Ik ben prono aan het downloaden, drink bier en ga zo lekker film kijken en mezelf aftrekken. Noem dat maar niets doen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:32 schreef KlootMajoor het volgende:
Ben ik de enige, die voor de zoveeelste x op een zaterdagavond ( de vrijdag er ook bij in mijn geval) weer lekker niets doet?
Draai je dan nog even stars are blind?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:33 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik ben prono aan het downloaden, drink bier en ga zo lekker film kijken en mezelf aftrekken. Noem dat maar niets doen.
Waar denk je dat ik me op aftrek?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Draai je dan nog even stars are blind?
Meer eieren eten!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:38 schreef KlootMajoor het volgende:
Pr0n?
Als ik daarmee doorgaat krijg ik een waarschuwing van mn provider
Van een kale kip kan je niet plukken, mijn snikkel die werkt al niet meer sinds de namiddag, voor hem is het ook weekend!
En de gebruikers, dat kunnen net zo goed 50 plussers zijn, die hun prille wilde jeugd al lang en breed achter zich gelaten hebben, met een vrouw een kamer verder die al ligt te ronken
heerlijk met deze hitte.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:40 schreef Markster het volgende:
Heb net 6 dagen gewerkt dus ik ga zo lekker me nest in, ook wel eens lekker
quote:
Hier is het gewoon droog gebleven hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:51 schreef Skyloto het volgende:
het regende hard vandaag.
het is wat je hard noemtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:51 schreef Skyloto het volgende:
het regende hard vandaag.
bron: www.teletekst.nlquote:Winterswijk
Winterswijk en omgeving werden getroffen door zware rukwinden en slagregens. Door de harde wind braken bomen als luciferhoutjes af of werden ontworteld. Tenten van de organisatie van een lokale marathon moesten het eveneens ontgelden en vlogen door de lucht.
http://www.flasharcade.com/quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:56 schreef KlootMajoor het volgende:
nieuwe tuinsproeier gekocht?
? leuk online spel ofzo
Eindeloos F5-en op fok eigenlijksquote:Op zondag 23 juli 2006 00:06 schreef KlootMajoor het volgende:
Wat doet men zoal achter de PC?
* is op zoek naar inspiratie
jij moet passion for fashion mailenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:56 schreef murp het volgende:
ik ben aan het werk...
Operation Flashpoint spelenquote:Op zondag 23 juli 2006 00:06 schreef KlootMajoor het volgende:
Wat doet men zoal achter de PC?
* is op zoek naar inspiratie
das zieligquote:Op zondag 23 juli 2006 00:10 schreef KlootMajoor het volgende:
[afbeelding]
*gaat maar horizontale bewegingen maken met zijn muis
oeh die ga ik kijken. Mel Gibson is tof!quote:Op zondag 23 juli 2006 00:14 schreef seto het volgende:
Mad Max 2 is ook bezig!
Hij is nu zo`n fanatieke christenquote:Op zondag 23 juli 2006 00:15 schreef PsyCha het volgende:
[..]
oeh die ga ik kijken. Mel Gibson iswas tof!
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:18 schreef navi het volgende:
Uitgaan kost tegenwoordig gewoon teveel geld. En dan hebben we het nog niet gehad over de kwaliteit van de drank![]()
The Substitute! Nu op SBS6quote:Op zondag 23 juli 2006 00:22 schreef seto het volgende:
[..]
* seto op dvd heeft![]()
Nog gelukt met die rode lage Allstars btw?
Ja die bedoelde ik dus netquote:Op zondag 23 juli 2006 00:25 schreef PsyCha het volgende:
[..]
The Substitute! Nu op SBS6![]()
das pas een foute film.
En ik moet nog bellen voor mn schoenen.
deze was vorige maand nog op tv. als je deze al verrot vind dan heb je deel 2 nog niet gezienquote:Op zondag 23 juli 2006 00:27 schreef seto het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik dus net
Van die leerlingen in de klas die al makkelijk over de 30 zijn, en nu 1 of ander blank wiggertje wat de leider is van een criminele organisatie![]()
Deel2 heb ik inderdaad gemist, deel1 niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:32 schreef PsyCha het volgende:
[..]
deze was vorige maand nog op tv. als je deze al verrot vind dan heb je deel 2 nog niet gezien
LOL @ plaatjequote:Op zondag 23 juli 2006 00:34 schreef seto het volgende:
[..]
Deel2 heb ik inderdaad gemist, deel1 niet.
Die is met:
[afbeelding]
![]()
jaquote:Op zondag 23 juli 2006 00:49 schreef seto het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp vind je slechte actiefilms ook cool?![]()
3. rawrquote:Op zondag 23 juli 2006 01:04 schreef PsyCha het volgende:
je bedoeld raar?
oeh neucken?quote:Op zondag 23 juli 2006 01:11 schreef seto het volgende:
[..]
3. rawr
more sexually oriented version of the word "roar"
Girl: Boy, you are so sexy
Boy: Rawr!
![]()
Avind? Het is al ochtend hoor. Vroeg. Heel vroeg. Enne post je tietuh eens!quote:Op zondag 23 juli 2006 01:20 schreef seto het volgende:
[..]
En ik dacht dat het nog een saaie avond zou worden![]()
Doe niet zo opdringerigquote:Op zondag 23 juli 2006 01:24 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Avind? Het is al ochtend hoor. Vroeg. Heel vroeg. Enne post je tietuh eens!
Het is nacht....quote:Op zondag 23 juli 2006 01:24 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Avind? Het is al ochtend hoor. Vroeg. Heel vroeg. Enne post je tietuh eens!
Hij had toch ook plastische chirurgie laten doen?quote:Op zondag 23 juli 2006 01:44 schreef PsyCha het volgende:
[..]
![]()
hm Mel zag er vroeger wel cute uit. Nu
toen al?quote:Op zondag 23 juli 2006 01:58 schreef seto het volgende:
[..]
Hij had toch ook plastische chirurgie laten doen?
He-Man!!!!quote:Op zondag 23 juli 2006 00:34 schreef seto het volgende:
[..]
Deel2 heb ik inderdaad gemist, deel1 niet.
Die is met:
![]()
Volgens mij maak jij nog meer seksueel getinte opmerkingen dan de gemiddelde jongenquote:Op zondag 23 juli 2006 02:05 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ik had het over vroeger. Wel erbij blijven! Is het in bed ook zo?![]()
gewoon doen manquote:Op zondag 23 juli 2006 02:07 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Ik zou bij een vriendin slapen & uit
maar dat gaat beide niet door omdat ik nog van alles moest doen
en tegen de tijd dat ik klaar was, was iedereen al in de stad of die wonen er al.
En ik ga niet alleen door het bos fietsen om 1 uur 's nachts
Wat ben je nou voor Warrior King?quote:Op zondag 23 juli 2006 02:07 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Ik zou bij een vriendin slapen & uit
maar dat gaat beide niet door omdat ik nog van alles moest doen
en tegen de tijd dat ik klaar was, was iedereen al in de stad of die wonen er al.
En ik ga niet alleen door het bos fietsen om 1 uur 's nachts
wauw jij kan goed vragen ontwijken.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:08 schreef seto het volgende:
[..]
Volgens mij maak jij nog meer seksueel getinte opmerkingen dan de gemiddelde jongen![]()
Ja dag.. is zeker 20 minuten fietsenquote:
ok, morgen. Of nee morgen heb ik al andere plannen.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:22 schreef seto het volgende:
[..]
Stevige goedmaakseks is de enige oplossing![]()
die dunne negerin?quote:Op zondag 23 juli 2006 02:25 schreef PsyCha het volgende:
[..]
helemaal niet. Hij had toch met Grace Jones
zoalsquote:Op zondag 23 juli 2006 02:24 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ok, morgen. Of nee morgen heb ik al andere plannen.
daar zat brigitte nielsen ook in.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:26 schreef murp het volgende:
conan the babarian?
Hoe heette die show ook alweer?quote:Op zondag 23 juli 2006 02:31 schreef PsyCha het volgende:
[..]en zij was aan het bekken met Flava Flav
die van American Idols. Was wel leuk toen ze met zn allen een lied moesten maken en zij helemaal janken. Want zij was rock.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:36 schreef seto het volgende:
[..]
Ahja
[afbeelding]
Die brunette was wel cute![]()
Rock is dan ook coolerquote:Op zondag 23 juli 2006 02:39 schreef PsyCha het volgende:
[..]
die van American Idols. Was wel leuk toen ze met zn allen een lied moesten maken en zij helemaal janken. Want zij was rock.![]()
Het was ik denk een jaar geleden op TV.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:41 schreef murp het volgende:
waar was ik toen?
*kan niet meepraten over dit*
zeker bezig met je briefquote:Op zondag 23 juli 2006 02:41 schreef murp het volgende:
waar was ik toen?
sorryquote:*kan niet meepraten over dit*
ik ook niet, maar moet wel vroeg wakker worden.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:01 schreef seto het volgende:
[..]
Vragen ontwijken mag ik alleen.
Ik ben nog niet moe eigenlijk.
trusten, en sterkte morgenquote:Op zondag 23 juli 2006 03:34 schreef PsyCha het volgende:
doe dat maar.
Positief zijn, KlootMajoor. Positief zijn.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:32 schreef KlootMajoor het volgende:
Klaag hier als je weer geen fuck aan het uitspoken bent, als je weer moedeloos naar je schermpje aan het staren bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |