Ach lieve dromenvanger,quote:Op zondag 23 juli 2006 09:41 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
In een keer geslapen als een blok heb ik![]()
Alleen gisteren weer uit mijn tent laten lokken via het fotoboek door iemand die weer eens vroeg of ik daarboven 100 procent was. En dan laat ik een kant van mezelf zien die niet juist is. Heb even het fotoboek dicht gegooid nu.
Goed dat je dochter af is van de koorts![]()
Wie weet is de koorts gedaald omdat het weer minder warm is???
Fijn Nokwanda dat die persoon uit het leiden verlost isSoms kan de dood prettig zijn als je aan het einde van je latijn bent
Zometeen even met de hond lopen en dan zie ik wel wat vandaag brengt
Vakantie is goed bevallenquote:Op zondag 23 juli 2006 08:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Welkom terug!!!!!
Hoe was de vakantie gelopen
Goed dat de vakantie goed bevallen isquote:Op zondag 23 juli 2006 10:37 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Vakantie is goed bevallenbeetje moe van de reis nog en nog een hoop troep op te ruimen maarja dat hoort erbij he
Ik heb wel steeds bij die avantar dat hij me aan iemand doet denken, maar ik kan er voor me gevoel steeds net niet bij wie het isquote:Op zondag 23 juli 2006 10:58 schreef VAgeNERATION het volgende:
jah gasten bedankt voor de reacties maar dat ergeren valt wel mee hoor vroeg me eigenlijk ook af of hier ook niet iemand zo'n vaag gevoel krijgt bij die avatar maar goed die van mij zal ook niet iedereen altijd even veel bekoren!
jouw avatar is okee hoor dv al vond ik die met dat mannetje die vorige geloof ik want k lees hier nog niet zo lang beter kzie hem in ieder geval vaak , je post veel!
al kan ik je niet altijd evengoed volgen maar ja zal het leeftijds verschil wel zijn, kan zelf ook knap vaag zijn!
maarre over die cijfertjes misschien als je de knopjes allemaal omwisselt op je toetsenbord krijg je vast geen 2 als je een 2 intikt wow misschien krijg je wel messages van die andere reality waar ik je welleens over hoor(lees).
sapperedosio!
Iteejer hoef je je geen zorgen om te makenquote:Op zondag 23 juli 2006 10:58 schreef VAgeNERATION het volgende:
jah gasten bedankt voor de reacties maar dat ergeren valt wel mee hoor vroeg me eigenlijk ook af of hier ook niet iemand zo'n vaag gevoel krijgt bij die avatar maar goed die van mij zal ook niet iedereen altijd even veel bekoren!
jouw avatar is okee hoor dv al vond ik die met dat mannetje die vorige geloof ik want k lees hier nog niet zo lang beter kzie hem in ieder geval vaak , je post veel!
al kan ik je niet altijd evengoed volgen maar ja zal het leeftijds verschil wel zijn, kan zelf ook knap vaag zijn!
maarre over die cijfertjes misschien als je de knopjes allemaal omwisselt op je toetsenbord krijg je vast geen 2 als je een 2 intikt wow misschien krijg je wel messages van die andere reality waar ik je welleens over hoor(lees).
sapperedosio!
Ik zie het, zal mijn medeforumhouder even laten kijken, die heeft meer verstand van de technische kantquote:Op zondag 23 juli 2006 11:18 schreef VAgeNERATION het volgende:
kan je forum niet openen senesta, na ja probeer het nog wel is, wat ziet ilse de weer lekker uit in die nieuwe clip van der gewoon echt een droomvrouw.
Ik ben zelf verdwaald geraakt door de wiet, maar dat is best mooi gebleken. Maar ik verdwaal snel als ik dat gebruik en ik wil niet weer compleet verdwalen want dan kun je dus echt de weg niet terug vinden meer.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:25 schreef VAgeNERATION het volgende:
jah nix mis met drugs hoor mag zelf ook graag een jointje roken.
maar volgens mij ben je een beetje tegen die dingen correct me if i'm wrong.
misschien stelde je je ziel wel in staat ff uit je lichaam te treden en had je ziel dus vrij spel om te fantaseren, je weet wel wat ze wel eens zeggen over dat als je sterfd de hemel gewoon je ziel is dus mensen die jij graag ziet komen dan voor in jouw wereld of je hebt slechte gedachtes en zit voor de rest van je dood in een hel of gaat rondspoken in een boerderij of op een verlaten landweggetje ofzo,....... goed ik draaf weer door.
sapperedosio
Kracht van de mind inderdaad.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:28 schreef VAgeNERATION het volgende:
don't underestimate the power of mind!
viva empathie!
al kan empathie ook knap lastig zijn, kan zelf nog geen vlieg doodslaan.
Idd, het is al middag, maar ik ben net pas opgestaanquote:
Ja gaat gelukkig al beter, soms jeuken ze nog een beetje en de huid is hard, grote kans dat het gaat vervellen denk ik.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:45 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Idd, het is al middag, maar ik ben net pas opgestaanJa, als een roosje
Met jou alles goed? Hoe is het met je handen, zijn die alweer een beetje geslonken enzo?
Hier ook hoor. Gisteren wel even een hoosbui, wat iets opfriste, maar vandaag is het weer zweterig idd.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja gaat gelukkig al beter, soms jeuken ze nog een beetje en de huid is hard, grote kans dat het gaat vervellen denk ik.
Goed geslapen ook hier, samara ook gelukkig, het is hier alleen wel weer lekker zweetweer zeg, pff.
empathie betekent inlevingsvermogenquote:Op zondag 23 juli 2006 11:38 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Kracht van de mind inderdaad.
Empathie weet ik niet, betekenis van dat woord ken ik niet goed
Zou ik moeten opzoeken.
Thanks for the uitlegquote:Op zondag 23 juli 2006 13:04 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
empathie betekent inlevingsvermogen![]()
Cijfersquote:Op zondag 23 juli 2006 13:31 schreef VAgeNERATION het volgende:
If man is 5
If man is 5
If man is 5
Then the devil is 6
Then the devil is 6
Then the devil is 6
Then the devil is 6
And if the devil is 6
Then God is 7
Then God is 7
Then God is 7
This monkey's gone to heaven...
sorry hoor maar kwas ff muziek aant luisteren en dacht meteen aan jouw met die cijfertjes DV
idd marietje en daar heb ik een beetje teveel van volgens mij.
Ja heb ik ook wel eens en als ik dan gedachtloos door mijn active topics schiet wil het me nog wel eens ontgaan ook.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:20 schreef Champloo het volgende:
Stiekem een nieuw topic openen als ik aan het slapen ben. Foei![]()
![]()
Soo, ik dacht dat ik een langslaper wasquote:
Ik was 'm ook al kwijtquote:Op zondag 23 juli 2006 14:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja heb ik ook wel eens en als ik dan gedachtloos door mijn active topics schiet wil het me nog wel eens ontgaan ook.
Maar je hebt ons weer gevonden![]()
`quote:Op zondag 23 juli 2006 14:36 schreef Marietje_34 het volgende:
Trouwens, Senesta, over dat krantenartikeltje dat je laatst hier plaatste, over de man die gehurkt voor de trein zou zijn gesprongen..deed me denken aan een heel kort artikeltje op teletekst van AT5 van een paar maanden terug.
Iemand zou gezien hebben hoe een persoon van een balkon zou zijn afgesprongen, alleen dan wel van 4- of 5-hoog! Weet niet meer hoe hoog het precies was, maar te hoog om effetjes vanaf te springen.
Men is gaan kijken later of er iemand met gebroken benen beneden in het gras lag, maar niemand gevonden, wel voetafdrukken van de persoon die gesprongen was...
edit: toevoeging: volgens mij was het in Amsterdam-Osdorp.
Geniet lekker van je rust dromenvanger!quote:Op zondag 23 juli 2006 14:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Misschien zijn het Ninja's
Ik heb de rust in mijn hoofd terug. Ik hoef niet eens te zoeken naar een andere weg. Ik kan lekker rustig buiten zitten zonder gejaagde gedachtesHeeft dat tegenstrijdige denken toch geholpen
Vrij baan vrij baan. De rust komt eraan
Weer naar buiten nu. Lekker languit liggen.
Dankequote:Op zondag 23 juli 2006 15:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Geniet lekker van je rust dromenvanger!
Met de kleine?quote:Op zondag 23 juli 2006 15:20 schreef vamperotica het volgende:
Druk druk druk!
Tja het is wel weer druk he zo'n kleintje.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:24 schreef vamperotica het volgende:
Prima... Alleen weer even wennen!
mooie vlinder en een mooie bloem. Maar......quote:Op zondag 23 juli 2006 09:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Ach lieve dromenvanger,
Hier nog één van gistermiddag, leven vanuit het zicht van een vlinder:
[afbeelding]
Dat zal wel lukkenquote:
Whehehe je haalt me de woorden uit de mond, ik zat ook al met *warme* belangstelling te kijken....quote:Op zondag 23 juli 2006 15:37 schreef Champloo het volgende:
[..]
mooie vlinder en een mooie bloem. Maar......
Zie ik onderaan de foto de rand van een heerlijk groot zwembad?![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 15:37 schreef Champloo het volgende:
[..]
mooie vlinder en een mooie bloem. Maar......
Zie ik onderaan de foto de rand van een heerlijk groot zwembad?![]()
Is een vlinderstruik inderdaad.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:40 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Whehehe je haalt me de woorden uit de mond, ik zat ook al met *warme* belangstelling te kijken....![]()
Die bloem is prachtig senesta. Is het een vlinderboom ?
o ja * struik * ik heb er in mijn vorige huis ook eentje in de tuin gehad. Ze zijn prachtig en er komen mooie vlinders op af, maar ze worden wel erg groot.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Is een vlinderstruik inderdaad.
De vlinder blijft er ook naar terug komen, sterker nog vandaag waren er zelfs twee![]()
Ik twijfelde nog of ik hem uit de tuin zou halen maar deze week al vastbesloten dat hij blijft.
Ja dat is waar inderdaad.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:59 schreef deedeetee het volgende:
[..]
o ja * struik * ik heb er in mijn vorige huis ook eentje in de tuin gehad. Ze zijn prachtig en er komen mooie vlinders op af, maar ze worden wel erg groot.![]()
HA ha hij raakte joey's hoofd niet echt hoor.quote:Op zondag 23 juli 2006 16:04 schreef deedeetee het volgende:
Mooie foto, maarre waar kwam het schepje vandaan vóór het Joey 's hoofd raakte ? Samara heeft 't emmertje. Gooide iemand het naar Samara en vloog het schepje toen verkeerd![]()
Hmm misschien kunnen we er wel een mooi topic over makenquote:Op zondag 23 juli 2006 16:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Lijkt net alsof die schep gewoon in de lucht hangtAlsof die schep in de lucht hangt zomaar zoals een appel aan een boom
The matrix op foto. Op foto kan allesquote:Op zondag 23 juli 2006 16:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm misschien kunnen we er wel een mooi topic over maken![]()
Ben er nog nooit geweestquote:Op zondag 23 juli 2006 16:19 schreef Metro2005 het volgende:
Zuid Frankrijkschitterend land en zoals je ziet kan het er ook behoorlijk spoken
![]()
Mwa, het was wel vrij warm jaquote:Op zondag 23 juli 2006 16:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest![]()
Ik heb wel gelezen dat het daar ook vreselijk warm was, heb je het een beetje uit kunnen houden?
Jemig, nou zou niets voor mij zijnquote:Op zondag 23 juli 2006 16:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mwa, het was wel vrij warm jadaar hou ik niet zo heel erg van maarja. En natuurlijk geen airco in de auto
dus dat was bakken en braden maarja.
Laatste 2 dagen waren het warmst met uitschieters naar 44 graden![]()
Daar ben ik dan mooi in getraptquote:Op zondag 23 juli 2006 16:07 schreef senesta het volgende:
[..]
HA ha hij raakte joey's hoofd niet echt hoor.
Ik wilde een mooie foto maken van hun beiden op het strand.
Ik riep ze maar joey was in een gekke bui , hij gooide dus op dat moment het schepje in de lucht en en deed alsof hij van me schrok.
Op dat moment drukte ik af.
Het lijkt alsof hij een pijnlijk gezicht trok door het schepje, maar in werkelijkheid trok hij een kijk-mij-eens-schrikken-gezicht en het schepje vloog gewoon in de lucht.
De foto is wel erg grappig vind ik.
mooi vooral de bovenstequote:Op zondag 23 juli 2006 16:14 schreef Metro2005 het volgende:
Ik zweer qua fototoestel bij Canon. In elk geval in de gemiddelde prijsklasses.
Deze foto's heb ik in de vakantie gemaakt met mijn Canon powershot A510:
[afbeelding]
Grote versie
[afbeelding]
Grote versie
[afbeelding]
Grote versie
[afbeelding]
Grote versie
![]()
Bij de foto's voel ik niet zoveel, wel is het beeld wat ik krijg sereen.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:33 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind de bovenste foto, daar waar die rij boompjes en die ruíne staan het benauwenste.
Die bomen staan daar zo te staan![]()
wegwerken... òf verbuigenquote:Op zondag 23 juli 2006 18:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Tijd om naar buiten te gaan, pizza bestellen en weer dromen
Jij begrijpt het verschijnsel dromen niet helemaal
De kracht van dromen ook. Dromen lanceren. Dromen die de realiteit wegwerken.
Ik droom als ik slaap. maar helaas droom ik veel te weinig als ik slaap. 2 of 3 droompjes per maand ofzo. ik zou willen dat ik meer droomdequote:Op zondag 23 juli 2006 18:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Tijd om naar buiten te gaan, pizza bestellen en weer dromen
Jij begrijpt het verschijnsel dromen niet helemaal
De kracht van dromen ook. Dromen lanceren. Dromen die de realiteit wegwerken.
Ik denk dat je de dromen die echt belangrijk zijn wel onthoudquote:Op zondag 23 juli 2006 19:03 schreef Champloo het volgende:
[..]
Ik droom als ik slaap. maar helaas droom ik veel te weinig als ik slaap. 2 of 3 droompjes per maand ofzo. ik zou willen dat ik meer droomde. Maar ja, dat kun je niet zelf bepalen
.
De dromen in mijn slaap zijn veel leuker dan mijn kleine dagdroompjes.
Daar kan ik me wel wat bij indenken inderdaad.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:52 schreef Metro2005 het volgende:
Ik droom in de vakanties altijd vele malen beter. Als ik bruut door een wekker gewekt wordt dan onthoud ik maar weinig dromen terwijl ik nu zo'n beetje elke dag wel mijn dromen kan onthouden
haha, mijn dromen zijn meer van die bizarre creaties. Laatst droomde ik dat de vissen in de vijver enorm groot waren geworden. zo groot als een slagschip. Of dat ik aan het rijlessen was maar de bestuurders stoel weg was. Dus moest ik op de achterbank de auto besturen (hoe ik aan het stuur of pendalen kwam weet ik niet) het zat wel ongemakkelijk.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat je de dromen die echt belangrijk zijn wel onthoud![]()
Spoken schrik je af door keihard "BOE!" terug te roepen.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Sorry van gisteren Champloo
Ik ben soms geirriteerd van mijn eigen stress
Maar goed, ik ga weer verder. Met wissen![]()
Hoofd kraken weer.
Over bier, gisteren 3 flesjes gehad, viel reuze mee dus. Maar met muziek erbij zweept alles opDan zit ik soms in een stroom-versnelling. En dan denk ik ook niet na wat ik schrijf dus
Tijd om buiten te zitten, vannacht buiten geslapen en ik hoorde allemaal geluiden. Spooky!!!!
Vanaf vrijdag 25 graden hoor ik net. Betere werk
quote:Op maandag 24 juli 2006 10:03 schreef xE-eteoZ het volgende:
[..]
Spoken schrik je af door keihard "BOE!" terug te roepen.
Goedemorgen schoonheidquote:
Ik reken er niet opquote:Op maandag 24 juli 2006 10:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Vandaag maar wat rustiger doenMaar dat weet ik niet zeker
![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 10:23 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik reken er niet op
Ik heb wel lekker geslapen.. was iets koeler vanacht.. en na Woensdag word het weer ook wat beter geloof ik.
Ik heb dit boek gelezen. Word prima in uitgelegd wat trance is, wat sjamenen doen en ook hoe je zelf je trancereis kan oproepen. Erg boeiend om te lezen moet ik zeggen..quote:Op maandag 24 juli 2006 10:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik heb moeite om me in te houden als ik hier online ben, ik schrijf dus ook vaak alles heel snel op zonder het na te lezenMaar dat boeit niet, zo blijft het gewoon los eruit komen, het gaat erom dat het los wordt, vaak ben ik gemotiveerd om echt een reis te produceren voor mezelf. Zoals jij net in een topic schreef over een trance-reis. Zoiets wil ik dus echt in leven roepen. En dan gebruik ik het forum om het een beetje vorm te geven
Sowieso om de gedachtes te spuien
Inderdaad was het iets afgekoeld vannacht, maar niet helemaal. Ik heb dus gewoon buiten geslapen, op zolder was het nog veels te warm.
Denk dat het over 2 weken sowieso naar beneden gaat de temperatuur. Ik maak me soms wel zorgen over het weer gewoon. Gisteren nog aan het denken over dit weer. Als dit zo doorgaat bijvoorbeeld, en als de zomers zo blijven en nog warmer worden. Dan is het een regel-rechte hel op aarde.
Maar wie weet is het eenmalig
Ik verheug me wel op de herfst en winter nu
Interessant boek volgens mijquote:Op maandag 24 juli 2006 10:45 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik heb dit boek gelezen. Word prima in uitgelegd wat trance is, wat sjamenen doen en ook hoe je zelf je trancereis kan oproepen. Erg boeiend om te lezen moet ik zeggen..
Ah gaat hartstikke goed met Jasmijn en de tandjes, ze heeft er 2 onder en anderhalf bovenquote:Op maandag 24 juli 2006 10:50 schreef deedeetee het volgende:
Goeiemorgen allemaal.![]()
Het is weer lekker weer vandaag, ik denk dat we het ergste gehad hebben het zal volgende week vast een stuk koeler zijn. Na de waardeloze zomers van de afgelopen jaren vind ik deze zomer wel lekker. Maar als je slecht tegen de hitte kunt is het natuurlijk geen lolletje.
Hoe is 't met de tandjes van Jasmijn Atuniel ? Komen die al goed door ?
Genoeg kinderen die wel last van de warmte zullen hebben. Knap dat ze er goed tegen kanquote:Op maandag 24 juli 2006 10:53 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ah gaat hartstikke goed met Jasmijn en de tandjes, ze heeft er 2 onder en anderhalf bovenGeeft ze eigenlijk geen kik om, dat is alleen maar lekker natuurlijk.. en de hitte kan ze op de een of andere manier toch goed verdragen.
Ben trots op dr
Ja grappig inderdaad...als je dat koppelt aan dat topic "wat heb ik gezien " zou dat nog maar een keer onderstrepen dat ze dus een glimp heeft opgevangen van een andere dimensie. Steeds meer mensen, steeds vaker .. dat ga je zien in deze tijd.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:54 schreef Dromenvanger het volgende:
http://www.denisesutorius.com/evolutie.htm
5e dimensie nog een keer ingetikt in google, en toen kreeg ik bovenstaande website te zien. Volgens mij staan daar ook een paar interessante zaken in.
quote:Op maandag 24 juli 2006 11:33 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja grappig inderdaad...als je dat koppelt aan dat topic "wat heb ik gezien " zou dat nog maar een keer onderstrepen dat ze dus een glimp heeft opgevangen van een andere dimensie. Steeds meer mensen, steeds vaker .. dat ga je zien in deze tijd.
Ik begin er niet eens meer aan inderdaad.. kun je ieder topic wel afwerken hierquote:Op maandag 24 juli 2006 11:41 schreef Dromenvanger het volgende:
Vreemd dat ik mezelf moet verdedigen maar ik kan het niet laten gewoon.
Inderdaadquote:Op maandag 24 juli 2006 12:02 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik begin er niet eens meer aan inderdaad.. kun je ieder topic wel afwerken hier
quote:
En met rechtquote:Op maandag 24 juli 2006 10:53 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ah gaat hartstikke goed met Jasmijn en de tandjes, ze heeft er 2 onder en anderhalf bovenGeeft ze eigenlijk geen kik om, dat is alleen maar lekker natuurlijk.. en de hitte kan ze op de een of andere manier toch goed verdragen.
Ben trots op dr
Pciesquote:Op maandag 24 juli 2006 11:41 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Is wel mooi dat er eindelijk eens wat nieuws naar voren komt. Ik ben weer in dat ene topic ( wat heb ik gezien) bezig met mezelf verdedigen. Vreemd dat ik mezelf moet verdedigen maar ik kan het niet laten gewoon. Als iemand tegen mij ingaat en mij wilt vertellen hoe ik in het leven sta en wat ik wel of niet meemaak, dan moet ik die persoon netjes vertellen dat het slechts zijn mening is.
Sommige mensen denken te kunnen weten hoe anderen zaken beleven
Slaat toch nergens op
Je kijkt scheel....quote:
quote:
ROFLquote:
omdat mannen superieur zijn natuurlijk !quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:45 schreef xE-eteoZ het volgende:
[..]
omdat mannen superieur zijn natuurlijk !
En ik hou wel van vrouwen die zich niet persé van hun charmantste kant willen laten zien, maar gewoon een grappig leuke foto van zichzelf gebruiken.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
je word steeds grappiger. Leuk.... zo'n nieuwe user met gevaarlijke uitspraken
![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:57 schreef xE-eteoZ het volgende:
[..]
En ik hou wel van vrouwen die zich niet persé van hun charmantste kant willen laten zien, maar gewoon een grappig leuke foto van zichzelf gebruiken.
Voel je vrij mij toe te voegen aan je mailinglist.
Ik roep en U springt.. inderdaad !quote:Op maandag 24 juli 2006 14:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
excuse me???? U roept en ik spring?
whaaaahahahahaaaaaaa. Geamuseerde arrogantie
En wie zegt dat dat niet mijn charmantse kant is?
Als er iemand hier een zweep hanteert ben ik het wel.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:07 schreef xE-eteoZ het volgende:
[..]
Ik roep en U springt.. inderdaad !
Eventueel met wat hulp van een zweepje
Ach... charmant is subjectief hè.
Poeh poeh, mevrouw heeft noten (lees letterlijk) op haar zang.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als er iemand hier een zweep hanteert ben ik het wel.
En als echte bitch (lees letterlijke vertaling........teef) kom ik alleen maar met behulp van een hondenfluitje
Exact !quote:Op maandag 24 juli 2006 14:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
klam nokje kalm....
die jongen kan er ook niets aan doen dat wij mannen superieur zijn
Ik heb idd ballen genoeg om je mee om de oren te patsen.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:22 schreef xE-eteoZ het volgende:
[..]
Poeh poeh, mevrouw heeft noten (lees letterlijk) op haar zang.
![]()
En jij ook!!!!!quote:Op maandag 24 juli 2006 14:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
klam nokje kalm....
die jongen kan er ook niets aan doen dat wij mannen superieur zijn
En nee, het is niet die tijd nu. Dus neem je kansen met dit soort uitspraken nu het nog kan tot het wel die tijd isquote:Op maandag 24 juli 2006 14:26 schreef xE-eteoZ het volgende:
[..]
Exact !
Maar laat het arme meiske maar... het is vast weer "die tijd van de maand"
Waarschijnlijk heeft u een probleem met uw zinsconstructie... het lijkt zo net alsof u tegen de heren hier spreekt... waarschijnlijk doelde u op de vrouw met de scherpe tong.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:34 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Nou, nou![]()
Last van de warmte heren![]()
mannen superieur........in je dromen ja
![]()
och.... heb ik anders jaaaaaren volgehouden hoor. Was best lekker rustigquote:Op maandag 24 juli 2006 14:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en toch kunnen jullie niet zonder ons!
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:38 schreef xE-eteoZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft u een probleem met uw zinsconstructie... het lijkt zo net alsof u tegen de heren hier spreekt... waarschijnlijk doelde u op de vrouw met de scherpe tong.
Zie onder mijjn posts voor aanwijzingen (signature)
Wat een warm welkom, hequote:Op maandag 24 juli 2006 14:38 schreef xE-eteoZ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
och.... heb ik anders jaaaaaren volgehouden hoor. Was best lekker rustig
quote:
ze zijn ons enige zwakke plek .....quote:
Waarschijnlijk heeft U een probleem met begrijpend lezenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:38 schreef xE-eteoZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft u een probleem met uw zinsconstructie... het lijkt zo net alsof u tegen de heren hier spreekt... waarschijnlijk doelde u op de vrouw met de scherpe tong.
HHHHHHHHquote:Op maandag 24 juli 2006 14:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft U een probleem met begrijpend lezen![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja maar nu je mij kent kan je niet meer zonder me
Welneequote:Op maandag 24 juli 2006 14:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ze zijn ons enige zwakke plek .....
cant live with them and cant live without them
noem eens een andere van me!?quote:
quote:
ik sport met dit weer ook gewoon... veel drinkenquote:Op maandag 24 juli 2006 15:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo
Nu alle paranormale zaken aan de kant schuiven( voorlopig altans)
Ik ga me helemaal richten op de realiteit![]()
Gesprekken gehad met een paar mensen net, over het denken steeds. En dat het beter is om eens niet te denken. Ik ga dus vanaf morgen aan de bak. Sporten en dan op zoek naar een andere weg. Kan me niet schelen hoe warm het morgen is, ik zal en moet 1 uur sporten.
Nu in de tuin werken
Veel water drinken inderdaad, of energy-drank. Die wielrenners in de Tour de France hebben het ook uitgehouden, maar goed, dan praat je over mensen met een mega conditie. Ik ga net beginnen ermee dus ik zal voorzichtiger moeten zijn. En genoeg water uiteraard.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik sport met dit weer ook gewoon... veel drinken
Ik ren met dit weer altijd. todat ik bijna instorte vorige week vrijdag.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik sport met dit weer ook gewoon... veel drinken
hehe ik ren ook niet voor 21:00 want dan ga je doodquote:Op maandag 24 juli 2006 16:21 schreef Champloo het volgende:
[..]
Ik ren met dit weer altijd. todat ik bijna instorte vorige week vrijdag.
Dat rennen stel ik dus nu ook uit tot na 11 uur![]()
Dat gaan we toch wel.......allemaal...uiteindelijkquote:Op maandag 24 juli 2006 17:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe ik ren ook niet voor 21:00 want dan ga je dood
maar om nou met 19 al dood te gaan door te sporten is ook zo ironischquote:Op maandag 24 juli 2006 17:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat gaan we toch wel.......allemaal...uiteindelijk
same goes for 22quote:Op maandag 24 juli 2006 19:05 schreef Champloo het volgende:
[..]
maar om nou met 19 al dood te gaan door te sporten is ook zo ironisch![]()
![]()
De brutaliteitquote:Op maandag 24 juli 2006 19:19 schreef senesta het volgende:
Wow, wat een pittige editie van truth oudehoer vandaag zeg!
Alles goed hier?
Er is bij mijn broertje en zijn vriendin ingebroken vandaag, op klaarlichte dag.
'quote:
Jesus zegquote:Op maandag 24 juli 2006 19:19 schreef senesta het volgende:
Alles goed hier?
Er is bij mijn broertje en zijn vriendin ingebroken vandaag, op klaarlichte dag.
Haai Metroquote:Op maandag 24 juli 2006 13:15 schreef Metro2005 het volgende:
zo, net even de tuin gedaan. Ik had een heel lief klein tomatenplantje in de tuin staan, die beslaat nu ongeveer de helft vd tuindus die heb ik even ingetoomd. En even wat onkruid gewied. Wat staat dat hoog in de zomer zeg
he gadver!! Dat inbreken bij je broertje dus. Jatten vind ik toch wel zo laag...hier tegenover worden zo ongeveer iedere dag wel autoradio's enzo gejat, iedere dag wordt er wel een ruitje ingetikt. Ze mogen wel borden gaan ophangen, het is vlakbij een camping dus er parkeren veel onwetende touristen.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:19 schreef senesta het volgende:
Alles goed hier?
Hoop dat ze zelf niet thuis waren. Inbraken zijn klote maar als je er zelf bij bent is het zo link.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:19 schreef senesta het volgende:
Alles goed hier?
zo dan, dat zijn nog nog eens plannen. Ik zou eigenlijk ook wat meer aan sport moeten doen, maar ik ben zo lui...quote:Op maandag 24 juli 2006 15:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo
Nu alle paranormale zaken aan de kant schuiven( voorlopig altans)
Ik ga me helemaal richten op de realiteit![]()
Gesprekken gehad met een paar mensen net, over het denken steeds. En dat het beter is om eens niet te denken. Ik ga dus vanaf morgen aan de bak. Sporten en dan op zoek naar een andere weg. Kan me niet schelen hoe warm het morgen is, ik zal en moet 1 uur sporten.
Nu in de tuin werken
Voor die inbreker inderdaad... ik breek hem!quote:Op maandag 24 juli 2006 20:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoop dat ze zelf niet thuis waren. Inbraken zijn klote maar als je er zelf bij bent is het zo link.
Nee, jij gaat eerst voor je dames staat !quote:Op maandag 24 juli 2006 20:35 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Voor die inbreker inderdaad... ik breek hem!
quote:Op maandag 24 juli 2006 20:35 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Voor die inbreker inderdaad... ik breek hem!
Ok.. wie ben jij?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:19 schreef xE-eteoZ het volgende:
[..]
Nee, jij gaat eerst voor je dames staat !
....en breekt hem dan![]()
Choasquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:17 schreef xE-eteoZ het volgende:
koffie.... ik denk dat ik dood ga als ik niet eerst een halve liter water drink....
De keren zijn op één hand te tellen, maar gisteren was ik dronken .. geslapen als een blok...comaen volledig suf en uitgedroogd wakker geworden... ik ben nog steeds aan het helder worden (poging tot)
Maar daarna staat toere donkerbruine koffie zeker op het schema.
Koffiequote:
Ik heb me voorgenomen om voorlopig even wat minder alcoholische versnaperingen te drinkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:17 schreef xE-eteoZ het volgende:
koffie.... ik denk dat ik dood ga als ik niet eerst een halve liter water drink....
De keren zijn op één hand te tellen, maar gisteren was ik dronken .. geslapen als een blok...comaen volledig suf en uitgedroogd wakker geworden... ik ben nog steeds aan het helder worden (poging tot)
Maar daarna staat toere donkerbruine koffie zeker op het schema.
lol ik denk dat zodra inbrekers mijn kamerdeur openen ze ook snel rennenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:03 schreef Champloo het volgende:
hmm, Als merk dat dieven in mijn huis zitten pak ik mijn Samurai zwaard die boven mijn bedje hangt van de muur (mijn meest kostbare bezit) Niet dat ik er mee ga steken maar de dieven imponeren met een paar Samurai moves heeft ook wel het gewenste effect lijkt me.
![]()
Ik kan niet helder worden, blijf heel traag, maar dat komt omdat ik het water bijna niet door mijn keel krijg.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dus je voelt je nu wazig of valt dat mee?
Netjesquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik was gister bob... heb alleen maar 1 corona gehad
Goedemorgenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:48 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Allemaal lekker geslapen?
Even doorzetten inderdaadquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:51 schreef xE-eteoZ het volgende:
[..]
Ik kan niet helder worden, blijf heel traag, maar dat komt omdat ik het water bijna niet door mijn keel krijg.
Dat vocht wordt dus maar niet aangevuld.
* xE-eteoZ zet even door.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:00 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
LOL ik had een 2quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:13 schreef Dromenvanger het volgende:
hoe depressief ben jij?
Hier een test om te kijken hoe depressief je bent
Ik dacht, laat hem even hier zien.
Zelf had ik 7 als score. Score kun je in dat topic laten zien.
7 valt reuze mee dus, ik dacht echt dat ik tegen de hoogste waarde zou zitten. Maar wie weet stelt die test weinig voorHoewel ik niet echt depressief ben, eerder een gevoel dat ik niet weet welke richting ik op moet richting de toekomst. De toekomst weet ik niet in te schatten.
Dan was ik Nokwanda aan het vertellen eergisteren hoe je jezelf richting de toekomst kunt verplaatsen het beste, en zelf weet ik het ook niet zeker hoe dat moet![]()
Dat is zeker waar. Triest maar waar. Maar zonder aids en ongezond water. Als daar het aids-probleem is aangepakt en het water is beter. Dan zullen die mensen sowieso gelukkiger zijn denk ik. Ik kan dus niet het hele beeld in schatten in die wereld, dan zal ik daar geweest moeten zijn. Ik zie alleen vaker op tv van die spotjes waar ze lachende kinderen uitbeelden. Spotjes die zich inzetten voor een betere wereld daar. Maar ik vraag me dan af wat ze willen opbouwen daar. Onderwijs willen ze opbouwen en huizen en nog meer. Nokwanda zei dat die mensen helemaal niet aan het wachten waren daarop, ik weet niet of dat nog steeds zo geldt die mening van haar. Ik vraag het me alleen af.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:52 schreef Atuniel het volgende:
Ik denk ook dat je wel ergens een punt hebt.. maar toch.. er heerst Aids, je moet ver lopen voor water, waarschijnlijk ben je al een hoop familie kwijt door hongersnood, je vader en moeder zijn er niet meer, je zus is verkracht, er heerst oorlog... en de godgansedag die bloedhitte!
quote:
Precies.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Dus daar is het op sociaal gebied beter dan hier bedoel je te zeggen?
Wat is daar beter?? Dat mensen dichter bij elkaar leven nog? Dat mensen niet zo afstandelijk zijn van elkaar?? Dat mensen samen overleven inplaats van ieder voor zich?
Of heb ik het fout nu?
Ik merk hier dat mensen al snel helemaal op zichzelf gericht zijn, egoistisch is misschien niet eens het juiste woord. Ieder voor zich lijkt me het woord eerder.
Nederland als individualistisch gerichte maatschappij dusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Precies.
Niet dat dat altijd perfect is of dat er geen rotte appels tussen zitten hoor. Mensen zijn mensen. Overal.
Maar de sociale structuren zijn minder individualistisch. Tenminste...... waar ik het ken. En daarin zitten geen grote verschillen. of ik nou kijk naar Zuid Afrika waar ik kom wanneeer ik kan (wat te weinig is), of naar mensen die ik intensief ken uit diverse delen van het caraibisch gebied.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:07 schreef Atuniel het volgende:
Morgen 36 graden.. om het onderwerp eens wat luchtiger te maken
Goedemorgenquote:
check je fobo die wèl geactiveerd is.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:07 schreef Atuniel het volgende:
Morgen 36 graden.. om het onderwerp eens wat luchtiger te maken
Ik wist het... toen ik eenmaal goed naar je username had gekekenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:13 schreef xE-eteoZ het volgende:
[..]
check je fobo die wèl geactiveerd is.
Neen mijn zoon, het is je tijd nog niet... hoewel ik wel voorzichtig zou zijn in die snelle auto van je.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pffff 36??? jezus ik ga dood!
Ik weet het.. een koude douche is aantrekkelijk met dit weer.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga even onder de koude douche staan
Even helemaal een schrik-effect produceren en wakker worden uit deze nachtmerrie
Correct!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:29 schreef xE-eteoZ het volgende:
[..]
Ik weet het.. een koude douche is aantrekkelijk met dit weer.
Maar ! het schijnt dat juist een lauwe / warme douche meer verkoeling (na de douche) geeft dan een koude douche.
Niet dat ikzelf naar dit ongetwijfeld correcte advies lusiter hoor..
Ik sta ook heerlijk onder een helemaal koude douche met dit weer
Mijn partner gruwelt dan altijd.
ik ga zo bij mijn vriendin zwemmen.. naja in het badje hangenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Iedereen buiten in het water aan het spetteren en spatteren?
Veel plezier alvastquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ga zo bij mijn vriendin zwemmen.. naja in het badje hangen
Nope, ik ben net thuis van werken en heb een glaasje rose voor mezelf ingeschonken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Iedereen buiten in het water aan het spetteren en spatteren?
Airco heeft dus ook nadelenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:00 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Nope, ik ben net thuis van werken en heb een glaasje rose voor mezelf ingeschonken.
Wat is het warm he!! Het stomme is nog dat ik me nog niet eens al te luchtig kan kleden, anders heb ik het koud op mijn werk vanwege de airco![]()
Ja, als je naar buiten gaat is het wel heel erg warm ja, maar goed, toch ben ik wel blij met de airco want in die hitte kan ik niet goed werkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:05 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Airco heeft dus ook nadelen
Krijg je het meteen te koud. En loop je naar buiten dan krijg je slaag met de man met de hamer.
RoseDrink ze!!!!!!
Hoe beviel het werk voor de rest van de dag? Heb je moeten overwerken of ben je later begonnen?
Fijn dat je baas okey isquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:09 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ja, als je naar buiten gaat is het wel heel erg warm ja, maar goed, toch ben ik wel blij met de airco want in die hitte kan ik niet goed werken![]()
Verder was het wel leuk vandaagIk had helemaaal geen zin want ik was net een weekje vrij geweest, maar toen ik er eenmaal was, was het wel weer leuk. En ik heb sinds een maand 2 nieuwe bazen, mijn vorige is weg en hij heeft 2 opvolgers maar liefst. Dus ik heb er nu 2 ipv 1, da's eff wennen wel. Maar vandaag ontmoette ik de 2e dus, een vrouw, en ze is wel OK geloof ik.
En verder heb ik schatten van collega's![]()
![]()
Hoe is met jou Droom? Hou jij het nog een beetje uit in de hitte? En ben je nog je uur wezen sporten vandaag?![]()
Ze zeggen van wel ja, dat een nette schone kamer beter voor je nachtrust isquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Fijn dat je baas okey is![]()
Hoe voelt het om weer aan het werk te zijn?
Ik heb 3 kwartier gepoetst en het zweet brak me uit. Maar ik slaap straks wel in een redelijk schone slaapkamer, hoewel ik de rest nog moet verder afpoetsen.
Misschien heeft een schone slaapkamer een positief effect op het dromen en slapen. Dat de omgeving waarin je slaapt gewoon opgeruimd en schoon moet zijn.
De hitte, rustig blijven dus. 's avonds koelt het gelukkig weer wat af. Overdag heb ik de meeste problemen. Dan hou ik het hoofd niet koel.
Ik vind fietsen ook al wel redelijk gewaagd. Gelukkig moet ik iedere dag een eindje fietsen van station naar werk en weer terug, beweeg ik toch nog een beetjequote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:20 schreef Champloo het volgende:
Ik heb net een flink eind gefietst. En het is te doen met dit weer. Heerlijk briesje.
Rennen nietmet rennen ga je dood
![]()
quote:
Laat het vlees smakenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:40 schreef senesta het volgende:
Hallo allemaal!
Ik ben lekker aan het bbqen, ik dacht ik deel het jullie even mede![]()
Het is zo in de avond best erg lekker!
Smakelijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:40 schreef senesta het volgende:
Hallo allemaal!
Ik ben lekker aan het bbqen, ik dacht ik deel het jullie even mede![]()
Het is zo in de avond best erg lekker!
Hoi DV hoe was jouw dag ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:03 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Laat het vlees smakenOf gooi je vis erop
Biertje erbij of niet??? Of alcohol-vrij?
Have fun
Ik vind de avonden in de zomer ook lekker. Na 21:00 begint de zomer pas echt te leven hierDe rest van de dag is het hitte-golf hitte-golf hoi hoi hoi.
Wees blij dat je werk hebtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:45 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hoi DV hoe was jouw dag ?![]()
Ik heb 't druk gehad met van alles en nog wat vandaag, morgen word 't weer de heetste dag van de week en raad eens wie er dan weer werken moet ?![]()
Ik scoorde een 10. Joepiequote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:55 schreef deedeetee het volgende:
Het is idd nog best warm, ik heb de depressie test gevonden en gedaan : 14
OepsGewoon blijven lachen lijkt me nog de beste reactie
![]()
Alvast toch een goede nachtruste toe gewenst![]()
Ik ga 't ook zo proberen![]()
Niet de boeken van mevrouw mulder-schalenkamp?, de boeken met emed?quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:09 schreef Merisse het volgende:
Ik zoek de titel en schrijver (schrijfster) van een roman over reincarnatie die ik ooit gelezen heb en die veel indruk op me gemaakt heeft. Het gaat over de verschillende levens van een ziel en de onderlinge samenhang tussen deze levens. Wat ik me ervan kan herinneren is dat er o.a. een oudere vrouw overgegaan is en dat weet ze niet. Er gaat ook over leven in de toekomst na een grote oorlog/ramp. En over een schilder.
Het is een beetje vaag ik weet het maar misschien dat iemand het iets zegt.
Eerlijk gezegd niet nee..quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:51 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen trouwens allemaal,
Allemaal een beetje lekker geslapen?
Ik heb ook niet heel geweldig geslapen hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:56 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet nee..
Ik heb zo lopen zweten, dat toen ik wakkerd werd mn kussen gewoon nat was..
Het zou kunnen van die schrijfster,.. maar ik bedoelde zelf een andere.. zal mijn moeder eens bellen die heeft een boek van mij ingepikt ervan. (en zelf alle andere delen gekocht)
Goeiemorgenquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:51 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen trouwens allemaal,
Allemaal een beetje lekker geslapen?
Goedemorgen Marietje en Barra,quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:15 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Ja, wel lekker geslapen maar te kort, en me dan ook verslapen en een half uur te laat op mijn werk![]()
Hoest met jou?![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Goedemorgen Marietje en Barra,
Ja wel goed, alleen warm en ondertussen ook wel een slaaptekort denk ik.
Eén of twee dagen wat koeler weer zou best welkom zijn, wat mij betreft dan.
gewoon eruit halenquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:33 schreef senesta het volgende:
Ik maak me een beetje zorgen over de hond, die heeft sinds gisteren erg veel last van de warmte.
Hij hijgt als een bospaard.
Vandaag maar een beetje koel proberen te houden met de tuinslang denk ik, maar het dier is ook niet erg slim hoor, hij gaat steeds vol in de zon liggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |