Janssoniusstraat, ik kijk uit over het voetbalveld.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:05 schreef ChimeraOffline het volgende:
nerd4sale, welke straat woon je?Ik zie je op de kaart eng dichtbij staan
fossil fuelquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:00 schreef Jill-RMC het volgende:
Aaawww
Ik heb trek in B&J's....eens kijken waar we dat vandaan kunnen toveren
ik heb 2 van die bakken hier in de vriezer liggen. Zijn van mijn moederquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:00 schreef Jill-RMC het volgende:
Aaawww
Ik heb trek in B&J's....eens kijken waar we dat vandaan kunnen toveren
mijn ouders hadden de nat. postcodeloterij ijsprijs gewonnen!quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb 2 van die bakken hier in de vriezer liggen. Zijn van mijn moeder
En anders bij de appie die verkoopt ze ook
ik heb nog wat voor jequote:Op woensdag 26 juli 2006 18:45 schreef bosnymfje het volgende:
Hmm vrijdag zou wel kunnen.....
Vesta geloof ik. En ik kan Pieter de Graaf (rpgbeheer.nl) aanraden; Die heerst.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:37 schreef petre86 het volgende:
welke woningbouwcoöperaties of kamerverhuurders zijn er nog meer naast duwo trouwens?
Ik wilde al bijna huilend in dit topic posten dat ik het niet heb kunnen vinden maar dank je! Eindelijk heb ik die site weer terug. Ik heb hem ff opgeslagen in map favorieten.quote:
Vestia bedoel jequote:Op donderdag 27 juli 2006 01:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vesta geloof ik. En ik kan Pieter de Graaf (rpgbeheer.nl) aanraden; Die heerst.
Op www.woonnet-haaglanden.nl als je daar kijkt bij links daar staan alle woningbouwcooperatiesquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:37 schreef petre86 het volgende:
welke woningbouwcoöperaties of kamerverhuurders zijn er nog meer naast duwo trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |