abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 juli 2006 @ 09:42:38 #1
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40096990
Hier verder

Vorige heb ik gesloten dus ik dacht, dan open ik deze even

Ben even met de hond zometeen en dan maak ik de OP even wat mooier
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  Moderator zondag 23 juli 2006 @ 09:59:44 #2
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40097129
quote:
Op zondag 23 juli 2006 09:41 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

In een keer geslapen als een blok heb ik

Alleen gisteren weer uit mijn tent laten lokken via het fotoboek door iemand die weer eens vroeg of ik daarboven 100 procent was. En dan laat ik een kant van mezelf zien die niet juist is. Heb even het fotoboek dicht gegooid nu.

Goed dat je dochter af is van de koorts

Wie weet is de koorts gedaald omdat het weer minder warm is???

Fijn Nokwanda dat die persoon uit het leiden verlost is Soms kan de dood prettig zijn als je aan het einde van je latijn bent

Zometeen even met de hond lopen en dan zie ik wel wat vandaag brengt
Ach lieve dromenvanger,

Je zou niet het gevoel moeten hebben je te moeten verdedigen.
Je bent geweldig en uniek zoals je bent, en als een ander je negatief beoordeeld in die bewoordingen dan zegt dat meer over hem dan over jou.

Trouwens weten jullie nog mijn vlindervriendje van van de week, hij komt steeds terug in de tuin, heb hem nog een aantal keer op de foto kunnen zetten.
Ik had hem trouwens op een fotobeoordelingssite gezet en de mensen vonden het een mooie foto

Hier nog één van gistermiddag, leven vanuit het zicht van een vlinder:
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 23 juli 2006 @ 10:16:02 #3
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40097287
Mooie foto

Echt mooie vlinder

En Senesta, ik ben zoals ik ben en ik ben een zoeker dus. En omdat ik zoek, vind ik ook wel eens een foute afslag. Ik kies een weg in het leven die niet altijd logisch is. Ik zoek naar wegen die niet ieder mens kiest. En inderdaad, ik ben wie ik ben. En jij bent wie je bent en zo is iedereen zoals hij of zij is.

Weet niet eens of die opmerking van die user zo fout bedoeld was, maar ik had even genoeg van de shit over opmerkingen of ik daarboven in het hoofd in orde ben.

Ik ben geen standaard mens die zich aan normale gedachtes houd. Ik probeer vaak de grenzen van de "gekte" op te zoeken.

Nogmaals hele mooie foto

Foto heeft wat aparts

Net terug van lopen met de hond, doet even goed om zo te lopen, geen kip op straat bijna nu.

Was even aan het denken over logica. Dat je met de vreemdste onlogisch lijkende gedachte, de spijker precies op de kop kunt slaan. Logica hoeft niet altijd als 1 + 1 = 2 te zijn. Je kunt ook eigen logica ontwikkelen.

Altijd strict houden aan "logica", daar word ik onlogisch van

Nogmaals als ik de 2 intik, waarom tik ik dan de 2 in en niet de 7?

Zit het toch erin gebakken? Alles zit er van te voren al in?
  zondag 23 juli 2006 @ 10:37:49 #4
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40097547
quote:
Op zondag 23 juli 2006 08:32 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Welkom terug!!!!!

Hoe was de vakantie gelopen
Vakantie is goed bevallen beetje moe van de reis nog en nog een hoop troep op te ruimen maarja dat hoort erbij he
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zondag 23 juli 2006 @ 10:49:19 #5
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40097769
quote:
Op zondag 23 juli 2006 10:37 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Vakantie is goed bevallen beetje moe van de reis nog en nog een hoop troep op te ruimen maarja dat hoort erbij he
Goed dat de vakantie goed bevallen is Soms kan een vakantie zelfs in de soep lopen door allerlei omstandigheden.

Maar na de vakantie ben je wel uitgerust of niet, ik bedoel dus geestelijk uitgerust door even weg te zijn geweest van de bende in Nederland??? Dan gaat het opruimen van rotzooi meteen wat makkelijker

Ik was even buiten in mijn hoofd gesprekken aan het lanceren. Dan begin ik gewoon met een fictieve persoon of een voorwerp en dan laat ik gewoon in mijn hoofd een gesprek voorbij gaan.

" De aansteker zei tot de bamboe-stok dat hij liever eerst even de jaar-cijfers van philips wilde bekijken omdat het licht via gas beter werkt dan stroom, hij zag philips als grootste concurrent".

Maar dat is dus helemaal niet genoeg Ik wil de meest grote onzin in mijn hoofd krijgen Dan moet ik eerst het huidige normale afbreken. Dus wederom moet ik inplaats van de 1 de 5 pakken en inplaats van de 7 de 4. Alles omgooien in alles. Complete wir-war Mijn denken moet niet meer weten wat links en rechts is en boven en onder. Als ik de 5 denk dan moet het een 1 zijn en als ik de 1 wil tikken dan moet ik de 4 tikken en zo moet ik continu iets doen wat niet normaal is. En dan is normaal hetgeen dat erin zit geprogrammeerd. Juist tegengesteld werken.

Die ene user waar ik mot mee had die heeft nog gelijk gehad ook Bewust fouten maken in the matrix. En nu is die user weg

Het tegen-overgestelde van Piet Mondriaan Piet Mondriaan wilde alles bewust goed inplannen, en ik ga alles bewust fout inplannen. Pratende aanstekers, wandelende bomen en paarse lucht en groene zon.

Een compleet nieuwe realiteit scheppen en dan zal het dromen straks vanzelf ook beter gaan
  zondag 23 juli 2006 @ 10:56:57 #6
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40097891
Tijd voor zweistein drank nu

Have a brainy day

Ik heb grote plannen nu. Echt gewoon een complete fantasie-wereld scheppen, door steeds zaken te lanceren in het hoofd. Af en toe gebeurt het vanzelf dat gesprekken beginnen te draaien in het hoofd. En dan ben ik dus geen schizofreen Ik heb die gesprekken onder controle en kan die gesprekken afbreken.

Meestal als ik net wakker wordt uit een droom gaat een gesprek opgang komen, net op het moment van ontwaken heb ik een gesprek en dan ben ik helder en fit door dat gesprek. Dan krijg ik zomaar woorden binnen die ik zelf niet denk. Wie weet het resultaat van het cijferen in letters en getallen Dat ik door het omhusselen van alles dingen open breek zodat zaken vrij komen. Dat ik daarom dus vaker die gesprekken binnen krijg. Helende woorden, gewoon woorden die ik zelf niet zou gebruiken. Maar wie weet moet ik die woorden juist wel gebruiken. Dat die woorden nu pas naar voren komen door het omhusselen van alles.

1=3 5=2 en 7=9 Maar of dat klopt?

Maar helder is gewoon elders
pi_40097925
jah gasten bedankt voor de reacties maar dat ergeren valt wel mee hoor vroeg me eigenlijk ook af of hier ook niet iemand zo'n vaag gevoel krijgt bij die avatar maar goed die van mij zal ook niet iedereen altijd even veel bekoren!
jouw avatar is okee hoor dv al vond ik die met dat mannetje die vorige geloof ik want k lees hier nog niet zo lang beter kzie hem in ieder geval vaak , je post veel!
al kan ik je niet altijd evengoed volgen maar ja zal het leeftijds verschil wel zijn, kan zelf ook knap vaag zijn!
maarre over die cijfertjes misschien als je de knopjes allemaal omwisselt op je toetsenbord krijg je vast geen 2 als je een 2 intikt wow misschien krijg je wel messages van die andere reality waar ik je welleens over hoor(lees).
sapperedosio!
Niet zo hardcore...
  Moderator zondag 23 juli 2006 @ 11:01:30 #8
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40097988
quote:
Op zondag 23 juli 2006 10:58 schreef VAgeNERATION het volgende:
jah gasten bedankt voor de reacties maar dat ergeren valt wel mee hoor vroeg me eigenlijk ook af of hier ook niet iemand zo'n vaag gevoel krijgt bij die avatar maar goed die van mij zal ook niet iedereen altijd even veel bekoren!
jouw avatar is okee hoor dv al vond ik die met dat mannetje die vorige geloof ik want k lees hier nog niet zo lang beter kzie hem in ieder geval vaak , je post veel!
al kan ik je niet altijd evengoed volgen maar ja zal het leeftijds verschil wel zijn, kan zelf ook knap vaag zijn!
maarre over die cijfertjes misschien als je de knopjes allemaal omwisselt op je toetsenbord krijg je vast geen 2 als je een 2 intikt wow misschien krijg je wel messages van die andere reality waar ik je welleens over hoor(lees).
sapperedosio!
Ik heb wel steeds bij die avantar dat hij me aan iemand doet denken, maar ik kan er voor me gevoel steeds net niet bij wie het is
pi_40098139
maarre nix duisters ofzo?
ben je trouwens leeuw ik ook kzal zo is op je astro forum kijken denk dat er wel iets van waarheid inzit andere leeuwen hebben vaak voor mij bekende karaktereigenschappen.

trouwens ook nog tarotleggers hiero ook zoiets vaags da'k zovaak de kluizenaar trek die kaart past zo bij me is alweer een tijdje geleden dus kga maar weer s leggen denk ik misschien horen jullie er nog wat van.
later
Niet zo hardcore...
  zondag 23 juli 2006 @ 11:13:52 #10
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40098242
quote:
Op zondag 23 juli 2006 10:58 schreef VAgeNERATION het volgende:
sapperedosio!
Iteejer hoef je je geen zorgen om te maken Die is niet kwaad-willend als je het mij vraagt helemaal niet zelfs, die avater zegt me persoonlijk niet veel, ik kan die persoon niet en weet ook niet wie die persoon is. Volgens mij is het niet iteejer zelf.

Over die getallen, het gaat erom wat in mijn hoofd zit. Als ik de knoppen van het toetsenbord omdraai dan heb ik nog steeds de 1 die ik denk als ik de 5 wil zeggen. Dat de knoppen anders zijn dat is slechts een bijzaak Nogmaals gaat het over wat in mijn hoofd gebeurt. Ik wil zo ruim mogelijk denken ook, en dan moeten de muren afgebroken worden in het hoofd. De muren van het doolhof, het doolhof in de hersens wellicht. De hersens nogmaals kraken Alles kraken wat in de hersens gebeurt allemaal.

Over wat in het hoofd gebeurt dus ook. Ik was buiten aan het denken dat misschien alles wel in het hoofd gebeurt. Het waarnemen en regristreren van alles. Als je nu als mens zijnde alles kunt omgooien in het hoofd, dat je de hele realiteit anders opvangt, dan kun je in een compleet andere wereld gaan leven. Je maakt gewoon met je hoofd een andere realiteit, dan is alleen het "probleem" hoe je met je stoffelijke menselijke lichaam verder moet bewegen in de realiteit. Maar volgens mij gaat dat vanzelf. Zoals ik 3 dagen geleden al zei over die andere realiteit die naar voren kwam toen ik aan vogels dacht, alsof de hele realiteit veranderde zomaar, en dan kan ik niet in woorden uitleggen hoe het was precies, een verschuiving in alles. De muren van de realiteit leken te veranderen. En mijn lichaam zat in die andere realietit. En het leek dat ik dus ook op commando terug kon switchen. Zou mooi zijn voor de toekomst, je bent in staat tot het maken van 101010 verschillende soorten omgevingen en je gaat op commando van de een naar de andere. En tijd speelt niet meer mee.

Dan maak je gewoon in je hoofd een compleet andere realiteit. En dan verf je het huis blauw dat wit is. En dan zorg je dat de zon minder fel is. Je bepaald dan alles in je hoofd. En op commando keer je gewoon terug.

Zoals mensen die drugs gebruiken ook vaker een trip meemaken. Maar dan wil ik dus geen drugs gebruiken maar wil ik zelf een trip in het leven roepen. Door mijn hersens te foppen

Vaak wordt gezegd dat ik drugs gebruik, dat klopt helemaal niet. Ik zoek gewoon naar een weg, een weg die anders is. Ik ben dus niet van plan om tot mijn einde te leven in deze beperkte realiteit. Dus dan moet ik vanzelf wel op zoek gaan.

Wie weet ontplof ik ooit nog eens van binnen in het denken, dat alles doet uitbarsten in mijn hoofd. Dat ik dan pas echt kan beginnen met fantasie in leven blazen

Ik probeer vaker in word te beginnen met een soort fictieve wereld te creeëren maar vaak kom ik niet verder dan 10 pagina's. En daar baal ik gigantisch van

Na 10 pagina's al een writers-block hebben. En dan kijk ik naar schrijvers als Stephen King en vind ik mezelf maar erg erg erg erg fantasie-loos
pi_40098346
kan je forum niet openen senesta, na ja probeer het nog wel is, wat ziet ilse de weer lekker uit in die nieuwe clip van der gewoon echt een droomvrouw.
Niet zo hardcore...
  Moderator zondag 23 juli 2006 @ 11:20:01 #12
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40098394
quote:
Op zondag 23 juli 2006 11:18 schreef VAgeNERATION het volgende:
kan je forum niet openen senesta, na ja probeer het nog wel is, wat ziet ilse de weer lekker uit in die nieuwe clip van der gewoon echt een droomvrouw.
Ik zie het, zal mijn medeforumhouder even laten kijken, die heeft meer verstand van de technische kant
  zondag 23 juli 2006 @ 11:20:49 #13
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40098409
Krijg weer een helder moment, maar goed, wat heb je aan heldere momenten??? Ik wil juist anders helder zijn. Compleet anders helder. Ik wil een dinosaurus in het leven roepen en die lanceren in New York. En dan die dinosaurus ook weer weghalen als het nodig is.

Ik wil dus echt toveren. Zaken met fantasie in leven roepen. Door aan dinosaurus te denken, een dinosaurus lanceren. De grootste dinosaurus lanceren.

En dan staat op het nieuws. "New York opgeschrikt door mega grote dinosaurus".

Dat mensen dus ook kunnen toveren. Dat je gevechten kunt aangaan als mensen onderling. Zoals in Harry Potter ook. Dat je echt nieuwe levels krijgt hier. Dat je dus echt kunt toveren dus. En dat je niet meer doet voetballen om je krachten onderling te meten, maar een hele andere vorm van sport.

Je gaat gewoon een compleet nieuwe competitie spelen.
pi_40098499
jah nix mis met drugs hoor mag zelf ook graag een jointje roken.
maar volgens mij ben je een beetje tegen die dingen correct me if i'm wrong.
misschien stelde je je ziel wel in staat ff uit je lichaam te treden en had je ziel dus vrij spel om te fantaseren, je weet wel wat ze wel eens zeggen over dat als je sterfd de hemel gewoon je ziel is dus mensen die jij graag ziet komen dan voor in jouw wereld of je hebt slechte gedachtes en zit voor de rest van je dood in een hel of gaat rondspoken in een boerderij of op een verlaten landweggetje ofzo,....... goed ik draaf weer door.
sapperedosio
Niet zo hardcore...
pi_40098551
don't underestimate the power of mind!
viva empathie!
al kan empathie ook knap lastig zijn, kan zelf nog geen vlieg doodslaan.
Niet zo hardcore...
pi_40098661
trouwens over iteejer is volgens mij ook geen slechte en ziet er inderdaad niet zo uit kzag een keer foto's over die graancirkel meeting daar zag je hem op, als het hem is dan he.
twas ook geen aanval ofzo kben eigenlijk heel vredelievend.
moest het gewoon ff kwijt.
tis juist goed als je mensen aan het denken kunt maken met je avatar kvind die regels eronder ook zwaar da bomb dus twas nie echt negatief bedoeld kan er wel om lachen hoor.
Niet zo hardcore...
  zondag 23 juli 2006 @ 11:35:23 #17
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40098677
quote:
Op zondag 23 juli 2006 11:25 schreef VAgeNERATION het volgende:
jah nix mis met drugs hoor mag zelf ook graag een jointje roken.
maar volgens mij ben je een beetje tegen die dingen correct me if i'm wrong.
misschien stelde je je ziel wel in staat ff uit je lichaam te treden en had je ziel dus vrij spel om te fantaseren, je weet wel wat ze wel eens zeggen over dat als je sterfd de hemel gewoon je ziel is dus mensen die jij graag ziet komen dan voor in jouw wereld of je hebt slechte gedachtes en zit voor de rest van je dood in een hel of gaat rondspoken in een boerderij of op een verlaten landweggetje ofzo,....... goed ik draaf weer door.
sapperedosio
Ik ben zelf verdwaald geraakt door de wiet, maar dat is best mooi gebleken. Maar ik verdwaal snel als ik dat gebruik en ik wil niet weer compleet verdwalen want dan kun je dus echt de weg niet terug vinden meer.

In 2000 zat ik al in een andere wereld. Ik zag alles uitbouwen en nog meer. Ik zag de dingen in een groter verband. Maar door de grootheid van alles ben ik dus de weg kwijt geraakt en dat is niet goed.

Ik probeer dus nogmaals zonder drugs te komen tot een trip

Vannacht kwam trouwens mij overleden opa terug in mijn dromen, ik zag hem dus gewoon in leven zijn. Hij was gewoon aan het praten en aan het bewegen en tv aan het kijken en nog meer, hij liep gewoon rond alsof hij een compleet eigen leven had in die droom.

En dan dus gedrag dat hij niet in het echt vertoonde. Hij was geestelijk een stuk sterker had ik de indruk, hij was ook serieuzer in die droom. Mijn opa was een grote grapjas altijd, maar in die droom was hij erg serieus.

Maar goed, dromen wil ik beter beheersen nog. Willen niet. Doen dus. Dromen ga ik nog beter beheersen.

Dat anderen drugs gebruiken zal mij een zorg zijn trouwens, mensen doen maar lekker waar ze zin in hebben. Ik ben iemand die zich niet graag bemoeid met andermans leven, en dan vind ik het dus tevens prettig als mensen zich niet met mij bemoeien.

Ik laat anderen het liefst zoveel mogelijk vrij, en dan verwacht ik wel dat ze mij ook met rust laten.
  zondag 23 juli 2006 @ 11:38:51 #18
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40098740
quote:
Op zondag 23 juli 2006 11:28 schreef VAgeNERATION het volgende:
don't underestimate the power of mind!
viva empathie!
al kan empathie ook knap lastig zijn, kan zelf nog geen vlieg doodslaan.
Kracht van de mind inderdaad.

Empathie weet ik niet, betekenis van dat woord ken ik niet goed

Zou ik moeten opzoeken.

Ik sla ook geen vliegen dood zo snel, of ze moeten me het leven zuur maken. Ik doe niet snel kwaad maar soms laat ik wel op internet een foute kant zien van het verhaal. Maar dat hoort bij het verhaal, het leven is een verhaal waar geen einde aankomt. Of een film.

Het leven zie ik als film of als boek. Een boek met een open einde. Een open einde dat nooit gesloten kan worden. En dat is mooi. Dat er geen einde aankomt. Zelfs al ga je dood, dan ga je richting iets nieuws. Sowieso ga je richting de dood, zou de dood staan voor eeuwige zwartheid en stilte dan is het nog steeds oneindig.

Maar ik geloof niet in de dood, ik geloof in het leven. Wie weet krijg je als je dood bent een nieuw leven met hetzelfde lichaam en dezelfde ziel, en moet je gewoon doorgaan met doorgaan met je lichaam en de ziel. Totdat je klaar bent. Maar je bent nooit klaar omdat het altijd doorgaat.

Al is het ooit het eeuwige paradijs waar je nooit meer hoeft te werken
  zondag 23 juli 2006 @ 11:40:45 #19
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40098775
Ik ben even naar buiten.

Het begint weer warm te worden

Vanmorgen leek het lekker een koel dagje te worden en nu alweer de warmte die naar voren komt
pi_40099127
k bedoel dus eigenlijk dak die vlieg niet dood kan slaan om dat ik me eigen in hem verplaats, kweet nie of empathie ook bij dieren geld maar kheb het ook snel bij mensen,
oooo en dan heb je een klein nichtje die om van alles en nog wat kan janken, ik brul zo mee om nix.
maar ik hoef bv ook geen al quaida onthoofdings filmpje te zien alleen de gedachte dat je er zelf zou zitten is voor mij al genoeg horror

maarre ik heb ook zoiets over de dood, je hoort wel is zoiets van van het donker in een tunnel naar het licht, wat als na je dood je ziel wegvliegt en zich nesteld in een te geboren worden kind,
de tunnel, naar het licht toe als je helemaal bij het licht bent word je in moeder maria haar armen gelegd pfoe nou eerst even janken omdat je die hele hel die leven heet opnieuw kan gaan doen,
poepen op de wc, kleuterschool, spreekbeurten, examens, solliciteren , bedonderd worden, mensen verliezen, eenzaamheid , dood en weer opnieuw beginne.
sorry voor de negative toon maar ben de laatste jaren niet echt blij met mn leven, voorlopig niet echt iets om op in te gaan hoor die depressieve gedachtes laat maar.
Niet zo hardcore...
pi_40099201
dus dat er een vast aantal zielen onder de atmosfeer zijn die al eeuwenlang niewe levens leven
Niet zo hardcore...
  zondag 23 juli 2006 @ 11:57:02 #22
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40099210
Als je niet tevreden bent met het leven dan moet je het leven veranderen

Gewoon een nieuw leven erin blazen. Compleet nieuw leven erin blazen. Uitgaan van het onmogelijke en het onmogelijke mogelijk maken.

Uitgaan van het principe .

" Alles kan!!!".

Het verleden vergeten want het verleden is geweest, het heden meemaken en binnen het heden bezig zijn om de toekomst te veranderen. Zo pak ik het dus aan

Was net even buiten aan het kliederen, gewoon uit de losse pols symbolen tekenen. Had even geen zin om getallen van 0 tot 9 te gebruiken, teveel beperkingen als ik gebonden ben aan de 0 tot en met de 9. De 0 tot en met de 9 bestaan al. Ik wil gewoon iets nieuws maken en dan teken ik van mijn part een doolhof op mijn eigen manier.

Maar net dus even met muziek symbolen getekend. Deed ik vroeger tijdens colleges vaker, wegdromen en tekenen zomaar. Iedere pagina was wel een tekening.

Mijn instelling is dat magie bestaat, en ik wil magie dus onder de knie krijgen Vandaar die aantekeningen op papier
pi_40099266
he misschien is dat het wel met die foto van iteejer misschien is die avatar al een jaar of 25 dood en was dat 1 van de lichamen waar ik in woonde!
nou ik hoop het niet eigenlijk maar je weet het niet he, ik draaf weer door
Niet zo hardcore...
  zondag 23 juli 2006 @ 12:36:05 #24
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40100290
Goeiemorgen allemaal
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  Moderator zondag 23 juli 2006 @ 12:40:14 #25
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40100453
Goedemiddag marietje,

Lekker geslapen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')