Ach lieve dromenvanger,quote:Op zondag 23 juli 2006 09:41 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
In een keer geslapen als een blok heb ik![]()
Alleen gisteren weer uit mijn tent laten lokken via het fotoboek door iemand die weer eens vroeg of ik daarboven 100 procent was. En dan laat ik een kant van mezelf zien die niet juist is. Heb even het fotoboek dicht gegooid nu.
Goed dat je dochter af is van de koorts![]()
Wie weet is de koorts gedaald omdat het weer minder warm is???
Fijn Nokwanda dat die persoon uit het leiden verlost isSoms kan de dood prettig zijn als je aan het einde van je latijn bent
Zometeen even met de hond lopen en dan zie ik wel wat vandaag brengt
Vakantie is goed bevallenquote:Op zondag 23 juli 2006 08:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Welkom terug!!!!!
Hoe was de vakantie gelopen
Goed dat de vakantie goed bevallen isquote:Op zondag 23 juli 2006 10:37 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Vakantie is goed bevallenbeetje moe van de reis nog en nog een hoop troep op te ruimen maarja dat hoort erbij he
Ik heb wel steeds bij die avantar dat hij me aan iemand doet denken, maar ik kan er voor me gevoel steeds net niet bij wie het isquote:Op zondag 23 juli 2006 10:58 schreef VAgeNERATION het volgende:
jah gasten bedankt voor de reacties maar dat ergeren valt wel mee hoor vroeg me eigenlijk ook af of hier ook niet iemand zo'n vaag gevoel krijgt bij die avatar maar goed die van mij zal ook niet iedereen altijd even veel bekoren!
jouw avatar is okee hoor dv al vond ik die met dat mannetje die vorige geloof ik want k lees hier nog niet zo lang beter kzie hem in ieder geval vaak , je post veel!
al kan ik je niet altijd evengoed volgen maar ja zal het leeftijds verschil wel zijn, kan zelf ook knap vaag zijn!
maarre over die cijfertjes misschien als je de knopjes allemaal omwisselt op je toetsenbord krijg je vast geen 2 als je een 2 intikt wow misschien krijg je wel messages van die andere reality waar ik je welleens over hoor(lees).
sapperedosio!
Iteejer hoef je je geen zorgen om te makenquote:Op zondag 23 juli 2006 10:58 schreef VAgeNERATION het volgende:
jah gasten bedankt voor de reacties maar dat ergeren valt wel mee hoor vroeg me eigenlijk ook af of hier ook niet iemand zo'n vaag gevoel krijgt bij die avatar maar goed die van mij zal ook niet iedereen altijd even veel bekoren!
jouw avatar is okee hoor dv al vond ik die met dat mannetje die vorige geloof ik want k lees hier nog niet zo lang beter kzie hem in ieder geval vaak , je post veel!
al kan ik je niet altijd evengoed volgen maar ja zal het leeftijds verschil wel zijn, kan zelf ook knap vaag zijn!
maarre over die cijfertjes misschien als je de knopjes allemaal omwisselt op je toetsenbord krijg je vast geen 2 als je een 2 intikt wow misschien krijg je wel messages van die andere reality waar ik je welleens over hoor(lees).
sapperedosio!
Ik zie het, zal mijn medeforumhouder even laten kijken, die heeft meer verstand van de technische kantquote:Op zondag 23 juli 2006 11:18 schreef VAgeNERATION het volgende:
kan je forum niet openen senesta, na ja probeer het nog wel is, wat ziet ilse de weer lekker uit in die nieuwe clip van der gewoon echt een droomvrouw.
Ik ben zelf verdwaald geraakt door de wiet, maar dat is best mooi gebleken. Maar ik verdwaal snel als ik dat gebruik en ik wil niet weer compleet verdwalen want dan kun je dus echt de weg niet terug vinden meer.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:25 schreef VAgeNERATION het volgende:
jah nix mis met drugs hoor mag zelf ook graag een jointje roken.
maar volgens mij ben je een beetje tegen die dingen correct me if i'm wrong.
misschien stelde je je ziel wel in staat ff uit je lichaam te treden en had je ziel dus vrij spel om te fantaseren, je weet wel wat ze wel eens zeggen over dat als je sterfd de hemel gewoon je ziel is dus mensen die jij graag ziet komen dan voor in jouw wereld of je hebt slechte gedachtes en zit voor de rest van je dood in een hel of gaat rondspoken in een boerderij of op een verlaten landweggetje ofzo,....... goed ik draaf weer door.
sapperedosio
Kracht van de mind inderdaad.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:28 schreef VAgeNERATION het volgende:
don't underestimate the power of mind!
viva empathie!
al kan empathie ook knap lastig zijn, kan zelf nog geen vlieg doodslaan.
Idd, het is al middag, maar ik ben net pas opgestaanquote:
Ja gaat gelukkig al beter, soms jeuken ze nog een beetje en de huid is hard, grote kans dat het gaat vervellen denk ik.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:45 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Idd, het is al middag, maar ik ben net pas opgestaanJa, als een roosje
Met jou alles goed? Hoe is het met je handen, zijn die alweer een beetje geslonken enzo?
Hier ook hoor. Gisteren wel even een hoosbui, wat iets opfriste, maar vandaag is het weer zweterig idd.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja gaat gelukkig al beter, soms jeuken ze nog een beetje en de huid is hard, grote kans dat het gaat vervellen denk ik.
Goed geslapen ook hier, samara ook gelukkig, het is hier alleen wel weer lekker zweetweer zeg, pff.
empathie betekent inlevingsvermogenquote:Op zondag 23 juli 2006 11:38 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Kracht van de mind inderdaad.
Empathie weet ik niet, betekenis van dat woord ken ik niet goed
Zou ik moeten opzoeken.
Thanks for the uitlegquote:Op zondag 23 juli 2006 13:04 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
empathie betekent inlevingsvermogen![]()
Cijfersquote:Op zondag 23 juli 2006 13:31 schreef VAgeNERATION het volgende:
If man is 5
If man is 5
If man is 5
Then the devil is 6
Then the devil is 6
Then the devil is 6
Then the devil is 6
And if the devil is 6
Then God is 7
Then God is 7
Then God is 7
This monkey's gone to heaven...
sorry hoor maar kwas ff muziek aant luisteren en dacht meteen aan jouw met die cijfertjes DV
idd marietje en daar heb ik een beetje teveel van volgens mij.
Ja heb ik ook wel eens en als ik dan gedachtloos door mijn active topics schiet wil het me nog wel eens ontgaan ook.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:20 schreef Champloo het volgende:
Stiekem een nieuw topic openen als ik aan het slapen ben. Foei![]()
![]()
Soo, ik dacht dat ik een langslaper wasquote:
Ik was 'm ook al kwijtquote:Op zondag 23 juli 2006 14:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja heb ik ook wel eens en als ik dan gedachtloos door mijn active topics schiet wil het me nog wel eens ontgaan ook.
Maar je hebt ons weer gevonden![]()
`quote:Op zondag 23 juli 2006 14:36 schreef Marietje_34 het volgende:
Trouwens, Senesta, over dat krantenartikeltje dat je laatst hier plaatste, over de man die gehurkt voor de trein zou zijn gesprongen..deed me denken aan een heel kort artikeltje op teletekst van AT5 van een paar maanden terug.
Iemand zou gezien hebben hoe een persoon van een balkon zou zijn afgesprongen, alleen dan wel van 4- of 5-hoog! Weet niet meer hoe hoog het precies was, maar te hoog om effetjes vanaf te springen.
Men is gaan kijken later of er iemand met gebroken benen beneden in het gras lag, maar niemand gevonden, wel voetafdrukken van de persoon die gesprongen was...
edit: toevoeging: volgens mij was het in Amsterdam-Osdorp.
Geniet lekker van je rust dromenvanger!quote:Op zondag 23 juli 2006 14:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Misschien zijn het Ninja's
Ik heb de rust in mijn hoofd terug. Ik hoef niet eens te zoeken naar een andere weg. Ik kan lekker rustig buiten zitten zonder gejaagde gedachtesHeeft dat tegenstrijdige denken toch geholpen
Vrij baan vrij baan. De rust komt eraan
Weer naar buiten nu. Lekker languit liggen.
Dankequote:Op zondag 23 juli 2006 15:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Geniet lekker van je rust dromenvanger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |