Nee het lijkt me heel lastig gokken door alleen te voelen aan de buik. Bij de echometing een paar weken terug werd ons kindje als "klein tot gemiddeld" gegokt. op dat moment net geen zes pond, bij geboorte waarschijnlijk een pond of zeven.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:42 schreef snoopy het volgende:
Fijn YPPY!
Toch vind ik het gek dat ze nog steeds van die schattingen maken. Bij mij werd Morris geschat op 7 pond en hij was 8! Volgens mij kunnen ze dat gewoon niet weten.
Bedankt wanne!! Ge bent unne goeie!quote:Op maandag 24 juli 2006 16:55 schreef Moonah het volgende:
Ah, bij Owlet is het aan het rommelen las ik. Mooi!![]()
PM, goed dagge d'r wir bent vrouwke! Khad oew al gemist. En tja, bleghdagen horen erbij.... het is niet anders.
En de babykamer wordt heeeeeel mooooi!![]()
Och ja, goede tip. Daar kan ik ook eens gaan kijken. Nog nooit geweest daar op de babyafdeling.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:59 schreef ik80 het volgende:
Kleertjes van de V&D vind ik ook leuk.
Ja, mss doe ik dat wel.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:05 schreef PM-girl het volgende:
Post je iets in het kinderkamertopic binnenkort?
(o dan moet ik dat zelf ook doen natuurlijk!!)
Villa Happquote:Op maandag 24 juli 2006 17:06 schreef Sjeen het volgende:
Moonah, Villa Happ heeft nu weer sale, daar heb ik wel vaker heel stoer spul vandaan gehaald voor weinig
Ah tnx voor de tip! Ik zal er eens gaan kijken.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:12 schreef Sjeen het volgende:
Villa Happ
Ik weet dat ze sowieso winkels hebben in Nijmegen, Eindhoven en op het outletcentre in Roermond
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:55 schreef Moonah het volgende:
Hier niets bijzonders. Ik voel me prima.
Ik had vanmiddag de rode-rok-met-bloemen-van-Promiss-die-Sugar-ook-heeft in mijn handen. Zwaar afgeprijsd, maar ik vind het spul niet prettig, lijkt me zweterig.
Dat heb ik echt precies hetzelfde!quote:
Oh, en ik heb superschattige rompertjes gekocht bij de Zeeman.
Mijn kind wordt een Hema/Zeeman menneke, de rest vind ik saai (H&M) of truttig (C&A).
Foto!quote:
Pardon?quote:Op maandag 24 juli 2006 19:53 schreef Xanthe het volgende:
dat mijn ouders dan maar vakantie moesten opnemen.
Zo dan. Goed dat het geregeld is.quote:degene die de intake deed helemaal niet had mogen zeggen dat mijn ouders maar vakantie moesten opnemen.
Helpt bij mij heeeel goed! Je ligt dan iig een uur of 8 continu met je benen omhoog. Ik heb twee kussens en een stapeltje handdoeken eronder liggen. Ik werd gék van die olifantenpootjes.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:58 schreef Xanthe het volgende:
enige wat ik niet heb gedaan is kussen onder het matras (ooit eens geprobeerd maar toen sliep ik niet goed meer).
Ja sorry ik moest even werken vandaag. Hij is aangepast.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:59 schreef Vivi het volgende:
Kan mijn banner nog aangepast worden
http://www.babybrabbel.nl(...)/1/255/165/165/1.png
2 februari
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |