Gisteren alles ingestuurd.quote:Op zondag 10 september 2006 21:13 schreef Isabeau het volgende:
Hoelang nog, Biancavia?
Dar ben ik ook wel benieuwd naar inderdaadquote:Op maandag 11 september 2006 11:19 schreef DaMart het volgende:
En wanneer komen de inzendingen online?
lalalal, maar ik zit binnen te werkenquote:Op maandag 11 september 2006 16:04 schreef Biancavia het volgende:
Lalalablalalalblalalallala. Lekker weertje, he?
Net op de fiets was het anders heerlijk buiten.quote:Op maandag 11 september 2006 16:14 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
lalalal, maar ik zit binnen te werken
Goedzo!quote:Op maandag 11 september 2006 16:20 schreef _Arual_ het volgende:
blablabla, over ruim een half uur ga ik de zon in!
Ik trek je de volgende keer wel aan je mouwquote:Op maandag 11 september 2006 16:22 schreef CherryLips het volgende:
aargh waaorm vergeet ik dit nou steeds
Op zich een handig idee ja.quote:Op maandag 11 september 2006 17:50 schreef Biancavia het volgende:
We zouden een mailinglijst moeten maken met de emailadressen van de mensen die mee (willen) doen om ze te informeren over nieuwe onderwerpen, inzendingsdata en stemrondes.
Omdat je niet vaak genoeg op linkjes in mijn sig klikt?quote:Op maandag 11 september 2006 16:22 schreef CherryLips het volgende:
aargh waaorm vergeet ik dit nou steeds
waarschijnlijk.quote:Op maandag 11 september 2006 19:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat je niet vaak genoeg op linkjes in mijn sig klikt?
Anders dan maak ik voor de volgende wedstrijd wel even een uitstapje naar de R&P SC. Wellicht dat mijn sig je dan opvalt!quote:
ja, want dankzij jouw sig ben ik toen achter het bestaan van deze wedstrijd gekomenquote:Op maandag 11 september 2006 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Anders dan maak ik voor de volgende wedstrijd wel even een uitstapje naar de R&P SC. Wellicht dat mijn sig je dan opvalt!![]()
![]()
![]()
Het werkt dus wel.quote:Op maandag 11 september 2006 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, want dankzij jouw sig ben ik toen achter het bestaan van deze wedstrijd gekomen.
Nou, zeker.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:00 schreef DaMart het volgende:
Maar de komende dagen slaat het weer om, dus wordt het goed weer om inzendingen te lezen!
Hulde!quote:Op donderdag 14 september 2006 11:42 schreef Isabeau het volgende:
Nog geen kunst, maar de rest is alvast te lezen![]()
Inzendingen TTK-wedstrijd 'Rommel'
Dat dan weer wel!quote:Op donderdag 14 september 2006 11:44 schreef _Arual_ het volgende:
Iedereen gaat in ieder geval in de prijzen vallen...
Maar als we nu gaan stemmen kun je ook wel heel makkelijk zien wie wat heeft ingezonden.quote:
Ik hoopte dat er nog wat bij zou komenquote:Op donderdag 14 september 2006 11:44 schreef Biancavia het volgende:
Zie je wel, keiweinig inzendingen.
Ik vind het primaquote:Op donderdag 14 september 2006 11:47 schreef DaMart het volgende:
Kunnen de mensen die iets hebben ingezonden anders niet gewoon hun stemmen mailen, en dat Isa ze anoniem plaatst?
Wat vind je van het idee van een soort mailinglist, om mensen die mee (willen) doen te informeren over nieuwe onderwerpen, deadlines en stemrondes?quote:Op donderdag 14 september 2006 11:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoopte dat er nog wat bij zou komenHeb nog wat mensen op MSN naar de wedstrijd gestuurd, maar niemand heeft ingestuurd
![]()
Ik kan wel eens kijken of zoiets mogelijk is bij mijn website. Ik heb daar wat gratis programma's die ik kan gebruiken, volgens ook een mailinglijsttool.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet niet zo goed hoe je een mailinglijst opstelt, maar als iemand dat wel kan dan vind ik dat wel als een goed idee klinken
Ik heb inderdaad iets kunnen installeren. Moet het nog wat verder configureren en testen, maar daarna kan het mogelijk gebruikt worden....quote:Op donderdag 14 september 2006 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan wel eens kijken of zoiets mogelijk is bij mijn website. Ik heb daar wat gratis programma's die ik kan gebruiken, volgens ook een mailinglijsttool.
Dat zou mooi zijn!quote:Op donderdag 14 september 2006 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad iets kunnen installeren. Moet het nog wat verder configureren en testen, maar daarna kan het mogelijk gebruikt worden....
met andere woorden: een maillijst lijkt mogelijk!
Daar ben ik het wel een beetje mee eens ja. Als je niet stemt, worden je punten gehalveerd of zo...quote:Op woensdag 20 september 2006 08:59 schreef Augustina het volgende:
Als je iets ingestuurd heb moet je stemmen. Van mij mogen er anders best gevolgen aan hangen.
De vorige keer had Erik bij een bepaald onderdeel een gedeelde eerste plaats, en alleen omdat hij zelf niet gestemd had. Dat vind ik dan niet echt verdiend, als je het mij vraagt.
Ik ook, maar dan zonder t.quote:Op woensdag 20 september 2006 07:50 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb me even aangemeldt voor de nieuwsbrief
Had je moeten doen, een beetje humor is nooit weg.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik had ook wel een sollicitatie brief van mij kunnen insturen die zijn rommel
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:37 schreef DaMart het volgende:
Dan is het veilig om te zeggen dat ik mijn stemmen ook heb gemaild vanochtend.
Dat was inderdaad het hele idee erachter.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Eén punt: Verfrommel, hoewel ik goed snap dat het rommel moet uitstralen, vind ik het te netjes. Het tafelblad heeft geen spetters verf, de meeste verftubes liggen nog netjes in de doosjes... Maar wat ik wél erg leuk vind is de dubbelzinnige titel; verf-rommel (als in rommel van verf) en ver-frommel (als in het kreukelend samendrukken van het papier), dat is wel leuk!
quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:55 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb net de psychologie scheurkalender binnen! 22 van de 26 stukjes die ik geschreven heb, staan er ook daadwerkelijk in! Daar sta ik dan, tussen allerlei universiteitsmensjes, sigmund, en libellepsychologen waarvan iedereen de naam vaagjes kent!
Ik weet gewoon echt niet waar ik op moet stemmen.quote:Op maandag 25 september 2006 04:23 schreef Isabeau het volgende:
Poll: Wat wordt het onderwerp voor de volgende wedstrijd
Geweldig!quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:55 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb net de psychologie scheurkalender binnen! 22 van de 26 stukjes die ik geschreven heb, staan er ook daadwerkelijk in! Daar sta ik dan, tussen allerlei universiteitsmensjes, sigmund, en libellepsychologen waarvan iedereen de naam vaagjes kent!
Stem op nieuws, en het onderwerp wordt historisch nieuws over de snackbar!quote:Op donderdag 28 september 2006 02:08 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Geweldig!
Wat voor stukjes heb je geschreven?
Of moet ik daarvoor de kalender zelf aanschaffen?![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 07:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stem op nieuws, en het onderwerp wordt historisch nieuws over de snackbar!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |