abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40108005
Ik weet dat ik nu ongeveer 75 procent van de bloggers over mij heen ga krijgen.

Ik zou willen zeggen: graag.

Allereerst: ik ben Géén pedofiel noch pedosexueel, laat ik daar heel duidelijk in zijn.

Daarom ben ík niet bang om over dit onderwerp vrijelijk te praten! 

Ten tweede: weet 99,99 procent van de mensen in dit land niet eens wat pedoseksualiteit inhoudt, en wat het verschil is tussen pedofilie en pedosexualiteit.

Is het mijn doel om de pnvd te verdedigen? Neen!
Is het mijn doel om te schockeren? Ja.
Waarom? Dat leg ik uit!

Het hele debacle rond de PNVD is onzinnig.
Het is onwettig, het is schandalig, en het kenmerkt van een overloze DOMHEID als mondiale burgers. En een boven asociaal gehalte aan hypocrisie.

Het geeft een tomeloze, ongebreidelde domheid en blindheid weer, waar je niet goed van wordt.

Zoals de PNVD wordt benaderd nu, werden tot 250 jaar terug samenwonenden benaderd, homofielen, die werden gegeseld en verbrand, opgehangen, alleenstaande vrouwen, die men niet mocht werden op de brandstapel gezet.
Voor een klein vergrijp werden je handen afgehakt.

De 75 procent van de mensen die tegen deze partij is noem ik VUIL VIES HYPOCRIET.

Klaar!

Ook de doorgaans sympathieke Aartsbisschop Simonis, die op Rtv Utrecht zijn zedige hoofd liet spreken over pedosexualiteit, gedraagt zich schandelijk. En ik zal u uitleggen waarom!

Om dezelfde domme redenen als de tegenstanders van een partij, die het hoogstwaarschijnlijk niet gaat halen. Net als Janmaats Cd zullen ze toch genegeerd worden.

Inmiddels spreken de VVD en het CDA de taal van JANMAAT … maar is het ingeburgerd en normaal. Wie weet hoe men denkt over de denkwijzen van de PNVD over 10 jaar?

Ik wil u confronteren.

Als u de PNVD Afkeurt, en in verweer gaat komen, wil ik u zeggen, dan moet u ook tegen uzelf in verweer komen… en uzelf aangeven bij de politie!

Want als u zo tegen het misbruik van kinderen bent.

Waarom kwam u dan niet eerder in verweer ,bij de winkel waar u uw kleding kocht?
SLAAFJES VAN 3 JAAR WERKEN AAN UW KLEREN VOOR KOST EN INWONING, VERKOCHT DOOR HUN OUDERS, EN TEVENS MISBRUIKT ALS HOERTJE.

AAN UW KLEDING, waar u het ook heeft gekocht … KLEEFT BLOED!

DE TELEVISIE DIE U HEEFT STAAN, WORDT IN HET OOSTEN GEMAAKT…. DOOR MENSEN DIE VOOR 5 EURO EEN MAAND MOETEN WERKEN 14 UUR PER DAG, ONDER BIZARRE OMSTANDIGHEDEN…………………………………………
VELEN VAN HEM WORDEN MISBRUIKT DOOR WERKGEVERS EN BELANDEN IN DE GOOT.

AAN UW TELEVISIE, WAAR U DIE OOK HEEFT GEKOCHT, KLEEFT BLOED!

En zo kan ik nog wel even doorgaan met alle spullen die u in u huis hebt!

Maar vooral aan UW ZIEL KLEEFT BLOED.
Omdat u nooit via uw mond , hier op het blog, of, in de supermarkt, of middels mails, in opstand bent gekomen, tegen een regering, in dit rottige land, die dit wel toestaat!

U weet wel, Diezelfde overheidsfunctionarissen die niets meer over hebben gelaten van uw pensioen….
Ach, en uw uitkering……….. uw ziektewet?
Waar is die? ……
Waar is de goede zorg gebleven en de voordelige ziektekostenverzekering: het ziekenfonds?
Waarom houdt u minder over in de maand, toch echt door die euro en de stijgende lasten…
U weet wel, de elektra die met 60 procent is gestegen de afgelopen jaren in kosten.

Diezelfde ‘fijne ‘ regering van CDA/VVD…. Staat kinderarbeid gewoon toe! Zij stemmen er stil mee in!
Immers ze importeert vrolijk kleding, die met bloed aan de handen is gemaakt.

Ach… en dacht u…… dat pedoseksualiteit onder uw kennissen of familieleden niet voorkwam?
Dan heb ik toch een domper voor u!

Het enge gevoel bekruipt mij dat ouders die zo tekeer gaan over pedoseksuelen hun eigen verantwoordelijkheid tot opvoeden en controleren van eigen kinderen weer ernstig aan het ontlopen zijn.

Er is landelijk een ernstig communicatie probleem tussen ouders uit deze nix-generatie en de huidige jeugd. Er wordt niet gepraat, er wordt niet gesproken over emoties en kinderen hun leefwereld.
Zondermeer is de pedoseksuele man of vrouw (even duidelijk onderscheid tussen pedofilie en pedoseksualiteit) de grenzen ver te buiten gegaan.

Een kind moet je met rust laten: Klaar uit!
Het is verschrikkelijk. Buiten alle aspecten: dit geldt niet alleen voor kinderen: dit geldt ook voor volwassenen. Niemand dient gedwongen te worden tot seksuele handelingen. Met uitzondering van de gevallen die dit zelf leuk vinden.

Die kan zich dan uitleven middels een datingsite of een vertrouwelijk seksueel contact.

Maar dan toch…… Het gebeurt!

De mensen in kwestie, hebben leventjes gemolesteerd, … maar ik vrees dat zij dat nooit zullen begrijpen.

Aan de andere kant, wonen er wellicht nog meer pedoseksuelen om u heen op dit moment, die nu hevig een anti houding aan het aannemen zijn, om zichzelf er vanaf te brengen……. Denk daar maar eens over na.

Is zoiets gebeurd, dan is het toch weer een feit dat ouders geen tekens opvangen van hun kinderen in dit tijdperk van ‘moderne communicatie, logisch, omdat die kinderen nooit thuis zijn, of ouders geen idee hebben hoe hun non verbale en verbale communicatie werkt?

Wat ik nog ernstiger vind, is het feit dat deze handelingen vaak al bekend zijn bij meerdere mensen, maar dat niemand er spreekt en ze het zover hebben laten komen.
Aan de andere kant kan iemand met deze neigingen ook nergens veilig praten………… zodat iemand kan exploderen van seksuele verlangens,……

Men is allemaal hevig geshockeerd, over de PNVD: aan het schavot, en ketent een heksenjacht op hem af. Wereldwijd. Inderdaad, juist die leiders, die zelf als de grootste mafioso mensen mishandelen, hebben het hoogste woord, wereldwijd!

Zelfs massakindermoordenaars als Hussain wordt niet zo benaderd…

Dat betekent dat de PNVD, mensen vanuit hun seksualiteitsbeleving raakt: en dat maakt hen natuurlijk angstig!

Omdat men wellicht geconfronteerd wordt met diens eigen pedofiele neigingen, daarvan schrikt, en zo in het verweer komt, om zichzelf maar te verschonen. Hoedt u voor hen, die een grote mond hebben over pedosexualiteit. Ze hebben vaak zelf de grootste behoeften om zich te laten verwennen door een jongeling!

Omdat ze nooit met seksualiteit hebben leren omgaan, of als kind zelf misbruikt zijn, en er nooit over hebben kunnen praten.

Ik snap dat e.e.a. heftige, enorme emoties teweegbrengt, dat is meer dan logisch, maar aan de andere kant komen dit soort emoties ook voort uit een soort schuldgevoel.

Van kinderen blijf je af. Maar hoe zit het met tieners?
Met jeugdige volwassenen van 12 tot 18 jaar? Zijn die nog wel zo onschuldig en naïef? De jointrokende, xtc gebruikende, bier en wodkazuipende en molsterende jeugd? Naïef? Jaja……..

Hou er ook rekening mee, dat vele jeugdige jongens en meisjes, (12-18) maar al te graag sex hebben met volwassen mannen en vrouwen.
Het is een HEEL NATUURLIJK fenomeen… dat jongens en meisjes opgewonden raken van volwassen mannen en vrouwen, en hier seks mee zouden willen hebben. Wat is hier schadelijk aan?

Echter, als zoiets gebeurd, kan zo’n volwassen man of vrouw zich wel uit de voeten maken. Het jongen of meisje, zal maar al te vaak zo’n volwassene af gaan persen, …… ‘ik ga het vertellen, aangeven etc. ‘’ en dat leidt tot het kapot maken van iemand’s leven of zelfmoord. Terwijl de tiener er totaal niet onder geleden heeft, maar misbruikt maakt van de producten die de maatschappij hen hebben gegeven, ze slaan met stokken die hun in handen is gegeven, terwijl ze zelf de daad hebben aangemoedigd. Raar fenomeen toch?

Algemene vraag aan de mannen hier. Ik wil hier geen antwoord van u.

Stel: er komt morgen een 15 jarige meid naar u toe… u bent dronken… staat in een dancing…. Darkroom is om de hoek… u ziet niet dat zij 15 is……. Immers, tegenwoordig is het vershil tussen 13 en 18 jarigen nauwelijks zichtbaar. In gedachte, woord, daad en uitstraling…. U wordt in het kruis getast, en wordt opgewonden…. U wordt meegetrokken naar de darkroom. U geniet met volle teugen van het mooie lichaam, en de goede seks. Na afloop kleed u zich aan, gaat wat drinken en wordt u opgepakt door de politie?

Hoe zou u zich voelen?

Vroeger was het geoorloofd om sex te hebben vanaf 12 jaar met een volwassene. Niemand heeft daar ooit iets over gezegd. Het was algemeen geaccepteerd, en het aantal slachtoffers van misbruik lag lager…………………… Tot een aantal jaren terug… toen kwam het kabinet, onder leiding van een haarscheiding, tot de conclusie dat het anders moest. Het moest opgeschoven worden naar 16 jaar.

Toen ik overging van de lagere school naar de middelbare school hadden bijna alle meisjes van 12, al een vriend van zeker 17 a a18 jaar, en hadden ze al ruimschoots sex gehad. Iedereen vond dat normaal………. Niemand verbaasde zich erover. Dat is zo’n 21 jaar geleden………. En nu………… nu lijdt de wereld onder hypocrisie……………… enorme hypocrisie. Iedereen heeft bloed aan zijn handen…… Maar men ziet het alleen bij de PNVD… Dat is waar ik zo’n pesthumeur van kan krijgen.

Wat is het nu?

De vrijwillige seks tussen de 2 partijen…………
of de gek- en bang makerij van de maatschappij.
Die de rol van de hel en verdoemenis prekende rooms- en gereformeerde kerk heeft overgenomen?
Waar het overigens stikt van incest binnen gezinnen!

Vroeger werd je bang gemaakt als je seks had gehad, door de pastoor, maar werd het geaccepteerd door je omgeving, tegenwoordig word je verwezen naar het schavot door de maatschappij en volksmenners als bijvoorbeeld Nieuw Rechts die de doodstraf wilde invoeren.. Hoe mal kun je zijn?

Gezien de inhoud van nieuwszenders diens reportage, wil ik voorzichtig concluderen dat het contact tussen ouders en kinderen op mondiaal niveau SLECHT is te noemen op dit moment!

Ouders weten niet waar hun kinderen zijn, houden ze niet in de gaten, controleren niets.

Maar hoeveel ouders hebben zo’n slechte relatie met hun kind, dat ze niet weten wat er is gebeurd, of wat er in hun kind omgaat?

Ik zou ze niet te kost willen geven. Ik denk 80 procent van onze mondiale bevolking…. En het wordt steeds erger. Het liefdeloze, haatdragende geld, grijpt om zich heen!

Kortom. Voldongen feit: 80 Procent van de ouders letten slecht op hun kinderen.

Ze geven hun kinderen liever een zak chips en sturen ze naar buiten of naar het buurjongetje achter de playstation, waar ze soms uren wegblijven, en ouders niet weten wat ze doen, dan ze thuis te houden, of hun spelgang onder controle te houden, en ze dingen te leren, ze aan het huishouden mee deel te laten nemen, of gewoon iets met ze te ondernemen. Fietsen, wandelen, voetballen, muziek maken etc.

Ik vind het vreselijk om te zien, dat kinderen in het algemeen als een soort last worden gezien. Dan denk ik: Jullie zijn gelukkig met een geschonken kind. Menige man en vrouw, hetero en homoseksueel moeten, door welke omstandigheid dan ook, hun leven zonder kinderen doorbrengen, hetgeen tot groot verdriet lijdt.

Is in zo’n zaak als van de PNVD deze iemand écht schuldig? Ik vind het moeilijk. Iemand met neigingen als deze, die volgens algemene norm onaanvaardbaar zijn, die hij niet kan bedwingen, kan als een ziek iemand beschouwd worden. Maar ook niet. Het kan ook niet ziek zijn, maar voor onze verbeeldingsvermogen te boven gaan. Wellicht is juist, die enorme concentratie op het ‘het mag niet, het is smerig, en vies’ zo traumatiserend voor een contact tussen een kind en volwassene. Op het moment, dat het niet onder dwang gebeurt, en een volwassene zich op gelijke voet stelt met het kind, zou het dan nog schadelijk kunnen zijn?
Waarom reageert iedereen heftig op zo’n partij, terwijl de wereld in lichterlaaie staat, van een mensheid, die nog veeeeeeel wreder is dan menig verkrachter……………………………. Kijk eens in het oosten………… ach, kijk eens om je heen……………….

En dan nu schokkende cijfers:

Uit anoniem onderzoek bleek dat:

40% van de vrouwen vóór hun zestiende levensjaar een of meer ervaringen heeft met seksueel contact.

Dat bijna 15% van de vrouwen vóór hun zestiende levensjaar een of meer seksuele ervaringen heeft met een familielid.

En de meest voorkomende leeftijd waarop dit voorkomt is ligt tussen de acht en twaalf jaar.

Wat u zichzelf nu moet afvragen. Hoe kan het zijn… dat er nog niemand uit uw gezin, familie, kennissenkring of buurt is opgepakt?
Gezien het feit dat 1 op de 9 volwassen mensen zich statistisch bewezen vergrijpt aan een kind?

Ik vind het gek, dat er maar 1 man op zovele mensen is opgepakt de afgelopen jaren. Gezien het percentage van de kinderen dat lijdt onder misbruik.

Studies tonen aan dat tot aan negen procent van de jongens misbruikervaringen kent.

Waar het mij omgaat is…..

Dat de mensen uit uw omgeving, en mondiaal, die nu de heksenjacht openen op iemand zijn huis, wellicht zelf ook fout kunnen zijn en dit doen vanwege het feit om zelf maar niet verdacht te worden of te zijn?????

Angst en ontkenning lijdt immers ten alle tijden tot excessen! Immers: Aan de andere kant, is het, bij iemand die pedoseksueel is, nodig om ineens wel huizen onder te kladden?

Terwijl er misschien 3 huizen verderop wellicht iemand woont die zijn kind stelselmatig aanrandt, verkracht, mishandelt, of geestelijk kapot maakt?

Ik zou ouders, buren, familie, grootouders en bekenden eens adviseren serieus te communiceren met een kind.

Wellicht komt er dan nog meer aan het licht? Of zijn de mensen bang, om het misbruik dat in hun omgeving plaatsvindt, als ongewild getuige te melden, met alle consequenties van dien?

Het is bijvoorbeeld bekend dat onder bepaalde sekten kindermisbruik vele malen vaker hoger voorkomt dan onder andere bevolkingsgroepen.

Het Openbaar Ministerie behandelt tussen de 2.050 en 2.350 kindermisbruikzaken per jaar;
Het aantal zaken waarin de rechter uiteindelijk een beslissing neemt ligt tussen de 500 en 550 per jaar voor meerderjarige verdachten en ongeveer 135 per jaar voor minderjarige verdachten (1997 - 1999);
Het aantal zaken waarbij moord en doodslag plaatsvindt is gemiddeld iets minder dan drie per jaar (1992 - 2000).

Seksueel misbruik komt voor in alle milieus, zowel in lagere als hogere sociale klassen, bij mensen van alle kerkelijke gezindten en bij autochtone en allochtone Nederlanders. Voor zover bekend zijn plegers vaak mannen, maar dat kan deels te maken hebben met de ontwikkelde beeldvorming. Uit de cijfers blijkt in ieder geval dat van alle plegers één tot drie procent vrouw is. Veel van deze vrouwen plegen het misbruik onder druk van een/hun man die er bij aanwezig is.

Wellicht komt e.e.a. in dit stuk hard over…

Het spijt me als ik mensen beledig of pijn doe.
Maar, bij mij komt het belang van het kind voorop.

Wellicht omdat mijn eigen kinderwens nooit in vervulling is gegaan. En ik vind dat ouders die kinderen hebben, wel eens wat zuiniger en enthousiaster om mogen gaan met hun kroost, dan ik dagelijks, te zien krijg, op straat, in winkels, op t.v. en in mijn directe omgeving, in de wijk.

Want… wees eerlijk. Wat pedofielen doen met minderjarige kinderen is onnacceptabel.
Maar 1 op de 10 mensen die een kind misbruikt is een schrikbarend aantal hoog getal. Dat geeft al aan dat er maatschappelijk veel sexueel onderwijs nodig is. Dan vanuit een neutraal standpunt.

En dat te bedenken dat een GROTE meerderheid van de mensen die kinderen misbruikt heteroseksueel is.
Het vooroordeel dat homo’s jongens zouden misbruiken kan zo gelijk de wereld uit geholpen worden.

bijna 10 procent van de mensen in ons land misbruikt jongens.
En 15 tot 17 procent misbruikt minderjarige meisjes. Is dat niet vreselijk?

Als bijna 40% van de vrouwen een of meer ervaringen heeft met seksueel misbruik vóór hun zestiende levensjaar, en bijna 15% van de vrouwen vóór hun zestiende levensjaar een of meer seksuele ervaringen heeft met een familielid.

Hebben we dan niet massaal boter op het hoofd als nationale gemeenschap, wanneer we de PNVD zo aanvallen.

ALS 40 PROCENT VAN DE WERELD IN LICHTERLAAIE STAAT, EN ER DAGELIJKS TIG KINDEREN LETTERLIJK KAPOTGAAN AAN HONGER, AIDS, SLAVENARBEID, OORLOGSTUIG, MISHANDELING , GEESTELIJK EN LICHAMELIJK, EN DE KLEDING DIE ZIJ MAAKTEN, U NU AAN U LICHAAM HEEFT…

WAAR ZIJN WE DAN MEE BEZIG???????????????

Het betekent dat iedereen die u kent zich misdadig tegen kinderen gedraagt, en een veel mensen die u kent in uw omgeving, ook een kind hebben misbruikt.

Vind u dat niet eng?

Dan snapt u nu de hetze vast wel. Die hetze is vanuit eigen angst gecreëerd. ….. Omdat minimaal 1 op de 10 mensen het fijn vindt met kinderen seks te hebben!

Val de PNVD dus niet lastig: maar het mondiale beleid. De wereld houdt niet op bij onze landsgrenzen.

En wellicht is het eens handig de PNVD hun program te lezen.
Ik ben het nergens mee eens. U wellicht wel.

Maar waar ik het helemaal niet mee eens ben, is het met uw waardeloze gedrag.

De PNVD VEROORDELEN,
MAAR UZELF NIET!

Ga u schamen!

U BENT MINSTENS NET ZO VERROT ALS IEDER ANDER!
  zondag 23 juli 2006 @ 17:50:34 #2
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_40108037
Je Caps Lock blijft hangen. Wat is je Topic Titel?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 23 juli 2006 @ 17:52:51 #3
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_40108100
Whehe, wat een gods onnozele onzin.
  zondag 23 juli 2006 @ 17:55:21 #4
105263 Litso
Interlectueel.
pi_40108164
Wow, wat een onsamenhangend geschreeuw. Desalniettemin ben ik het in grote lijnen met je eens.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_40108182
Heb je voor je beweringen en vooral voor de percentages die je noemt ook
bronnen of is het natte vingerwerk?

Overigens wel veel werk in OP gestoken.
  zondag 23 juli 2006 @ 17:57:00 #6
102466 cappp
Ondertitel
pi_40108196
Samenvatting?
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_40108238
c/p?
  zondag 23 juli 2006 @ 17:59:09 #8
105263 Litso
Interlectueel.
pi_40108247
quote:
Op zondag 23 juli 2006 17:56 schreef Incomplete het volgende:
Heb je voor je beweringen en vooral voor de percentages die je noemt ook
bronnen of is het natte vingerwerk?

Overigens wel veel werk in OP gestoken.
Als een dolle hond een tirade uit je toetsenbord sleuren zonder rekening te houden met hoe het overkomt op de lezer vind ik niet echt veel werk.
pi_40108318
quote:
Op zondag 23 juli 2006 17:59 schreef Litso het volgende:

[..]

Als een dolle hond een tirade uit je toetsenbord sleuren zonder rekening te houden met hoe het overkomt op de lezer vind ik niet echt veel werk.
Ik zou met dit weer weinig zin hebben 2 A4tjes vol te baggeren.
Knap dat hij dat wel doet. Over de inhoud hoor je mij niet.
  zondag 23 juli 2006 @ 18:07:48 #11
105263 Litso
Interlectueel.
pi_40108417
quote:
Op zondag 23 juli 2006 18:05 schreef knnth het volgende:
http://www.volkskrantblog.nl/bericht/63443

Goedkope c/p-actie

Beetje sneu, TS.
pi_40108475
iedereen die op wat voor manier dan ook voor deze partij opkomt mag van mij in een container, met deze partij erbij, in de oceaan worden gedumpt

en nee ik heb het verhaal niet gelezen....
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  zondag 23 juli 2006 @ 18:20:32 #13
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_40108671
Je had ook kort kunnen zeggen, dat iedereen die tegen het oprichten van een partij zoals PNVD is, ook tegen democratie is, en voor een gedachtenpolitie.

Dat vat het wel samen. En daarnaast, dit topic relativeert het perfect: De Pedopartij moet handtekeningen hebben?!
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zondag 23 juli 2006 @ 18:21:51 #14
153505 Haruhi
Zo snel! Ook als 40plusser
pi_40108697
quote:
Op zondag 23 juli 2006 18:20 schreef Yildiz het volgende:
Je had ook kort kunnen zeggen, dat iedereen die tegen het oprichten van een partij zoals PNVD is, ook tegen democratie is, en voor een gedachtenpolitie.

Dat vat het wel samen. En daarnaast, dit topic relativeert het perfect: De Pedopartij moet handtekeningen hebben?!
Joah.
pi_40108768
TS heeft NRC next gelezen en de OP daarvan af geleeched

beetje jammer

reden om niet verder op hem in te gaan, lijkt mij
  zondag 23 juli 2006 @ 18:32:08 #16
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40108952
MENSEN DIE IN HOOFDLETTERS TYPEN KRIJGEN NOOIT ANTWOORD VAN ME>

Jammer want ik heb wel wat te zeggen over de onzinnige vergelijking met homo`s en het kopen van een tv.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  zondag 23 juli 2006 @ 18:34:12 #17
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_40108995
Eerst dacht ik, goh, interessant om te lezen. Ook al zal ik het nooit met je eens zijn. Alleen toen ik dit stukje las blokeerde ik gelijk en had geen zin om verder te lezen.
quote:
Op zondag 23 juli 2006 17:49 schreef jopieII het volgende:

Zoals de PNVD wordt benaderd nu, werden tot 250 jaar terug samenwonenden benaderd, homofielen, die werden gegeseld en verbrand, opgehangen, alleenstaande vrouwen, die men niet mocht werden op de brandstapel gezet.
Voor een klein vergrijp werden je handen afgehakt.
Hoevaak worden, wij , homoseksuelen in een adem genoemd en vergeleken met pedofielen. Het verschil is zo inmens groot. Een homo doet geen kinderen kwaad, een homo heeft seks en een gelijke relatie met een leeftijdgenoot. Iemand die instaat is zelf de keuze te maken. Iemand die meerder jarig is. Iemand van ongeveer dezelfde leeftijd. Een pedoseksueel heeft een relatie met een kind, een kind kan die keuze niet maken. Een kind behoord geen seks te hebben, een kind is nog onschuldig en die onschult word besmet door pedofielen.

Een homo is niet gelijk aan een pedo. En die hoeven dus niet vergeleken worden. Er worden al teveel homo's beschuldigd van misbruik. Omdat hun geaardheid afwijkt, omdat ze genetisch anders zijn. Terwijl een pedo geestelijk niet orde is en misbruik maakt van kinderen. Die twee kun je niet in 1 adem noemen.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
  zondag 23 juli 2006 @ 18:40:46 #18
105263 Litso
Interlectueel.
pi_40109143
quote:
Op zondag 23 juli 2006 18:34 schreef boekenworm het volgende:
Eerst dacht ik, goh, interessant om te lezen. Ook al zal ik het nooit met je eens zijn. Alleen toen ik dit stukje las blokeerde ik gelijk en had geen zin om verder te lezen.
[..]

Hoevaak worden, wij , homoseksuelen in een adem genoemd en vergeleken met pedofielen. Het verschil is zo inmens groot. Een homo doet geen kinderen kwaad, een homo heeft seks en een gelijke relatie met een leeftijdgenoot. Iemand die instaat is zelf de keuze te maken. Iemand die meerder jarig is. Iemand van ongeveer dezelfde leeftijd. Een pedoseksueel heeft een relatie met een kind, een kind kan die keuze niet maken. Een kind behoord geen seks te hebben, een kind is nog onschuldig en die onschult word besmet door pedofielen.

Een homo is niet gelijk aan een pedo. En die hoeven dus niet vergeleken worden. Er worden al teveel homo's beschuldigd van misbruik. Omdat hun geaardheid afwijkt, omdat ze genetisch anders zijn. Terwijl een pedo geestelijk niet orde is en misbruik maakt van kinderen. Die twee kun je niet in 1 adem noemen.
Als je het nu even zo bekijkt: de meeste mensen zijn hetero. Mannen die op vrouwen vallen en andersom, handig voor de evolutie enzo, want samen kunnen ze kinderen krijgen.
Homo's vallen op mensen van het zelfde geslacht, dat is 'anders', het wijkt af van de norm. Gelukkig wordt daar tegenwoordig aardig goed mee omgegaan (hoewel, ligt er ook maar aan waar je kijkt) maar vroeger vond men homo's ziek, een afwijking, iets dat niet door de beugel kon, een schande.
Maar kan een homo er wat aan doen dat hij/zij op mannen valt?
Net zo min als dat een pedo er wat aan kan doen dat hij/zij op kinderen valt, denk ik. Even buiten beschouwing gelaten of diegene er wat mee doet of niet, een pedo valt op kinderen en een homo valt op mensen van het zelfde geslacht, daar kunnen ze beiden weinig aan doen, en beiden werden/worden als anders en vreemd beschouwd.
Met als enige twee verschillen tot nu toe dat homo's tegenwoordig (nogmaals, gelukkig) maatschappelijk aardig geaccepteerd worden, en dat het voor homo's niet illegaal is om hun gevoelens in praktijk te brengen.

Op zich niet zo gek toch, dat er een lijn tussen die twee wordt getrokken?
  zondag 23 juli 2006 @ 18:44:01 #19
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_40109214
Klakkeloze copy-paste + er is al een topic over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')