echt waarquote:
Dan zal ik maar even gaan spammenquote:Op maandag 31 juli 2006 16:43 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja, écht!
Dat is volgens mij al 9 topics lang zo hoor..
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:18 schreef Yeahinho het volgende:
Helaasch. Ik neem de nieuwe aantallen die in dit topic zijn gepost niet meer mee, anders kom ik er niet meer uit bij de volgende update.
Nu nog even een mooi plaatje maken en het gaat erop.
De reden daarvoor heb ik nou inmiddels al 100x gegeven, maar het blijft lastig om te nummering er even bij te zetten hequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:15 schreef manny het volgende:
[..]
Die laatste was nog niet in de ranglijst verwerkt. Dit jaar weer wat meer tijd om wedstrijden te bezoeken....
was geen verwijt, die reden had ik gelezen en vandaar nu dus met nummering. Ben er zowiezo al zwaar tevreden over dat iemand de moeite neemt dit allemaal bij te houden enzo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:18 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
De reden daarvoor heb ik nou inmiddels al 100x gegeven, maar het blijft lastig om te nummering er even bij te zetten he.
Ook geweest, zoek mijn nummer nog wel ff op morgen ofzo...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:04 schreef Robjuhhh het volgende:
44) Paul Janes Stadion - Fortuna Dusseldorf
quote:Nederland:
001: Roda JC - Kaalheide
002: Roda JC - Parkstad Limburg Stadion
003: MVV Maastricht - de Geusselt (Oud & Nieuw)
004: Fortuna Sittard - de Baandert
005: Fortuna Sittard - Wagners & Partner Stadion
006: NAC Breda - Rat Verlegh Stadion
007: BV Veendam - de Lange Leegte
008: FC Groningen - Oosterpark
009: Vitesse - Gelredome
010: Vitesse - Nieuw Monnikenhuize
011: Ajax - Amsterdam Arena
012: Feyenoord - de Kuip
013: Helmond Sport - de Braak
014: PSV Eindhoven - Philipsstadion
015: de Graafschap - de Vijverberg (Oud & Nieuw)
016: AZ Alkmaar - Alkmaarderhout
017: FC Twente - Arke Stadion
018: FC Den Bosch - de Vliert (2,3 & 4 tribune versie)
019: FC Utrecht - de Galgenwaard (Oud & Nieuw)
020: RCK Waalwijk - Mandemakers Stadion
021: Cambuur Leeuwarden - Cambuur Stadion
022: HFC Haarlem - Haarlem Stadion
023: NEC Nijmegen - de Goffert
024: RBC Roosendaal - Vast & Goed Stadion
025: Willem II - Willem II Stadion
026: Excelsior Rotterdam - Woudestein
027: sc Heerenveen - Abe Lenstra Stadion
028: FC Eindhoven - Jan Louwers Stadion
029: FC Zwolle - Oosterenk Stadion
030: FC Volendam - Kras Stadion
031: Ado Den Haag - Zuiderpark
032: VVV Venlo - De Koel
033: Go Ahead Eagles - Adelaarshorst
034: Sparta Rotterdam - Het Kasteel
035: Heracles Almelo - Polman Stadion
België:
036: KV Mechelen - Achter de Kazerne
037: Racing Mechelen - Oscar Vankesbeeck Stadion
038: Sint Truiden - Staaien (Oud)
039: KSV Bornem - Domein 'Het Breeven'
040: KSK Maldegem - Stadion Maurice de Waele
041: Royal Capellen FC - Stadion Jos van Wellen
042: KFC Verbroedering Geel - de Leunen
043: Koninklijke Beringen-Heusden-Zolder - Mijnstadion
044: K.A.S. Eupen - Kehrweg Stadion
045: RAEC Mons - Stade Charles Tondreau
046: KSK Ronse - Stade/Stadion Orphale Crucke
047: Crossing Schaerbeek - Stade du Crossing
048: Royal Antwerp FC - de Bosuil
049: KVSK United Overpelt-Lommel - Stedelijk Sportstadion
Duitsland:
050: Alemannia Aachen - Tivoli
051: KSV Hessen Kassel - Auestadion
052: Hertha BSC - Olympia Stadion
053: 1. FC Köln - RheinEnergie Stadion
054: FC Schalke 04 - Veltins Arena
055: Fortuna Düsseldorf - Paul Janes Stadion
Italië:
056: Ac Milan - San Siro
Frankrijk:
057: Girondes de Bordeaux - Stade Chaban-Delmas
Engeland:
058: Ipswich Town FC - Portman Road
zelf ongedeerd, hoop ik ?quote:
Ja, gelukkig wel. Rechtervoorband begaf het en had geen controle meer over de auto...quote:
Kwam tot stilstand tegen een muur...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:09 schreef MaxPower het volgende:
Zuur. Wel ergens tegenaangeknald dus?
Heb zelf ooit met een gangetje van 30 mijn moeders auto total-loss weten te krijgen. Dat voelde net als iets te stevig remmen.
van welk stadion ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kwam tot stilstand tegen een muur...
de Geusseltquote:
Er is natuurlijk ook betaald voetbal is gespeeld.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:57 schreef DutchGooner het volgende:
Nu ik foto's heb gezien van de Baronie vind ik het eik wel als stadion tellen.
Nac zien verliezen is altijd mooi, daarom was ik gegaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:51 schreef DutchGooner het volgende:
weet niet wat ik daar te zoeken heb als de FC er niet speelt (of een Engelse club)
Man, ze hebben zowat iedereen gevraagdquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:22 schreef Yeahinho het volgende:
Is dit hetgeen TerroRobbie voor werd gevraagd om mee naartoe te gaan?
Zo ja... uiteindelijk nog een chauffeur gevonden?
Denk niet dat Robbie werd gevraagd als chauffeurquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:22 schreef Yeahinho het volgende:
Is dit hetgeen TerroRobbie voor werd gevraagd om mee naartoe te gaan?
Zo ja... uiteindelijk nog een chauffeur gevonden?
Had maar meegegaan, was kei mooi (op het voetballen na dan)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Man, ze hebben zowat iedereen gevraagd
Ik stond er zelf bij. Willemke heeft volgens mij letterlijk iedereen gevraagd jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:37 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Denk niet dat Robbie werd gevraagd als chauffeur![]()
Jeps, en ik vind het ook wel een mooi stadionnetje.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:13 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Er is natuurlijk ook betaald voetbal is gespeeld.
[..]
Nac zien verliezen is altijd mooi, daarom was ik gegaan.
Zat volgens de b-sidemaniacs nog een verhaal achter:quote:
Trouwens leuke foto's.quote:Een zondag waren we net op tijd aanwezig om de actie van St. Pauli nog mee te krijgen, navraag deed ons leren dat de actie was voor een jongen die 5 jaar geleden was vermoord door de politie bij de G8 top in Genoa..
In het gezelschap van 6 NAC-ers is dat wel genieten (gelukkig zijn ze niet meegegaan naar Fortuna Sittart v Willem II)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:28 schreef Superheld het volgende:
En dat 2 vind ik dan weer wat minder.![]()
Vind verliezen van Fortuna erger dan verliezen van Baronie! Denk dat de Baronie een wat sterker elftal heeft dan dat clubje uit Sittard.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:13 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
In het gezelschap van 6 NAC-ers is dat wel genieten (gelukkig zijn ze niet meegegaan naar Fortuna Sittart v Willem II)![]()
Dat vond ik wel weer leukquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:13 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
In het gezelschap van 6 NAC-ers is dat wel genieten (gelukkig zijn ze niet meegegaan naar Fortuna Sittart v Willem II)![]()
We verloren van RBC, van baronie wonnen we met 0-5...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vind verliezen van Fortuna erger dan verliezen van Baronie! Denk dat de Baronie een wat sterker elftal heeft dan dat clubje uit Sittard.
Maar ik kan het de net-niet degradanten van vorig seizoen niet kwalijk nemen![]()
Ik zie de foto's van imageshack wel altijd op fokquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:34 schreef mcyodogg het volgende:
Lijken erg veel op elkaar die stadions![]()
Tip: gebruik geen imageshack op fok
Ze hebben verloren van RBC hoor, niet van Baronie.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vind verliezen van Fortuna erger dan verliezen van Baronie! Denk dat de Baronie een wat sterker elftal heeft dan dat clubje uit Sittard.
Maar ik kan het de net-niet degradanten van vorig seizoen niet kwalijk nemen![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ze hebben verloren van RBC hoor, niet van Baronie.
Ik spreek ook over net-niet-degradanten. Meervoud dus.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:01 schreef Superheld het volgende:
[..]
Dat vond ik wel weer leuk![]()
[..]
We verloren van RBC, van baronie wonnen we met 0-5...![]()
[..]
Ik zie de foto's van imageshack wel altijd op fok![]()
![]()
Nee, ik schat zo'n 10-12.000 toeschouwers.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stadion 109 is in elk geval top. Zat het een beetje vol?
Mag ik foto's zien?quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
047: Lanus, Argentinie
Was best leuk, met de trein naar Lanus toe en dan over het spoor naar het stadion toe. Het stadion is eigenlijk een typisch Argentijns stadion en zat behoorlijk vol, ik schat zo´n 30.000 man en redelijk eerlijk verdeeld tussen River en Lanus.
De eerste helft was goed en aan beide kansen best kansen. Vlak na rust scoorde River 2 keer en toen was de wedstrijd voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |