Gooitzen +1quote:Op zondag 23 juli 2006 01:08 schreef Gooitzen het volgende:
8
ik heb lang geprobeerd om de hele tekst uit mijn hoofd te leren, maar het wil niet echt lukkenquote:Op zondag 23 juli 2006 01:09 schreef MaJo het volgende:
pssst Homdeck, Hurricane
Moet je doen, zeer de moeite waard.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:12 schreef Haruhi het volgende:
Pff.
Ollie B. Bommel! Tompoes!
Verder kom ik niet, nooit gelezen o.i.d.
Echt? Waar?quote:Op zondag 23 juli 2006 01:13 schreef Neleos het volgende:
Ik blijf nog even online, want ik heb gehoord dat het gratis bier zuipen is, wanneer je in de top 10 staat.
Ik ben al helemaal vermanga'd wat strips enzo betreft, dus ik kan daar niet van genieten.quote:
Niemand heeft toch gezegd dat het gratis is Maar ik vind dat Asmo dat wel aan ons verschuldigt isquote:Op zondag 23 juli 2006 01:13 schreef Neleos het volgende:
Ik blijf nog even online, want ik heb gehoord dat het gratis bier zuipen is, wanneer je in de top 10 staat.
Ik heb hetzelfde Maar het nummer duurt ruim 8 minuten dus dat is nogal wat tekst Ik ken wel een paar zinnenquote:Op zondag 23 juli 2006 01:10 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik heb lang geprobeerd om de hele tekst uit mijn hoofd te leren, maar het wil niet echt lukken
Oke, oke, ik wil wel meedragen aan de schade, vooruit dan.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niemand heeft toch gezegd dat het gratis is Maar ik vind dat Asmo dat wel aan ons verschuldigt is
Ik ben laatst nog wel in Het Stripmuseum in Groningen geweest, daar was het halve gebouw aan hem OBB besteed, het was toch wel leuk.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:15 schreef Gooitzen het volgende:
Armoe troef hier. Jazeker de moeite waard. De herdrukken van zijn werk zijn tegenwoordig zelfs bij de Koninklijke te koop. De beste Nederlandse schrijver die nooit de PC Hooft kreeg.
Kijk, dat is een echte!quote:Op zondag 23 juli 2006 01:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bommel
Tom Poes
Joost
Grootgrut
De Cantecleer
Wammes Waggel
Bul Super en Hiep Hieper
je moet vaker dronken wordenquote:Op zondag 23 juli 2006 01:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bommel
Tom Poes
Joost
Grootgrut
De Cantecleer
Wammes Waggel
Bul Super en Hiep Hieper
Gratis Bier! Bij topic nr. 100. Check de voorwaarden!quote:Op zondag 23 juli 2006 01:17 schreef Homdeck het volgende:
Bier? Waar? Wanneer?
ik sta ook in de top 10
Tijd om te spammen inderdaad.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:20 schreef Haruhi het volgende:
Nog 54 topics? Mên.
Jeugdsentiment, amice. Ik las die strips dagelijks in de krant. Vroeger, toen ik nog jong was, de kippen nog tanden hadden en de guldens nog van hout waren....quote:Op zondag 23 juli 2006 01:18 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Kijk, dat is een echte!
Daffodil31LE +1
Inderdaad, ben ik ook wel benieuwd naar Daarom is quoten altijd handiger.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:27 schreef Gooitzen het volgende:
Welke iets eerder?
Deze komt in de buurt. De rest is allemaal te hoog.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:27 schreef Gooitzen het volgende:
11-11-11?
Dan ben jij jarig op dezelfde datum als 1 van mijn beste vriendenquote:Op zondag 23 juli 2006 01:29 schreef MaJo het volgende:
Dan ga ik voor 07-07-1982
Haha, die subline doet het em .quote:Op zondag 23 juli 2006 01:30 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dan ben jij jarig op dezelfde datum als 1 van mijn beste vrienden
niet echt boeiend nee, dat weet ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |