Het is geen bui en die wolken komen van een wolkenveld boven de Noordzee, in Papendrecht zie ik ze ook.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
In Vlaardingen worden de wolken toch echt dikker en donkerder![]()
al een behoorlijk aantal, het wordt toch zeker een lange..quote:Op maandag 24 juli 2006 13:49 schreef firecow het volgende:
Hoeveel dagen telt deze hittegolf nu eigk ???
Op sommige plekken is het al een week of 4 elke dag meer dan 25 graden ...quote:Op maandag 24 juli 2006 13:49 schreef firecow het volgende:
Hoeveel dagen telt deze hittegolf nu eigk ???
quote:KNMI waarschuwt surfers voor mist
DE BILT - Het KNMI waarschuwt maandagmiddag voor mist aan de zeekusten in het westen van het land. Van Den Helder tot aan het Franse Calais ligt een strook mist die op zijn breedst 60 kilometer de zee in gaat. Flarden hiervan gaan met de windrichting mee richting stranden. „Vooral surfers kunnen in de problemen komen omdat ze zich niet meer kunnen oriënteren op de kust”, waarschuwt een woordvoerder van het KNMI.
De mist komt overigens niet over de duinenrij heen omdat daar de temperatuur te hoog is. Het zal nog tot diep in de avond of de nacht kunnen duren voordat de mist verdwenen is.
De reddingsbrigade in Scheveningen raadt mensen af de zee in te gaan. De brigade heeft behalve patrouillewagens op het strand, nog wel een paar boten „voorzichtig” op het water. „Het zicht op zee is erg slecht. Ik kan hier vanaf onze reddingspost nog net de eerste golfjes zien kabbelen”, aldus een reddingswacht.
Oh... Dat lijkt me gaaf.. Van de zon, over de duinen in de mist. Bizar.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)rfers_voor_mist.html :
[..]
Het was vandaag toch echt warmer dan 27 graden hier hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 21:15 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Vandaag was het 'maar' 27 graden, en dat leek gewoon fris...
Idd.. Gister met de raampjes open in de auto en ik kwam er gewoon koud uitquote:Op maandag 24 juli 2006 21:15 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Vandaag was het 'maar' 27 graden, en dat leek gewoon fris...
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:27 schreef highway101 het volgende:
We zitten er morgen warmpjes bij
[afbeelding]
Ja. Volgens mij zie ik al een palmboom groeien hier...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:50 schreef Againzender het volgende:
en weer een tropische dag er bij voor De Bilt.....
dat hebben we al een tijdje niet gehadquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Ach ja, dat het daar 30+ is, is voor mij moeilijk voor te stellen nu.. Hier is het dat altijd, dus dat scheelt stukken en je went eraan. in Nederland is het toch altjid weer anders, en de dag erna is het 10 graden kouder of warmer.
ook een wit strand met een helder blauwe zeequote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:51 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ja. Volgens mij zie ik al een palmboom groeien hier...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |