abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41507710
Ik ben benieuwd wat de PVDA zou betekenen voor mensen van mijn leeftijd (22) met een bovengemiddeld salaris (2000+).

Ik ben benieuwd wat Bos mij "extra" kan geven

Verder hoop ik op een midden-kabinet, met PVDA en CDA die elkaar in evenwicht houden. Dat zal het beste zijn voor het land.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2006 09:38:35 ]
pi_41508108
Met de huidige peilingen wordt het een Pvda-CDA kabinet.

CDA/VVD hebben een derde partij nodig en die zie ik niet beschikbaar (VVD/CDA/SP lijkt me onrealistisch, evenals GL i.p.v. SP en met het CU halen ze in de peilingen net 75 zetels, dus ook niet werkbaar)

PvdA/SP/GL halen het ook niet om een links kabinet te vormen.

Mochten de nipo voorspellingen kloppen, wordt het helemaal leuk, want dan halen ook CDA/PVDA het samen niet
pi_41511177
quote:
Op zondag 23 juli 2006 14:45 schreef Genverbrander het volgende:
[afbeelding]

Ik verwacht dus dat de PvdA de verkiezingen met een zeteltje of 10 verschil ruim zal winnen.
Tja, de verwachting op 23/7.......

Ik vrees toch dat het CDA weer gaat winnen....En kunnen ze gewoon door met de VVD. (evt aangevuld met CU)
  dinsdag 5 september 2006 @ 20:09:11 #54
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_41525603
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 09:38 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben benieuwd wat Bos mij "extra" kan geven
Een hoop extra belastingen en minder aftrekposten
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 5 september 2006 @ 20:11:52 #55
104871 remlof
Europees federalist
pi_41525693
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 12:00 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Tja, de verwachting op 23/7.......

Ik vrees toch dat het CDA weer gaat winnen....En kunnen ze gewoon door met de VVD. (evt aangevuld met CU)
Neeeeeeeeeeeee, geen Balkenende IV
Yankee go home!
pi_41525840
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 09:56 schreef Vhiper het volgende:
Mochten de nipo voorspellingen kloppen, wordt het helemaal leuk, want dan halen ook CDA/PVDA het samen niet
Ik denkvrees dat Rouvoet daar wel een oplossing voor weet.
  dinsdag 5 september 2006 @ 21:52:42 #57
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_41529782
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 09:31 schreef Sickie het volgende:

[..]

Qua coalitievorming zal dat weinig uitmaken. De PvdA zit echt niet op de SP en GL in een coalitie met henzelf te wachten. Dat heeft Bos al wel duidelijk laten merken. En vanuit zijn eigen positie zou het ook verschrikkelijk dom zijn in zo'n coalitie te stappen.
Ach, de rechterkant heeft zijn kans gehad en op zich zou ik het niet erg vinden om te kjken wat een eventuele linkerkant zou doen in een kamer. Iedereen loopt moord en brand te schreeuwen maar het is gewoon nog niet geprobeerd. Weinig kans dat de steden gaan branden en de economie inzakt hoor, daar is de mens toch weer te zelfbehoudend voor gelukkig.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_41530294
Ik vind die peiling van NIPO wel erg afwijken van de andere twee. Zo peilt de Hond voor het CDA meer zetels dan NIPO voor de PvdA. Wordt denk ik erg spannend tussen die twee. Zeker nu de debatten nog moeten kopen en de PvdA steeds lijkt te dalen in de peilingen als Wouter Bos zijn mond open doet in de media.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_41530456
Zorgwekkend dat PvdA zo goed scoort
pi_41544676
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:04 schreef Tikorev het volgende:
Ik vind die peiling van NIPO wel erg afwijken van de andere twee. Zo peilt de Hond voor het CDA meer zetels dan NIPO voor de PvdA. Wordt denk ik erg spannend tussen die twee.
Nahja, als je het andersom vergelijkt (PvdA bij Peil.nl versus CDA bij NIPO) dan zitten er maar liefst 13 zetels verschil tussen de twee partijen.

Wel opmerkelijk dat NIPO zo afwijkt. Het lagere zeteltal van de PvdA lijkt vooral ten goede te komen aan de SP, het lagere aantal van het CDA aan CU/SGP/PVV/EénNL.
pi_41554002
Weet iemand wanneer de debatten beginnen?
you and I ain't done Zeke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')