Piet Paulusma verwacht morgen nogal wat neerslag in het zuidwesten en westen.quote:Er is met name in het zuidwesten en westen kans op wolkbreuken, waarbij er mogelijk tussen 40 en 80 mm regen gaat vallen. Daarbij zijn dus grote problemen denkbaar door wateroverlast en plaatselijk overstromingen. De zware onweersbuien kunnen ook gepaard gaan met zware windstoten en hagel.
Het wordt tijd dat Pietje door een bliksem geraakt wordt die hij zelf niet heeft voorspeltquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Piet Paulusma verwacht morgen nogal wat neerslag in het zuidwesten en westen.![]()
In dit geval wil ik hem toch wel erg graag geloven hoorquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:19 schreef Klonk het volgende:
Piet Paulusma verwacht ook dat we hem nog serieus nemen
Dat is het juist niet! De meeste water kan niet door de grond heen komen, wat krijg je dan? Juist alles blijft bovenop liggen, en als er te veel valt zal het water gewoon weg lopen naar de putten, kortom, als er 80mm valt dan gaat 70mm al naar de riolen..quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:19 schreef highway101 het volgende:
80mmm? Dat is een tiende van de jaarneerslag.
Toch zal dat het tekort niet helpen. Een beetje bui is binnen een dag weer verdampt.
Wateroverlast is wel nodigquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
In dit geval wil ik hem toch wel erg graag geloven hoorAl is wateroverlast nou ook weer net niet nodig.
Duitsland weerquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:07 schreef FRaGMaN het volgende:
http://www.wetterspiegel.de/de/europa/deutschland/47.html
Kijk die buien eens activeren boven duitsland!
Ik zie ze vanaf hier en ik hoor ze ookquote:
Amen, inderdaad. Als het niet zo warm was zou ik nog een kaarsje opsteken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:15 schreef flugeltje het volgende:
Onze vader die in de hemel zijt
Uw naam worde geheiligd
Uw regen kome
Uw wind geschiede op aarde zoals in de hemel
Geef ons heden ons daaglijks bui
En vergeef ons ons ongeduld
Opdat wij ook anderen hun ongeduld vergeven
En leidt ons niet naar de zondvloed
Maar verlos ons van de hitte
Amen...
Hier zie je hem ook, helemaal onderin de paginaquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:06 schreef Evil-Cherry het volgende:
Buienradar.nl plat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |