quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:23 schreef sanger het volgende:
Ik reed vanmiddag naar huis en er reed een busje achter me van een installatiebedrijf.
Ik ben midden op de weg gestopten heb hem gevraagd hoe of wat.
Hij is vervolgens meegeredenen heeft schema's bekeken. Hij werd er ook geen wijs uit
![]()
Hij heeft het vervolgens aangesloten volgens het 400V 2N ~ schema en de nullen bij elkaar gedaan, precies zoals we hier al hadden bedacht. Nu werkt het![]()
![]()
Hij wilde het echter (natuurlijk) wel zwart doen. Maar ik wil natuurlijk een bon om aan te tonen dat het is gedaan door een erkend bedrijf voor garantieperikelen eventueel. Dus een deal gesloten. Hij stuurt een rekening voor 10 minuten werk, en ik heb hem zwart 20 euri gegeven en een biertje![]()
Morgen voor het eerst koken dus! Eten vanavond bij mijn paps en mams![]()
Hij keek wel effe vreemd inddquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:38 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
![]()
Zo kan het natuurlijk ook ! Al keek hij denk ik wel erg raar op![]()
Hadden we het toch goed![]()
Ik had niet anders verwachtquote:
Mmach? Linkje graag............quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:38 schreef tnimble het volgende:
Ja heb je geen foto's van die man! MMach maakt ook gewoon een foto van zijn dokter enzo.
En ja wat met Mandemakers dit topic als bedanje voor hun goede hulp en snelle service lijkt me nog iets te weinig voor ze terug gedaan! Ik kan me ook nog iets over een syfon of eens stekker ofzo herinneren gelloof ik![]()
*Na installatiemes greep*quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:41 schreef sanger het volgende:
[..]
Hij keek wel effe vreemd inddHelemaal toen ik uitstapte en naar hem toeliep, volgens mij greep ie al naar een knuppel
![]()
Wel aardige gozer.
Nu kijken hoe we Mandemakers het beste kunnen frustreren![]()
[..]
Ik had niet anders verwacht![]()
![]()
![]()
Baas betaalt rekening tochquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:12 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
*Na installatiemes greep*, ik had de deur ook op slot gedaan van de binnenkant als er iemand zo voor mij stopte op de weg en op mij af kwam lopen
![]()
Gewoon blijven bellen met mandemakers![]()
Renovatieprojectje: de fitness room die bar werdquote:
Gewoon stom ook, wie denkt daar nu aan?quote:geen syfon en geen stekker bijgeleverd indd. Schijnt niet standaard te zijn. Mijn ouders echter, ook bij Mandemakers, kregen het wel bijgeleverd
Ging dat bij jouw keuken zoquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:19 schreef tnimble het volgende:
[..]
Renovatieprojectje: de fitness room die bar werd
[..]
Gewoon stom ook, wie denkt daar nu aan?
"meneer/mevrouw dat is dan total xxxx wilt u hier tekenen?"
"OK maar eh, zit alles er wel bij"
"Ja hoor"
"Ook de syfon"
"Nee zal ik hem er bij zetten?"
"Ja gaag, en snoeren en stekkers aan de oven en zo"
"Eh dat niet nee, zet het er wel meteen bij"
"Fijn, enne de scharnieren"
"Even na vragen, .... nee maar nu wel"
"en de schroefjes"
"ja hoor eens! wat denk u wel!... ooh nee toch niet nee"
Nee gelukkig niet zeg wat een rel zou dat zijn!quote:
Wacht in spanning........quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:03 schreef tnimble het volgende:
Als deze ellende voorbij is ga ik ook geen keuken kopen maar start ik hier een nieuw topic "TNimble gaat los en maakt een massief houten keuken"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |