quote:Op zondag 23 juli 2006 12:33 schreef Q. het volgende:
Tof.
Zoeen hendig sjiek topique!quote:Op zondag 23 juli 2006 12:32 schreef Maikuuul het volgende:
Zo mijn leven gaat immers verder !!! ey gek als ik vanavond of morgen tijd heb open ik een topic in TRV met de vakantiekietjes
(Terug)geschopt naar Nederland, zoals ze met al het uitschot doen..quote:Op zondag 23 juli 2006 12:34 schreef Litso het volgende:
Had je niet gewoon weg kunnen blijven?
Jij wordt ook altijd anaal uitgewoond op vakantie?quote:Op zondag 23 juli 2006 12:39 schreef weasel85 het volgende:
in je aars genomen? :p
Hij zit toch al in Limburgquote:Op zondag 23 juli 2006 12:43 schreef SuperwormJim het volgende:
Ga eens godverdomme snel het land uit jij!
Binnenkort komt de home-video uit.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:41 schreef MrSASO het volgende:
[..]
![]()
Dat heeft hij dus op zijn vakantie uitgespookt in zijn tentje.
Of `Hendig diep slippen in de tent deel 2`.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Binnenkort komt de home-video uit.
"Anaal zonder tuf, deel 1"
http://www.metacafe.com/w(...)_port_o_potty_prank/quote:Op zondag 23 juli 2006 13:01 schreef Maikuuul het volgende:
Was wel kut schijten @ die hanglplee's
Opzouten! Dat boeit geen hond hier!quote:Op zondag 23 juli 2006 13:01 schreef Maikuuul het volgende:
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:02 schreef weasel85 het volgende:
[..]
http://www.metacafe.com/w(...)_port_o_potty_prank/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jammer dat jij er niet tussen zat![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!quote:Op zondag 23 juli 2006 13:12 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben wel weer blij gek, dalijk es ff wat verteerd eten uit me anus laten vallen op een normale plee.
Ze zijn omgevlogen naar mijn gevoelquote:Op zondag 23 juli 2006 13:19 schreef LudoSanders het volgende:
Die 3 weken leken wel een eeuwigheid!
Even serieus gast, sterf nou eens een keer gewoon of blijf 400 jaar weg van Fok!quote:
Dat luchtte op. Tnx maikuuulquote:Op zondag 23 juli 2006 13:53 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Even serieus gast, sterf nou eens een keer gewoon of blijf 400 jaar weg van Fok!
- Je bent niet grappig
- Je bent niet om aan te horen
- Je bent niet om aan te zien
- Je bent niet mans
- Je hebt een fox
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op het eind rijden ze de zee in. DIe is echt meesterlijk.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:02 schreef weasel85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als ik erop zat zou ik me kapot lachen en proberen overeind te blijven heel de ritquote:Op zondag 23 juli 2006 14:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Op het eind rijden ze de zee in. DIe is echt meesterlijk.
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:34 schreef Litso het volgende:
Had je niet gewoon weg kunnen blijven?
]http://www.metacafe.com/w(...)_port_o_potty_prank/[/quote][/url]quote:Op zondag 23 juli 2006 13:23 schreef master_X het volgende:
[url=http://www.metacafe.com/w(...)_port_o_potty_prank/
Of "bloed smeert ook"quote:Op zondag 23 juli 2006 12:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Binnenkort komt de home-video uit.
"Anaal zonder tuf, deel 1"
Hebbie het niet gewoon drie weken opgehouden dan, zoals menig Nederlander?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:01 schreef Maikuuul het volgende:
quote:Op zondag 23 juli 2006 15:14 schreef Pitbulleke het volgende:
FF vakantiefoto's spammen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kut, nou ja.. er was hoop dat hij weg bleefquote:Op zondag 23 juli 2006 12:32 schreef Maikuuul het volgende:
Zo mijn leven gaat immers verder !!! ey gek als ik vanavond of morgen tijd heb open ik een topic in TRV met de vakantiekietjes
op vakantie vorig jaar scheet ik 3 keer per dagquote:Op zondag 23 juli 2006 15:08 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Hebbie het niet gewoon drie weken opgehouden dan, zoals menig Nederlander?![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:32 schreef Ovidius het volgende:
Slotje.
bekijk die filmpje maar eerstquote:Op zondag 23 juli 2006 17:00 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Kom op met die foto''s
Ben me lach spieren al aan het losmaken
Al gezien dus alles is lekker warm gelachenquote:
hahaha, imagine maikuuul, op de pot in die filmquote:Op zondag 23 juli 2006 17:14 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Al gezien dus alles is lekker warm gelachen
Pff wat stoer zeg.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:33 schreef Snakey het volgende:
Tof, ik heb een kogel met je naam erop laten maken.![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 17:34 schreef postmortum het volgende:
the legend is back, where is the legend killer![]()
Je vergeet: Dat dom gelul van je is besmettelijk en derhalve gevaarlijk..quote:Op zondag 23 juli 2006 13:53 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Even serieus gast, sterf nou eens een keer gewoon of blijf 400 jaar weg van Fok!
- Je bent niet grappig
- Je bent niet om aan te horen
- Je bent niet om aan te zien
- Je bent niet mans
- Je hebt een fox
Hoerofllollerzo? In principe heb je geen gelijk tjeh jeweets.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:47 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Je vergeet: Dat dom gelul van je is besmettelijk en derhalve gevaarlijk..
Voor de rest ben ik het overigens 100% met je eens...
Je ziet er uit als zijn collega. Kan die hele kut C1000 niet in elkaar tieven, met jullie er in?quote:
Ja dat jij het nou leuk vindt om te zeggen dat je een kogel hebt met zijn naam erop, wat is daar nou zo stoer aan? Gaaf ook om te zeggen dat de C1000 in moet storten met ons er in, echt je bent de man jijquote:Op zondag 23 juli 2006 17:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je ziet er uit als zijn collega. Kan die hele kut C1000 niet in elkaar tieven, met jullie er in?![]()
Jank niet zo, huillie.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:51 schreef Zuen het volgende:
[..]
Ja dat jij het nou leuk vindt om te zeggen dat je een kogel hebt met zijn naam erop, wat is daar nou zo stoer aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
teveel eer!quote:Op zondag 23 juli 2006 18:34 schreef RicoRabbit het volgende:
Zullen we anti-maikuuul gang oprichten?![]()
geen woorden, maar daden!quote:Op zondag 23 juli 2006 18:34 schreef RicoRabbit het volgende:
dan ga je hem alleen maar meer aandacht gevenquote:Op zondag 23 juli 2006 18:34 schreef RicoRabbit het volgende:
Goh, wat een volwassen idee.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:34 schreef RicoRabbit het volgende:
quote:Op zondag 23 juli 2006 19:41 schreef Het_Biertje het volgende:
ik hoop dat je een trein in je oog krijgt![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:07 schreef razzberry het volgende:
[..]
Goh, wat een volwassen idee reactie.
wat ik bedoel is dat ik geen zin meer heb om te fokken als hij de hele tijd in topics kutreacties geeft als: Boh gek! en: hendig sjiek! ik denk gwn jewét! enzoquote:
ik heb geen rechten om die pagina te bekijkenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:47 schreef NordicBlue het volgende:
Hoi maikuuul
Jammer dat je nou alweer terug bent , het had niet lang genoeg kunnen duren
Is Maikuuul al op vakantie? , je fanclub heeft ook niet stilgezeten!
Hij gaat zichzelf doorspoelen en uit zijn anus laten vallen !!!quote:Op zondag 23 juli 2006 13:12 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben wel weer blij gek, dalijk es ff wat verteerd eten uit me anus laten vallen op een normale plee.
Ook negatieve aandacht is aandacht he?quote:Op zondag 23 juli 2006 23:58 schreef Stansfield het volgende:
Hij heeft echt een impact hier. Hij is net terug van vakantie en alweer een aantal topics rond zijn persoontje geopend.
quote:Op maandag 24 juli 2006 01:12 schreef Jaytonism het volgende:
Welkom terug, lord of the slip.
oew, dat klinkt fout
Houden zo .... leer hem niet kennen, zeg ik je!quote:Op maandag 24 juli 2006 08:29 schreef JvdK het volgende:
Ik ken die dude van een MAAIKEL nie, maar ik geloof dat ik hem niet mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |