Ik kreeg het advies om naar de borstvoedingswinkel in Amsterdam te gaan en daar schijnen ze je echt goed advies te geven over welke kolf het beste bij jouw situatie past. Moet je op je werk gaan kolven, of niet etc. En daar laten ze je horen hoeveel lawaai een kolf maakt.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:02 schreef Neuk het volgende:
Zijn er nog goeie tips voorhanden over kolfapparatuur? Kan ik dat beter gaan huren of toch maar kopen?
aha.. ik heb geen idee waar ik aan moet denkenquote:Op zondag 23 juli 2006 18:44 schreef Belana het volgende:
Op je werk zul je hem dagelijks nodig hebben neem ik aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
elektrisch gaat sneller vind ik, maar maakt wel herrie. (ik heb daar persoonlijk helemaal geen last van trouwens)
Ik gebruik hem bv ook thuis, omdat ik ook wel eens voor een oppas wil kunnen kolven.
zulke dingen moet je jezelf dus afvragenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop