abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40157309
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 08:11 schreef Glatze het volgende:
Ik heb mijn foto's online gezet:

http://www.flickr.com/photos/81173812@N00/

Inclusief de eerste afgevoerde supporter in het nieuwe stadion, een dansende Ian Wright, Ajax-legends die een rondo doen en de terugtocht met 15 man in een open truck (net de trein gemist!). Was een schitterend weekend!
Ajax!!
pi_40157375
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 08:11 schreef Glatze het volgende:
Ik heb mijn foto's online gezet:

http://www.flickr.com/photos/81173812@N00/

Inclusief de eerste afgevoerde supporter in het nieuwe stadion, een dansende Ian Wright, Ajax-legends die een rondo doen en de terugtocht met 15 man in een open truck (net de trein gemist!). Was een schitterend weekend!
Goeie foto's
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
  dinsdag 25 juli 2006 @ 08:49:56 #178
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40157504
quote:
Rosales weer fit, Gabri aan de kant
Maandag 24 juli, door JK, Amsterdam, 20.01u GMT+01.00, AT5

Mauro Rosales is fit genoeg om dinsdag mee te doen in het oefenduel tegen eerstedivisieclub Emmen. De Argentijn liep vorige week tegen Spakenburg een kuitblessure op.

Voor de nieuwe Spaanse aanwinst Gabri komt het oefenduel waarschijnlijk net iets te vroeg. Hij is bijna hersteld van een lichte hamstringblessure.

De wedstijd tegen Emmen begint dinsdag om 18.30 uur en wordt gespeeld op het terrein van Twedo in Nieuw Amsterdam/Veenoord.
quote:
Kenneth Perez beëindigt interlandcarrière
Maandag 24 juli, door JK, Amsterdam, 17.54u GMT+01.00, www.ajax.nl

Kenneth Perez (31) heeft besloten zich niet langer beschikbaar te stellen voor het Deense nationale elftal. Hiermee komt er voor de Ajax-aanvaller een einde aan zijn interlandcarrière die 3 jaar heeft geduurd. Perez heeft vanmiddag de Deense bondscoach geïnformeerd over zijn besluit.

Als voornaamste redenen om te stoppen noemt Perez zijn wens al zijn energie, kracht en aandacht te willen richten op zijn nieuwe club Ajax. Ook het afgenomen perspectief op een basisplaats in de nationale ploeg als gevolg van het selectiebeleid van de bondscoach is voor de speler een belangrijk argument om te komen tot zijn beslissing.

Kenneth Perez maakte zijn debuut in de Deense nationale ploeg in november 2003 in een ontmoeting met Engeland. De laatste interland die de aanvaller speelde was een oefenwedstrijd tegen Frankrijk, eind mei 2006. Perez kwam 19 keer voor zijn land uit.

Kenneth Perez: ,,Ik kijk met veel plezier en trots terug op de wedstrijden die ik voor Denemarken heb mogen spelen. Toch is dit voor mij het beste moment om te stoppen. Jong talent kan zo een kans krijgen in de selectie en ik kan me volledig geven voor Ajax. Ik wens de bondscoach en spelers geweldig veel succes bij de kwalificatie voor het EK in 2008 en dank hen voor de uitstekende samenwerking.”
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_40157530
Ik zat te kijken voor die wedstrijd tegen Emmen en zie 'het wordt gespeeld in Nieuw Amsterdam/Veenoord'. Dus ik dacht dat dat wel vlakbij Amsterdam zou zijn, dus handig om even te gaan kijken, maar het is dus gewoon in de buurt van Emmen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 25 juli 2006 @ 09:53:31 #180
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_40158498
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 08:52 schreef Suijk het volgende:
Ik zat te kijken voor die wedstrijd tegen Emmen en zie 'het wordt gespeeld in Nieuw Amsterdam/Veenoord'. Dus ik dacht dat dat wel vlakbij Amsterdam zou zijn, dus handig om even te gaan kijken, maar het is dus gewoon in de buurt van Emmen.
ja nieuw Amsterdam/veenoord ligt bij Emmen in de buurt dat wist ik omdat daar mijn roots vandaan komt
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  dinsdag 25 juli 2006 @ 09:54:36 #181
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40158524
Ben benieuwd, vanavond tegen BVO Emmen is een grotere test dan afgelopen zaterdag tegen het C-elftal van Arsenal, maar komende zaterdag tegen Borussia Dortmund worden we pas écht getest.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_40158603
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 08:49 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

[..]
Het probleem met een nieuw seizoen is altijd de hoge verwachtingen die ik krijg, en ook in dit geval moet ik het even kwijt: ik verwacht veel van Gabri dit seizoen (of van heel Ajax, for that matter).
  dinsdag 25 juli 2006 @ 10:07:18 #183
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40158761
Mijn verwachtingen zijn ook wel hooggespannen, maar als je ziet dat er bij PSV niemand is vertrokken en zij zich zelfs nog iets hebben versterkt, zijn we niets meer dan een outsider van de landstitel. Gelukkig is Guus Hiddink vervangen door Ronald Koeman, dan kan nog wel schelen.
pi_40158993
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:07 schreef M0NTANA het volgende:
Mijn verwachtingen zijn ook wel hooggespannen, maar als je ziet dat er bij PSV niemand is vertrokken en zij zich zelfs nog iets hebben versterkt, zijn we niets meer dan een outsider van de landstitel. Gelukkig is Guus Hiddink vervangen door Ronald Koeman, dan kan nog wel schelen.
Maar als je kijkt naar de versterkingen die Ajax daar tegenover heeft gezet, mag je jezelf echt niet als outsider voor de de titel zien, vind ik. Met spelers als Perez, Stam, Huntelaar en Gabri heb je niet zomaar 'wat nieuwe spelers' binnen. Misschien zijn Gabri en Perez geen absolute wereldtop (Perez zeker niet), goed zijn ze wel. Stam is wel een wereldspeler (vrij letterlijk, heeft in veel van de grote Europese competities gespeeld) en Huntelaar is hard op weg tot de wereldtop toe te treden.

Neem daar basiskrachten als Sneijder, Emanuelson en Maduro (hoewel die nog steeds sterker moet worden) bij en opkomend talent als oa. Mitea, Manucharyan, Vertonghen en Vermaelen en je hebt een team waarmee je jezelf niet zomaar als underdog kan en mag neerzetten.

Ajax is sterk dit jaar.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 10:19:42 #185
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_40159026
Ik wil het gewoon eerst echt zien. Het lijkt allemaal wel ok, maar toch. Verliezen van Spakenburg, Arsenal C. Ik weet dat het niet ERG is, maar het geeft dus toch aan dat er zwakke punten zijn.

Ik hou dus even een slag om de arm, ik was vorig jaar ook zeker van de titel .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_40159042
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:19 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil het gewoon eerst echt zien. Het lijkt allemaal wel ok, maar toch. Verliezen van Spakenburg, Arsenal C. Ik weet dat het niet ERG is, maar het geeft dus toch aan dat er zwakke punten zijn.

We hebben toch echt gewonnen van Arsenal, hoor.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 10:22:04 #187
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_40159079
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:19 schreef HeatWave het volgende:

we hebben met 0-1 gewonnen van Arsenal hoor, de 2e helft is door oudjes gedaan en Arsenal had Henry nog
pi_40159110
We speelden Arsenal redelijk van de mat, het had 2-0 of 3-0 kunnen worden. Het was wel Arsenal C weliswaar.

Maar goed, ik heb er ook heel veel vertrouwen in, veel meer dan vorig jaar in ieder geval.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 25 juli 2006 @ 10:23:11 #189
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_40159113
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:22 schreef WEST het volgende:

[..]

we hebben met 0-1 gewonnen van Arsenal hoor, de 2e helft is door oudjes gedaan en Arsenal had Henry nog
Ja ok . Ging me ook niet om die pot opzich, meer dat ik het nog even aanzie voor ik euforisch ga worden .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_40159265
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja ok . Ging me ook niet om die pot opzich, meer dat ik het nog even aanzie voor ik euforisch ga worden .
Same here hoor, ik zeg niet op voorhand dat we kampioen worden . Maar dat we een sterk team hebben, mag best gezegd worden, imho.
pi_40159583
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_40159753
quote:
Ajax wil Emmanuel Boakye een jaar verhuren, zo meldt de Telegraaf. Op die manier willen de Amsterdammers de 21-jarige verdediger ervaring laten opdoen in de Eredivisie.
Boakye debuteerde aan het eind van het afgelopen seizoen reeds in de hoofdmacht van de Amsterdammers. Niettemin lijkt de verdediger komend seizoen weinig aan spelen toe te komen, waardoor Ajax het zinvol acht hem op uitleenbasis meer speelminuten te laten opdoen. Onlangs nog verlengde Boakye zijn contract in de Amsterdam ArenA. Over geïnteresseerde clubs is nog niks bekend
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  dinsdag 25 juli 2006 @ 10:53:16 #193
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_40159901
Ik ben het wel met HeatWave eens, laten we het allemaal nog even afwachten voordat we roepen dat we kampioen worden.
PSV blijft een goede titelkandidaat, zeker nu Alex, Farfan en Cocu blijven.

Met de huidige selectie zou Ajax kampioen moeten kunnen worden, maar dat riep ik vorig jaar ook.
Gabri, Roger, Ogararu.. ik heb nog te weinig speelminuten van ze gezien om te kunnen oordelen of ze Ajax naar de titel kunnen sturen.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 10:54:09 #194
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_40159927
quote:

[..]

tuurlijk en ajax heeft een sterk team en we kunnen kampioen worden, alleen eenvoudig zou het niet worden.
pi_40159966
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:53 schreef SiemeN het volgende:
Ik ben het wel met HeatWave eens, laten we het allemaal nog even afwachten voordat we roepen dat we kampioen worden.
PSV blijft een goede titelkandidaat, zeker nu Alex, Farfan en Cocu blijven.

Met de huidige selectie zou Ajax kampioen moeten kunnen worden, maar dat riep ik vorig jaar ook.
Gabri, Roger, Ogararu.. ik heb nog te weinig speelminuten van ze gezien om te kunnen oordelen of ze Ajax naar de titel kunnen sturen.
Wie zegt er dan al dat we kampioen worden?
  dinsdag 25 juli 2006 @ 10:57:53 #196
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_40160048
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:55 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Wie zegt er dan al dat we kampioen worden?
Dat heeft men in deze reeks al regelmatig geroepen.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_40160119
Of we kampioen worden moeten we afwachten maar dat we Champions League winnen lijkt me wel duidelijk.
pi_40160213
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:00 schreef koningdavid het volgende:
Of we kampioen worden moeten we afwachten maar dat we Champions League winnen lijkt me wel duidelijk.
Idd...appeltje eitje
pi_40160225
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:03 schreef egoTRON het volgende:

[..]

Idd...appeltje eitje
pi_40160238
quote:

[..]

Gelijk heb je
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')