Tja, de verwachting op 23/7.......quote:Op zondag 23 juli 2006 14:45 schreef Genverbrander het volgende:
[afbeelding]
Ik verwacht dus dat de PvdA de verkiezingen met een zeteltje of 10 verschil ruim zal winnen.
Een hoop extra belastingen en minder aftrekpostenquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:38 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben benieuwd wat Bos mij "extra" kan geven![]()
Neeeeeeeeeeeee, geen Balkenende IVquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, de verwachting op 23/7.......
Ik vrees toch dat het CDA weer gaat winnen....En kunnen ze gewoon door met de VVD. (evt aangevuld met CU)
Ik denkvrees dat Rouvoet daar wel een oplossing voor weet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:56 schreef Vhiper het volgende:
Mochten de nipo voorspellingen kloppen, wordt het helemaal leuk, want dan halen ook CDA/PVDA het samen niet![]()
Ach, de rechterkant heeft zijn kans gehad en op zich zou ik het niet erg vinden om te kjken wat een eventuele linkerkant zou doen in een kamer. Iedereen loopt moord en brand te schreeuwen maar het is gewoon nog niet geprobeerd. Weinig kans dat de steden gaan branden en de economie inzakt hoor, daar is de mens toch weer te zelfbehoudend voor gelukkig.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:31 schreef Sickie het volgende:
[..]
Qua coalitievorming zal dat weinig uitmaken. De PvdA zit echt niet op de SP en GL in een coalitie met henzelf te wachten. Dat heeft Bos al wel duidelijk laten merken. En vanuit zijn eigen positie zou het ook verschrikkelijk dom zijn in zo'n coalitie te stappen.
Nahja, als je het andersom vergelijkt (PvdA bij Peil.nl versus CDA bij NIPO) dan zitten er maar liefst 13 zetels verschil tussen de twee partijen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:04 schreef Tikorev het volgende:
Ik vind die peiling van NIPO wel erg afwijken van de andere twee. Zo peilt de Hond voor het CDA meer zetels dan NIPO voor de PvdA. Wordt denk ik erg spannend tussen die twee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |