Hey dat was de VOM (Vieze Oude Manquote:Op zondag 23 juli 2006 12:31 schreef hicham het volgende:
Een beetje achter andersmans PC eten
Veel viezer kan het toetsenbord daar toch al niet worden
Zit Berry nog steeds met Faithy in de slaapkamer?quote:Op zondag 23 juli 2006 12:30 schreef De-anti-NSB-spamhoer het volgende:Post wel met mijn eigen kloon als ik thuis ben
Heb de TV maar keihard gezet, werd gek van de herrie.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zit Berry nog steeds met Faithy in de slaapkamer?![]()
![]()
Ik snap iets niet, Berry heeft toch niet onder zijn eigen naam gepost?quote:Op zondag 23 juli 2006 11:00 schreef shmoopy het volgende:
bwt account uitlenen aan gebande, ook weg.
Ik zie het wel tegemoet als je weer veilig thuis gedropt bent.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:40 schreef De-anti-NSB-spamhoer het volgende:
geen commentaar
Gisteren wel, vanaf zijn eigen PC (remote desktop)quote:Op zondag 23 juli 2006 12:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik snap iets niet, Berry heeft toch niet onder zijn eigen naam gepost?
Zie editquote:Op zondag 23 juli 2006 12:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik zie het wel tegemoet als je weer veilig thuis gedropt bent.![]()
Wie schreeuwt het hardst?quote:
De IP ban van gister is inmiddels verdwenenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:44 schreef worldpimber het volgende:
Is ze IP banned nu dan? Nee toch?
[..]
Dat was hem ws...![]()
Is moeilijk te defineren met die zware stem van Faithyquote:Op zondag 23 juli 2006 12:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wie schreeuwt het hardst?
Ik zet in op Berry.![]()
Whehehequote:Op zondag 23 juli 2006 12:47 schreef De-anti-NSB-spamhoer het volgende:
[..]
Is moeilijk te defineren met die zware stem van Faithy![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:48 schreef hicham het volgende:
[..]
WheheheIk denk dat het weer tijd wordt voor handboeien, ik heb hier nog een filmpje staan ...
Ze was volgens mij wel pissig toen ik dat zei.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:47 schreef De-anti-NSB-spamhoer het volgende:
[..]
Is moeilijk te defineren met die zware stem van Faithy![]()
Doe eens gek, post het linkje eens.quote:[quote]Op zondag 23 juli 2006 12:48 schreef hicham het volgende:
[..]
WheheheIk denk dat het weer tijd wordt voor handboeien, ik heb hier nog een filmpje staan ...
Niet naar de BBQ komen maar wel filmpies zien, mooi niet eHquote:Op zondag 23 juli 2006 12:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe eens gek, post het linkje eens.
Ach joh volgens mij was ze zo geil dat je met alles weg kon komenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ze was volgens mij wel pissig toen ik dat zei.
Oh god daar gaat mijn goede naamquote:Op zondag 23 juli 2006 12:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet naar de BBQ komen maar wel filmpies zien, mooi niet eH
Ik mail het wel naar alle Fok!MC'ers, behalve degene die niet wouden komen
Welke goede naamquote:Op zondag 23 juli 2006 12:54 schreef De-anti-NSB-spamhoer het volgende:
[..]
Oh god daar gaat mijn goede naam
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Welke goede naamHet kan alleen nog maar beter worden
Toch maar goed dat ik even had gewacht met mijn vertrekquote:Ook in Nederland zorgde hevige regenbuien lokaal voor overlast. Zo werd Amsterdam gistermiddag overvallen door een wolkbreuk, waardoor veel kelders onderliepen en straten blank kwamen te staan. Andere delen van het land hadden ook veel last van het weer. Naast wateroverlast vormden omgewaaide bomen het grootste probleem.
Tornado richt schade aan in Duitsland
Stuur maar naar allemaalquote:Op zondag 23 juli 2006 13:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Toch maar goed dat ik even had gewacht met mijn vertrek
Ik ga nu de filmpjes converteren naar XviD en dan mag Faithy bepalen welke publiek mogen. Ze schijnt niet zo van camera's te houdenNaar wie zal ik het sturen? faithy / bwt / bazziek's adres?
Zet je er wel een wachtwoord op? Anders kan Lars meekijkenquote:Op zondag 23 juli 2006 13:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Toch maar goed dat ik even had gewacht met mijn vertrek
Ik ga nu de filmpjes comprimeren met XviD en dan mag Faithy bepalen welke publiek mogen. Ze schijnt niet zo van camera's te houdenNaar wie zal ik het sturen? faithy / bwt / bazziek's adres?
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zet je er wel een wachtwoord op? Anders kan Lars meekijken
Nog steeds in de slaapkamerquote:Op zondag 23 juli 2006 13:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ff ter info... zit je nu alleen achter de PC en wat doen Faithy en BWT nu de hele tijd?
Mja, hij heeft zo zijn connecties binnen de Fok!MC dus dat gaat niet werkenquote:Op zondag 23 juli 2006 13:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zet je er wel een wachtwoord op? Anders kan Lars meekijken
Als het je echt zo hoog zit kijk ik ze niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Mja, hij heeft zo zijn connecties binnen de Fok!MC dus dat gaat niet werken
>> Faithy check mail
Je mag ze van mij wel zien hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 14:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als het je echt zo hoog zit kijk ik ze niet.![]()
Ik ben ook van 1:40 tot iets over drieen aanwezig geweestniet fysiek alhoewel faithy best vond dat ik nog wel even daarnaar toe kon karren.
Webcam werkte ook prima alleen leken Bazzie en Berry zo erg op elkaar in het donker.
![]()
Jammer eigenlijk dat ik de telefoongesprekken niet opgenomen heb.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Je mag ze van mij wel zien hoorHeb ze nu alleen naar Faithy gestuurd die als gastvrouw voor de verdere verspreiding mag zorgen, niet iedereen heeft behoefte aan een openbaar linkje hier op het forum
Stuur ze dan tenminste naar mijquote:Op zondag 23 juli 2006 14:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Je mag ze van mij wel zien hoorHeb ze nu alleen naar Faithy gestuurd die als gastvrouw voor de verdere verspreiding mag zorgen, niet iedereen heeft behoefte aan een openbaar linkje hier op het forum
Ik kan me toch wel herinneren 2 keer neuken te hebben gezegdquote:Op zondag 23 juli 2006 14:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jammer eigenlijk dat ik de telefoongesprekken niet opgenomen heb.
Het woord neuken is maar 1 keer gevallen en ik was het niet.![]()
[afbeelding] faithy is weer naar bed gegaan.![]()
19 jaar en 10 centimeter verschil ofzoquote:Op zondag 23 juli 2006 14:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Webcam werkte ook prima alleen leken Bazzie en Berry zo erg op elkaar in het donker.![]()
Dan moet je naar je broer kijken, die heeft die halve wegwerp BBQ in de hens gezetquote:Op zondag 23 juli 2006 13:31 schreef worldpimber het volgende:
Bhehehe, dat is toch niet een volle lekkende fles spiritus op een smeulende barbeque he?![]()
Voor niet meer dan een minuut, daarna was er weer niks van overquote:Op zondag 23 juli 2006 15:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan moet je naar je broer kijken, die heeft die halve wegwerp BBQ in de hens gezetKwamen er trouwens vanochtend achter dag er een gigantische zwarte vlek onder zat
Ik durfde het niet meer aanquote:Op zondag 23 juli 2006 15:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Voor niet meer dan een minuut, daarna was er weer niks van overMaar wel iets beter dan het uur daarvoor waarin ik slechts 1 prikker met kip had kunnen opwarmen
'kdenks dat ik jullie daarna wel heb ingehaald
Behalve bwt, die kreeg ook ineeens een vreetkick
Mwah, viel meequote:Op zondag 23 juli 2006 15:51 schreef hicham het volgende:
S100 wat?Ik heb hier al iets van anderhalf jaar S100 corossiebeschermer ofzo, nog nooit gebruikt
[..]
Voor niet meer dan een minuut, daarna was er weer niks van over![]()
Maar wel iets beter dan het uur daarvoor waarin ik slechts 1 prikker met kip had kunnen opwarmen'kdenks dat ik jullie daarna wel heb ingehaald
Behalve bwt, die kreeg ook ineeens een vreetkick
joe hev meel
quote:Op zondag 23 juli 2006 15:54 schreef hicham het volgende:
(al doe ik dat soms nog wel eens, chickies bij een bushalte ofzo)
En vizier dicht jaquote:Op zondag 23 juli 2006 16:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Zo lang ik mijn helm ophoud maak ik nog kans toch
S100 totaal reiniger ofzo....quote:Op zondag 23 juli 2006 15:51 schreef hicham het volgende:
S100 wat?Ik heb hier al iets van anderhalf jaar S100 corossiebeschermer ofzo, nog nooit gebruikt
Na twee dagen achter elkaar bbq'en hou ik het maar even op wat anders.quote:
1 zonnestraaltje in het noorden en meneer is meteen verbrand ..quote:Op zondag 23 juli 2006 17:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
Au... volgens mij ben ik verbrand
Op het strand gelegen![]()
Valt idd wat tegen voor zo'n stoere viking.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:59 schreef kratjuh het volgende:
[..]
1 zonnestraaltje in het noorden en meneer is meteen verbrand ..
Niet insmeren en nog vrij wit zijn... dan gaat het hard jaquote:Op zondag 23 juli 2006 17:59 schreef kratjuh het volgende:
[..]
1 zonnestraaltje in het noorden en meneer is meteen verbrand ..
Jammer dat je moest werkenquote:
Kort samengevatquote:Op zondag 23 juli 2006 18:41 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
lees ik dat goed ? heeft BWT Faithy liggen uitwonen op de slaapkamer, en daar is een filmpje van gemaakt en gepost in het keldertje, en omdat ze dat daar niet konden waarderen zijn Faithy & BWT gebanned![]()
Vreemde ontwikkelingen in de MC hoor![]()
wanneer krijg ik dat filmpje ook eens te zien ?quote:Op zondag 23 juli 2006 18:50 schreef bvvt het volgende:
[..]
Jammer dat je moest werken
[..]
Kort samengevat![]()
Ik zet in op K.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 19:49 schreef Knuffelslet het volgende:
heb deze club via Motor-forum.nl gevonden
Toch raar, je post helemaal niet als een bandit type. Zou je meer op 56 jarig goldwingtype schattenquote:Op zondag 23 juli 2006 19:49 schreef Knuffelslet het volgende:
heb deze club via Motor-forum.nl gevonden
Heeeeel veel!;quote:Op zondag 23 juli 2006 19:50 schreef Knuffelslet het volgende:
gaan jullie nou veel rijden?
Als je maar niets tegen bandits hebt!quote:Op zondag 23 juli 2006 19:53 schreef Knuffelslet het volgende:
Ik ben dan ook geen bandit type.. zie mijn onderschrift
Goldwings ben ik niet zo'n fan van.
Ach ja bedoelde Fazer. Ben een beetje suf, heb net een BBQ gehad bij een gestoord mensquote:Op zondag 23 juli 2006 19:53 schreef Knuffelslet het volgende:
Ik ben dan ook geen bandit type.. zie mijn onderschrift
Goldwings ben ik niet zo'n fan van.
PATRICK HERNANDEZ!quote:Op zondag 23 juli 2006 19:55 schreef Knuffelslet het volgende:
Boooooooooooorn.. Born to be alive... dat doet me aan David Hasselhof denken
Maar ik ga geen roze kopen hoor!quote:
Alle 2 roze????quote:Op zondag 23 juli 2006 19:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
Maar ik ga geen roze kopen hoor!We moeten wel een mooie duo worden natuurlijk
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 19:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
Maar ik ga geen roze kopen hoor!We moeten wel een mooie duo worden natuurlijk
![]()
![]()
![]()
Ach joh een goed duo zijn we toch welquote:Op zondag 23 juli 2006 20:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gezienalleen hele donker groene!
![]()
Whehehe, klootvioolquote:Op zondag 23 juli 2006 19:55 schreef Knuffelslet het volgende:
Boooooooooooorn.. Born to be alive... dat doet me aan David Hasselhof denken
Born to be alive, Village people......................................................................ja goed nummer hoorquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:50 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik meen gister toch wel wat andere dingen gehoord te hebben ...
quote:
neuh dat niet...quote:Op zondag 23 juli 2006 21:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Was ist los?
20 liter olie er doorheen gejaagd?
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:24 schreef Youp het volgende:
[..]
neuh dat niet...
hij staat alleen nog daar
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:25 schreef Youp het volgende:
[..]
neuh... schakelpedaal finaal doormidden gebroken
gesmeden aluminium en 2x zo dik als bij een normale motor ongeveerquote:
* Meld *quote:Op zondag 23 juli 2006 21:25 schreef Youp het volgende:
[..]
neuh... schakelpedaal finaal doormidden gebroken
Blijft troepquote:Op zondag 23 juli 2006 21:27 schreef Youp het volgende:
[..]
gesmeden aluminium en 2x zo dik als bij een normale motor ongeveer
ik ben gewoon lomp
ga weg met je tupperwarequote:
Gewoon wat fatsoenlijks kopen manquote:Op zondag 23 juli 2006 21:34 schreef Youp het volgende:
[..]
ga weg met je tupperware
maar ik ben wel aan het denken of ik niet een naked ga kopen... SM is erg duur en onpraktisch... helaasik wil ook wel eens een keer naar spanje brommen, vandaar......
like?quote:
Nou tjaquote:Op zondag 23 juli 2006 21:40 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
alsof een naked niet fatsoenlijk is![]()
Buellquote:Op zondag 23 juli 2006 21:41 schreef Youp het volgende:
[..]
like?
ik moet in de wind zitten, ik moet iets hebben met vermogen, iets dat lawaai maakt, iets dat goed stuurt en iets dat hoofden doet omdraaien.... kortom, een buell dus... alleen ligt die net buiten budget en is die amper te krijgen als 25kw (alleen de XB9SX in het buitenland)
quote:
Die is dan weer mooi maar die mist net hetquote:Op zondag 23 juli 2006 21:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
geen smaak... je wou toch niet gaan ontkennen dat dit geen fatsoenlijke motor is he
[afbeelding]
![]()
edit: ben alweer te laat zie ik
stucgatie hoef ik niet (scotchblokjes af fabriekquote:Op zondag 23 juli 2006 21:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
BuellZ1000
Superduke
Speed Triple
Monster S4R
![]()
Je gaat over stucgatie lullen maar je wil wel een verkapte harleyquote:Op zondag 23 juli 2006 21:47 schreef Youp het volgende:
[..]
stucgatie hoef ik niet (scotchblokjes af fabriek![]()
) Z1000 is wel mooi maargoed, altijd het zelfde 4cilinder gejank, de superduke is idd erg vet
speed triple vind ik niet veel aan...
en een buell is eens wat anders, scherpe balhoofdshoek, kort kontje een ontzettend dik vet koppelmonster motorblok en toch maar 180kg....
en ik geil op koppelvandaar ook mn 620 nu... maargoed, wat k al zeg, buiten budget
...just read the bubblesquote:Op zondag 23 juli 2006 20:48 schreef kratjuh het volgende:
Whehe daar is onze vriend van Cillit Bang weer ...![]()
Ja, je gaat toch niet dat stuntelige gedoe met hem vergelijken eHquote:
Hhhahahah hahah ha hahhaha hah hahah ah ha hah haahah a hah h aquote:Op zondag 23 juli 2006 21:34 schreef Youp het volgende:
[..]
maar ik ben wel aan het denken of ik niet een naked ga kopen... SM is erg duur en onpraktisch... helaasik wil ook wel eens een keer naar spanje brommen, vandaar......
Spiegels + taartschep eraf, andere demper enquote:Op zondag 23 juli 2006 21:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die is dan weer mooi maar die mist net hetgehalte
Minstens nog een undertray en een andere koplampquote:Op zondag 23 juli 2006 21:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Spiegels + taartschep eraf, andere demper enissie dan wel
Alleen schijnen die spiegels verplicht te zijn
taartschep moet er idd afquote:Op zondag 23 juli 2006 21:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Spiegels + taartschep eraf, andere demper enissie dan wel
Alleen schijnen die spiegels verplicht te zijn
wat is er mis mee? die blokken van de XB's zijn super... in feite gewoon ouderwetse doorontwikkelde simpele techniek... daar houd ik van; eenvouding maar doeltreffendquote:Op zondag 23 juli 2006 21:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je gaat over stucgatie lullen maar je wil wel een verkapte harley![]()
![]()
Wat lul jij nou, nieuw woordje geleerd ofzo?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Minstens nog een undertray en een andere koplamp
Kloptquote:Op zondag 23 juli 2006 21:53 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
en volgens mij stoor jij je aan alle spiegelspleur je er toch dezelfde op die je nu hebt
Eheheh, vertel, toch in je eentje gelukt?quote:motor trouwens voelt een stuk lekkerder aan nu die tail risers eronder zitten![]()
Duc's zijn ook goed zolang je maar onderhoud pleegt, en ze zien er tenminste fatsoenlijk uitquote:Op zondag 23 juli 2006 21:54 schreef Youp het volgende:
[..]
wat is er mis mee? die blokken van de XB's zijn super... in feite gewoon ouderwetse doorontwikkelde simpele techniek... daar houd ik van; eenvouding maar doeltreffend
ben student motorvoertuigentechniek dus als er ook eens wat aankomt is het ook geen probleem
Heel de meeting staar je lustig naar ja hallal vlees en trek je je bek niet open en nu weer zeiken hequote:Op zondag 23 juli 2006 21:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat lul jij nou, nieuw woordje geleerd ofzo?
Hoezo niet???quote:Op zondag 23 juli 2006 21:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, je gaat toch niet dat stuntelige gedoe met hem vergelijken eH
[..]
vind alleen de monster goed uitzien eerlijk gezegd... de rest vind ik niet veel speciaals... en dus scotchblokjes in je kabelboom vind ik al zoiets dat niet mag kunnen... altijd electrische problemen met die krengen en een kabelboom valt niet echt te onderhoudenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Duc's zijn ook goed zolang je maar onderhoud pleegt, en ze zien er tenminste fatsoenlijk uit![]()
Vind het heel veel mooie onderdelen die in de verkeerde verhouding bij elkaar zijn gezetquote:Op zondag 23 juli 2006 21:58 schreef Youp het volgende:
[..]
vind alleen de monster goed uitzien eerlijk gezegd... de rest vind ik niet veel speciaals... en dus scotchblokjes in je kabelboom vind ik al zoiets dat niet mag kunnen... altijd electrische problemen met die krengen en een kabelboom valt niet echt te onderhouden
en dit is toch gewoon![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
en het geluid is nog eens![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat lul jij nou, nieuw woordje geleerd ofzo?
[..]
KloptGoed idee
quote:[..]
Eheheh, vertel, toch in je eentje gelukt?
Toen deed je ook niet tof met nieuwe woordjesquote:Op zondag 23 juli 2006 21:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heel de meeting staar je lustig naar ja hallal vlees en trek je je bek niet open en nu weer zeiken he![]()
![]()
jij houdt gewoon niet van vernieuwing...quote:Op zondag 23 juli 2006 22:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vind het heel veel mooie onderdelen die in de verkeerde verhouding bij elkaar zijn gezet
Jawelquote:Op zondag 23 juli 2006 22:01 schreef Youp het volgende:
[..]
jij houdt gewoon niet van vernieuwing...
gokje, je vind de nieuwe stijl van BMW auto's ook niet mooi?
Zet eens een boompje op met Peppie.quote:
Middenbok eraf, simpelquote:Op zondag 23 juli 2006 22:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hij kan zelfs nog op de middenbok staanheb ik ongeveer een halve cm ofzo speling met m'n achterwiel
alleen zag ik net toen ie op de jiffy stond dat de middenbok (dan iig) tegen de ketting aanzit![]()
weet dus nog niet helemaal hoe ik dat ga oplossen...
Grappig is dat he? Bijna vertederend.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heel de meeting staar je lustig naar ja hallal vlees en trek je je bek niet open en nu weer zeiken he![]()
![]()
* noteert in logboek.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:02 schreef BazzieK het volgende:
Speciaal voor Hicham aangezien hij het zo leuk vind om te weten wat ik doe![]()
Even douchen![]()
![]()
Heb jaren lang ,met een "tijdelijk"hersteld schakelpedaal gereden.Ging primaquote:Op zondag 23 juli 2006 21:58 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hoezo niet???
mijn schakel dingie was ook kapothoe dat komt is een ander verhaal
leek mij ook de beste oplossing idd...quote:Op zondag 23 juli 2006 22:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Middenbok eraf, simpel![]()
Heb je zelden nodig. Ik mis 'm iig niet, moest wel even wennen met ketting smeren
Maar merk je ook duidelijk verschil of niet? Toen ik op mijn motor stapte net nadat de tailrisers eronder zaten had ik echt het gevoel dat ik heel hoog zat terwijl het in werkelijkheid hooguit 3 cm verschil maakte
Ben ik nou de enige die bleef staren naar die cirkelzaag die ze doorgaans schijfrem noemen .. ?quote:
dat van mij viel alleen niet echt te herstellenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:07 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb jaren lang ,met een "tijdelijk"hersteld schakelpedaal gereden.Ging prima.
Je komt toch trouwens niet uit de omgeving van Leersdam he?Met dat woord dingie.
Spreken is zilver, zwijgen is goud vrindquote:Op zondag 23 juli 2006 22:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Grappig is dat he? Bijna vertederend.![]()
Die andere is niet veel anders hoor.![]()
slechte foto, maar het lijkt me duidelijk genoegquote:Op zondag 23 juli 2006 22:09 schreef Youp het volgende:
[..]
dat van mij viel alleen niet echt te herstellenik zal ff een fototje maken...
Nee,dat is inderdaad niet meer te herstellen neequote:Op zondag 23 juli 2006 22:12 schreef Youp het volgende:
[..]
slechte foto, maar het lijkt me duidelijk genoeg
[afbeelding]
Das idd slecht schakelenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:12 schreef Youp het volgende:
[..]
slechte foto, maar het lijkt me duidelijk genoeg
[afbeelding]
tie wraps & duct-tapequote:Op zondag 23 juli 2006 22:17 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee,dat is inderdaad niet meer te herstellen nee.
Die van mij was precies in het midden van het lange gedeelte afgebroken,vandaar.
nogal, en de hele tijd met een combinatietang naar beneden grijpen werkt ook nietquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Spreken is zilver, zwijgen is goud vrind![]()
Ik pwn jullie al met mijn posts en met mijn rijkwaliteiten,
moet ik IRL ook nog eens een spraakwaterval zijn, tss
Nee,heb er gewoon 3 gaatjes in geboord en een plaatje voor en achter gezet.Heeft er denk ik nog wel een jaar of 4-5 op gezeten.Werkte perfectquote:
Pff ghostrider, wij hebben de limsquote:Op zondag 23 juli 2006 22:28 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Vandaag Ghostrider gezien op Nordschleife !
Zwarte GSX-R1000 uit Zweden, met sjieke voorvork met dito remklauwen, carbon wielen en camera's in koplamp en kentekenverlichting...
Uh,dan kan ik het niet zijn.Heb al een paar weken geen kenteken verlichting meerquote:Op zondag 23 juli 2006 22:28 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Vandaag Ghostrider gezien op Nordschleife !
Zwarte GSX-R1000 uit Zweden, met sjieke voorvork met dito remklauwen, carbon wielen en camera's in koplamp en kentekenverlichting...
Waar lektie olie danquote:Op zondag 23 juli 2006 22:12 schreef Roderick2085 het volgende:
kwam er ook vandaag achter dat hij toch ff wat meer olie verliest als dat ik in eerste instantie door had![]()
hij stond 3 of 4 uur in de tuin en onderaan de jiffy zat alweer olie.... toch maar niet te lang wachten met wegbrengen denk ik...
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:24 schreef Youp het volgende:
[..]
nogal, en de hele tijd met een combinatietang naar beneden grijpen werkt ook niet
Oh shit, ik probeerde eigenlijk voor het imago loverboy in dikke BMW te gaanquote:Op zondag 23 juli 2006 22:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je was wel aardig hoor, had alleen meer een luidgebekte patser verwacht
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:37 schreef Gawaine het volgende:
Ben ook weer terug uit de Eifel![]()
Is er nog iets te zeuren ?![]()
Had ik je van te voren wel kunnen vertellen.Heb Hicham maar een keer ontmoet maar mocht hem meteenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je was wel aardig hoor, had alleen meer een luidgebekte patser verwacht
Goede vakantie gehad.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:37 schreef Gawaine het volgende:
Ging meer richting islamietjequote:Op zondag 23 juli 2006 22:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh shit, ik probeerde eigenlijk voor het imago loverboy in dikke BMW te gaan![]()
![]()
pitteuh
neuh we waren met 4 totaal verschillende motoren... mijn ktm dus, een R1100RT met aanhangwagentjequote:Op zondag 23 juli 2006 22:37 schreef hicham het volgende:
Hoe ben je uiteindelijk thuisgekomen dan? Achterop bij een maat? Werkt niet echt als die ook op SM's waren
[..]
gistermiddag ook rond de nurnburgring geweest?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:37 schreef Gawaine het volgende:
zeur maar.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Goede vakantie gehad.
En heb altijd wat te zeuren maar vind het onbeschoft om daar meteen mee te beginnen
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:42 schreef Gawaine het volgende:
[..]
oh ? Kon hij het niet winnen van je op de bbq![]()
Ik zat in de buurt van Trier en heb eigenlijk weinig nederlanderse motoren gezien, ik denk dat het te warm wasquote:Op zondag 23 juli 2006 22:43 schreef Youp het volgende:
[..]
gistermiddag ook rond de nurnburgring geweest?in het onweer?
heb je daar toevallig een groepje motoren bij elkaar gezien en nog een oranje ktm waar iemand aan zat te prutsen?
koppelingskabel is ook gesprongenmaar die was al versleten, dus die had ik op voorraad
![]()
ah, wij hebben rond cochem geredenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:46 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik zat in de buurt van Trier en heb eigenlijk weinig nederlanderse motoren gezien, ik denk dat het te warm was![]()
Maar ook onderweg niks met pech zien staan.
Kan kloppen, de meeste trekken naar Cochem of Koblenz, waar ik zat waren de meeste toch duitsers die daar rond scheurden.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:46 schreef Youp het volgende:
[..]
ah, wij hebben rond cochem geredenwel veel nederlanders daar
Jazekerquote:Op zondag 23 juli 2006 22:46 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Jaha is klaar en ligt voor mijn neus, kan ik die morgen af gooien ?
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:48 schreef richardgie het volgende:
Adios compadres,morgen "vroege" dienst.
lelijke duitse kontenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:58 schreef Youp het volgende:
en dit is toch gewoon![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
en het geluid is nog eens![]()
![]()
![]()
sja, weet niet precies... linkerkant, onder het motorblok, denk dat er ergens een klein scheurtje ofzo zit...quote:Op zondag 23 juli 2006 22:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Waar lektie olie dan![]()
Heb ik je nog niet eerder over gehoord, toch niet door de val die je destijds hebt gemaakt?
nee, dat hij niet zo smerig omhoog steekt en het gewoon een kort zadel is misschien?quote:Op zondag 23 juli 2006 23:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat is het verschil dandat ie fabriek-af is
ik gok dat mijn motorblok ietwat meer km's maken kan dan dat van rossiquote:Op zondag 23 juli 2006 23:44 schreef BazzieK het volgende:Rossi heeft de motor van Youp er in gelepeld
![]()
Hoop het wel voor jequote:Op zondag 23 juli 2006 23:50 schreef Youp het volgende:
[..]
ik gok dat mijn motorblok ietwat meer km's maken kan dan dat van rossi
Als jij het zegtquote:Op zondag 23 juli 2006 23:52 schreef Youp het volgende:
[..]
dat heeft hij al lang en breed bewezen heur
jakkes - idd - niet om aan te horenquote:
t gaat toch al 9 jaar meequote:
Inderdaadquote:Op zondag 23 juli 2006 23:55 schreef bvvt het volgende:
leuk rondje daar in laguna seca
[..]
jakkes - idd - niet om aan te horen
jammer van de rokende machine van rossi
quote:Op zondag 23 juli 2006 23:58 schreef bvvt het volgende:
maar nu maar eens kijken of ik kan slapen
morgen weer "normaal" aan het werk.
Ach ja, zolang je niet meer olie moet verversen dan Pepijn gaat het allemaal nog welquote:Op zondag 23 juli 2006 23:59 schreef Youp het volgende:
[..]
t gaat toch al 9 jaar meemjah goed, vorig najaar dan wel gereviseerd
verversen wel, bijvullen nooitquote:Op maandag 24 juli 2006 00:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, zolang je niet meer olie moet verversen dan Pepijn gaat het allemaal nog wel
quote:Op maandag 24 juli 2006 00:07 schreef Youp het volgende:
[..]
verversen wel, bijvullen nooit
en nu ben ik pitten
Pedrosa rocks op zijn oude machine en in zijn debuutjaar in de MotoGP.. respectquote:Op maandag 24 juli 2006 00:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Pedrosa is een kutjong dat eens wat vrolijker moet kijken![]()
Hij kan rijden maar het blijft een kutjongquote:Op maandag 24 juli 2006 00:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Pedrosa rocks op zijn oude machine en in zijn debuutjaar in de MotoGP.. respect![]()
Wat een variatiequote:Op zondag 23 juli 2006 22:42 schreef Youp het volgende:
[..]
neuh we waren met 4 totaal verschillende motoren... mijn ktm dus, een R1100RT met aanhangwagentjeeen CBR600 en een magna V35 (?) zo'n 500cc kreng
Een streetfighterbouwer die niet weet wat een Duitse kont isquote:
Je moet niks.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:09 schreef hicham het volgende:
moet ik IRL ook nog eens een spraakwaterval zijn, tss
quote:
Mjah, kan tenminste fokken en mailen.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:43 schreef kratjuh het volgende:
Arme jongen .. Hier draait bijna alles, weinig te doen zo ..
quote:Op maandag 24 juli 2006 09:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mjah, kan tenminste fokken en mailen.![]()
Kut het werkt weer allemaal.quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 09:22 schreef hollander172 het volgende:
Loop zo wel weer even langs de patchkast.![]()
Pas maar op, straks stuurt ie terug ...quote:Op maandag 24 juli 2006 09:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
Harde werkers allemaal hier![]()
Ik ga even lekker sturen in de ochtend![]()
![]()
Staat naast de koelkast dus ik kom er nog weleens langs op een dag.quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 11:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
Gisteravond helemaal vergeten naar de motoGP te kijken![]()
alles wat te kort is, is duitsquote:Op maandag 24 juli 2006 07:13 schreef hicham het volgende:
Een streetfighterbouwer die niet weet wat een Duitse kont is![]()
![]()
jepquote:Op maandag 24 juli 2006 07:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat een variatieAllemaal uitersten bij elkaar
[..]
ik heb hem vanaf rondje 5 op video maar zo boeiend vond ik hem eigenlijk nietquote:Op maandag 24 juli 2006 11:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
Gisteravond helemaal vergeten naar de motoGP te kijken![]()
hebbenquote:Op maandag 24 juli 2006 13:07 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik heb hem vanaf rondje 5 op video maar zo boeiend vond ik hem eigenlijk niet![]()
hij zal vandaag of morgen wel te doenloaden zijn ik hou dat wel ff in de gaten.
Mag nog een weekje vakantie houden![]()
Als het ietjes koeler is ?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hebben![]()
wanneer gaan we weer eens dijkjes rijden ? ( sávonds )![]()
t'is alweer zolang geleden dat ik het waarschijnlijk verleerd ben![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:58 schreef Knuffelslet het volgende:
Kut aldi, ik ga toch gvd niet laden en lossen!
Bij de aldi
Vertel vertel, niet te snel we schrijven mee .. !!quote:Op maandag 24 juli 2006 15:53 schreef Knuffelslet het volgende:
ik heb vandaag mn eerste klant verrot gescholden
naar mens...
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:38 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Vertel vertel, niet te snel we schrijven mee .. !!
[/Bert Visscher]
Ik zal eens vrienden bellen - wonen toevallig in de zelfde plaats als waar je werkt.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:53 schreef Knuffelslet het volgende:
ik heb vandaag mn eerste klant verrot gescholden
naar mens...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door bvvt op 24-07-2006 16:57:02 ]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op woensdag 13 augustus 2003 20:57 schreef eugene het volgende:
je vrouw het pak laten dragen als ze gaat werken
dan riek je die lekkere tieten en kut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
als zij het niet wil dragen, vraag het aan haar moeder
zeg dat het voor een goed doel is!!!!!
quote:Op maandag 24 juli 2006 18:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij ging op de vibo van zijn vriendin zitten![]()
![]()
Nein, top 200 van de 90'squote:Op maandag 24 juli 2006 18:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Drastische maatregelen om die 750 te kunnen betalen?![]()
Alles is van Bazziek ...quote:Op maandag 24 juli 2006 18:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij ging op de vibo van zijn vriendin zitten![]()
![]()
Lame.quote:
Neuh idd, d'r ligt weleens kinderporno onder de toonbank.quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 18:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Lame.Die mag nog maar net legaal een sexshop in.
![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 18:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Neuh idd, d'r ligt weleens kinderporno onder de toonbank.![]()
Ja leg eens uit Larsquote:
Wat moet ik uitleggen?quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 18:57 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik ben zeeeeer lui vandaag, ben je er straks wel ?
Hmmm, je hebt ervaringquote:
Hoe jij weet dat er kinderporno onder de balie ligtquote:Op maandag 24 juli 2006 18:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat moet ik uitleggen?
Hoe jij aan kinderporno kan komen?![]()
uur of acht ?quote:Op maandag 24 juli 2006 18:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja hoor blijf wel thuis
Hoe laat ben je hier ongeveer?
Deze laat ik over aan -XX- aangezien ze er regelmatig schijnt te komen.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hoe jij weet dat er kinderporno onder de balie ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |