Je bent van harte welkom BB, geef maar aan welke wedstrijd je wilt komen. Zou het nog wel dit jaar doen, kans is namelijk aanwezig dat eind van dit jaar de Westtribune tegen de vlakte gaat.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:47 schreef Barnet_Bee het volgende:
Joepie, ik sta op 1. Dat is mooier dan die Awards. Ik kan nu vredig sterven. Komend seizoen staat er weer redelijk wat op het programma en ik ga proberen de 38 van Nederland eindelijk eens te voltooien, te beginnen met Telstar met spurs. Ook moet ik eindelijk eens naar Celtic Park gaan.
Einde dit jaar of einde dit seizoen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:31 schreef spurs het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom BB, geef maar aan welke wedstrijd je wilt komen. Zou het nog wel dit jaar doen, kans is namelijk aanwezig dat eind van dit jaar de Westtribune tegen de vlakte gaat.
Einde dit jaar! Pin me er niet op vast, maar die kans is erg groot. Zodra ik weer weet zal ik het jullie laten weten. Telstar wil begin volgend seizoen de nieuwe tribune in gebruik nemen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:39 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Einde dit jaar of einde dit seizoen?
Ja, ik heb de smaak weer te pakken. Het is al weer wat jaartjes geleden dat ik zoveel wedstrijden in korte tijd zag. De laatste jaren eigenlijk alleen FC Den Bosch.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:37 schreef spurs het volgende:
Zo smaak te pakken Fanneke? Ik denk dat ik volgende week weer eens in kijkje in Duitsland ga nemen. Zullen wel wedstrijden in de lagere divisies zijn.
Er zijn lelijkere Arena's in Duitsland, maar ik ben er i.i.g. niet kapot van. Voor stadions waar ik van houd moet ik een divisie lager op een enkele uitzondering na.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:07 schreef zjroentje het volgende:
Het heeft natuurlijk niet de sfeer van de Bokelberg, maar dat heeft ook geen enkel stadion.
Voor een nieuw stadion vind ik het best ok.
Ik ben daar een keer geweest bij BMG-Alemannia Aachen en vond de sfeer van de fans van BMG tegenvallen. Het was alles Alemannia wat de klok sloeg, sowieso zat het stadion halfvol Aachenfans.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:05 schreef Barnet_Bee het volgende:
Vond je dat nieuwe Borussia Park iets? Ik blijf het eeuwig zonde vinden dat de Bökelberg weg is. Dat was toch wel mijn favoriete Duitse stadion.
Vond het wel sfeervol. Ondanks de slechte wedstrijd. Ik zat vlak bij de Nordkurve en de fans daar staan ook achter de club als het in de wedstrijd niet loopt. Die staanplaatsen in een stadion...quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:05 schreef Barnet_Bee het volgende:
Vond je dat nieuwe Borussia Park iets? Ik blijf het eeuwig zonde vinden dat de Bökelberg weg is. Dat was toch wel mijn favoriete Duitse stadion.
Voor mij zijn er ook nog genoeg interessante stadions die ik wil bezoeken, vooral in België. Maar ja ga wel zien waar ik aankomend seizoen allemaal zal belanden.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:00 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ja, ik heb de smaak weer te pakken. Het is al weer wat jaartjes geleden dat ik zoveel wedstrijden in korte tijd zag. De laatste jaren eigenlijk alleen FC Den Bosch.
Ik zakte wat terug op de ranglijst hier. Daar wil ik wat verandering in brengen.
Er zijn binnen een straal van 300 km. van mijn huis nog tientallen stadions die ik nog niet heb bezocht. (België, Ruhrgebied e.o. en enkele nieuwe stadion in Nederland).
Spelen jullie voor de winterstop de kraker (tenminste op papier) tegen Haarlem?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:31 schreef spurs het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom BB, geef maar aan welke wedstrijd je wilt komen. Zou het nog wel dit jaar doen, kans is namelijk aanwezig dat eind van dit jaar de Westtribune tegen de vlakte gaat.
Deze wedstrijd wordt zondag 15 oktober gespeeld.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:29 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Spelen jullie voor de winterstop de kraker (tenminste op papier) tegen Haarlem?
Als er geen uitkaart verplichting voor FCH is kan het weer eens druk worden in hun vakjequote:Op maandag 14 augustus 2006 20:27 schreef spurs het volgende:
[..]
Deze wedstrijd wordt zondag 15 oktober gespeeld.
Hoezo gaat Roda weer een keer met H'lem mee? Kassa's zullen op de wedstrijddag gesloten zijn en de supporters van H'lem zullen hun kaarten, op vertoon van legitimatie, in de vvk moeten kopen bij het secretariaat van H'lem. Zo gaat het tenminste al jaren.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als er geen uitkaart verplichting voor FCH is kan het weer eens druk worden in hun vakje
Roda weer een keer met H'lem mee? Roda gaat nooit meer met Haarlem mee, er zijn wel enkele individuen die contacten hebben maar dat is alles.quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:18 schreef spurs het volgende:
[..]
Hoezo gaat Roda weer een keer met H'lem mee? Kassa's zullen op de wedstrijddag gesloten zijn en de supporters van H'lem zullen hun kaarten, op vertoon van legitimatie, in de vvk moeten kopen bij het secretariaat van H'lem. Zo gaat het tenminste al jaren.
Kaarten voor het thuisvak kan ik evt. wel regelen.
Hoe meer hoe beter de sfeer! Heb eens een Roda-Fortuna zonder fortuna fans gezien, was me dat een partij saai!quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:53 schreef spurs het volgende:
Ow je hebt het over de uitkaartverplichting van H'lem. Vorig jaar was die opgeheven en kwamen ze met een mannetje of 150-200. Meer zat er niet in het uitvak.
Maar ja kan mij niet zo interesseren of ze nou met 5 man of 300 man komen. Bemoei me niet met ze.
Turrlijk is het leuker als het uitvak vol is, vooral voor de sfeer in het stadion, maar hou me weinig bezig met die gasten. Bij Telstar kijk ik toch meer naar het team zelf.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:09 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beter de sfeer! Heb eens een Roda-Fortuna zonder fortuna fans gezien, was me dat een partij saai!
Ben ik blij dat ik de komende 4 dagen er weer 2 nieuwe bij krijg, effe weer wat afstand nemenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:51 schreef fanneke het volgende:
Vandaag 2 oefenwedstrijden in België (waar ze vrijde dag hadden) bezocht.
Stadion # 111: Oscar Vankesbeekstadion, Mechelen (Racing Mechelen-OH Leuven 4-0, 16.00 uur)
Stadion # 112: Louis van Roey-stadion, Rijkevorsel (Zwarte Leeuw-Merksplas SK 0-1, 19.30 uur)
[afbeelding]
Wat was er aan de hand met die "mafkees"?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:28 schreef Barnet_Bee het volgende:
Swynecastle van Hearts. Qua sfeer een van de beste wedstrijd die ik ooit heb meegemaakt.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die was, nadat de 2-1 werd gescoord, heel erg aan het provoceren. Terwijl je in Engeland al wordt gearresteerd als je te lang naar het uitvak kijkt, mocht deze gast blijven. Dit terwijl hij over de afscheiding was gesprongen en was gaan uitdagen. Hier nog wat foto's van hem:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand met die "mafkees"?
idd, een plastic afzetlintje wat helemaal niet nodig was geweest, supervriendelijk volk, die Ieren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:13 schreef DRD het volgende:
Vond het echt een briljant uitvak, paar plastic lintjes, een verdwaalde politieagent en vlak voor de aftrap dat onderste deel vullen met Ieren.
Stadion in z'n geheel hoort wel in de top 5 van mooiste / leukste waar ik ooit geweest ben.
Kleine aanvulling:quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:19 schreef TheVotary het volgende:
Mijn lijstje:
1.De Vijverberg![]()
2.Gelredome
3.Goffertstadion
4.Helmond Sport![]()
5.De Eagles
6.Volendam.
7.Oude Fortuna stadion.
8.Fc Zwolle stadion.
9.NAC.
10.Sparta Rotterdam.
11.Arena.
12.Excelsior.
13.Den Bosch.
14.Heracles Almelo.
15.En een twijfelaar. Het oude Wageningen stadion waarin de Graafschap in het kader van ik geloof de nacompetitie wat wedstrijden heeft afgewerkt. Wageningen heeft toch in het betaalde voetbal meegedaan, dus ik tel hem maar mee.![]()
Alleen jammer dat het niet zo'n zangpubliek is (of woensdag was). Zelfs "Come on you boys in Green" werd niet echt opgepikt door ze......quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd, een plastic afzetlintje wat helemaal niet nodig was geweest, supervriendelijk volk, die Ieren.
Later toen de wedstrijd begon stonden de Ieren ook tussen ons in.
Dat is Whitehall, thuishaven van Home Farm FC. Dublin City is de proftak van die club, maar die mocht er niet spelen. Dublin City is een paar weken geleden failliet gegaan. Belfield Park is het stadion van UCD, de universiteitsclub.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:38 schreef DRD het volgende:
89. Belfield Park (Dublin FC, terwijl het toegangshek Homefarm FC vermeld.)
[afbeelding]
De terracing achter de doelen, was die er nog of stonden er weer van die nooddingen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd, een plastic afzetlintje wat helemaal niet nodig was geweest, supervriendelijk volk, die Ieren.
Later toen de wedstrijd begon stonden de Ieren ook tussen ons in.
Geweldig trouwens dat treintje onder de tribune door
Deze hoort wmb echt in het rijtje Bernabeu, Highbury etc...
Achter beide kanten waren de terraces in vol ornaat ter bewonderen en beide stonden ook afgeladen vol.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:39 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
De terracing achter de doelen, was die er nog of stonden er weer van die nooddingen?
Je hebt helemaal gelijk. Heb nog een foto van het (half vergane) bord met daarop "Welcome to Whitehall", omdat ik ook niet meer snapte waar ik was en de uitleg van de terreinknecht me ook niet veel verder hielp.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:38 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Dat is Whitehall, thuishaven van Home Farm FC. Dublin City is de proftak van die club, maar die mocht er niet spelen. Dublin City is een paar weken geleden failliet gegaan. Belfield Park is het stadion van UCD, de universiteitsclub.
Hoe zit dat nu eigenlijk precies? Ik dacht namelijk dat Croke Park van de Gaelicbond was en dat die niet wil dat daar gevoetbald wordt?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:38 schreef DRD het volgende:
88. Croke Park (Of telt die pas als er in 2007 daadwerkelijk gevoetbalt wordt??)
[afbeelding]
87 Preussen Stadion - Preussen Münsterquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:49 schreef spurs het volgende:
86 Lansdowne Road - Nationale Stadion Ierland
quote:Nederland:
1. Abe Lenstra Stadion
2. Abe Lenstra Stadion (oud)
3. Amsterdam Arena
4. Olympisch Stadion
5. Oosterpark Stadion
6. Euroborg Stadion
7. De Kuip
8. Nieuw Galgenwaard
9. Arke Stadion
10. De Goffert
11. Gelredome
12. De Lange Leegte
13. Parkstad Limburg Stadion
14. Oosterenk Stadion
15. De Vliert
16. Rat Verlegh Stadion
17. De Vijverberg
18. Het Kasteel
19. Mandemakers Stadion
20. Vast & Goed Stadion
21. Polman Stadion
22. De Koel
23. Zuiderpark Stadion +1
Engeland:
24. Highbury
25. City of Manchester Stadium
26. Old Trafford
27. St. James' Park
28. Stadium of Light
Duitsland:
29. BayArena
Frankrijk:
30. Stade Vélodrome
Kroatië
31. Stadion Maksimir
Tsjechië
32. Bazaly Stadion
Wij weten nog wat gastvrijheid is..quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:24 schreef Cart_man het volgende:
Pffff
Bij Heerenveen kom je zelfs tijdens een wedstrijd gratis binnen.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:16 schreef MaxPower het volgende:
Twee brabo's of limbo's weten het Heerenveenstadion binnen te dringen!!!Spannunnnddd!!
http://www.youtube.com/watch?v=LxpRnHtsjRg
wat ze niet weten is dat als je het gewoon bij de receptie even vraagt, de deur gewoon voor je wordt opengedaan...
Wat vond je ervan? Mijn schoonbroer was er ook en die vond dat stadion en het publiek helemaal niets (misschien dat hij gefrustreerd was door de 8-1, maar meestal is ie wel objectief).quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:30 schreef Superheld het volgende:
06. Superheld - 27
+ 1 DSB stadion
zal later de hele lijst nog wel ff posten.
Aan het accent te horen Brabanders...quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:16 schreef MaxPower het volgende:
Twee brabo's of limbo's weten het Heerenveenstadion binnen te dringen!!!Spannunnnddd!!
http://www.youtube.com/watch?v=LxpRnHtsjRg
wat ze niet weten is dat als je het gewoon bij de receptie even vraagt, de deur gewoon voor je wordt opengedaan...
Ging op Kaalheide ook altijd makkelijk, en toen het PLS er net was ook...quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:26 schreef Superheld het volgende:
Lukt bij NAC ook met een beetje slimmigheid.
Oost-Brabanders vermoed ik. Ergens uit de buurt van Eindhoven.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Aan het accent te horen Brabanders...
Vond het wel ok, buitenkant is meer een kantoorgebouw, toch was de hout veel mooier vind ik, publiek was ook helemaal niets.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:32 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Wat vond je ervan? Mijn schoonbroer was er ook en die vond dat stadion en het publiek helemaal niets (misschien dat hij gefrustreerd was door de 8-1, maar meestal is ie wel objectief).
Zelfde idee erover dusquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:34 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Oost-Brabanders vermoed ik. Ergens uit de buurt van Eindhoven.
Dat arrogante succespubliek waarvan 90% 5/10 jaar geleden nog niet eens van AZ gehoord had?quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:37 schreef Superheld het volgende:
[..]
Vond het wel ok, buitenkant is meer een kantoorgebouw, toch was de hout veel mooier vind ik, publiek was ook helemaal niets.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:46 schreef zjroentje het volgende:
Emirates Stadium is het. Klinkt ook veel mooier.![]()
Klopt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Het vorige Arsenal-stadion werd ook door niemand bij de officiele naam genoemd
Arsenal Stadiumquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:09 schreef zjroentje het volgende:
Hoe heette het dan officieel?
Het enige wat echt postief is zijn de nieuwe stoeltjes, die zitten echt relaxedquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:08 schreef fanneke het volgende:
[..]
Klopt.
Maar wat vind je van Ashburton Grove, DG?
Dat is altijd zo met nieuwe stadions, daar gaan een paar jaar overheen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het enige wat echt postief is zijn de nieuwe stoeltjes, die zitten echt relaxed
Kan er verder nog niet warm van worden, zal de komende jaren wel moeten groeien...
Luxemburg-Nederland is volgend weekend pas.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:39 schreef spurs het volgende:
ligt eraan of ik dit weekend nog wat ga bezoeken oa of ik krtn heb voor Luxemburg - Nederland ja of de nee....
Weet ik, maar beide weekenden gaat niet lukken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:39 schreef fanneke het volgende:
[..]
Luxemburg-Nederland is volgend weekend pas.
en wat vond je van Sclessin?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:29 schreef fanneke het volgende:
Stadion # 113:
Stade Maurice Dufrasne (Sclessin), Standard Luik-Zulte Waregem (1-1)
Een paar heerlijke steile tribunes.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en wat vond je van Sclessin?
En toch heeft die omgeving ook wel weer iets, het hoort bij Luik zullen maar zeggen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:04 schreef fanneke het volgende:
[..]
Een paar heerlijke steile tribunes.![]()
Veel sfeer(alhoewel het spel van Standard bedroevend was) van een fanatiek publiek.
Dit bezoekje is wel voor herhaling vatbaar.
Omgeving is vies vanwege de smerige industrie er rondomheen. Gele en bruine rook uit die pijpen...![]()
88 Ruhrstadion - VfL Bochumquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:14 schreef spurs het volgende:
[..]
87 Preussen Stadion - Preussen Münster
Vandaag naar de wedstrijden VfL Osnabrück - Dynamo Dresden en Preussen Münster - Sportfreunde Oestrich Iserlohn geweest. 2 leuke potten gezien, met veel publiek bij beide wedstrijden(Osnabrück 14.000 en Münster 2900 toeschouwers) en in beide stadions ook een heerlijk sfeertje. Beide zijn zeker aanraders om een keer te bezoeken.
Je hebt de smaak te pakken is het niet?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:16 schreef fanneke het volgende:
Stadion # 114:
MSV-Arena (MSV Duisburg-Erzgebirge Aue, 4-2)
[afbeelding]
Ja, heb m'n oude hobby weer eens opgepakt. Ik raakte wat achterop hier.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je hebt de smaak te pakken is het niet?
Daar gaat mijn 3e plekquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:23 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ja, heb m'n oude hobby weer eens opgepakt. Ik raakte wat achterop hier.
![]()
Komende weken komen er nog wat bij.
Alleen staan er op jouw lijstje wat stadions die ik graag op mijn lijstje zou zien staan. (o.a. Bernabeu en Ashburton Grove)quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daar gaat mijn 3e plek![]()
![]()
Ik alleen de AOL-Arena met Arsenal de komende weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |