Hey dat was de VOM (Vieze Oude Manquote:Op zondag 23 juli 2006 12:31 schreef hicham het volgende:
Een beetje achter andersmans PC eten
Veel viezer kan het toetsenbord daar toch al niet worden
Zit Berry nog steeds met Faithy in de slaapkamer?quote:Op zondag 23 juli 2006 12:30 schreef De-anti-NSB-spamhoer het volgende:Post wel met mijn eigen kloon als ik thuis ben
Heb de TV maar keihard gezet, werd gek van de herrie.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zit Berry nog steeds met Faithy in de slaapkamer?![]()
![]()
Ik snap iets niet, Berry heeft toch niet onder zijn eigen naam gepost?quote:Op zondag 23 juli 2006 11:00 schreef shmoopy het volgende:
bwt account uitlenen aan gebande, ook weg.
Ik zie het wel tegemoet als je weer veilig thuis gedropt bent.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:40 schreef De-anti-NSB-spamhoer het volgende:
geen commentaar
Gisteren wel, vanaf zijn eigen PC (remote desktop)quote:Op zondag 23 juli 2006 12:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik snap iets niet, Berry heeft toch niet onder zijn eigen naam gepost?
Zie editquote:Op zondag 23 juli 2006 12:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik zie het wel tegemoet als je weer veilig thuis gedropt bent.![]()
Wie schreeuwt het hardst?quote:
De IP ban van gister is inmiddels verdwenenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:44 schreef worldpimber het volgende:
Is ze IP banned nu dan? Nee toch?
[..]
Dat was hem ws...![]()
Is moeilijk te defineren met die zware stem van Faithyquote:Op zondag 23 juli 2006 12:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wie schreeuwt het hardst?
Ik zet in op Berry.![]()
Whehehequote:Op zondag 23 juli 2006 12:47 schreef De-anti-NSB-spamhoer het volgende:
[..]
Is moeilijk te defineren met die zware stem van Faithy![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:48 schreef hicham het volgende:
[..]
WheheheIk denk dat het weer tijd wordt voor handboeien, ik heb hier nog een filmpje staan ...
Ze was volgens mij wel pissig toen ik dat zei.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:47 schreef De-anti-NSB-spamhoer het volgende:
[..]
Is moeilijk te defineren met die zware stem van Faithy![]()
Doe eens gek, post het linkje eens.quote:[quote]Op zondag 23 juli 2006 12:48 schreef hicham het volgende:
[..]
WheheheIk denk dat het weer tijd wordt voor handboeien, ik heb hier nog een filmpje staan ...
Niet naar de BBQ komen maar wel filmpies zien, mooi niet eHquote:Op zondag 23 juli 2006 12:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe eens gek, post het linkje eens.
Ach joh volgens mij was ze zo geil dat je met alles weg kon komenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ze was volgens mij wel pissig toen ik dat zei.
Oh god daar gaat mijn goede naamquote:Op zondag 23 juli 2006 12:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet naar de BBQ komen maar wel filmpies zien, mooi niet eH
Ik mail het wel naar alle Fok!MC'ers, behalve degene die niet wouden komen
Welke goede naamquote:Op zondag 23 juli 2006 12:54 schreef De-anti-NSB-spamhoer het volgende:
[..]
Oh god daar gaat mijn goede naam
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Welke goede naamHet kan alleen nog maar beter worden
Toch maar goed dat ik even had gewacht met mijn vertrekquote:Ook in Nederland zorgde hevige regenbuien lokaal voor overlast. Zo werd Amsterdam gistermiddag overvallen door een wolkbreuk, waardoor veel kelders onderliepen en straten blank kwamen te staan. Andere delen van het land hadden ook veel last van het weer. Naast wateroverlast vormden omgewaaide bomen het grootste probleem.
Tornado richt schade aan in Duitsland
Stuur maar naar allemaalquote:Op zondag 23 juli 2006 13:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Toch maar goed dat ik even had gewacht met mijn vertrek
Ik ga nu de filmpjes converteren naar XviD en dan mag Faithy bepalen welke publiek mogen. Ze schijnt niet zo van camera's te houdenNaar wie zal ik het sturen? faithy / bwt / bazziek's adres?
Zet je er wel een wachtwoord op? Anders kan Lars meekijkenquote:Op zondag 23 juli 2006 13:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Toch maar goed dat ik even had gewacht met mijn vertrek
Ik ga nu de filmpjes comprimeren met XviD en dan mag Faithy bepalen welke publiek mogen. Ze schijnt niet zo van camera's te houdenNaar wie zal ik het sturen? faithy / bwt / bazziek's adres?
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zet je er wel een wachtwoord op? Anders kan Lars meekijken
Nog steeds in de slaapkamerquote:Op zondag 23 juli 2006 13:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ff ter info... zit je nu alleen achter de PC en wat doen Faithy en BWT nu de hele tijd?
Mja, hij heeft zo zijn connecties binnen de Fok!MC dus dat gaat niet werkenquote:Op zondag 23 juli 2006 13:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zet je er wel een wachtwoord op? Anders kan Lars meekijken
Als het je echt zo hoog zit kijk ik ze niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Mja, hij heeft zo zijn connecties binnen de Fok!MC dus dat gaat niet werken
>> Faithy check mail
Je mag ze van mij wel zien hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 14:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als het je echt zo hoog zit kijk ik ze niet.![]()
Ik ben ook van 1:40 tot iets over drieen aanwezig geweestniet fysiek alhoewel faithy best vond dat ik nog wel even daarnaar toe kon karren.
Webcam werkte ook prima alleen leken Bazzie en Berry zo erg op elkaar in het donker.
![]()
Jammer eigenlijk dat ik de telefoongesprekken niet opgenomen heb.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Je mag ze van mij wel zien hoorHeb ze nu alleen naar Faithy gestuurd die als gastvrouw voor de verdere verspreiding mag zorgen, niet iedereen heeft behoefte aan een openbaar linkje hier op het forum
Stuur ze dan tenminste naar mijquote:Op zondag 23 juli 2006 14:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Je mag ze van mij wel zien hoorHeb ze nu alleen naar Faithy gestuurd die als gastvrouw voor de verdere verspreiding mag zorgen, niet iedereen heeft behoefte aan een openbaar linkje hier op het forum
Ik kan me toch wel herinneren 2 keer neuken te hebben gezegdquote:Op zondag 23 juli 2006 14:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jammer eigenlijk dat ik de telefoongesprekken niet opgenomen heb.
Het woord neuken is maar 1 keer gevallen en ik was het niet.![]()
[afbeelding] faithy is weer naar bed gegaan.![]()
19 jaar en 10 centimeter verschil ofzoquote:Op zondag 23 juli 2006 14:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Webcam werkte ook prima alleen leken Bazzie en Berry zo erg op elkaar in het donker.![]()
Dan moet je naar je broer kijken, die heeft die halve wegwerp BBQ in de hens gezetquote:Op zondag 23 juli 2006 13:31 schreef worldpimber het volgende:
Bhehehe, dat is toch niet een volle lekkende fles spiritus op een smeulende barbeque he?![]()
Voor niet meer dan een minuut, daarna was er weer niks van overquote:Op zondag 23 juli 2006 15:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan moet je naar je broer kijken, die heeft die halve wegwerp BBQ in de hens gezetKwamen er trouwens vanochtend achter dag er een gigantische zwarte vlek onder zat
Ik durfde het niet meer aanquote:Op zondag 23 juli 2006 15:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Voor niet meer dan een minuut, daarna was er weer niks van overMaar wel iets beter dan het uur daarvoor waarin ik slechts 1 prikker met kip had kunnen opwarmen
'kdenks dat ik jullie daarna wel heb ingehaald
Behalve bwt, die kreeg ook ineeens een vreetkick
Mwah, viel meequote:Op zondag 23 juli 2006 15:51 schreef hicham het volgende:
S100 wat?Ik heb hier al iets van anderhalf jaar S100 corossiebeschermer ofzo, nog nooit gebruikt
[..]
Voor niet meer dan een minuut, daarna was er weer niks van over![]()
Maar wel iets beter dan het uur daarvoor waarin ik slechts 1 prikker met kip had kunnen opwarmen'kdenks dat ik jullie daarna wel heb ingehaald
Behalve bwt, die kreeg ook ineeens een vreetkick
joe hev meel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |