Stopt ie het in een mooie gelabelde wekpot in de zieltjeskelder dan ofzoquote:Op zondag 23 juli 2006 20:03 schreef Dementor het volgende:
De duivel claimt je ziel.
Onze lieve Heer wil er alleen maar goed voor zorgen.
Waarom zou hij dat willen dan, je liefhebben?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:19 schreef pmb_rug het volgende:
God wil je lief hebben. als je Hem lief hebt ben je gereinigd van je zonden zodat je eeuwig bij Hem, die je lief heeft, kan zijn.
een vader wil toch ook bij zijn kind zijn?
Omdat hij je heeft gemaakt he.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:56 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat willen dan, je liefhebben?
en wil die dat alleen bij mensen, of ook bij dieren?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:03 schreef Dementor het volgende:
De duivel claimt je ziel.
Onze lieve Heer wil er alleen maar goed voor zorgen.
Lees de Bijbel dan.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en wil die dat alleen bij mensen, of ook bij dieren?
en vallen die roofdieren ons daar dan niet aan?
of gaat het hem echt alleen om de mensen, en is dat dan niet zielig voor de dieren.
Wegdonderen alstie klaar isquote:Op zondag 23 juli 2006 22:01 schreef Doderok het volgende:
Wat wil een bioloog met een petri-schaaltje vol bacteriën?
quote:
Wat, dat is toch zoquote:Op zondag 23 juli 2006 22:03 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
God is een bioloog die z'n experimentjes niet zo nauwkeurig uitvoert?
okay, maar voor het belang van het slagen van het experiment, is je stemadvies dan: verkoop/geef 'm maar aan God ?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:06 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Wat, dat is toch zo, je wil me niet zeggen dat een bioloog dat alles bewaard...
Nee, jij moet bewijzen dat het wel zo is.quote:
Deze God is een abstracte, verborgen God, de verklaring van het onverklaarbare, het begin en einde van alle redeneringen over het waarom van ons bestaan. Hij is het laatste onherleidbare axioma, waar ieder tegenbewijs faalt. De ziel is belangrijk in dit topic. Een tegendeeltopic bestaat vast wel of moet je zelf even aanmaken.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:22 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Nee, jij moet bewijzen dat het wel zo is.
Ik kan toch ook niet zeggen: Er leven 871 vliegende paarse eekhoorns in een andere dimensie die ik alleen kan zien, bewijs maar dat het niet zo is!
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:25 schreef Maverick_tfd het volgende:
Ik moet helemaal niks bewijzen want ik beweer niet dat er 'iets' is, ik ben alleen niet zo zeker van wat jij zegt, ik hou liever mogelijkheden open in plaats van ze gelijk uit te sluiten want dat kun je namelijk niet met 100% zekerheid...
http://forum.fok.nl/topic/888427/1/25#40117646quote:Op zondag 23 juli 2006 23:29 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Maar waarom is het logischer dat er een God is dan dat er geen God is?
Ik denk niet dat dat logischer is, ik ben er nog steeds vrij zeker van dat het ontbreken van een god logischer is, maar geheel zeker ben ik niet, vandaar druk ik me ook niet zo uitquote:Op zondag 23 juli 2006 23:29 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Maar waarom is het logischer dat er een God is dan dat er geen God is?
quote:Op zondag 23 juli 2006 23:29 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
wat wil god eigenlijk met je ziel ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |