quote:
Op zondag 23 juli 2006 10:58 schreef VAgeNERATION het volgende:jah gasten bedankt voor de reacties maar dat ergeren valt wel mee hoor vroeg me eigenlijk ook af of hier ook niet iemand zo'n vaag gevoel krijgt bij die avatar maar goed die van mij zal ook niet iedereen altijd even veel bekoren!
jouw avatar is okee hoor dv al vond ik die met dat mannetje die vorige geloof ik want k lees hier nog niet zo lang beter kzie hem in ieder geval vaak , je post veel!
al kan ik je niet altijd evengoed volgen maar ja zal het leeftijds verschil wel zijn, kan zelf ook knap vaag zijn!
maarre over die cijfertjes misschien als je de knopjes allemaal omwisselt op je toetsenbord krijg je vast geen 2 als je een 2 intikt wow misschien krijg je wel messages van die andere reality waar ik je welleens over hoor(lees).
sapperedosio!
Iteejer hoef je je geen zorgen om te maken
![]()
Die is niet kwaad-willend als je het mij vraagt helemaal niet zelfs, die avater zegt me persoonlijk niet veel, ik kan die persoon niet en weet ook niet wie die persoon is. Volgens mij is het niet iteejer zelf.
Over die getallen, het gaat erom wat in mijn hoofd zit. Als ik de knoppen van het toetsenbord omdraai dan heb ik nog steeds de 1 die ik denk als ik de 5 wil zeggen. Dat de knoppen anders zijn dat is slechts een bijzaak
![]()
Nogmaals gaat het over wat in mijn hoofd gebeurt. Ik wil zo ruim mogelijk denken ook, en dan moeten de muren afgebroken worden in het hoofd. De muren van het doolhof, het doolhof in de hersens wellicht. De hersens nogmaals kraken
![]()
Alles kraken wat in de hersens gebeurt allemaal.
Over wat in het hoofd gebeurt dus ook. Ik was buiten aan het denken dat misschien alles wel in het hoofd gebeurt. Het waarnemen en regristreren van alles. Als je nu als mens zijnde alles kunt omgooien in het hoofd, dat je de hele realiteit anders opvangt, dan kun je in een compleet andere wereld gaan leven. Je maakt gewoon met je hoofd een andere realiteit, dan is alleen het "probleem" hoe je met je stoffelijke menselijke lichaam verder moet bewegen in de realiteit. Maar volgens mij gaat dat vanzelf. Zoals ik 3 dagen geleden al zei over die andere realiteit die naar voren kwam toen ik aan vogels dacht, alsof de hele realiteit veranderde zomaar, en dan kan ik niet in woorden uitleggen hoe het was precies, een verschuiving in alles. De muren van de realiteit leken te veranderen. En mijn lichaam zat in die andere realietit. En het leek dat ik dus ook op commando terug kon switchen. Zou mooi zijn voor de toekomst, je bent in staat tot het maken van 101010 verschillende soorten omgevingen en je gaat op commando van de een naar de andere. En tijd speelt niet meer mee.
Dan maak je gewoon in je hoofd een compleet andere realiteit. En dan verf je het huis blauw dat wit is. En dan zorg je dat de zon minder fel is. Je bepaald dan alles in je hoofd. En op commando keer je gewoon terug.
Zoals mensen die drugs gebruiken ook vaker een trip meemaken. Maar dan wil ik dus geen drugs gebruiken maar wil ik zelf een trip in het leven roepen. Door mijn hersens te foppen
Vaak wordt gezegd dat ik drugs gebruik, dat klopt helemaal niet. Ik zoek gewoon naar een weg, een weg die anders is. Ik ben dus niet van plan om tot mijn einde te leven in deze beperkte realiteit. Dus dan moet ik vanzelf wel op zoek gaan.
Wie weet ontplof ik ooit nog eens van binnen in het denken, dat alles doet uitbarsten in mijn hoofd. Dat ik dan pas echt kan beginnen met fantasie in leven blazen
Ik probeer vaker in word te beginnen met een soort fictieve wereld te creeëren maar vaak kom ik niet verder dan 10 pagina's. En daar baal ik gigantisch van
![]()
Na 10 pagina's al een writers-block hebben. En dan kijk ik naar schrijvers als Stephen King en vind ik mezelf maar erg erg erg erg fantasie-loos