zat, zelfs mijn aarsmaden gaan klagen over ruimtegebrek!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |