maar: ik zal het nog eens met flugel bespreken... even kijken wat zij er van vindtquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het best. Het is jullie feestje.
Kom op Teamlead....een beetje ruggegraat tonen....het is een newbee dus dit kun je makkelijk ook zelf wel editten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar: ik zal het nog eens met flugel bespreken... even kijken wat zij er van vindt
quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kom op Teamlead....een beetje ruggegraat tonen....het is een newbee dus dit kun je makkelijk ook zelf wel editten.![]()
Uitzonderingen bevestigen de regel....quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:45 schreef fleur22 het volgende:
Gert-jan vond ik weer geweldig. En Kelly ook!En zelfs Tanja mocht ik. Ik maak geen grap.
![]()
Maar goed, hoort niet in dit topic thuis he.![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:11 schreef teamlead het volgende:
Maar goed
Na overleg: de grens is nu dus wel ontdekt. Het is zeker niet de bedoeling dat dit (of een ander) topic ontaard in een hele schakering doodsverwensingen aan oud-bewoners, users of oud-users. Dus zie dit als een waarschuwing en iedereen kan er vanuit gaan dat een volgende opmerking in deze strekking wel geedit en genote wordt.
Iedereen heeft zijn mening, wel ben ik het met je eens dat het niet TE moet worden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. hij is om het voorzichtig te zeggen behoorlijk smakeloos. Maar tegelijkertijd zie ik niet waarom die post weg zou moeten, als een post erboven iemand nog gebruik maakt van de magische grens "crackhoer" er een topic loopt waar in de TT staat dat iemand best dood mag etc.
Diegene die er als eerste zijn uitgestemd waren heus niet de meest droevige personen. Rikkert, om maar een recent voorbeeld aan te halen, zag ik 1000x liever (achteraf) dan die debiele dozen van een Dido en Nathalie. Gadver, wat een misselijke mensen waren dat..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:27 schreef tong80 het volgende:
Ze zouden eigenlijk een BB moeten doen met alle deelnemers die er als eerste zijn uitgestemd
Maar een Rikkert is wel vrij onopvalend en levert weinig ergernis/leuke tv op. Nathalie en Dido, omdat ze zo enorm storend waren, welquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:34 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Diegene die er als eerste zijn uitgestemd waren heus niet de meest droevige personen. Rikkert, om maar een recent voorbeeld aan te halen, zag ik 1000x liever (achteraf) dan die debiele dozen van een Dido en Nathalie. Gadver, wat een misselijke mensen waren dat..
Dioe kans heeft Rikkert nooit gekregen toch?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar een Rikkert is wel vrij onopvalend en levert weinig ergernis/leuke tv op. Nathalie en Dido, omdat ze zo enorm storend waren, wel
Ik heb me vooral heel erg zitten ergeren aan Dido en Nathalie. Rikkert heeft er 3 weken ingezeten en met hem had ik eigenlijk weinig. Het leek me wel een aardige vent, maar verder dan dat kwam ik niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:43 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Dioe kans heeft Rikkert nooit gekregen toch?
Alsof Dido en Nathalie (om er maar weer eens twee te noemen) zo spannend waren om naar te kijken die eerste twee weken. Die hadden er net zo goed uit kunnen liggen na de eerste stemronde. Alleen Joost, Tanja en Rob vond ik opvallend de eerste weken..
quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:11 schreef ve4443 het volgende:
Opmerkelijk dat nog niemand die irritante, hockyende, Utrechtse jankstudente Anouk uit BB1 genoemd heeft.....![]()
Dido was een scheetje. *ZIJ* had BB5 moeten winnen ipv die glibber van een Joost!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:34 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Diegene die er als eerste zijn uitgestemd waren heus niet de meest droevige personen. Rikkert, om maar een recent voorbeeld aan te halen, zag ik 1000x liever (achteraf) dan die debiele dozen van een Dido en Nathalie. Gadver, wat een misselijke mensen waren dat..
*Uche*quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Ook wel opvallend dat Diane nog niet is genoemd.![]()
Die werd toch ook wel enorm neergesabeld hier op FOK.
Ze was mijn nummer één van BB3 trouwens
quote:
Ach, tegenwoordig is alles 'kanker'.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:08 schreef avonne het volgende:
En ik stoor me erg aan benamingen als crackhoer en k*thoer hier!
Dido was een klismaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:24 schreef Parelteefje het volgende:
[..]
Dido was een scheetje. *ZIJ* had BB5 moeten winnen ipv die glibber van een Joost!!![]()
Het duo CoPa zat in BB3. Die waren best wel erg ja. Zorgden wel voor opschudding, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:08 schreef ruby het volgende:
Pfff moeilijk. 't Zijn er zoveel.
Maar als ik aan een heel naar en onsympathiek persoon denk, is kale Coos (holmaatje van Pascal in BB4??) de eerste die in mij opkomt. Wat een kwezel die gast.
Arceequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:48 schreef Arcee het volgende:
Ferdi en Hieke. Goh, wat een boeiend stel.
Ting zat in BB4 volgens mij. Ze wordt ook wel genoemd: masturba-Tingquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:18 schreef Bergie88 het volgende:
Heel raar maar ik heb mij doodgeërgerd aan Ting. Volgens mij was dat BB3
Ting werd helemaal gek omdat ze niet kon masturberen.... Dat zal haar altijd blijven achtervolgen volgens mijquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:55 schreef ruby het volgende:
Ah, ik heb ff gegoogled, ik weet nu wie het is.
Inderdaad nooit meer iets van vernomen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:33 schreef Mike1964 het volgende:
Darius, BB2 geloof ik. Wat een kansloze sukkel was dat zeg! En zingen kon hij ook niet. Is er ooit nog iets van hem vernomen eigenlijk? Volgens mij heeft hij nog een mislukte poging gedaan om door te breken als zanger?
Dat was idd stierlijk vervelend.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:25 schreef Bep het volgende:
Dido , mijn god wat heb ik me rot geergerd aan dat gezeik van dat mens. Vind je mij mooi?????? Echt??????/ Waarom???????
Je bedoelt dat betweterige mokkel die vaak met Hieke stond te douchen?quote:
Die met die wanstaltige tattoo op d'r rug? Mja, zij was ook vrij erg ja.. maar nog steeds niet zo erg als een Dido of een Jeannettequote:
Nee die was in BB-1 Bianca was de winnares van BB-2 die tegen Koos zei dat ie het geld moest pakken omdat ze het hem zo gundequote:Op zondag 13 augustus 2006 20:06 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Die met die wanstaltige tattoo op d'r rug? Mja, zij was ook vrij erg ja.. maar nog steeds niet zo erg als een Dido of een Jeannette![]()
Ohhhhhhhhhhhh.. die!! Stom wijf iddquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee die was in BB-1 Bianca was de winnares van BB-2 die tegen Koos zei dat ie het geld moest pakken omdat ze het hem zo gunde
Bianca BB2. Maar niet op de eerste plaats; dat moet wel Coos uit BB3 zijn. Ook Ed uit BB3 was erg, zo ook degene die hier zo'n grote smoel had, maar in het huis alleen maar zat te hinniken, roddelen en uiteindelijk zwaar depressief werd weggestemd: Priscella.quote:
Bianca vond ik ook een schatje. Terechte winnares!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:50 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar BB-2 en m'n haren gaan weer overeind staan steeds als ik Bianca zie/hoor
wiequote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:59 schreef Paperclipjes het volgende:
Sjekkie
Dat was De Bus! Sjekkie de rellende en scheldende Yugo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:59 schreef Paperclipjes het volgende:
Sjekkie
Ik werd er weer beroerd vanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:30 schreef tong80 het volgende:
Zag net de winares van BB-4 weer.Jeanette wat een janksmoel
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:18 schreef Parelteefje het volgende:
[..]
Bianca vond ik ook een schatje. Terechte winnares!![]()
Net als Sandy en Jeanette. Meelopers zijn blijkbaar populair.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het zal misschien best een leuke meid zijn maar ik vond Bianca gewoon een heel eng giechelend vrouwtje en heb me daar dus ook het meest aan gestoord...
Eigenlijk heeft er nog nooit iemand BB gewonnen die ik echt leuk vond.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:14 schreef Hertenkamp het volgende:
[..]
Net als Sandy en Jeanette. Meelopers zijn blijkbaar populair.
En toch wonnen ze.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:50 schreef Dashinglonneke het volgende:
Bianca (BB2) en Jeannette (BB4)
Nee er kwam een Anouk in halverwegen de serie. Was er ook snel weer uit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:34 schreef GeKa het volgende:
De enige Anouk in BB1 was toch Anouk de zangeres?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |