abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40136371
quote:
Op maandag 24 juli 2006 13:42 schreef snoopy het volgende:
Fijn YPPY!

Toch vind ik het gek dat ze nog steeds van die schattingen maken. Bij mij werd Morris geschat op 7 pond en hij was 8! Volgens mij kunnen ze dat gewoon niet weten.
Nee het lijkt me heel lastig gokken door alleen te voelen aan de buik. Bij de echometing een paar weken terug werd ons kindje als "klein tot gemiddeld" gegokt. op dat moment net geen zes pond, bij geboorte waarschijnlijk een pond of zeven.
De verloskundige kort daarna vond het echter een groot kind, volgens haar zou het zeker de acht pond voorbij gaan. En dat terwijl ze voelde aan een buik die keihard was op dat moment waardoor er in mijn ogen meer kind in leek te zitten dan er in werkelijk in zat.

We zullen het zien...
pi_40137204
Precies, die lui zeggen soms maar wat
Maar het komt vast goed
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 24 juli 2006 @ 16:55:58 #78
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40137699
Ah, bij Owlet is het aan het rommelen las ik. Mooi!

PM, goed dagge d'r wir bent vrouwke! Khad oew al gemist. En tja, bleghdagen horen erbij.... het is niet anders.

Hier niets bijzonders. Ik voel me prima.
Ik had vanmiddag de rode-rok-met-bloemen-van-Promiss-die-Sugar-ook-heeft in mijn handen. Zwaar afgeprijsd, maar ik vind het spul niet prettig, lijkt me zweterig.
Boodschappen doen wordt steeds erger, ik loop echt alleen maar te mutsen in de supermarkt...
En de babykamer wordt heeeeeel mooooi!
Oh, en ik heb superschattige rompertjes gekocht bij de Zeeman.
Mijn kind wordt een Hema/Zeeman menneke, de rest vind ik saai (H&M) of truttig (C&A).

Wat een non-post zeg...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 24 juli 2006 @ 16:59:25 #79
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_40137820
Bij ons komen alle meubels pas 10 aug. binnen. Er zijn wel al wat meubels uit de kamer gehaald. Van de week beginnen met kleertjes wassen en sorteren. Heb al we een hoop spulletjes.
Vind de rompertjes van HEMA ook wel fijn. En Oma heeft rompertejs bij de makro in de aanbeing gekocht voor ons. Kleertjes van de V&D vind ik ook leuk.
  maandag 24 juli 2006 @ 17:05:03 #80
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_40137978
quote:
Op maandag 24 juli 2006 16:55 schreef Moonah het volgende:
Ah, bij Owlet is het aan het rommelen las ik. Mooi!

PM, goed dagge d'r wir bent vrouwke! Khad oew al gemist. En tja, bleghdagen horen erbij.... het is niet anders.

Bedankt wanne!! Ge bent unne goeie!

Post je iets in het kinderkamertopic binnenkort?
(o dan moet ik dat zelf ook doen natuurlijk!!)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 24 juli 2006 @ 17:05:49 #81
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40138001
quote:
Op maandag 24 juli 2006 16:59 schreef ik80 het volgende:
Kleertjes van de V&D vind ik ook leuk.
Och ja, goede tip. Daar kan ik ook eens gaan kijken. Nog nooit geweest daar op de babyafdeling.
  Licht Ontvlambaar maandag 24 juli 2006 @ 17:06:36 #82
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40138021
Moonah, Villa Happ heeft nu weer sale, daar heb ik wel vaker heel stoer spul vandaan gehaald voor weinig
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 24 juli 2006 @ 17:07:40 #83
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40138058
quote:
Op maandag 24 juli 2006 17:05 schreef PM-girl het volgende:
Post je iets in het kinderkamertopic binnenkort?
(o dan moet ik dat zelf ook doen natuurlijk!!)
Ja, mss doe ik dat wel.
We hebben een prachtig 19e eeuws Frans brocanten bedje.
Van de week komt mijn schoonmoeder en dan gaan we het samen bekleden.
  maandag 24 juli 2006 @ 17:08:25 #84
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40138074
quote:
Op maandag 24 juli 2006 17:06 schreef Sjeen het volgende:
Moonah, Villa Happ heeft nu weer sale, daar heb ik wel vaker heel stoer spul vandaan gehaald voor weinig
Villa Happ
Nog nooooooit van gehoord!
Is dat een winkelketen? Of een merk?
  Licht Ontvlambaar maandag 24 juli 2006 @ 17:12:55 #85
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40138179
Villa Happ

Ik weet dat ze sowieso winkels hebben in Nijmegen, Eindhoven en op het outletcentre in Roermond
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 24 juli 2006 @ 17:18:33 #86
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40138317
quote:
Op maandag 24 juli 2006 17:12 schreef Sjeen het volgende:
Villa Happ

Ik weet dat ze sowieso winkels hebben in Nijmegen, Eindhoven en op het outletcentre in Roermond
Ah tnx voor de tip! Ik zal er eens gaan kijken.
Jammer, ik kan geen plaatjes vinden op die site. Ben nu wel benieuwd!
  maandag 24 juli 2006 @ 17:30:01 #87
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40138574
quote:
Hier niets bijzonders. Ik voel me prima.
Ik had vanmiddag de rode-rok-met-bloemen-van-Promiss-die-Sugar-ook-heeft in mijn handen. Zwaar afgeprijsd, maar ik vind het spul niet prettig, lijkt me zweterig.

Ik vind de rok ook niet zo, had hem gekocht als afstudeeroutfit (ook zwaar afgeprijsd gelukkig). Draag hem nu ook zeker niet.
quote:

Oh, en ik heb superschattige rompertjes gekocht bij de Zeeman.
Mijn kind wordt een Hema/Zeeman menneke, de rest vind ik saai (H&M) of truttig (C&A).
Dat heb ik echt precies hetzelfde! En heeeeeeeeel soms is er ineens een superstoer iets bij Hans Textiel, echt een toevalstreffer is dat dan.

Snoop, fijn dat alles goed was. Maar dat bekken van je is wel klote. Bah.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 24 juli 2006 @ 18:52:46 #88
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_40140461
quote:

Foto!

Ik heb vandaag het contract getekend van mijn nieuwe huisje, en ik heb eindelijk zaterdag mijn lieffie weer gezien na 3 weken (de papa, niet het beebje) EN een lekker voetenbadje gekocht met bruistabletten voor mijn stalpootjes

Vandaag geen Blegh-dag dus
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_40140476
Ff over de rompertjes van de Hema, ze hebben op het ogenblik een lading die niet helemaal in orde is. In de hoeken willen de drukkertjes nogal eens los laten. Dit overkwam ons afgelopen vrijdag bij 2 rompertjes (nog nooit eerder gebeurd bij andere rompers) en toen ik met de bon en rompertjes terug ging naar het filiaal waar ze gekocht waren werd me dood leuk gezegd dat ze er niks mee deden , maar om me tegemoet te komen kon ik 2 nieuwe kopen met 50% korting. Vandaag het hoofdkantoor gebeld en die vertelden dat dit een bekend probleem is op het moment en ze hier dus niet moeilijk over mochten doen. Eind augustus verwachten ze een nieuwe lading die wel in orde is.

Wat kan ik doen tegen het vocht vasthouden? Ik heb zulke dikke voeten en enkels dat het me zelfs zeer doet.
pi_40142132
Vrijdag dus de intake gehad van de kraamzorg. Nu hebben ze 44 geïndiceerd en werd er gezegd dat ze dus niet voor Isis zouden zorgen en dat mijn ouders dan maar vakantie moesten opnemen.
Vandaag contact gehad met de verzekering welke mij wist te vertellen dat ik recht had op ongeveer 22,5 uur extra ivm. Isis en de gezins situatie. Dus kraamzorg bureau terug gebeld en die deze vrouw wist al van onze situatie thuis en zei ook dat het in ons geval zeker meer uren zouden krijgen en dat degene die de intake deed helemaal niet had mogen zeggen dat mijn ouders maar vakantie moesten opnemen. Isis hoorde bij de thuis situatie en was jonger dan 4 jaar dus mocht geen probleem geven en hoefde niet uitbesteed te worden zoals degene die de intake had gedaan deed voorkomen. Dus nog wat uren extra die straks geïdiceerd worden.
  maandag 24 juli 2006 @ 19:54:33 #91
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_40142164
Xanthe, ik heb er ook veel last van. Veel water drinken, weinig zout gebruiken, zoveel mogelijk beentjes omhoog leggen, vooral belangrijk om met je benen omhoog te slapen (even een kussentje ofzo onder je matras). Verder kan het eten van bleekselderij en tutti frutti ook helpen om je vocht af te drijven. Succes, weet hoe pijnlijk het kan zijn. Ook fijn dat je geen schoenen meer aan kan!!!!
pi_40142267
Eigenlijk alles wat ik al zo ongeveer doe. We gebruiken zeer weinig zout hier in huis , drink veel en zit zodra het kan al met de beentjes omhoog in de stoel, enige wat ik niet heb gedaan is kussen onder het matras (ooit eens geprobeerd maar toen sliep ik niet goed meer). Zal vragen of mijn lief morgen bleekselderij mee zou willen nemen.
  † In Memoriam † maandag 24 juli 2006 @ 19:59:19 #93
81992 Githa
pi_40142288
Ik heb al wel vaker rompers van de Hema gehad waarvan een kant van de drukker eruit valt, maar als ik terug ga krijg ik altijd een nieuwe, geen probleem.
  maandag 24 juli 2006 @ 20:05:00 #94
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40142445
quote:
Op maandag 24 juli 2006 19:53 schreef Xanthe het volgende:
dat mijn ouders dan maar vakantie moesten opnemen.
Pardon?
Bijna impertinent.
quote:
degene die de intake deed helemaal niet had mogen zeggen dat mijn ouders maar vakantie moesten opnemen.
Zo dan. Goed dat het geregeld is.
  maandag 24 juli 2006 @ 20:06:53 #95
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40142505
quote:
Op maandag 24 juli 2006 19:58 schreef Xanthe het volgende:
enige wat ik niet heb gedaan is kussen onder het matras (ooit eens geprobeerd maar toen sliep ik niet goed meer).
Helpt bij mij heeeel goed! Je ligt dan iig een uur of 8 continu met je benen omhoog. Ik heb twee kussens en een stapeltje handdoeken eronder liggen. Ik werd gék van die olifantenpootjes.
pi_40142716
hey allemaal
Ik ben vanaf woensdag nonstop aan het geweest, echt vreselijk vervelend
Je wordt er gewoon depri van
Nu heb ik vanmorgen de HA gebeld, beetje overdreven natuurlijk, en ik moest urine komen brengen die ze dan gingen testen op kerotine ofzo, een of ander stofje wat in je urine zit waaraan ze kunnen zien dat het overgeven van de zwangerschap komt.
Dus een testje.... moest maar even bij de dokter komen want het was niet goed...
Zoals het nu was kon het echt niet volgens de HA, het was op den duur zelfs schadelijk voor ons kindje, mijn bloed verzuurde..... en daarbij ook een blaasontsteking
Ik heb Emesafene (zo heet het toch?) gekregen, en vanmiddag mee begonnen... wat een opluchting is dat!!!!!!!!!!! Ik heb iets gegeten dat erin blijft en ik heb zelfs niet het gevoel dat ik moet overgeven....
Het was lief van mijn werk dat ze rekening met mee houden, alleen kon ik niet werken met die kotsbuien, vanmiddag gebeld dat ik medicijnen heb, en dat ik wel snel weer kan komen.... zegt mijn bazin: "nee hoor, deze week niet, je blijft lekker thuis, je sterkt eerst maar weer aan, en dan zien we volgende week wel weer!" dus...... een weekje vrij!
Ze waren al helemaal ongerust, ze vroegen zich al af of ik al aan het infuus lag!
Gelukkig niet, en ik heb het idee dat het nu wel weer goed gaat komen! Volgens de HA duurt zwangerschapsbraken niet langer dan 12 weken, dus we zullen zien!

[ Bericht 1% gewijzigd door XXXKarinXXX op 24-07-2006 20:45:15 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_40143319
Nou leuk al dat braken.... heel veel succes iedereen!
Dance 'til ya drop!
  Jubileum moderator maandag 24 juli 2006 @ 20:38:38 #98
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_40143439
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:59 schreef Vivi het volgende:
Kan mijn banner nog aangepast worden

http://www.babybrabbel.nl(...)/1/255/165/165/1.png
2 februari
Ja sorry ik moest even werken vandaag. Hij is aangepast.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 24 juli 2006 @ 20:48:43 #99
24188 Belana
kloon van belana
pi_40143710
lekker karin, dat je er iets tegen gekregen hebt!
stormy waters...
sailin'
  maandag 24 juli 2006 @ 20:49:28 #100
24188 Belana
kloon van belana
pi_40143732
ow en ik vind het wel tijd voor een vers babytje
Kom maar baby owlet
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties